קטוביץ עם ילדים – אטרקציות והמלצות למשפחות

הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

קטוביץ היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של מחוז שלזיה, פולין. המרכז העירוני הגדול ביותר במטרופולין שלזיה, עם אוכלוסייה של למעלה מ-300,000 בעיר עצמה, ולמעלה מ-2.1 מיליון באזור המטרופולין שמסביב. העיר ממוקמת במרכז המחוז על גדות נהר ראווה, וחשיבותה ההיסטורית כמרכז התעשייתי העיקרי של פולין הייתה בלתי ניתנת לערעור במשך עשרות שנים. אם אתם מגיעים לקטוביץ עם ילדים, כדאי שתדעו, שעל אף שהייתה פעם עיר תעשייתית אפורה, כיום קטוביץ התרחבה, והפכה למרכז תרבות ועסקים תוסס, וביתם של הפילהרמונית שלזיה, המוזיאון שלזיה ואולם הקונצרטים המפורסם שלה בצורת צלחת מעופפת, ספודק.

חופשה בקטוביץ – עוד מידע למטייל

קטוביץ פולין – בתי מלון מומלצים עם ילדים

טיסות לפולין – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

sim ו-e-sim לפולין – מידע שימושי למטייל

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

במהלך הביקור בקטוביץ עם ילדים, תוכלו ליהנות מסיורים רגליים בעיר מעניינת עם ארכיטקטורה מהתקופה הססוניסטית מתחילת המאה ה-19, תזכורות היסטוריות מהעבר הגרמני והקומוניסטי, אדריכלות מודרנית מדהימה, אנשים מקומיים מסבירי פנים וגאים, וגישה נוחה להרי בסקיד ולקהילות שכנות אחרות. אחת מהפנינים הנסתרות של פולין, קטוביץ, מקסימה במיוחד באפריל עם עצי הלילך הפורחים הרבים שלה.

קטוביץ ממוקמת בצומת של נתיבי כבישים ורכבות מרכזיים, המקשרים בין פולין לשאר אירופה בכל הכיוונים, מה שהופך את העיר נוחה יחסית לכניסה וליציאה. עד לאחרונה, הענפים המובילים באזור היו כרייה, פלדה, מכונות חשמליות, אלקטרוניקה וכימיקלים. עקב שינויים כלכליים ופוליטיים בשלושת העשורים האחרונים, מצב זה השתנה באופן דרמטי, כאשר התעשייה הכבדה פינתה את מקומה לענפי המסחר, התיירות, הירידים והשירותים.

פעילויות ואטרקציות בקטוביץ

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בקטוביץ עם ילדים, תוכלו להזמין מראש אטרקציות ופעילויות, שיעשירו את החופשה שלכם, ויעבירו לכם את הזמן בחוויות מיוחדות ובלתי נשכחות. בהמשך תוכלו למצוא את רשימת האטרקציות שכדאי לכם לא לפספס במהלך החופשה בקטוביץ.

ריכזנו עבורכם מספר פעילויות שאפשר לשלב במהלך השהות בקטוביץ עם הילדים, ושבמסגרתן תוכלו להתוודע לחלק מהאטרקציות שיש לעיר להציע:

קטוביץ: סיור פרטי בעיר עם סיפורים ונקודות תצפית

המדריך שלכם יקבל את פניכם במלון לקראת סיור פרטי לחלוטין. הסיור מתחיל בכיכר השוק – אחת מנקודות הציון המפורסמות של העיר. בדרך תעברו בתחנת הרכבת הישנה המשופצת ובתיאטרון שלזיה. משם תמשיכו לכיוון אזור התרבות המורכב מ: ספודק (אצטדיון בצורת עב"מ), מרכז הקונגרסים הבינלאומי, מקום מושבה של תזמורת הרדיו הלאומית הפולנית, ומוזיאון שלזיה. המוזיאון ממוקם במקום של מכרה "קטוביץ" לשעבר וסמלו העיקרי הוא מגדל פיר ורשה II (מגדל התצפית). כל המבנים הללו הם פנינים ארכיטקטוניות שזכו בפרסים רבים על עיצובם הייחודי.

לבסוף סיירו בניקיסזוויק – שיכון הפועלים ההיסטורי של קטוביץ. רובע זה מפורסם במבנים הבנויים מלבנים אדומות. לאחר הסיור תוכלו להתייעץ עם המדריך שלכם  לגבי יעדים נוספים, שאותם תוכלו לחקור בעצמכם לאחר הסיור.

להזמנת סיור פרטי בקטוביץ עם סיפורים ונקודות תצפית לחצו כאן

קטוביץ: סיור אוכל פולני מסורתי פרטי

נסו אוכל פולני מסורתי והתענגו על טעמים מקומיים בסיור האוכל הזה בקטוביץ.

נסו מנות שונות, החל מתאבנים ועד קינוחים. למדו על המנהגים, המסורות וההיסטוריה של פולין בצורה מהנה וטעימה עם מדריך מורשה.

להזמנת סיור אוכל פולני מסורתי פרטי בקטוביץ לחצו כאן

האטרקציות העיקריות של העיר העתיקה של קטוביץ בסיור הליכה פרטי

במהלך החופשה בקטוביץ עם ילדים תוכלו לחוות את היופי, הסגנון הייחודי של הארכיטקטורה והתרבות של העיר בסיור הליכה פרטי.

גלו כיצד התפרסמה העיר בזכות קהילת הכורים ההיסטורית החזקה שלה. התפעלו מהעיר העתיקה היפה עם המבנים המרשימים כמו ספודק וכנסיית סנט מרי.

להזמנת סיור הליכה פרטי באטרקציות העיקריות של העיר העתיקה של קטוביץ לחצו כאן

טירת קטוביץ במוזנה וארמון פלוניוביץ – סיור פרטי

עוד אטרקציות שתוכלו לחוות בקטוביץ עם ילדים תוכלו למצוא בסיור הפרטי הזה, שבו תבקרו במקומות קסומים, שנראים כאילו נלקחו מסיפורי אגדות. הסיור מתחיל באיסוף מהמלון שלכם בקטוביץ, ממנו תצאו לטירת מוזנה, בית מגורים היסטורי שנבנה באמצע המאה ה-18 כארמון בארוק. התחילו את הסיור עם סקירה של החלק החיצוני של הטירה. שימו לב למיזוג הייחודי של סגנונות אדריכליים שונים, כולל ניאו-גותי וניאו-רנסנס. טיילו בגנים תוך כדי שאתם מקשיבים למדריך שמסביר על ההיסטוריה של הטירה ושל משפחת טיאלה-וינקלר שהתגוררה בה בעבר. אחר כך, הכנסו אל הטירה להתרשם מהפנים המרשים שלה. שוטטו בין החדרים המפוארים של הטירה, כולל אולם הנשפים, חדר המראות, הספרייה הגדולה, הגלריה וחדרו של הרוזן. תוך כדי סיור תלמדו על בעלי הטירה לשעבר ועל חייהם בה. טפסו אל מגדל הטירה לראות את הנופים הפנטסטיים של ההרים שמסביב.

לאחר מכן, בקרו בכפר הסמוך פלאוניויץ, והארמון המפואר והמקסים מהאגדות. תהנו מהאווירה השלווה של הגנים היפים של הארמון, מלאים בפרחים, עצים וצמחים. הביטו בארכיטקטורה המיוחדת והמעוטרת של הארמון, כמו גם ממגוון הפסלים והמגדלים שלו. בסופו של סיור קסום ומלא תובנות, תהנו מנסיעה חזרה למלון שלכם.

להזמנת סיור פרטי לטירת קטוביץ במוזנה ובארמון פלאוניויץ לחצו כאן

מרכז התעשייה קטוביץ ומכרה הכסף בטרנובסקי גורי

פעילות נוספת שמתאימה לחופשה בקטוביץ עם ילדים היא ביקור במרכז התעשייה של העיר ובמכה הכסף בטרנובסקי גורי. קטוביץ היא עיר תעשייתית הידועה בעתודות הפחם העשירות שלה ויחד עם זאת היא תערובת אמיתית של תרבויות: פולנית, גרמנית ויהודית. היא מרכז של מדע, תרבות, תעשייה, עסקים ומסחר והוכרזה כעיר מוזיקה על ידי אונסק"ו.

בקרו באזור ניקיצוביץ, חלק מהעיר קטוביץ. תיהנו מנסיעה רגועה וקלה לטרנובסקי גורי, העיר הידועה בעבר בכריית עופרת. מכרה הכסף שלה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 2017. הביקור במכרות הכסף ההיסטוריים מתחיל במוזיאון אינטראקטיבי שבו תיירים לומדים על שיטות כריית הכסף. בהמשך יורדים מתחת לאדמה בשביל תת קרקעי שאורכו 1,749 מטר; לאורך 270 מטר ממנו שטים בסירות.

להזמנת סיור במרכז התעשייה קטוביץ ומכרה הכסף בטרנובסקי גורי לחצו כאן

מקטוביץ: טיול יום פרטי מודרך בעיר העתיקה של קרקוב

חופשה בקטוביץ עם ילדים היא הזדמנות לבקר גם באטרקציות בערים נוספות בפולין. תוכלו לצאת ליום טיול בעיר העתיקה של קרקוב, ולגלות את האטרקציות המרהיבות שיש לה להציע. תפגשו את הנהג שלכם במלון ותצאו לסיור פרטי בקרקוב, עיר המורשת עולמית של אונסק"ו. הסיור מתחיל בהליכה בעיר העתיקה. האזינו לסיפורים על הארכיטקטורה, התושבים, ההיסטוריה המקומית והאטרקציות של קרקוב. לכו לאורך פלוריאנסקה, אחד הרחובות המפורסמים והמדוגמים ביותר של קרקוב, המוביל היישר ללב העיר – כיכר השוק המרכזית. כיום הוא מלא במגוון חנויות, מסעדות ומועדונים, בעוד שלפני מאות שנים הוא אירח את תהלוכות ההכתרה וההלוויה החגיגיות של המלכים.

התפעלו מכיכר השוק המרכזית, המרחב הציבורי החשוב ביותר בקרקוב, כיכר השוק הגדולה ביותר של אירופה של ימי הביניים, שבה כל מה שהכי אופייני לעיר והאלמנטים המובהקים ביותר, היפים ביותר, החשובים ביותר, המקסימים ביותר, הכי… עצרו בקולגיום מאיוס ובאוניברסיטת ג'אגילוניאן הוותיקה ביותר בפולין ובחלק זה של אירופה. התוודעו לתרבות של קרקוב בביקור בגבעת ואוול, מרכז כוח עתיק: אגדי – מחובר לקראק או לקראקוס, המייסד המיתולוגי של המעוז וצאצאיו ההיסטוריים: הדוכסים, הנסיכים, הכנסייתיים והמלכותיים.

תתרשמו מהטירה ומהקתדרלה עם מגדל פעמונים וקטקומבות שבהן קבורים מלכים פולנים רבים. ראו את פסל דרקון הוואול בגובה שישה מטרים ועצרו ליד המערה על גדת הוויסלה שבה התגורר הדרקון האגדי, שהטיל אימה על המקומיים ודרש מנחות של בקר, אם כי בגרסה חלופית של הסיפור היו אלה בתולות.

חזרו חזרה אל העיר העתיקה, לכו לאורך הרחובות המרוצפים מימי הביניים אל בזיליקת סנט מרי עם המזבח הגבוה מעשה ידי וויט שטוס, מוזיקת באג וציורי הקיר המקושטים בכוכבים של יאן מאטייקו המכסים את הקימורים. בקרו בסוקייניצה – אולם הבדים – מלא בדוכנים המציעים מזכרות טיפוסיות לקרקוב. ראו את חומות ההגנה ואת מבצר ברביקן ואז חזרו לרכב בחזרה לקטוביץ.

להזמנת טיול יום פרטי מודרך בעיר העתיקה של קרקוב לחצו כאן

קטוביץ: סיור מודרך פרטי באושוויץ ובעיר העתיקה קרקוב

תיירים יהודים רבים המגיעים לחופשה בפולין מנצלים את הביקור על מנת ללמוד על התקופה האפלה בתולדות העם היהודי, ולבקר באתרים הקשורים בתולדות השואה. תוכלו לנצל את השהות בקטוביץ עם הילדים (במידה והם בגיל המתאים) על מנת לבקר במוזיאון הממלכתי של אושוויץ-בירקנאו, מחנה הריכוז הנאצי הגדול ביותר במלחמת העולם השנייה. עם ההגעה, צאו לסיור רגלי במתחם המחנה הענק עם הדרכה על זוועות השואה. תעברו דרך הצריפים ותראו מגוון מוצגים  מרגשים הקשורים להיסטוריה של המקום. ראו את תאי הגזים, חדרי המגורים והמשרפה. בקרו באנדרטאות השונות המחלקות כבוד לאלה שסבלו מהמשטר הנאצי.

לאחר הביקור באושוויץ, תמשיכו לעיר קרקוב. צאו לסיור מודרך בעיר דרך האטרקציות העיקריות כגון טירת ואוול, בזיליקת סנט מרי, אולם הבד, בית העירייה הישן ועוד רבים. התפעלו מהארכיטקטורה המקומית, הארמונות והמונומנטים המעניינים של העיר העתיקה וההיסטוריה של העיר שהייתה פעם ביתם של מלכים רבים. תיהנו מכופתאות פולניות מסורתיות לארוחת צהריים, ולאחר מכן זמן פנוי לחקור את העיר. לאחר אחר הצהריים שלכם בקרקוב, תגיעו חזרה לקטוביץ בערב.

להזמנת סיור מודרך פרטי באושוויץ ובעיר העתיקה קרקוב לחצו כאן

קטוביץ: הסעה מ/אל נמל התעופה

טיסה לקטוביץ עם הילדים עשויה להיות מסע מפרך למדי, שלאחריו כל מה שתרצו הוא להגיע כמה שיותר מהר למלון ולהתמקם, לקראת ימי החופשה. לכן מומלץ להזמין מראש מונית משדה התעופה בקטוביץ למלון שלכם, וגם חזרה. תוכלו לעשות זאת באמצעות השירות של חברת קיוויטקסי, חברה בינלאומית, המאפשרת לכם למצוא מוניות ביעדים שונים בעולם, להזמין הסעה אונליין מבעוד מועד ולהוריד מעצמכם את הצורך לחפש הסעה או מונית משדה התעופה בקטוביץ. השירות של קיוויטקסי משמש תיירים ברחבי העולם מאז שנת 2010. הנהג יפגוש אתכם בנמל התעופה כשהוא נושא שלט עם השם שלכם וייקח אתכם ישירות ליעד שקבעתם, ללא לחץ והתמקחויות, במחיר הוגן שנקבע מראש לפי מחירון עוד לפני שהמראתם לקטוביץ.

איפה כדאי לבקר כשמגיעים לקטוביץ עם ילדים?

למרות שקטוביץ לא התברכה בהיסטוריה עתיקה כמו קרקוב, ורוצלב או זמושץ', יש בעיר מספיק אטרקציות למשוך מבקרים. הודות לפרויקטי התחדשות מסיביים במרכז העיר בשנים האחרונות, החלה קטוביץ להתרחק מהדימוי השלילי שלה כמקום אפור ותעשייתי. כמה מהדוגמאות הטובות ביותר של מודרניזם (הן מבנים בסגנון בינלאומי והן מבנים בהשראת הבאוהאוס) נמצאות לרוב ברובע שרודמיישצ'ה במרכז העיר. בשרודמיישצ'ה גם מספר לא מבוטל של בנייני ארט נובו, יחד עם ענקים קומוניסטיים כמו ספודק או בלוק השיכון סופרג'דנוסאקה.

הנה כמה מהאתרים ששווה לכלול במהלך הסיורים שלכם בקטוביץ עם הילדים:

  • רחוב סנט מרי שפעם היה חלק מוזנח של העיר, עבר מהפך מסיבי בתחילת 2010. כיום, אזור המדרחוב הזה הפך למקום פופולרי עבור תושבי קטוביץ' עם הפאבים הרבים והמספר ההולך וגדל של מסעדות. בקצה הרחוב נמצאת כנסיית סנט מרי, על שמה הרחוב. רחוב סנט מרי הוא גם מקום פופולרי לאירועי חוצות, ועמוס בלילות האביב והקיץ החמים.
  • קתדרלת ישו המלך. קתדרלת ישו המלך, שנבנתה בין 1927 ל-1955, היא הקתדרלה הגדולה ביותר בפולין. האפיפיור יוחנן פאולוס השני ביקר בקתדרלה בשנת 1983. כיפתה היא אתר מוכר בקו הרקיע של קטוביץ. יש מוזיאון לאמנות דתית בקרבת מקום.
  • רחוב ה-3 במאי. מצוטט לעתים קרובות כאחד הרחובות היקרים ביותר במדינה, רחוב ה-3 במאי הוא אחד ממרכזי החיים הציבוריים והמסחר העיקריים של קטוביץ. הרחוב עובר ליד תחנת הרכבת המרכזית, ובו חנויות, מסעדות ותחנות רבות של החשמלית. בין 2012 ל-2014 עבר הרחוב מודרניזציה ושיפוץ מקיף.
  • ספודק-בנייתו הושלמה בשנת 1971, זוהי זירת ספורט מקורה ואולם קונצרטים בעיצוב כמו של עב"מ אלכסוני שנחת באמצע העיר. ואכן, הסגנון יוצא הדופן הפך את הספודק לאחד המבנים המפורסמים במדינה ולסמלה של העיר.
  • כנסיית סנט מיכאל המלאך. כנסיית עץ חמודה זו, שנבנתה בשנת 1510 בדרום שלזיה בכפר סוריינה, הועברה לפארק קושצ'יושקו בקטוביץ בין 1938 ל-1939 כחלק ממרכז תרבות פרובינציאלי מתוכנן. העבודה הופסקה במהלך הכיבוש הגרמני במלחמת העולם השנייה (שהכנסייה שרדה בנס), וכיום היא מהווה מוקד בפארק קושצ'יושקו. כיום, סנט מיכאל המלאך הוא המבנה העתיק ביותר בעיר.
  • אנדרטת המורדים השלזית היא אנדרטה מהתקופה הקומוניסטית שנחשפה בשנת 1967, אנדרטה זו במבנה עם אגפים, מנציחה את המורדים הפולנים של שלוש המרידות השלזיות בין 1919 ל-1921, שנלחמו בכוחות הגרמנים של ויימאר בשלזיה עילית על מנת שהאזור יצטרף לרפובליקה הפולנית השנייה.
  • בית הקברות היהודי נבנה בשנת 1868, בית הקברות הוא מקום מנוחתה של הקהילה היהודית ששגשגה פעם בקטוביץ. בית הקברות נהרס חלקית על ידי כוחות הכיבוש הגרמניים במהלך מלחמת העולם השנייה, אך למרבה המזל רובו שרד. בשנים האחרונות החלו מאמצי שיפוץ לשיקום שטחי הקבורה.
  • פארק שלזיה, הפארק גדול כמעט פי שניים מסנטרל פארק בניו יורק. בפארק מספר מסעדות ובתי קפה, גן חיות, פלנטריום, מוזיאון אתנוגרפי וגונדולה "אלקה".
  • פארק קושצ'יושקו. הוקם בשנת 1888 ונקרא על שמו של הגנרל הפולני-אמריקאי האגדי תדיאוש קושצ'יושקו, כיום זהו אחד הפארקים המתויירים ביותר של קטוביץ, המושפע מאוד בעיצובו מהגנים האנגליים. בתוך הפארק נמצא מגדל הצנחנים של קטוביץ, שנבנה ב-1937 ושימש במקור כמגדל אימונים לצנחנים.
  • ניקיזוויץ'. מושבת פועלים ייחודית דמוית עיר שנבנתה בתחילת המאה ה-20 ועוצבה על ידי האדריכלים הברלינאים גיאורג ואמיל זילמן.
  • גיצ'וויץ, מושבת פועלים מתחילת המאה ה-20 הכוללת בתים זעירים עם גנים.
  • מושבת פועלים אמריקאית בגיצ'וויץ. מתחם של שישה בתים שנבנה ב-1926 עבור תשע משפחות אמריקאיות ממונטנה.
  • מארקי, רובע מקסים הממוקם ליד מכרה הפחם העתיק ביותר באירופה שעדיין פועל. הוא גם מפורסם בכנסיית הלב הקדוש ובה אחד מחלונות הוויטראז' הגדולים בפולין והלדה – נקודת תצפית נהדרת.
  • כנסיית סנט לואיס ועלייתה לשמיים של מרי. הכנסייה והמנזר הפרנציסקני הניאו-רומנסקי ממוקמת ברובע פאנוניקי. היא מפורסמת ברישומים יפיפיים, ועיצובים מיוחדים.
  • כנסיית סנט סטפן כנסייה ניאו-גותית הממוקמת ברובע בוגוצ'יצ'ה עם רישומים יפהפיים.
  • כנסיית סנט אנתוני. כנסייה ניאו-בארוקית עם רישומים מעניינים ממש ליד הכביש הראשי מסוסנובייץ לקטוביץ.
  • מתחם טיסיאסלסי מתחם של בתי דירות מודרניים הממוקם לא הרחק מפארק סלאסקי ומחולק לאיזור עליון ותחתון. יש בו שתי כנסיות מודרניות מעניינות ואגם מארוקו מלאכותי.
  • מתחם הכוכבים. מתחם מודרניסטי לא רחוק ממרכז העיר עם בתי דירות בצורת כוכב.
  • יער מורקובסקי. אזור יער גדול עם שמורות טבע ושבילי הליכה רבים ברובע מורקי.
  • יער פאנוניצקי. אזור יער גדול ברובע פאנוניצקי עם שבילי הליכה רבים ובריכות מלאכותיות רבות.
  • כנסיית סנט יאדוויגה. כנסייה נאוגתית ברובע שופיניצה עם רישומים מקסימים וחלונות ויטראז'.
  • בריכות ברברה וג'נינה. שתי בריכות מקסימות חבויות ביער ברובע ג'סזוויק.
  • בריכת גרונפלד. בריכה קטנה באזור הירוק במרכז העיר.
  • אגם מוראווה. אגם הממוקם במתחם אגם סטאויקי המאוכלס בציפורי מים רבות כמו ברבורים.
  • הריסות מפעל הפלדה אותרמן. חורבות של מפעלי פלדה מהמאה ה-19 ומגדל מים הממוקמים במחוז סזופינייס.
  • טירת פריטוויץ. בניין האדמיניסטרציה לשעבר של מפעלי הפלדה גיישה ממוקם בסזופינייס.
  • בורקי. רובע קטן ליד סזופינייס עם מושבות פועלים נטושות. בורקי הוא מקום מאוד רגוע.
  • וילה מיצ'ידה. וילה בנויה בסגנון מודרניסטי.

מוזיאונים בקטוביץ

  • מוזיאון שלזיה. מוזיאון מרתק המציג את ההיסטוריה התעשייתית, האמנותית והתרבותית של אזור שלזיה. בשנת 2015, המוזיאון עבר לשטחים רחבי ידיים של מכרה הפחם לשעבר ליד מרכז העיר, שכולם התחדשו לחלוטין. במוזיאון מוצגי אמנות וכן סיור אינטראקטיבי בהיסטוריה של שלזיה. המוזיאון חינם בימי שלישי.
  • המוזיאון ההיסטורי של קטוביץ. מוזיאון המציג את החיים ההיסטוריים של קטוביץ ומטרופולין שלזיה שמסביבה. המקום מחולק למספר חלקים, עם הבניין הראשי שלו ב-ul. Ks. J. Szafranka 9 ליד תחנת הרכבת המרכזית. המוזיאון מפעיל גם את כנסיית סנט מיכאל המלאך.
  • מוזיאון היסטורי למחשבים ומידע. מוזיאון משובח המפרט את התפתחות טכנולוגיית המחשבים, המיועד לחובבי מחשבים ולצעירים.
  • גלריה לאמנות עכשווית BWA. גלריה לאמנות מודרנית, המציגה צילום וחפצים עכשוויים.
  • גלריית פיר ווילסון. הגלריה הפרטית הגדולה מסוגה בפולין שוכנת במבנה תעשייתי לשעבר על שם הנשיא האמריקני וודרו וילסון. בגלריה יצירות אמנות מודרניות של אמנים מקומיים וזרים. הגלריה משמשת לעתים קרובות גם לקונצרטים, לנשפים ולמסיבות.
  • גלריית פרנס לאמנות מודרנית. גלריה לאמנות מודרנית המציגה אמנים פולנים עכשוויים.
  • כיכר האמנות. שתי גלריות וקפיטריה עם קונצרטים ומסיבות השוכנות בבניין הממוקם באמצע כיכר, קרוב לספודק.
  • מרכז שלזיה לסולידריות וחופש. מוזיאון המוקדש לפתרון המחאות של מכרה הפחם ווג'ק בשנת 1981. המוזיאון מארגן אירועים וקונצרטים רבים.
  • מוזיאון מחשבים. מוזיאון ייחודי עם מחשבים ישנים. הביקור בתיאום מראש.
  • מוזיאון המרכז לחינוך יערנות המציג באמצעות מולטימדיה את חיות הבר של אזור קטוביץ, לא רק לילדים.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל