חופשה בלוס אנג'לס

מזג האוויר בלוס אנג'לס ועונה מומלצת לחופשה

קשה לומר מהי העונה המומלצת לחופשה בלוס אנג'לס. לכל עונה מעונות השנה בלוס אנג'לס יש יתרונות וחסרונות, אבל דבר אחד בטוח: לא משנה מתי תגיעו אליה, תמיד תמצאו משהו מלהיב לעשות בה. בדרך כלל נהוג להמליץ על חופשה בלוס אנג'לס ממרץ עד מאי, כאשר העיר מעט פחות צפופה מאשר בתקופות שיא התיירות, הטמפרטורות נעימות ואיכות האוויר טובה יחסית, אבל כאמור, תוכלו ליהנות בלוס אנג'לס לאורך השנה כולה. כאן תוכלו למצוא מידע מקיף על מזג האוויר בלוס אנג'לס, ועל האטרקציות שהיא מציעה למבקרים בה לאורך חודשי השנה, על מנת שתוכלו לבחור את המועד המתאים ביותר לחופשה שלכם.

האקלים בלוס אנג'לס, מהערים הידועות והמתוירות בארה"ב, הוא סובטרופי, ודומה מאוד לאקלים בארץ. החורף מתון וקליל יחסית, והקיץ חם מאוד, בדומה למזג האוויר הים תיכוני. לכן, בדרך כלל חודשי המעבר יהיו הזמן המומלץ לחופשה בלוס אנג'לס. כדי להתחמק מהחום הכבד בקיץ ואולי גם ליהנות מחודשים פחות תיירותיים ואתרי תיירות קצת יותר מרווחים (למעט, כמובן, ממועדים מיוחדים), ספטמבר, אוקטובר, מאי ויוני הם חודשים נהדרים לחופשה בלוס אנג'לס.

העונות בלוס אנג'לס מתונות יחסית, וניתן להבחין גם בין העונה היבשה והעונה הגשומה,  מנובמבר ועד אפריל (בערך).

חופשה בלוס אנג'לס – עוד מידע למטייל

לוס אנג'לס – בתי המלון הטובים ביותר למשפחות

השכרת רכב בלוס אנג'לס – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מתי כדאי לטוס לחופשה בלוס אנג'לס?

הזמן המומלץ לחופשה בלוס אנג'לס תלוי, בין היתר, בסוג החופשה שאתם מחפשים, ואילו דברים חשובים לכם בחופשה.

אם אתם מחפשים ליהנות מימים ארוכים של שיטוט במוזיאונים, אטרקציות תרבותיות, וגם פארקים כמו דיסנילנד וסיקס פלאגס, ודאי תעשו לעצמכם טובה אם תגיעו בעונות המעבר. כך תוכלו להימנע מטמפרטורות גבוהות שעלולות להיות מתישות, ואולי גם להצליח ליהנות מאטרקציות ריקות יותר מתיירים, יחסית. אך מבחינת כמויות התיירים, תצטרכו גם לשים לב ללוח השנה ולחגים ומועדים מיוחדים, ולהשתדל להגיע ביום חול. עוד על כך, בהמשך.

אם אתם מחפשים חופשת חוף בלוס אנג'לס, העונה המומלצת עבורכם תהיה בחודשי הקיץ, ובעיקר באוגוסט, החודש בו טמפרטורת המים היא החמה ביותר בשנה ונעה באזור 20 מעלות צלזיוס.

עונות השנה בלוס אנג'לס

מזג האוויר בלוס אנג'לס בסתיו

הסתיו בלוס אנג'לס, החל מספטמבר ועד נובמבר הוא זמן מעולה לחופשה בעיר. מזג האוויר בלוס אנג'לס בסתיו חמים במהלך היום, והטמפרטורות בלילה קרירות בעיקר במהלך חודש נובמבר. בספטמבר בלוס אנג'לס עדיין ניתן ליהנות מטמפרטורות מים נוחה יחסית בים, ומזג האוויר במהלך היום עדיין חם. עם זאת, חופשת הקיץ כבר נגמרה ולכן ניתן לצפות לפחות תיירים מביולי ובאוגוסט. עונת הסתיו בלוס אנג'לס, מלבד מזג אוויר נוח ונעים, מביאה איתה גם שלל אירועים ואטרקציות שמומלץ מאוד לא לפספס.

הנה כמה דברים שכדאי לעשות בלוס אנג'לס בסתיו:

-טיולים בטבע. הסתיו בלוס אנג'לס הוא זמן מושלם לטיולים בטבע, בין אם בפארקים בעיר או בשמורות טבע במרחק נסיעה קצר.

-אירועי ליל כל הקדושים בלוס אנג'לס. ההאלוויין בלוס אנג'לס נחגג בשלל דרכים. מגוון פארקי השעשועים, החל מדיסני ועד ליוניברסל (ועוד), נצבעים בצבעי ליל כל הקדושים, וביוניברסל לוקחים את העניין די ברצינות עם ה"Halloween Horror Nights" שמלא באטרקציות ודמויות מפחידות, אם בא לכם להרגיש כאילו אתם מתהלכים בסרט אימה. מומלץ לאמיצים בלבד. למשפחות עם ילדים קטנים, מומלץ יותר לבקר בדיסנילנד.

אטרקציה נוספת למשפחות בתקופה זו היא גינות הדלעת "פאמפקין פאץ'", אליהן נהוג להגיע בתקופת ההאלוויין, לבחור דלעת וליהנות מפעילות מהנה לכל המשפחה. אלו רק חלק מהאטרקציות בלוס אנג'לס בתקופת ליל כל הקדושים.

-אוקטוברפסט – חגיגות הפסטיבל שמקורו בגרמניה לא פוסחות גם על לוס אנג'לס, עם מגוון אירועים שכוללים מוזיקה חיה ואוכל גרמני טעים.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בחורף

החורף בלוס אנג'לס הוא מתון, מאוד. מזג האוויר קר, אך לא מאוד קר. הטמפרטורות נעות בין כ-9 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לבין כ20 מעלות צלזיוס במהלך היום. ניתן לצפות למספר ימי גשם בודדים בלבד במהלך חודשי החורף בלוס אנג'לס, ובאופן כללי, לא מדובר בחורף קשה בלשון המעטה. החודש הקר ביותר בלוס אנג'לס הוא דצמבר. אם אתם מגיעים ללוס אנג'לס בחורף ובא לכם לחוות חורף אמיתי, החל מסקי ועד לבקתות חורף מוקפות בשלג, ישנם מגוון מקומות במרחק נסיעה לא ארוכה מדי מלוס אנג'לס בהם תוכלו לבקר ליומיים-שלושה: הר בולדי, ביג בר, ראנינג ספרינגס ועוד.

רשימת האטרקציות בחורף בלוס אנג'לס היא ארוכה ולמרות שלא מדובר בחורף רציני ומושלג, ניתן בהחלט להרגיש את אווירת החגים עם מגוון פעילויות מיוחדות:

-כבר במהלך נובמבר, הפארקים הגדולים כמו יוניברסל ודיסנילנד ממלאים את המתחם בקישוטים מושקעים לתקופת החגים והכל מתמלא באווירה קסומה אפילו יותר מהרגיל.

-מדי שנה במהלך חודש נובמבר, גן החיות של לוס אנג'לס עובר מהפך ומדי ערב מתמלא בתצוגת אורות מרהיבה ברחבי המתחם.

-קנדי קיין ליין. זוהי עובדה ידועה שבארה"ב בתים רבים נוהגים לקשט את החצרות שלהם לכבוד החגים, אך מסורת ארוכת שנים בלוס אנג'לס לוקחת את העניין לרמה אחרת. מבקרים רבים מגיעים לשכונה המפורסמת ונוסעים באיטיות כדי לצפות במגוון החצרות המקושטות היטב לכבוד החגים, במגוון אורות ואפקטים מרשימים.

מזג האוויר בלוס אנג'לס באביב

האביב הוא תקופה מומלצת לחופשה בלוס אנג'לס, ממרץ ועד מאי, עם מזג אוויר מתון ונעים, טמפרטורות שנעות בין כ-11 (במהלך הלילה בדרך כלל) לכ-24 מעלות צלזיוס, ומעט גשם בעיקר בתחילת העונה.

המועדים והאירועים שמתקיימים בלוס אנג'לס כוללים, בין היתר, את חג הפסחא, יום הזיכרון, פסטיבל האומנויות והתיאטרון של נוהו ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בקיץ

עונת הקיץ בלוס אנג'לס היא שיא עונת התיירות, וגם הטמפרטורות בשיאן (הטמפרטורות נעות באיזור ה28 מעלות צלזיוס במהלך היום, אך לעיתים יותר). לעיתים גם המחירים גבוהים יותר עקב הביקוש. למרות שזוהי עונה תיירותית יותר ולמרות הטמפרטורות החמות, הקיץ בלוס אנג'לס הוא זמן מומלץ לחופשה כיוון שהימים ארוכים, מזג האוויר בלילות נעים, ויש מגוון אטרקציות במהלך חופשת הקיץ. הקיץ הוא כמובן זמן מומלץ לחופשת חוף בלוס אנג'לס למי שאוהב להעביר את רוב הזמן ליד הים.

רשימת החוויות המדהימות שתוכלו לצבור בלוס אנג'לס בקיץ לא נגמרת. פיקניק במתחם הוליווד בוול המפורסם תוך כדי צפייה בהופעה, דרייב אין לצפייה בסרטים באוויר הפתוח, פסטיבל התרבות היפנית, שבוע המסעדות ועוד.

מתי כדאי לטוס לדיסנילנד בלוס אנג'לס?

דיסנילנד הוא מקום מדהים וקסום בכל זמן בשנה, וגם בימים עמוסים ניתן ליהנות מהפארק. אך אם יש לכם אפשרות לבחור מתי לבקר בדיסנילנד בלוס אנג'לס (באנהיים, למעשה), ייתכן שמספר טיפים יעזרו לכם לעשות בחירה חכמה יותר. פרטים כמו מהם הזמנים הכי עמוסים, אילו פעילויות מתקיימות באילו ימים וכו', יעזרו לכם להגיע להחלטה חכמה יותר לגבי מתי להגיע לדיסנילנד לוס אנג'לס. כל מועד של חופשה של בתי ספר או תקופת חגים צפוי להיות עמוס יותר. תקופת הקיץ גם היא עמוסה, ומזג האוויר חם מאוד. מבחינת עומס מבקרים, החצי השני של עונת החורף הוא זמן נהדר לחופשה בלוס אנג'לס. ספטמבר, אוקטובר, מרץ ומאי הם גם חודשים טובים לביקור בדיסנילנד מבחינת עומס תיירים, למעט חגים ומועדים מיוחדים. עם זאת, לעיתים בתקופות בהן יש פחות מבקרים, ייתכן שגם שעות הפתיחה יהיו קצרות יותר ויתקיימו פחות אירועים ופעילויות, כך שכדאי להתעדכן לפני הביקור.

אם נתעלם מעומס המבקרים (שלאו דווקא חייב להפריע, במיוחד אם רוכשים כרטיס פאסט פאס למסלול מהיר), ישנן תקופות חגיגיות ששווה לבקר בהן בדיסנילנד לוס אנג'לס: בתקופת ההאלווין למשל וכמובן בתקופת הקריסמס, בהן הפארק מתמלא בקישוטים חגיגיים.

את קישוטי הקריסמס בדיסנילנד ניתן לראות בדרך כלל כבר מתישהו בתחילת נובמבר עד תחילת ינואר, ואת קישוטי ההאלוויין ניתן לראות בדרך כלל מתישהו בתחילת ספטמבר ועד סוף אוקטובר.

חופשה בשילוב פסטיבלים בלוס אנג'לס

רשימת הפסטיבלים והאירועים המיוחדים בלוס אנג'לס היא ארוכה, וניתן למצוא אירוע מיוחד ומעניין כמעט בכל חודש בשנה. תוכלו לתכנן את החופשה בלוס אנג'לס בהתאם לאירוע מסוים, או פשוט לסגור טיסה ולבדוק אילו אירועים צפויים בתקופה הזו. כדאי להזמין כרטיסים במידת הצורך כמה שיותר זמן מראש. עם זאת, ישנם גם אירועים רבים שהכניסה אליהם היא בחינם.

פסטיבל הסרטים של לוס אנג'לס

פסטיבל הסרטים של לוס אנג'לס מתקיים מדי שנה בספטמבר בדרך כלל, ובו מוצגים מגוון סרטים (מקומיים ובינלאומיים) במגוון ז'אנרים, ניתנים פרסים ליוצרים, נערכות שיחות שונות עם יוצרים מול קהל ועוד. חלק מהאירועים בפסטיבל הם בחינם.

פייסטה ברודווי בלוס אנג'לס

פייסטה ברודווי הוא פסטיבל שחוגג את החג המקסיקני סינקו דה מיו, ומתרחש ביום ראשון האחרון מדי אפריל (כן, באפריל) לאורך מספר רחובות במרכז העיר עם דוכני אוכל, פעילויות והופעות של מוזיקה לטינית.

לוס אנג'לס ריבר רייד

רוכבי אופניים מתאספים לרכיבה משותפת בפארק גריפית' (בדרגות קושי שונות) מדי חודש יוני.

פסטיבל הצבעים בלוס אנג'לס

פסטיבל ההולי ההודי נחגג גם בלוס אנג'לס מדי שנה במרץ וכולל חגיגה של צבעים כמיטב המסורת וגם הופעות של מוזיקאים שונים.

שבוע המסעדות בלוס אנג'לס

שבוע המסעדות של לוס אנג'לס (dineLA)  מתרחש פעמיים בשנה, בחורף ובקיץ, ובו מאות מסעדות מציעות עסקאות משתלמות במיוחד לארוחות. מומלץ במיוחד לאוהבי קולינריה, שיוכלו לנסות אוכל חדש במגוון מסעדות מעניינות וטעימות.

יום המתים בהוליווד פוראבר

הוליווד פוראבר הוא בית קברות מפורסם בלוס אנג'לס בו קבורים כוכבי קולנוע רבים, שגם מארח מופעי תרבות והקרנות של סרטים, בין היתר. אחד האירועים המפורסמים שנערכים בהוליווד פוראבר הוא לציון המסורת המקסיקנית יום המתים (דיה דה לוס מוורטוס).  בית הקברות מתמלא במבקרים עם תחפושות של שלדים בהתאם ליום המתים, רקדנים, הופעות, דוכני אוכל ואפילו מתחם יצירה לילדים.

מזג האוויר בלוס אנג'לס לפי חודש

שימו לב שהטמפרטורות שמצוינות כאן הן ממוצעות ובהחלט בלתי צפויות. תחזית מדויקת יותר ניתן לבדוק מספר ימים לפני התאריך הרלוונטי. הטמפרטורות הנמוכות הממוצעות הן בשעות הלילה בדרך כלל, והגבוהות הן במהלך היום בדרך כלל.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בינואר

מזג האוויר בינואר בלוס אנג'לס הוא קריר אך בהחלט לא קר מדי, עם טמפרטורות שנעות בין כ-10 (בלילה בדרך כלל) לכ-20 מעלות צלזיוס וכארבעה ימי גשם במהלך החודש.

זהו חודש פחות עמוס מבחינת תיירות בלוס אנג'לס, מה שמביא אתו יתרונות רבים למי שהטמפרטורות הקרירות לא מפריעות לו.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בפברואר

בפברואר בלוס אנג'לס הטמפרטורות נעות בין כ-10 לכ-21 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש. גם פברואר בדומה לינואר הוא חודש מומלץ לחופשה בלוס אנג'לס למי שרוצה ליהנות מאטרקציות עם כמה שפחות תיירים מסביב.

אירועים בלוס אנג'לס בפברואר כוללים בין היתר את ראש השנה הסינית, הקרניבל הברזילאי, טקס פרסי האוסקר ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס במרץ

בלוס אנג'לס במרץ הטמפרטורות נעות בין כ-11 לכ-21 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש. מרץ הוא חודש מומלץ לחופשה בלוס אנג'לס. חודש של עונת מעבר, עם מזג אוויר מתון ויחסית פחות תיירים מאשר בעונת הקיץ או עונת החגים.

מזג האוויר בלוס אנג'לס באפריל

באפריל בלוס אנג'לס מזג האוויר מתחיל להתחמם לקראת הקיץ, עם טמפרטורות שנעות בין כ-13 לכ-23 מעלות צלזיוס (אך לקראת סוף החודש ייתכן והטמפרטורות יהיו אפילו גבוהות יותר) וסיכוי למעט מאוד גשם. אפריל הוא חודש מומלץ לחופשה בלוס אנג'לס, עם מזג אוויר מתון ופחות תיירים מבעונות השיא. באפריל נחגג ברחבי ארצות הברית חג הפסחא.

מזג האוויר בלוס אנג'לס במאי

מזג האוויר בלוס אנג'לס במאי חם עם טמפרטורות שנעות באזור ה-24 מעלות צלזיוס במהלך היום ואפילו יותר. בלילה הטמפרטורות נעות באזור 16 מעלות צלזיוס בדרך כלל. אירועים במאי בלוס אנג'לס כוללים את פסטיבל האומנויות והתיאטרון של נוהו (צפון הוליווד), יום הזיכרון אותו מציינים בסוף החודש (בסוף השבוע של יום הזיכרון ניתן ליהנות ממגוון אירועים, הופעות, הקרנות של סרטים וכול') ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס ביוני

חופשה בלוס אנג'לס ביוני תעניק לכם מזג אוויר מעולה, חם ויבש עם טמפרטורות שנעות בין כ-16 ל-26 מעלות צלזיוס בממוצע אך לעיתים גם באזור ה-30 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בלוס אנג'לס ביולי

יולי ואוגוסט הם החודשים החמים ביותר בלוס אנג'לס, וגם תקופת שיא התיירות.

מזג האוויר ביולי בלוס אנג'לס הוא חם מאוד, והטמפרטורות נעות בין כ-18 לכ-29 מעלות צלזיוס ולפעמים יותר.

ביולי נחגג יום העצמאות האמריקאי עם מגוון חגיגות ואירועים בעיר.

מזג האוויר בלוס אנג'לס באוגוסט

מזג האוויר בלוס אנג'לס באוגוסט ממשיך להיות חם ויבש בתקופה החמה ביותר בשנה עם טמפרטורות ממוצעות שנעות באיזור ה-29 מעלות צלזיוס במהלך היום. בין האירועים שמתקיימים בלוס אנג'לס באוגוסט: הפסטיבל היפני שבוע ניסאי שחוגג את התרבות היפנית, ספטיבל שייקספיר בפארק גריפית' ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בספטמבר

מזג האוויר בלוס אנג'לס בספטמבר עדיין חם ויבש עם טמפרטורות שנעות באזור ה-29 מעלות צלזיוס במהלך היום אך יכולות לצנוח עד לכ-18 מעלות צלזיוס, פחות או יותר, במהלך הלילה. אירועים בלוס אנג'לס בספטמבר כוללים את פסטיבל הלובסטר, פסטיבל המוזיקה Beachlife, ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס באוקטובר

החום מתחיל לרדת בתקופה זו ומזג האוויר באוקטובר מושלם לחופשה בלוס אנג'לס. לא חם מדי, לא קר מדי, עם טמפרטורות שנעות באזור 26 מעלות צלזיוס במהלך היום וסיכוי למעט גשם במהלך החודש. בסוף חודש זה נחגג חג ההאלווין ובמהלך החודש כבר תוכלו לראות קישוטים ברחבי העיר, וליהנות ממגוון פעילויות כמו ביקור בגינות דלעת, ליל האימים ביוניברסל (הורור נייט), ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בנובמבר

נובמבר הוא חודש מדהים לחופשה בלוס אנג'לס. מזג האוויר בלוס אנג'לס בנובמבר מתקרר מעט, והטמפרטורות במהלך היום נעות באזור 23 מעלות צלזיוס ובלילה יכולות לצנוח עד לכ-12 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למעט ימי גשם בודדים במהלך החודש. אירועים בלוס אנג'לס בנובמבר כוללים, בין היתר, את אירועי יום המתים המקסיקני (דיה דה לוס מוורטוס), פסטיבל הסרטים החינמי AFI FEST ועוד.

מזג האוויר בלוס אנג'לס בדצמבר

דצמבר הוא החודש הקר ביותר בלוס אנג'לס. אך עדיין, לא מדובר בקור רציני מדי, אלא בטמפרטורות שנעות במהלך היום באזור 20 מעלות צלזיוס ובלילה באזור 9 מעלות צלזיוס. חודש דצמבר מביא אתו את תקופת החגים אל לוס אנג'לס, ובה החנויות, המסעדות והפארקים מתקשטים לכבוד החגים ומתקיימים מגוון אירועים מיוחדים וחגיגיים במהלך החודש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל