מוניות במלטה בשדה התעופה

מוניות במלטה והעברה משדה התעופה

הארכיפלג של מלטה הוא יעד נפלא לחופשה משפחתית. למרות קוטנה, במלטה הסדרי תחבורה ציבורית מגוונים הכוללים אוטובוסים, מעבורות וכמובן מוניות. בשל ריבוי האתרים והמעברים בין האיים בעת טיול במלטה, כדאי להכיר היטב את השימוש באמצעי התחבורה הציבורית ובהחלט להשתמש בשירותי מוניות במלטה כדי להגיע למקומות מרוחקים יותר. כל המידע על תחבורה ציבורית במלטה – כולל אפשרות מומלצת להסעה משדה התעופה במלטה לבית המלון או חזרה – בכתבה זו
 

            הזמנת דילים למלטה        |        הזמנת טיולים מאורגנים למלטה

הארכיפלג הזעיר של מלטה שבלב הים התיכון, מדרום לאי האיטלקי סיציליה, מהווה את אחת ממדינות האיחוד האירופי המעניינות והמסקרנות ביותר באירופה. במדינה שלושה איים, כאשר שניים מתוכם – מלטה וגוזו – מיושבים תמידית. במשך מאות שנים כבשו את איי מלטה כובשים רבים וכל כיבוש הותיר את חותמו על הנופים והארכיטקטורה במלטה. טיול במלטה יחשוף לפניכם את הרובדים ההיסטוריים והתרבותיים הללו – זו הסיבה שרבים מגיעים אל חופשה במלטה ומבקשים למצותה היטב ולראות גם נופים, גם טבע וגם חיים עירוניים ותרבותיים עשירים.

כדי להפוך את הטיול במלטה לחוויה בלתי נשכחת ומוצלחת במיוחד וכדי לנצל כל אחד מימי החופשה במלטה היטב, בנינו עבורכם את המדריך המלא לתחבורה ציבורית במלטה והזמנת שירותי מוניות במלטה. המדריך נכתב בשיתוף מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi ומציג מידע עדכני על מחירי שירותי הזמנת הסעות מכמה נקודות מרכזיות במלטה.

מנוע החיפוש של קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית במלטה או הסעה משדה התעופה במלטה אל בית המלון שלכם. זאת, בהזמנה מראש אונליין, אפילו מביתכם אם תרצו. אם תזמינו הסעה משדה התעופה במלטה שתיקח אתכם אל בית המלון במלטה או ליעד מרכזי אחר בעיר, הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יעזור לכם עם המטען, ויקח אתכם ישירות ליעד שבחרתם במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיוויטקסי להזמנת מוניות במלטה או הסעה מנמל התעופה במלטה הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Malta airport (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך)


חופשה במלטה – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים במלטה למשפחות עם ילדים – מידע חיוני

טיסות למלטה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במלטה – מידע חיוני ומחירים

eSim וסים למלטה – טיפים והמלצות למטייל

תחבורה ציבורית במלטה

אמנם באופן רשמי מלטה היא חלק מהאיחוד האירופי, אך בכל הנוגע לתחבורה ציבורית במלטה – המרחק בינה לבין מדינות אירופה עוד רב. עם זאת, בהגיעכם לחופשה במלטה חשוב להכיר את אמצעי התחבורה הציבורית במלטה ולו כדי לדעת איך לנוע ממקום למקום בלי סיבוכים מיותרים. אלו הם שירותי התחבורה הציבורית במלטה –

1. אוטובוסים במלטה – תשתית רשת האוטובוסים במלטה היא בעייתית-משהו. מצד אחד, בשנים האחרונות עברו כל האוטובוסים שיפוץ והתאמה למזג האוויר במלטה, שהוא ים תיכוני מובהק. מצד שני, תשתיות הכבישים במלטה מיושנות מאוד ומקשות על הנסיעה. לעתים עומסי תנועה מעכבים בצורה משמעותית את הגעת האוטובוסים במלטה כך שגם אם לוח הזמנים מוצג בתחנה – הוא לא בהכרח אמין. עם-זאת, האוטובוסים במלטה הם עדיין דרך התניידות נוחה יחסית. מחירו של כל כרטיס נסיעה הוא כ-2.4 אירו וכל כרטיס תקף ל-3 שעות. לכן חשוב לשמור עליו לאורך כל הנסיעה. כמו כן, שימו לב שאתם נותנים זכות קדימה לנוסעים היורדים מהאוטובוס – לכל האוטובוסים במלטה דלת אחת בלבד ולכן זהו חוק חשוב באי וכולם מכבדים אותו.

2. אוטובוס תיירים במלטה – בדומה לכל עיר אירופאית אחרת, גם במלטה ישנם אוטובוסים שעוברים בכל האטרקציות הפופולריות במלטה והנקודות התיירותיות באי.  בשונה מאוטובוסים רגילים, אוטובוס התיירים במלטה איטי יותר. זאת מפני שהאוטובוס נוסע במסלול מעגלי, ועובר בכל אחת ואחת מנקודות התיירות החשובות ומאט במכוון לטובת הסברים וזמני צילום. כמו כן, האוטובוסים במלטה לא תמיד מתאימים למזג האוויר החם של המדינה. אם אתם רוצים להימנע מנסיעה באוטובוס פתוח, מומלץ לוותר על דרך הנסיעה הזו. מומלץ לרכוש את הכרטיסים בהזמנה מראש אונליין:

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של מלטה

3. מעבורות במלטה – אחת הדרכים הנפלאות, היעילות והמהנות לנוע בין שלושת איי מלטה היא המעבורות במלטה והן משרתות היטב גם את התושבים המקומיים. במעבורות אפשר לשלב בין תחבורה זמינה ויעילה בין שלושת האיים המרכזיים של מלטה, לבין חוויית שיט יוצאת מן הכלל. את המעבורות אתם יכולים למצוא בכל אחת מן הערים המרכזיות, כמו גם באתרי תיירות נבחרים. את כרטיסי הנסיעה אפשר לקנות בסמוך לנקודת העגינה של המעברות, ומומלץ לרכוש כרטיסי הלוך וחזור.

4. השכרת רכב במלטה – בשל העובדה כי תשתיות הכבישים באי הן רעועות והנסיעה מתנהלת בצד שמאל של הכביש, ישראלים רבים מעדיפים לוותר על השכרת רכב במלטה ומסתפקים בשירותי התחבורה הציבורית שכן קיימים באי על מנת להתנייד. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לגלות את אתרי הטבע והתיירות של מלטה ואין לכם התנגדות להתנסות בחוויית נהיגה מיוחדת, אתם יכולים להשכיר רכב במלטה וליהנות מחירות מלאה בעת החופשה במלטה. אך חשוב לזכור כי אתם צריכים לנהוג על פי כללי התחבורה הנהוגים באי. כבר ביציאה משדה התעופה של מלטה ניתן לפנות לדלפקי השכרת הרכבים של החברות השונות, ולהזמין רכב שכור במלטה שיענה על הצרכים שלכם. עדיף לעשות זאת בקישור, בהזמנה מראש תקבלו מחירים זולים יותר. כמובן שזו היא אופציית תחבורה יקרה יותר, אך אתם חייבים לנקוט גישה של עלות מול תועלת.

5. הזמנת מוניות במלטה – אם אתם לא רוצים לבזבז זמן יקר על תחבורה ציבורית במלטה או שאתם רוצים להגיע לבילוי לילי באחת מן המסעדות המיוחדות של האי, מומלץ להסתייע בשירותי מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי על מנת למצוא את שירותי המוניות במלטה שיספקו לכם את המענה הנכון ביותר. מוניות זמינות לכל שעה של היום, ולכן אתם לא תלויים בשעות הפעילות הרגילות של האוטובוסים. אתם יכולים להזמין מונית במלטה בכל שעה ולכל מקום באי ואם תיעזרו בשירותי הזמנת המוניות של קיווי טקסי גם תקבלו נהג מונית מקצועי אשר יאסוף אתכם מן המקום המדויק שתבקשו ויגבה בדיוק את סכום הנסיעה הידוע מראש, ללא התמקחויות וללא חשש מפני מרמה או הונאה.

כיצד ניתן להזמין מונית במלטה דרך מנוע חיפוש kiwi taxi ?

הזמנת מונית במלטה אפשרית לאורך כל שעות היום ומאפשרת לכם להתנייד בצורה יעילה ומהירה מאוד. אבל כדי שתוכלו להזמין מונית בצורה היעילה ביותר, גם במהלך הטיול במלטה , מומלץ להכיר מבעוד מועד את מנוע החיפוש של החברה קיווי טקסי ולבצע את ההזמנה הראשונה כבר מהארץ. חברת קיווי טקסי יצרה מנוע חיפוש חכם, אשר מציע לכם לקבל את התשובות לכל השאלות בנוגע לנסיעה במוניות באי מלטה. מנוע החיפוש פועל על בסיס חיפוש של מוצא ויעד, ולאחריו הוא מציג לכם את כל תוצאות החיפוש הקיימות.

מנוע החיפוש יציג בפניכם מכוניות פרייבט, מיניוואן ומיניבוסים בגדלים שונים אשר יכולות להתאים לכמות משתנה של נוסעים ומזוודות. כל זאת בהתאם לזמינות הקיימת של נהגי מוניות ביום הנסיעה הדרוש. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את סוג המונית שמתאימה לכם ולבצע הזמנה בעזרת כרטיס אשראי דרך אתר קיווי טקסי. לחילופין, ניתן להעביר את התשלום לנהג באופן ישיר, במהלך הנסיעה ובמזומן. יחד עם זאת חשוב לזכור כי אם מדובר בהזמנות של רכבים גדולים את ככל הנראה תידרשו לשלם דמי הזמנה מוקדמת דרך האתר. בצורה כזו ימתין לכם הנהג ביום הנסיעה עם שלט ועליו שמכם ויעד הנסיעה שלכם במקום המפגש.

חשוב לציין כי אם אתם נוסעים אל מלטה עם ילדים או אם יש לכם נוסעים עם מוגבלות מיוחדת אתם יכולים לבקש התאמות של כלי הרכב על מנת להפוך את הנסיעה לנוחה ובטוחה לכל המטיילים.

אז אם כבר החלטתם שאתם רוצים לנצל את שירותי המוניות במלטה לטובת חופשתכם, הנה לכם דוגמאות למחירי הנסיעה בקווים שונים במלטה.

מחירי הסעה מנמל התעופה במלטה למרכז העיר וולטה

על מנת להקל עליכם בעת חופשה במלטה תרצו בוודאי לקצר ככל האפשר את זמני הנסיעה משדה התעופה במלטה אל מרכז העיר ולטה או אל אזור המלונות. לצורך כך מומלץ להשתמש בשירותי הזמנת המוניות במלטה של חברת קיווי טקסי.  המחירים בתעריפון נכונים בעת כתיבת שורות אלו ומוצגים בדולרים. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-25 דקות, ואילו הם מחירי הנסיעה הקיימים:

מכונית מיקרו – לשלושה אנשים ושתי מזוודות, 28 דולרים.
מכונית אקונומי – 30 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 31 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 31 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 50 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

תעריפי נסיעה במוניות ממרכז העיר וולטה לעיירת הנופש סלימה

ישראלים רבים מבקרים במהלך חופשה במלטה בעיירת הנופש סלימה. בעזרת חברת kiwi taxi תוכלו לבחור את שירות המוניות עונה על הצרכים שלכם בצורה מלאה. חשוב לזכור כי המחירון תקף לכתיבת שורות אלו וכי זמן הנסיעה הממוצע מוולטה לסלימה הוא 25 דקות.

מכונית אקונומי – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 32 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 44 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

תעריפי נסיעה במוניות ממרכז העיר וולטה לעיירת הנופש סנט ג'וליאן

בדומה לעיירת הנופש סלימה, גם saint julian היא עיירה מבוקשת מאוד בקרב התיירים הישראלים שיכולה לשדרג לכם את החופשה במלטה. זמן הנסיעה הממוצע בין הערים הוא כ 20 דקות ואלו הם מחירי הנסיעה בימים אלו:

מכונית אקונומי – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 32 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 50 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מחירון חברת kiwi taxi לנסיעה מהערים המרכזיות לאתרי התיירות במלטה –

מחירי נסיעה מהעיירה סלימה למדינה

מדינה היא בירתה העתיקה של מלטה. העיר מוקפת החומה, קיימת כבר אלפי שנים ומכילה בתוכה אינספור אתרים היסטוריים. באופן גורף, הכניסה לעיר עם רכבים פרטיים בכל שעות היום אסורה, וזאת על מנת לשמור על אופייה העתיק של העיר ולאפשר תנועת תיירים קבועה. כיום חיים בעיר כמה מאות תושבים והיא משקיפה על כל סביבתה בשל המיקום המדויק שלה על צלע ההר. על מנת שתוכלו להכיר את מדינה, גם אם אתם שוהים בכפר הנופש סלימה, יצרנו לכם את התעריפון המלא בשיתוף מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע הוא 25 דקות ואלו הן עלויות המוניות:

מכונית אקונומי – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 34 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 50 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מחירון נסיעה מהעיירה סלימה למפרץ סיינט פול

המפרץ היפיפייה אשר שוכן לחופיו של הים התיכון מאפשר לכם הצצה מיוחדת לטבע של האי מלטה והוא אחת האטרקציות הפופולריות במלטה. בין אם אתם רוצים להגיע לאזור ליום טיול רגלי בטבע, או על מנת ליהנות מהבריזה של הים התיכון, זוהי נקודה מיוחדת לעשות טיול במלטה עם ילדים. יחד עם זאת, מפרץ סיינט פול ממוקדם הרחק מכל עיר מרכזית באי, ולכן אתם חייבים לתכנן את הדרך שלכם לאזור ואין כמו הסעה במונית כדי לנצל כל דקה בטיולכם. הנה המחירון המלא נסיעה במוניות חברת קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-25 דקות ואלו הם מחירי המכוניות:

מכונית מיקרו – לשלושה אנשים בשתי מסעדות, 28 דולרים.
מכונית אקונומי – 30 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 28 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 32 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 49 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

תעריפי נסיעה‏ מהעיר וולטה למפרץ סיינט פול

מפרץ סיינט פול הוא מפרץ בחלקו הצפוני של האי. שם אתם יכולים לבלות יום נעים על שפת הים בטיול שמשלב גם טיול במלטה וגם חופשה במלטה. כדי להגיע למקום, מומלץ להשתמש בשירותי המוניות של חברת קיווי טקסי. הנסיעה מולטה למפרץ סיינט פול אורכת כ-40 דקות ואילו הם המחירים:

מכונית מיקרו – לשלושה אנשים בשתי מסעדות, 29 דולרים.
מכונית אקונומי – 32 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 32 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 34 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 49 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

תעריפי נסיעה מהעיר וולטה לעיר מסקלה

העיר מסלקה היא עיירת נופש בחלק הדרומי של מלטה אשר נושקת לחופי הים התיכון. מלבד שפע רב של עתיקות תוכלו למצוא גם מקומות בילוי ומסעדות בתי מלון להנאתכם. אמנם ישנם קווי תחבורה ציבורית במלטה אשר מגיעים לאזור, אך למען השקט שלכם מומלץ לכם לבחור במונית, כדי להגיע במהירות וללא עיכובים לעיר על מנת לנצל כל רגע באי בצורה אופטימלית. אלו הם תעריפי הנסיעה על פי המחירון של חברת קיווי טקסי מהעיר וולטה לעיר מסקלה. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-30 דקות.

מכונית מיקרו – לשלושה אנשים בשתי מסעדות, 30 דולרים.
מכונית אקונומי – 32 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 35 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 36 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 50 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל