ולנסיה כרטיסי ספורט

כרטיסים למשחקי כדורגל של ולנסיה – המדריך המלא

רוצים לראות משחק כדורגל של ולנסיה? בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש – החל מהזמנת כרטיסים למשחקי ולנסיה, דרך מידע על הזמנת טיסות לולנסיה, בתי מלון מומלצים, טיפים והמלצות על חוויות כמו סיור באיצטדיון ולנסיה או חנות האוהדים הרשמית, מידע למטייל על דרכי הגעה לאיצטדיון ולנסיה ואטרקציות תיירותיות בסביבה, הנחיות לפני כניסה למשחקי ולנסיה ועוד

  דילים לולנסיה  |  דילים לפלמה דה מיורקה  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

מועדון הכדורגל ולנסיה valencia cf נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הבכירים של הליגה העליונה של ספרד, "לה ליגה". הקבוצה הידועה בכינויה "העטלפים", נוסדה בשנת 1919, ולזכותה 6 אליפויות, 7 גביעים ו- 3 זכיות בגביע אופ"א. בנוסף ולנסיה ידועה בזכות מחלקת הנוער המצליחה שלה אשר גדלו בה שחקני כדורגל ברמה העולמית כמו דויד וייה, ג'ורדי אלבה, חואן מאטה ודויד סילבה. ולנסיה עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון מסטאייה המכיל 55,000 מקומות והוא החמישי בגודלו בספרד. האצטדיון חודש בשנת 2013 והפך לאטרקטיבי עוד יותר עבור אוהדי הקבוצה וחובבי הכדורגל

להזמנת כרטיסים למשחקי ולנסיה לחצו כאן

בזכות העובדה שהקבוצה ממוקמת במקום השלישי בכדורגל הספרדי מבחינת התארים בהם זכתה, משחקיה מהווים אטרקציה לאוהדי כדורגל רבים מהעולם בכלל ומישראל בפרט.

עוד באותו נושא – טיול בולנסיה

ולנסיה – בתי מלון מומלצים עם ילדים בספרד

טיסות לספרד – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בולנסיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

כרטיסים למשחקי כדורגל של ולנסיה – המדריך המלא

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

במדריך זה תקבלו את המידע המקיף והנחוץ על מנת ליהנות מחוויית משחק של אחת הקבוצות הטובות בליגה הספרדית.

כיצד להגיע לאצטדיון של ולנסיה

אצטדיון הכדורגל של ולנסיה ממוקם ממזרח למרכז ההיסטורי של ולנסיה.

על מנת להגיע באופן המהיר ביותר לאצטדיון מסטאייה אנו ממליצים להשתמש בתחבורה הציבורית של ולנסיה – במטרו או באוטובוס. על מנת להגיע במטרו עליכם לעלות על קו 5 (הקו הירוק) או על קו 7 (הקו הכתום) ולרדת בתחנת Aragon הנמצאת כ-7 דקות הליכה מהאצטדיון. במקביל ישנה אפשרות לעלות על קו האוטובוס מספר 32 ולרדת בתחנת Misser Mascó – Dr. Rodríguez Fornós. במידה והנכם מעוניינים להגיע עם רכב פרטי לאצטדיון, אנו ממליצים להיעזר באפליקציית הניווט waze ולהגיע לחניון ה- Empark Levante המשרת את באי האצטדיון בכתובת Av. d'Aragó, 25. כתובתו של האצטדיון עצמו היא Av. de Suècia, s/n, 46010 València, Valencia, Spain.

כרטיסים למשחקי ולנסיה

ולנסיה היא אחת הקבוצות בעלות ממוצע הקהל הגבוה בליגה הספרדית. את הכרטיסים למשחקים של ולנסיה ניתן לרכוש באמצעותנו על ידי לחיצה על הקישור, ובכך להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, מה שיעניק לכם ראש שקט.

 https://familytour.tickets-partners.com/dock/team/valencia-cf .

אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיסים בקופות האצטדיון עצמו במידה ונשארו כאלה. אפשרות זו תקפה בעיקר אם מדובר במשחק מול יריבות פחות אטרקטיביות, כאשר מדובר על משחקי כדורגל של ולנסיה מול קבוצות חשובות רוב הסיכויים שלא יישארו כרטיסים אם לא תזמינו מראש.  מחירי הכרטיסים למשחקי ולנסיה תלויים בעיקר בשאלה מול מי משחקת ולנסיה, כך שהמחירים מתחילים מכ- € 10.00 עבור כרטיס ביציעים העליונים מול יריבה פחות אטרקטיבית ועד 65.00 € עבור המושבים הטובים יותר ביציע הראשי. יחד עם זאת רוב הכרטיסים נמכרים בין € 15.00 ל- 35.00 €. למרות זאת הכרטיסים למשחקי ולנסיה מול ברצלונה וריאל מדריד צפויים להיות יקרים בצורה משמעותית.

כרטיסים הזמנה לליגה הספרדית

סיורים באצטדיון מסטאייה Mestalla Stadium

אצטדיון מסטאייה – איצטדיון הכדורגל בולנסיה – מציע לאורחיו סיורים מודרכים הכוללים כניסה לחדר ההלבשה, למנהרת השחקנים ולחדר העיתונאים. הסיור אורך כשעה, ומתקיים בצורה רציפה בין הימים שני-שישי, בין השעות 10:30-14:30 ו- 15:30-17:30 ובימי ראשון ב 10:30-13:30. בימים בהם מתקיים משחק, הסיורים לא כולל את חדר ההלבשה, ומסתיימים 5 שעות לפני תחילת המשחק.  אם אתם מגיעים אל ולנסיה עם ילדים קטנים שימו לב שילדים עד גיל 4 פטורים מתשלום. בנוסף ישנם קהלים מיוחדים הזוכים להנחה בהצגת מסמכים המעידים על השתייכותם לקהלים אלו, והם: ילדים בין הגילאים 5-12, משפחות וקבוצות עם מספר רב של משתתפים, פנסיונרים, נכים וסטודנטים.

בביקור המודרך באיצטדיון ההיסטורי של קבוצת הכדורגל ולנסיה CF, איצטדיון מסטאייה, תרגישו איך זה לדרוך על מגרש הדשא כל יום בחולצה של לוס צ׳ז. מדריך נלהב יסקור בפניכם את ההיסטוריה של הקבוצה מ-1919 עד היום. תוכלו להתפעל מארון הגביעים הנוצץ, מחולצות ישנות עם כתמי זיעה ולראות מזכרות יקרות שהשתייכו לשחקנים האגדיים. תסיירו בחדרי ההלבשה, תשבו במושב המאמנים ותגיחו מהמנהרה כפי שהשחקנים האגדתיים מונדו, קמפס, וילה ומנדיטה עשו לפניכם.

להזמנת סיור מודרך באיצטדיון מסטלה

חנות האוהדים של ולנסיה

בנוסף לסיורים, אחת האטרקציות באיצדיון הכדורגל בולנסיה היא חנות האוהדים הרשמית של ולנסיה  הממוקמת סמוך לאצטדיון בכתובת    Carrer de Misser Mascó, 3546010 Valencia

החנות מציעה מגוון רחב של מזכרות, אביזרים וביגוד מקורי של הקבוצה. ניתן להתרשם ולרכוש את מוצרי החנות באתר שלה בכתובת https://shop.valenciacf.com/stores/valencia/en. שעות הפתיחה של החנות הן: שני עד שבת 9: 30-8: 00

ימי ראשון: סגור למעט ימי משחק. ימי משחק: פפתיחה שלוש שעות לפני תחילת המשחק

אטרקציות ואוכל באיצטדיון ולנסיה

בסביבת האצטדיון בולנסיה ישנן מספר אטרקציות המומלצות לביקור, אחד מהם הוא פארק טוריה. הפארק היפה והגדול מכיל בתוכו אגמים מלאכותיים, פסלים, שבילי הליכה, מזרקות, מגרשי ספורט, בתי קפה, גן זן ועוד.  בפארק עצמו ישנו פארק שעשועים המותאם במיוחד לילדים בשם פארק גוליבר.

לא רחוק מהאצטדיון נמצא מוזיאון הפטריארך. מוזיאון זה כולל אוסף אומנות מהמאות ה-16 וה-17 בין היתר של אמנים כגון Juan de Juanes ו- El Greco. כתובת המוזיאון היא Carrer de la Nau, 1, 46003 València, Valencia, Spain. שעות הפתיחה הן: שני-שבת 10:30-18:30, ראשון וחגים: סגור.

בנוסף ניתן לציין אתרים בולנסיה כמו השוק המרכזי ושוק המשי אשר נמצאים גם הם במרחק הליכה. למי שהגיע רעב למשחק כדורגל בולנסיה, ניתן למצוא באזור האצטדיון, ברדיוס של 10 דקות הליכה, שלל מסעדות, בתי קפה ופאבים.  בסביבה הקרובה יש כמה אפשרויות כגון Alejandro del Toro, Restaurante Belmonte או Favela Bar Restaurant.

המטבח הוולנסיאני נשלט בעיקר על ידי מאכלי ים ובשר. המנות הנפוצות הן ה-פאייה (Paella) – תבשיל אורז מתובלן המכיל בשר, פירות ים, ירקות ועוד. מנה נוספת היא אורז שחור (Arròs Negre) אשר דומה למנת הפאייה אך צבעו מתקבל מדיו דיונון. לשומרי הכשרות מומלץ לבקש את המנות ללא פירות הים.

לינה בולנסיה

בוולנסיה מגוון רחב של מקומות אירוח ולינה המתאימים לתקציבים שונים. בלחיצה על הקישור ניתן למצוא את האופציות המומלצות על ידנו, כך שלא תתאכזבו מחוויית האירוח.

בתי מלון מומלצים בולנסיה ספרד

עשה ואל תעשה במשחק כדורגל של ולנסיה

על מנת ליהנות מחוויית כדורגל מושלמת מאחת הקבוצות האיכותיות בליגה הספרדית אנא שמרו על הכללים הבאים.

רכשו כאמור כרטיסים ממקור מהימן.
בבואכם למגרש כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים כמו:
בקבוקי זכוכית
כלי נשק וכלים חדים אחרים
ציוד צילום והקלטה מקצועי, וכו'.
אמצעים דליקים ונפיצים כגון זיקוקים ואבוקות
חל איסור על הכנסת משקאות אלכוהוליים מחוץ לאצטדיון
חל איסור על הכנסה של סמים לסוגיהם השונים
חומרים המעודדים גזענות וטרור
חל איסור להיכנס אל תחומי המגרש
זכרו, אסור לעשן סיגריות לרבות סיגריות אלקטרוניות באצטדיון למעט המקומות המיועדים לכך.
עליכם לשבת במקום המסומן בכרטיס אותו רכשתם ולא בשום מקום אחר באצטדיון
לא תתאפשר כניסה לאצטדיון עם חפצים גדולים ומסורבלים אשר עלולים לעכב פינוי בזמן חירום.
לא תתאפשר כניסה עם תיקים הגדולים מ – 40X30X20 ס"מ
לא תתאפשר כניסה חוזרת אם עזבתם את האצטדיון
מבקרים בעלי מגבלת ניידות יכלו להיכנס לאזור המיועד לבעלי מגבלה בלבד.
השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדים של כל קבוצה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל