עונה מומלצת לחופשה בבוסטון

מזג האוויר בבוסטון ועונות מומלצות לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בבוסטון, ורוצים לדעת מתי הכי כדאי לקבוע אותה, הגעתם למקום הנכון. העונה המומלצת לחופשה בבוסטון תלויה בעונה המועדפת עליכם. מקומיים ותיירים לרוב ממליצים על האביב (מאי עד יוני) או הסתיו (ספטמבר עד אוקטובר), אז מזג האוויר בבוסטון הוא נוח יחסית, וניתן ליהנות מהאטרקציות שהופכות את העיר ליעד תיירותי מוביל בלי צפיפות גדולה מדי, אבל גם חובבי קיץ וחורף מובהקים יכולים ליהנות מבירת מסצ'וסטס, שמלאה באטרקציות ובאירועים לאורך כל השנה. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש כדי לתכנן את החופשה שלכם, בכל תקופה בשנה בה תבחרו לבקר בבוסטון.

בוסטון היא בירת מסצו'סטס, ועיר פופולרית מאוד בקרב מטיילים בארצות הברית. מזג האוויר בבוסטון ישפיע על הטיול שלכם באופן משמעותי לעיתים, וכדאי להתכונן ולדעת למה לצפות.

האקלים בבוסטון הוא יבשתי בעיקר, עם ארבע עונות אמתיות והבדלים משמעותיים ביניהן.

מזג האוויר בבוסטון ידוע בחורף הכבד שלו, עם טמפרטורות מתחת לאפס והרבה שלג, וקיץ חם ולח. עונות המעבר בבוסטון קצרות יחסית. האביב האמתי מגיע מאוחר, עם סיכוי לשלג עד אמצע האביב וטמפרטורות קרירות עד מאי לפחות.

חופשה בבוסטון – עוד מידע למטייל

בוסטון – בתי מלון מומלצים עם ילדים

טיסות לבוסטון – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

כרטיסים לבוסטון סלטיקס ב NBA – הסברים והמלצות

השכרת רכב בבוסטון – השוואת מחירים ומידע חשוב

מהי העונה המומלצת לחופשה בבוסטון?

לכל עונה בבוסטון יש יתרונות משלה.

העונה המומלצת לחופשה בבוסטון לשילוב בין מזג אוויר נעים וסיכוי לכמה שפחות תיירים היא בדרך כלל בחודשי מעבר כמו מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר. עם זאת, תיירים אוהבים להגיע לבוסטון לא רק בקיץ, אלא גם בסתיו, לצפייה בצבעי השלכת היפהפיים בפארקים. כמובן שגם עונת החגים היא עונה תיירותית. הזמן החלש ביותר בבוסטון מבחינת תיירות הוא כמובן בחודשי החורף (שנמשך אל תחילת הסתיו), כך שייתכן שבחורף תשיגו דילים טובים יותר ומחירים זולים יחסית למלון או טיסה. מצד שני, מזג האוויר בחורף בבוסטון קר מאוד ועלול להיות מגביל מעט בחלק מהאטרקציות. עונת הקיץ בבוסטון מביאה איתה את היתרון של מזג אוויר חם ונהדר לביקור בחופים של בוסטון, סיורים בעיר בהפלגות, פארקים ציבוריים, בתי קפה בצדי הרחוב ועוד. הקיץ הוא גם זמן מעולה לצפייה בליוויתנים בבוסטון שמהגרים למי מסצ'וסטס בחודשים החמים.

עונות השנה בבוסטון

מזג האוויר בבוסטון בסתיו

החצי הראשון של הסתיו בבוסטון הוא זמן נהדר לחופשה בעיר. בספטמבר מזג האוויר נעים, עם טמפרטורות שנעות בין כ14 לכ23 מעלות צלזיוס וכשישה ימי גשם. באוקטובר ונובמבר הטמפרטורות מתחילות לרדת באופן משמעותי, ובנובמבר כבר יש סיכוי לשלג הראשון בבוסטון. עונת הסתיו בבוסטון פופולרית לטיולים בעיר, כיוון שזהו זמן נהדר לטיולים בפארקים ולסיורים, והעצים נצבעים בצבעי שלכת יפהפיים.

הנה כמה פעילויות שניתן ליהנות מהן בעונת הסתיו בבוסטון:

צפייה בלוויתנים בבוסטון

בספטמבר ובאוקטובר ניתן עדיין ליהנות מסיורי צפייה בלוויתנים בבוסטון.

פעילויות ליל כל הקדושים בבוסטון

ההאלווין בבוסטון מתקיים בסוף אוקטובר ולעיר יש הרבה מה להציע למשפחות בחג זה. גינות דלעת בחוות הקרובות לבוסטון, סיורים בעיר המותאמים לליל כל הקדושים עם סיפורים מפחידים (לאמיצים בלבד),  ועוד שלל פעילויות ברוח ההפחדות של החג.

הדלקת אורות החג בפארק כריסטופר קולומבוס

מדי נובמבר, בסוף החודש, בוסטון פותחת את עונת החגים עם הדלקת האורות החגיגית בפארק.

פסטיבל הונק (HONK!)

פסטיבל הונק בבוסטון הוא פסטיבל של להקות רחוב שנערך מדי שנה בסוף השבוע של יום קולומבוס, ובו מגוון אירועים שכוללים בעיקר להקות שמנגנות בחוצות העיר ברחבי האזור (בסומרביל, קיימברידג', מזרח בוסטון ועוד).

מזג האוויר בבוסטון בחורף

החורף בבוסטון הוא ארוך, קר מאוד ומושלג. השלג הראשון עלול לרדת כבר בנובמבר, והאחרון בדרך כלל במרץ. החודש עם הכי הרבה שלג בבוסטון הוא בדרך כלל ינואר. הטמפרטורות בחודשי החורף בבוסטון, מדצמבר ועד פברואר, נעות בין כ-5- לכ-6 מעלות צלזיוס עם כ-8-9 ימי גשם מדי חודש. מזג האוויר בבוסטון הוא בלתי צפוי, כך שאין לדעת כמה כבד (או לא) עומד להיות החורף.

כדאי להביא אתכם לחופשת חורף בבוסטון לבוש וציוד לחורף, כפפות רציניות, נעליים/מגפיים מותאמות לשלג, מעיל כבד וכול'. עם זאת, לחורף בבוסטון יש יתרונות משלו. העיר יפהפייה בשלג, ינואר ופברואר אלו חודשים חלשים יחסית מבחינת תיירות (על כל היתרונות של עונת תיירות חלשה), תוכלו ליהנות מתקופת החגים הקסומה בדצמבר, ליהנות מהחלקה על הקרח, הליכות בפארק בשלג ועוד.

אירועים בבוסטון בחורף כוללים, בין היתר, את:

הלילות הראשונים של בוסטון Boston First Nights

מסורת ותיקה של חגיגות השנה החדשה בבוסטון עם מגוון הופעות ושלל חגיגות.

תהלוכת ראש השנה הסינית

מדי פברואר מתקיימת בבוסטון תהלוכה חגיגית לציון ראש השנה הסינית. ניתן לצפות בתהלוכה בצידי הדרך וליהנות מחגיגה תרבותית מרהיבה וצבעונית.

פסטיבל סרטי המדע הבדיוני של בוסטון

מדי פברואר, הפסטיבל הוותיק מתקיים לאורך עשרה ימים ומציג מגוון סרטי מדע בדיוני מרחבי העולם.

מזג האוויר בבוסטון באביב

מזג האוויר בבוסטון באביב, במיוחד בתחילת העונה, עדיין קר ולא מתחמם עד מאי בדרך כלל.  מרץ הוא בדרך כלל החודש האחרון שבו יורד שלג בבוסטון. הטמפרטורות במרץ עדיין קרות מאוד, ומתחילות לעלות מעט בהדרגה לקראת סוף העונה. במאי בבוסטון הטמפרטורות נעות בין כ-10 לכ-19 מעלות צלזיוס. מדי חודש בחודשי האביב בבוסטון ניתן לצפות לכשמונה ימי גשם.

בסוף האביב מתקיימת עונת טקסי הסיום באוניברסיטאות השונות בבוסטון כך שעלולים להגיע לעיר מבקרים רבים. 

אירועים בבוסטון באביב כוללים, בין היתר:

תהלוכת סיינט פטריק בבוסטון

מדי שנה בחודש מרץ, נערכת בבוסטון תהלוכה לציון יום סיינט פטריק, והעיר נצבעת בירוק עם צלילי חמת חלילים ותזמורת תהלוכה, ריקודים ועוד שלל חגיגות.

מצעד יום הברווזונים בבוסטון

מצעד יום הברווזונים מתקיים ביום האם בבוסטון והוא פעילות נפלאה למשפחות עם ילדים. באופן כללי, המצעד כולל הרבה תחפושות של ברווזונים, והוא מחווה לספר הילדים "פנו דרך לברווזונים" שמספר על משפחת ברווזים בבוסטון.

פסטיבל בוסטון קולינג

במאי בבוסטון מתקיים פסטיבל בוסטון קולינג, פסטיבל מוזיקה שנמשך בדרך כלל שלושה ימים ומארח מגוון אמנים מוזיקליים כמו גם קומיקאים. בעבר התארחו בפסטיבל ליזו, בון אייבר, בק, ג'ק ווייט ועוד.

מזג האוויר בבוסטון בקיץ

מזג האוויר בקיץ בבוסטון הוא מעולה לטיולים ברחבי העיר. הטמפרטורות חמות במהלך היום אך בדרך כלל לא חמות מדי. הלילות עלולים להיות קרירים כך שכדאי להביא ביגוד חמים גם בקיץ. בקיץ בבוסטון ניתן לצפות גם לגשם ולסופות רעמים, ולעיתים גם לימים חמים מאוד. עונת הקיץ בבוסטון עלולה להיות יקרה יותר משאר השנה, אך מזג האוויר מושלם. בימים חמים במיוחד תוכלו גם ליהנות מאחד מהחופים של בוסטון.

אירועים בקיץ בבוסטון כוללים, בין היתר: 

מסיבת הריקודים של קיימברידג'

אירוע זה נוסד בשנות ה-90 וחוזר מדי שנה. כחלק מהאירוע, שמתקיים בדרך כלל בסוף יוני, נסגרים מספר רחובות במרכז קיימברידג' מחוץ לבניין העירייה וקהל חוגגים ענק נהנה ממוזיקה וריקודים. הכניסה לאירוע היא בחינם.

פסטיבל פיסול בחול בחוף רברה

פסטיבל זה מתקיים מדי שנה ביולי בדרך כלל בחוף רברה שנמצא במרחק של כ-8 ק"מ מדאון-טאון בוסטון למשך כיומיים. בפסטיבל תוכלו לצפות במגוון ענק של יצירות פיסול בחול (כחלק מתחרות נושאת פרסים) כמו גם ממגוון פעילויות לכל המשפחה.

חגיגות יום העצמאות בבוסטון

חגיגות יום העצמאות של ארה"ב בבוסטון כוללות מגוון אירועים ופעילויות, החל ממצעד ועד להופעות ופעילויות לכל המשפחה.

אירועים ופסטיבלים בבוסטון

בוסטון היא עיר גדולה ומעניינת, מלאה בהיסטוריה אך גם בטבע ובהחלט עשירה בתרבות. בעיר מתקיימים מגוון פסטיבלים והרבה פעילויות וסיורים במהלך כל השנה. חופשה בבוסטון תהיה מושלמת עם תוספת של פסטיבל חגיגי או אירוע תרבותי מיוחד. ישנם מגוון פסטיבלים בבוסטון, אך אלו כמה מהגדולים ביניהם:

בוסטון קולינג

פסטיבל בוסטון קולינג הוא פסטיבל חדש יחסית, שהחל ב2013 ומתקיים בדרך כלל מדי שנה בספטמבר ובמאי. הפסטיבל נמשך בדרך כלל שלושה ימים, ומארח שמות גדולים במוזיקה. בין המוזיקאים שהתארחו בעבר בפסטיבל בוסטון קולינג תוכלו למצוא שמות כמו טיים אימפלה, 21 פיילוטס, לוג'יק, הוזייר, אמינם, ג'ק ווייט ועוד. הפסטיבל מארח מגוון גדול של דוכני אוכל, מיצגי אומנות ועוד שלל פעילויות.

בוסטון הרבורפסט

בוסטון הרבורפסט הוא מסורת ארוכת שנים. פסטיבל שחוגג את ההיסטוריה של בוסטון ואת יום העצמאות האמריקאי. האירוע כולל שורה ארוכה של אירועים: תזמורות צבאיות, להקות ממגוון ז'אנרים ברחבי העיר, אטרקציות וסיורים שקשורים לנקודות היסטוריות בעיר, פעילויות למשפחה ועוד. הפסטיבל מתקיים על פני כארבעה ימים בתחילת יולי.

פסטיבל הנהר של קיימברידג'

פסטיבל זה מתקיים על גדות נהר צ'ארלס וחוגג אמנות ותרבות בבוסטון מכל הסוגים: תיאטרון, אמנות ויזואלית, הופעות מוזיקליות ועוד. זהו פסטיבל נהדר לכל המשפחה.

מזג האוויר בבוסטון לפי חודש

מזג האוויר בבוסטון יכול להיות לא צפוי, ותחזית מדויקת יותר כדאי לבדוק מספר ימים לפני התאריך הרצוי. הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות הכתובות כאן הן בדרך כלל בשעות הצהריים והנמוכות בדרך כלל בלילה, אך כמובן שטמפרטורות אלו אינן מובטחות ומזג האוויר בבוסטון עלול להיות הפכפך.

מזג האוויר בבוסטון בינואר

מזג האוויר בבוסטון בינואר קר מאוד. זהו החודש הקר ביותר בבוסטון. בחודש זה ניתן לצפות לכשבעה ימי שלג, כשמונה ימי גשם וטמפרטורות שנעות בין כ-5 לכ3 מעלות צלזיוס. יש סיכוי לירידה במחירים וכמובן הרבה פחות תיירים, אך מצד שני מזג האוויר קר מאוד ולא תמיד אידיאלי לחופשה.

מזג האוויר בבוסטון בפברואר

מזג האוויר בפברואר בבוסטון ממשיך להיות קר, אולי משתפר מעט אך עדיין קפוא, עם טמפרטורות שנעות בין כ-4- לכ-4 מעלות צלזיוס, כשבעה ימי גשם כמו גם מספר ימי שלג. זהו לא חודש אידיאלי לחופשה בבוסטון מבחינת מזג אוויר אך יכול להיות ידידותי יותר מבחינת מחירים וכמויות תיירים.

מזג האוויר בבוסטון במרץ

למרות שמרץ בדרך כלל אמור להיות תחילת האביב, אל תצפו למזג אוויר אביבי או חמים. הטמפרטורות בבוסטון במרץ נעות בין כ-1- לכ-8 מעלות צלזיוס וניתן עדיין לצפות לימי גשם ושלג, אך כמובן שאי אפשר לדעת. מזג האוויר עלול להיות הפכפך, וכדאי לארוז איתכם לבוש שמתאים לחורף ואולי גם מעט בגדים קצרים למקרה שתתקלו ביום שמש בלתי צפוי. במרץ בבוסטון מתקיים יום סיינט פטריק, אותו מציינים עם תהלוכה חגיגית.

מזג האוויר בבוסטון באפריל

מזג האוויר באפריל בבוסטון כבר מתחיל להרגיש יותר כמו אביב, עם ,תחילת הפריחה ועלייה בטמפרטורות. עם זאת, מזג האוויר עדיין הפכפך, ועדיין יש סיכוי קטן לשלג. הטמפרטורות בבוסטון באפריל נעות בין כ-5 לכ-14 מעלות צלזיוס כך שכדאי לארוז ביגוד שמתאים לכל מצב. מדי שנה באפריל מתקיים בעיר מרתון בוסטון.

מזג האוויר בבוסטון במאי

מאי הוא חודש נהדר לחופשה בבוסטון. מזג האוויר מתון, אך עונת התיירות רק בתחילתה. הטמפרטורות בבוסטון במאי נעות בין כ-10 לכ-19 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש. במאי בבוסטון מתקיים פסטיבל בוסטון קולינג, יום הזיכרון האמריקאי, וגם מצעד יום הברווזונים, פעילות נהדרת למשפחות.

מזג האוויר בבוסטון ביוני

הקיץ מתחיל בחודש יוני בבוסטון והטמפרטורות מתחילות להתחמם, באזור 25 מעלות צלזיוס בשעות היום. עם זאת, הלילות עדיין עלולים להיות קרירים (הטמפרטורות עלולות לצנוח עד לכ-15 מעלות צלזיוס בלילה). גם ביוני בבוסטון ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בבוסטון ביולי

מזג האוויר ביולי בבוסטון חם במהלך היום ונעים או קריר במהלך הלילה, עם טמפרטורות שנעות בין כ-19 לכ-28 מעלות צלזיוס וכשישה ימי גשם במהלך החודש. בחודש יולי בבוסטון נחגג יום העצמאות האמריקאי ואתו פסטיבל בוסטון הרבורפסט. זהו חודש מעולה לטיול ברחבי העיר,  לשייט בבוסטון, לצפייה במשחק בייסבול, וגם לשייט צפייה בליוויתנים.

מזג האוויר בבוסטון באוגוסט

הטמפרטורות בבוסטון באוגוסט נעות בין כ-18 לכ-27 מעלות צלזיוס (או יותר לעיתים) עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש. מזג האוויר בבוסטון באוגוסט הוא טוב עם ימים חמים, ולילות נעימים או קרירים בדרך כלל.

מזג האוויר בבוסטון בספטמבר

חודש ספטמבר עדיין נחשב לחלק מעונת שיא התיירות בבוסטון. מזג האוויר נעים, עם הרבה ימים חמימים במהלך החודש ולילות קרירים בדרך כלל. ניתן לצפות לכשישה ימי גשם במהלך החודש. בספטמבר בבוסטון יש בדרך כלל מגוון פעילויות, שווקי חקלאים, ואטרקציות וזהו חודש מעולה לחופשה בעיר.

מזג האוויר בבוסטון באוקטובר

אוקטובר הוא חודש פופולרי מאוד לחופשה בבוסטון. העצים נצבעים בצבעי הסתיו, מזג האוויר קריר אך לא קר מדי רגע לפני החורף, וזהו זמן נהדר לטיולים בעיר ובפארקים. במהלך החודש יהיו ימים חמימים יותר עם טמפרטורות באיזור ה-22 מעלות צלזיוס לצד ימים קרירים יותר עם טמפרטורות מתחת ל-20 מעלות צלזיוס במהלך היום. הלילות בדרך כלל תמיד קרירים. כדאי להביא לבוש שמתאים למזג אוויר קר אך גם לימים חמימים. בסוף חודש אוקטובר נחגג חג ההאלוויין בבוסטון.

מזג האוויר בבוסטון בנובמבר

בנובמר בבוסטון מזג האוויר מתחיל להתקרר באופן משמעותי, ויש גם סיכוי למעט שלג. הטמפרטורות בבוסטון בנובמבר מגיעות עד לכ-16 מעלות צלזיוס במהלך היום ויכולות לצנוח עד לכ-9 מעלות צלזיוס בלילה. מזג האוויר בבוסטון בנובמבר הוא שילוב של סתיו וחורף, וכדאי לארוז בגדים חמים. ניתן לצפות לכעשרה ימי גשם בבוסטון במהלך החודש.

מזג האוויר בבוסטון בדצמבר

מזג האוויר בבוסטון בדצמבר קר מאוד והחורף בעיצומו. הצטיידו בלבוש חם (שמתאים גם לשלג) ותקבלו חופשת חורף עירונית מושלמת. החל מהשלג הצפוי בחודש זה ועד לעונת החגים שמקשטת את העיר וחגיגות השנה החדשה. הטמפרטורות בבוסטון בדצמבר נעות בין כ-2- לכ-6 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש ומספר ימי שלג.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל