הזמנת מוניות ושירותי הסעה בירוואן בירת ארמניה

שירותי מוניות ותחבורה ציבורית בברלין

כדי שתוכלו לתכנן היטב את שהותכם בעיר הנפלאה ברלין, כדאי מאוד ללמוד היטב את הסדרי התחבורה הציבורית בברלין ואת הסדרי המוניות בברלין ולנצלם היטב. שימוש נכון בתחבורה ציבורית בברלין עשוי לעשות את ההבדל שבין טיול מושלם לבין תחושת פספוס ועצבים

   דילים לברלין   |   טיולים מאורגנים לברלין   |   טיולים מאורגנים לגרמניה

את ברלין, בירת גרמניה, הישראלים "כבשו" כבר מזמן. כמות הישראלים המטיילים בברלין הולכת וגדלה משנה לשנה והעיר הופכת בשנים האחרונות ליעד פופולרי מאוד ואהוד על ישראלים. מאז שנת 1989 מהווה ברלין מרכז שוקק חיים בלב אירופה, אשר משלב בין אתרים היסטוריים לצד מרכזי קניות מפוארים, שווקים מיוחדים ומוזיאונים מהמרתקים והנחשבים ביבשת. המגוון האינסופי של פעילויות, מוקדי בילוי ואתרים בברלין, ניצול יעיל של זמנכם הוא חיוני בעת טיול בברלין. כדי שתוכלו לתכנן היטב את שהותכם בעיר הנפלאה ברלין, כדאי מאוד ללמוד היטב את הסדרי התחבורה הציבורית בברלין ואת הסדרי המוניות בברלין ולנצלם היטב. שימוש נכון בתחבורה ציבורית בברלין עשוי לעשות את ההבדל שבין טיול מושלם לבין תחושת פספוס ועצבים.

שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית בברלין או הסעה משדה התעופה למרכז ברלין בהזמנה מראש אונליין. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המטען, וייקח אתכם ישירות לבית המלון במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון. כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות בברלין או הסעה מנמל התעופה בברלין הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל berlin ו berlin airport (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך).


חופשה בברלין – עוד בנושא זה:

טיסות לברלין – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בברלין – השוואת מחירים וטיפים

סים ו-e-sim לגרמניה – מדריך למטייל

תחבורה ציבורית בברלין

כמו ערים רבות נוספות במרכז ובמערב אירופה, גם המטרופולין של ברלין מציע תחבורה ציבורית יעילה ומגוונת מאוד. לכן, במיוחד בשבילכם, ערכנו את המדריך המלא והמפורט של תחבורה ציבורית בברלין ובו גם דגש מיוחד לשירותים המפותחים של מוניות בברלין. במדריך זה נעשה שימוש במנוע החיפוש המתוחכם של חברת קיווי טקסי המאפשר לכם לקבל מידע מפורט ומדויק על כלל שירותי המוניות בברלין, בכל רחבי העיר וכל אורך שעות היממה בחיפוש יעיל ופשוט ובתוך שניות.

ככלל, תחבורה ציבורית בברלין מאפשרת ניידות רבה בכל חלקי העיר כמעט לכל אורך שעות היממה ללא קושי כך שתוכלו לנוע ברחבי ברלין בעצמאות מלאה. להלן פירוט אמצעי התחבורה הציבורית בברלין בצורה מסודרת ומתומצתת. הרשימה כוללת את כל אמצעי התחבורה הציבורית בברלין, את שעות הפעילות ואת המחירים הבסיסיים. המידע המפורט להלן מבוסס על נתונים רשמיים של חברות התחבורה הציבורית בברלין:

1. אוטובוסים – האוטובוסים בברלין פועלים בכל רחבי המטרופולין באופן קבוע ולאורך כל שעות היממה ונותנים מענה מצוין לרוב המבקרים והמטיילים בברלין אשר צריכים להגיע לכל נקודה בעיר. שירותי האוטובוסים בברלין נותנים מענה בפריסה רחבה ובדייקנות שקנתה לה שם. האוטובוסים בברלין מאפשרים לכם לתכנן נסיעה ברחבי ברלין ביעילות רבה ולחצות את העיר כולה בפרק זמן של 30 דקות בלבד בממוצע. אפשר לרכוש בכל תחנה כרטיס נסיעה רב תכליתי אשר מקנה לכם אפשרות לנסיעה בכל סוגי התחבורה הציבורית בברלין. כרטיס נסיעה חד פעמי לכיוון אחד תקף לשעתיים ועולה באזורים המרכזיים של העיר (אזורים A ו-B), כ-2.8 אירו. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס יומי לכל אמצעי התחבורה הציבורית בברלין במחיר של שבעה אירו, או כרטיס קבוצתי לשלושה עד חמישה נוסעים שתקף גם הוא בכל אמצעי התחבורה הציבורית בברלין במחיר של 19.9 אירו. חשוב לציין כי ישנו גם כרטיס שבועי אשר מאפשר לכם נסיעה חופשית בכל שירותי התחבורה הציבורית בברלין למשך שבוע ימים ומחירו כשלושים אירו לאדם.
2. רכבת תחתית – בדומה לשירותי האוטובוסים בברלין, גם הרכבת התחתית בברלין פועלת לאורך כל שעות היממה ומאפשרת לכם להגיע ממקום למקום ביעילות מרבית. ישנם מספר קווי רכבת תחתית אשר פועלים במזרח ברלין כמו גם במערב ברלין ומפעילות אותם במקביל כמה חברות תחבורה ציבורית. חשוב להבין כי את התחבורה הציבורית בברלין הקימו בשנים שבהן ברלין הייתה מחולקת לשתיים, ולכן יש תשתיות שונות במזרח העיר ובמערבה. קווי הרכבת התחתית בברלין אמנם חוצים את כל העיר אך לעתים חלים שינויים בהפעלה בין המזרח למערב ומומלץ להכין מראש את תכנית הנסיעה לאורך היום.
3. השכרת רכב בגרמניה – כמו בכל עיר מערבית גדולה, גם ביציאה מנמל התעופה של ברלין תוכלו למצוא את דלפקי חברות השכרת הרכב. אמנם זהו שירות נוח מאוד אשר מאפשר לכם לנסוע ברכב פרטי מכל מקום ולכל מקום בברלין, אך בפועל יעילותו נתונה בספק בתוך ברלין עצמה. אם אתם מתכוונים לבלות לאורך כל ימי הטיול שלכם רק באזור ברלין אפשר בהחלט להסתפק בשירותי התחבורה הציבורית בברלין הקיימים כיום ואין צורך לשכור רכב בעלויות גבוהות יותר.
4. מוניות בברלין – מבין כל אפשרויות התחבורה הציבורית בברלין, מוניות הן האמצעי הקל והנוח ביותר לתיירים אשר עושים טיול בברלין. מוניות זמינות בכל רגע משעות היום ובכל נקודה בברלין, מגיעות לכל נקודה בעיר ופועלות במחירים נוחים למדיי, כך שאין לכם כל מגבלה על שעות הפעילות וכל שתצטרכו לעשות הוא רק להחליט מאיפה יגיע נהג המונית לאסוף אתכם.

הזמנת מוניות בברלין

כיום, יותר ויותר ישראלים שמגיעים לברלין רוצים להזמין מראש הסעה משדה התעופה בברלין, לרדת מהמטוס ולדעת בביטחון שיש להם שירותי הסעה מוכנים שהוזמנו מראש.   בדיוק מסיבה זו שירותי מנוע החיפוש למוניות של חברת קיווי טקסי הופכים בשנים האחרונות לגורם חיוני ביותר מבחינתם של ישראלים שרוצים לתכנן טיול לברלין. חברת kiwi taxi פיתחה מנוע חיפוש מתקדם ביותר, אשר מאפשר לכל תייר בברלין לקבל מידע מלא ומפורט בנוגע לשירותי המוניות בברלין בהתאם לנקודת המוצא והיעד הרצוי.

באמצעות מנוע החיפוש של kiwi taxi (תיבת החיפוש הצהובה למעלה) יוצגו לפניכם מגוון אפשרויות להזמנת סוגים שונים של מוניות בברלין, החל ממכוניות פרייבט ועד למיניבוסים ואפילו מיניוואנים, כך שתוכלו לבחור את כלי הרכב שמתאים לכם ביותר לפי מספר הנוסעים וכמות המזוודות הצפויה. בנוסף לכך, פונקציות הרכישה במנוע החיפוש מאפשרות לכם לבצע מבעוד מועד הזמנת מונית בברלין כך שמיד עם הנחיתה בנמל התעופה ימתין לכם בטרמינל נהג המונית עם שלט עם שמכם וייקח אתכם ישירות לבית המלון. את התשלום אתם יכולים לבצע דרך אתר קיווי טקסי בעת ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי. כמו כן אפשר ברוב המקרים לשלם ישירות לנהג המונית במזומן או בכרטיס אשראי. חשוב לציין כי בהזמנות של רכבים גדולים יתכן ותדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

השימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי הוא אידיאלי למשפחות המטיילות בברלין עם ילדים ורוצות להבטיח, למשל, כיסאות בטיחות לילדים, לקבוצות גדולות של נוסעים אשר רוצות לבלות יחד בדרכים ולא להתפצל לכמה רכבים וגם לאנשים פרטיים שרוצים להתפנק בנסיעה ברכבי יוקרה.

כדי שתוכלו להתחיל את החופשה שלכם בברלין ברגל ימין, ערכנו לכם את המחירון המלא של חברת קיווי טקסי, אשר כולל מבחר גדול של מוניות בברלין ומחירי הנסיעה מנמל התעופה של ברלין למרכז העיר. התעריף כולל את סוגי המוניות הקיימות, כמות הנוסעים והמזוודות בכל מונית, והעלויות. המפרט נכון לעת כתיבת שורות אלו. זמן הנסיעה הממוצע משדה התעופה בברלין למרכז העיר הוא כשעה.

מכונית אקונומי – 56 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 67 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 78 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מכונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות – 84 דולרים.
מכונית business (מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 86 דולרים.
פרימיום מיניבוס (מרצדס V קלאס) – 102 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית פרימיום (מרצדס, אאודי או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות – 120 דולרים.
מיניבוס לעשרה אנשים – 255 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 273 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל-16 אנשים – 290 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 נוסעים – 306 דולרים, כולל 19 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל