למשחקי הניו יורק ניקס

מדריך להזמנת כרטיסים למשחקי הניו יורק ניקס

החלטתם כי אתם רוצים לראות משחק של היו יורק ניקס – New York Knickerbockers – במסגרת ליגת ה-NBA? מדובר בהחלטה נבונה מאוד, שללא ספק תספק לכם הנאה גדולה ורגעי קסם שלא תוכלו לשכוח. אך רגע לפני שאתם קונים כרטיסים לניו יורק ניקס דרך חברה כזאת או אחרת אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא.

במאמר הזה תמצאו את כל המידע הרלוונטי על רכישת כרטיסי ספורט למשחקי הניו יורק ניקס. אנו נספר לכם מאיזה אתר מומלץ לכם לקנות כרטיסים לניו יורק ניקס (עם תמיכה מלאה בשפה העברית). בנוסף לכך תקבלו גם לא מעט טיפים שיכולים לשדרג לכם את כל הטיול עצמו – בין אם זה בהמלצות לבחירת מלון, אטרקציות שתוכלו לבקר בהן בעיר, וכל מידע קריטי לכל תייר שמגיע בפעם הראשונה לעיר ניו יורק.

ניו יורק ניקס היא קבוצת כדורסל מניו יורק אשר משחקת בליגת ה-NBA. נכון להיום מדובר באחת משתי הקבוצות היחידות ב- NBA שמייצגת את אותה העיר מאז שהליגה נוסדה, הקבוצה השנייה שגם עושה זאת עד כה היא קבוצת בוסטון סלטיקס שגם היא נשארה כל השנים בעיר בוסטון. האולם הביתי שבו משחקת הניו יורק ניקס הוא אחד מהאולמות המוכרים ביותר בעולם – המדיסון סקוור גארדן אשר נמצא במנהטן.

להזמנת כרטיסים לניו יורק ניקס מאתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי ליחצו כאן

למרות שהקבוצה לא זכתה באליפות זמן רב, מדובר באחת מהקבוצות האהודות והגדולות ביותר ב-NBA. במהלך ההיסטוריה הניו יורק ניקס זכו רק בשתי אליפויות NBA, האליפות הראשונה בשנת 1970 ואילו האליפות השנייה הגיעה כ-3 שנים לאחר מכן בשנת 1973. הניו יורק ניקס הגיעו גם לעוד שני משחקי גמר, אחד בשנת 1994 שבו הם הפסידו ליוסטון רוקטס והשני בשנת 1999 שבו הם הפסידו לסן אנטוניו ספרס. צבעי התלבושת של הניו יורק ניקס בנויים משלושה צבעים – לבן, כתום, כחול. תלבושת הבית לרוב היא בצבעי כחול וכתום, ואילו תלבושת החוץ היא בצבעי לבן וכתום.

חופשה בניו יורק – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לניו יורק – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים בניו יורק למשפחות

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות

השכרת רכב בניו יורק – המדריך המלא

הזמנת כרטיסים לאירועים בניו יורק – הופעות מוזיקליות ומשחקי ספורט

הזמנת כרטיסים לניו יורק ניקס

אם אתם רוצים לרכוש כרטיס למשחק של הניו יורק ניקס, חשוב מאוד שתעשו זאת במקום שבו אתם מרגישים בטוחים. בסופו של יום לא פעם תוכלו לשמוע על אנשים שרכשו כרטיסים באתר כזה או אחר, אך בסופו של יום הם איבדו את כספם. המטרה שלנו כמובן היא לאפשר לכם לבצע את רכישת הכרטיסים למשחק של הניו יורק ניקס בצורה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

החלטתם כי אתם רוצים ללכת למשחק של הניו יורק ניקס? כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הבאנר שנמצא למטה. שם תוכלו לרכוש את הכרטיסים באתר אמין ומאובטח שכולו בנוי בשפה העברית על מנת להקל עליכם את תהליך הרכישה. בנוסף על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים לרשותכם עומד שירות לקוחות ישראלי, כך שתוכלו לפנות אליהם בכל שאלה ובכל בעיה שעלולה לצוץ במהלך הדרך.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעות ומחזות זמר בניו יורק

האולם של הניו יורק ניקס ודרכי ההגעה אליו

הניו יורק ניקס משחקת באולם המדיסון סקוור גארדן, או כפי שהתושבים המקומיים אוהבים לקרוא לו בקיצור "הגארדן". מדובר על האולם הרביעי בעיר ניו יורק שנושא את השם הזה, אך כל האולמות האחרים נסגרו וכיום האולם הזה נותר היחידי שנושא את השם הזה. לדעת רבים המדיסון סקוור גארדן הוא האולם הטוב ביותר בעולם.  האולם נחשב בתור האולם השני הותיק ביותר ב-NBA כשלפניו נמצא רק האורקל ארנה.

הדרך האידיאלית ביותר שבה תוכלו להגיע בקלות אל האולם היא כמובן על ידי התחבורה הציבורית של ניו יורק. המדיסון סקוור גארדן נמצא בשדרה ה – 8 במנהטן שבניו-יורק. האולם ממוקם בין הרחובות 31 ל-33, על מנת להגיע אליו כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע לתחנת הרכבת פנסילבניה. נכון להיום ישנן לא מעט קווי אוטובוס ורכבות שייקחו אתכם ישירות אל התחנה, ממנה תוכלו ללכת ברגל אל האולם עצמו. ישנה כמובן גם אפשרות נוחה (בקישור) של הזמנת מוניות בניו יורק אונליין

כמובן שאם אתם נמצאים בבית מלון שנמצא בקרבת האולם, תוכלו לוותר על הנסיעה בתחבורה הציבורית וללכת אל האולם ברגל. האפשרויות שעומדות לרשותכם הן כמעט לא נגמרות, וקל מאוד להגיע כמעט מכל מקום במנהטן אל האולם עצמו בתוך זמן נסיעה קצר מאוד.

אטרקציות ומסעדות בקרבת המדיסון סקוור גארדן

אם הגעתם למשחק של הניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן, למה שלא תנצלו את הזמן הפנוי על מנת לבקר במספר מקומות מומלצים? לכן על מנת שלא תלכו לאיבוד, החלטנו לרכז עבורכם את האופציות הטובות ביותר הן מבחינת האטרקציות והן מבחינת המסעדות שנמצאות בקרבת האצטדיון.

האופציה הראשונה היא להגיע לסיור במדיסון סקוור גארדן לפני או אחרי המשחק. בסיור תוכלו להגיע אל כל המקומות שאותם לא ראיתם ביום של המשחק, כך שהוא בהחלט יכול להיות מעניין מאוד מבחינתכם. הסיור עצמו לוקח כשעה וחצי, במהלך הסיור אתם מבקרים בחדרי ההלבשה, באולם עצמו ואפילו באזור ה-VIP כל זה עם מדריך צמוד שילווה אתכם לאורך כל הסיור. האופציה הזאת יכולה להיות נהדרת גם לאנשים שלא חובבים ספורט. כתובת האצטדיון: 4 Pennsylvania Plaza, New York, NY 10001, United States

אם אתם מאלה שאוהבים קניות, תוכלו למצוא בקרבת האצטדיון גם את קניון מנהטן. קניון מנהטן הוא קניון שמכיל חנויות רבות ומגוונות, אך בעיקר גולת הכותרת שלו זה חנויות זולות ולא מותגים יקרים. לכן אם אתם רוצים לראות משחק של הניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן ולעשות גם שופינג בני יורק במחיר שפוי, זה בהחלט המקום שבו תוכלו לעשות את הקנייה המשתלמת ביותר עבורכם. כתובת הקניון: 100 w 33rd st new york ny 10001 United States.

כללי התנהגות בצפייה במשחקים של הניו יורק ניקס

  1. העישון אסור בכל מגרשי ה-NBA, כך שהאיסור הזה תקף גם על המשחקים של הניו יורק ניקס. העישון מותר רק באזור המיועדים לכך, במידה ויש. העישון באולם יכול לגרור לקנסות גבוהים ואפילו להרחקה מהאולם.
  2. אין אפשרות להיכנס עם תיקים אשר עוברים גודל מסוים, ולכן אנו ממליצים לכם להשאיר את התיקים במלון. באצטדיון תוכלו לרכוש כל מה שאתם צריכים בין אם מדובר על אוכל או שתייה.
  3. אסור לזרוק חפצים אל תוך תחומי המגרש או להכניס חפצים אל תוך תחומי המגרש. מי שעובר על העבירה הזאת יוכל למצוא את עצמו מורחק באופן זמני או לצמיתות ממשחקי הניו יורק ניקס.
  4. לאצטדיון אסור להכניס את המוצרים הבאים: נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר. אל תנסו את מזלכם, בכניסה לאולם מתבצעות בדיקה בתיק שלכם וגם על גופכם.
  5. באולם ישנם סדרנים ואנשי אבטחה שהמשימה שלהם היא לשמור על הסדר. לכן עליכם להקשיב להוראות שלהם, ואסור לכם בשום מצב להתווכח איתם או לא להקשיב למה שהם ביקשו מכם.
  6. הישיבה מתבצעת אך ורק במקומות שהכרטיס שלכם משויך אליהם, אל תנסו לשבת במקומות שלא כתובים על גבי הכרטיס כי זה יכול ליצור חוסר נעימות.
  7. אסור להכניס לאולם מצלמות וידיאו, ואסור להשתמש במצלמות עם פלאש. ההמלצה הטובה ביותר היא להכניס את הטלפון הנייד שלכם ולהשתמש בו על מנת לתעד את המשחק עם תמונות.
  8. אסור להכניס לאולם מחשב נייד או כל סוג של לפטופ בצורה כזאת או אחרת.
  9. ברוב המקרים פתיחת הדלתות של המדיסון סקוור גארדן מתבצעות בין שעה ועד שעה וחצי לפני שהמשחק עצמו מתחיל.
  10. לא תתאפשר יציאה מהאולם וחזרה אליו לאחר מכן, מי שיוצא מהאולם לא יכול להיכנס בשנית.
  11. אסור להכניס אל האולם כלים חשמליים – בין אם מדובר על קורקינט ממונע, הוברבורד או כלי תחבורה אחר שמונע על ידי חשמל.
  12. משקאות רגילים וגם משקאות אלכוהוליים ניתן לרכוש בתוך תחומי האולם. אסור להכניס מחוץ לאולם שום משקה או מזון.
  13. אסור להכניס בעלי חיים לאולם, אלא אם כן מדובר על כלב נחייה – כמובן שנדרש אישור במקרה הזה ולכן מומלץ להצטייד באישור מראש.
  14. המדיסון סקוור גארדן הינו אולם אשר מונגש לנכים, כך שאין לכם מה לדאוג בנושא הזה. מומלץ לתאם עם האולם מבעוד מועד על הגעתכם, על מנת שתוכלו להיכנס אליו במהירות ובנוחות.
  15. הכניסה לאולם מותרת לילדים, אך על מנת לצפות במשחקים של הניו יורק ניקס הילד חייב להיות מעל גיל שנתיים. כמובן שעל הילד להצטייד בכרטיס על פי ההוראות של הקבוצה שאותם תוכלו לקרוא באתר של הקבוצה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל