fc Barcelona

כרטיסים למשחקי ברצלונה – המדריך המלא

אם תמיד חלמתם לראות משחק כדורגל של ברצלונה מהיציע באיצטדיון קאמפ נואו יחד עם האוהדים, המדריך הזה מיועד עבורכם והוא כולל לא רק אפשרות להזמנת כרטיסים לברצלונה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, אלא גם מידע למטייל על חופשה בברצלונה (כולל טיסות, אטרקציות ובתי מלון) וגם מידע לאוהדי ברצלונה על כללי התנהגות באיצטדיון וחוויות כמו סיור מודרך בקאמפ נואו או ביקור במוזיאון ברצלונה

הזמנת דילים לברצלונה  |  הזמנת דילים לקוסטה ברווה  |  טיולים מאורגנים לספרד

ברצלונה, או בשמה הרשמי מועדון הכדורגל ברצלונה, היא אחת מקבוצות הכדורגל הטובות, המפורסמות, והמצליחות ביותר בספרד ובעולם, כשלדעת רבים מדובר בקבוצת הכדורגל הטובה ביותר בעולם. ברצלונה מדורגת רק שנייה ליריבתה ריאל מדריד מבחינת הישגיה בכדורגל הספרדי, ומבחינת עושרה הכלכלי, אך עבור אוהדיה לא מדובר רק בקבוצת כדורגל סופר מצליחה, אלא גם במוסד תרבותי שלם המייצג עבורם את הערכים והרוח הקטלאנית.

להזמנת כרטיסים לברצלונה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי

חופשה בברצלונה – עוד באותו נושא

בתי מלון מומלצים בברצלונה בירת קטלוניה בספרד

טיסות לברצלונה – השוואת מחירי טיסה וטיפים

השכרת רכב בברצלונה – השוואת מחירים וטיפים

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

ברצלונה נוסדה בשנת 1899 על ידי גרעין מייסדים בריטים, שוויצרים וקטלאנים , ומאז הצליחה לזכות ברשימת תארים מעוררת כבוד, כשבינהם 5 זכיות בליגת האלופות, 26 אליפויות ספרד, 30 זכיות בגביע המלך ועוד תארים רבים אחרים, כשהיא אחת מקבוצות שמועמדות לזכייה בכל התארים מידי שנה – יחד עם ריאל מדריד ועוד מספר מצומצם של מועדוני כדורגל באירופה.

בקבוצה שיחקו ומשחקים כמה משחקני הכדורגל הטובים ביותר בעולם, כמו ליונל מס, לואיס סוארס בהווה, ושמות עבר גדולים כמו נאיימר שעבר לשחק ב- פ.ס.ז'

לברצלונה יריבות מסורתית ועזה עם ריאל מדריד, בין היתר גם על בסיס פוליטי ותרבותי, היות וברצלונה מייצגת את קטלוניה וריאל מדריד היא הקבוצה של קסטיליה המזוהה עם בית המלוכה הספרדי, וכל מפגש ביניהן, המתקרא "הקלסיקו" והוא אחד מרגעי השיא של הכדורגל העולמי, בין המשחקים הנצפים והטעונים ביותר בעולם. בנוסף לברצלונה יריבות מסורתית עם אספניול, הקבוצה הנוספת מהעיר ברצלונה, ועם אתלטיקו מדריד.

 

 

איצטדיון קאמפ נואו וההגעה אליו

אצטדיון ברצלונה – קאמפ נואו – נחשב לאחד מהאתרים הפופולריים ביותר בעיר ברצלונה, ומהווה מוקד משיכה לכל אוהד ברצלונה ואוהדי כדורגל בכלל מכל העולם. מדובר באחד ממתקני הכדורגל הגדולים, המרשימים והמפוארים בעולם, והוא מכיל 99,354 מקומות, מה שהופך אותו לגדול ביותר בספרד ובאירופה כולה. לאורך השנים האצטדיון אירח מגוון של אירועי ספורט חשובים, כשביניהם גמר ליגת האלופות של שנת 1999. הדרך המומלצת להגעה לקאמפ נואו היא באמצעות המטרו. עלו על קו מס' 3 הירוק ורדו בתחנות Palau Reial או  Les Corts או ב- Maria Cristina. בנוסף ניתן להשתמש בקו 5 הכחול ולרדת בתחנות Badal  או  Collblanc. כל התחנות הן במרחק של כ-10 דק' הליכה מהאצטדיון. הכתובת של קאמפ נואו היא Calle Arístides Mallol 12, 08028 Barcelona

כרטיסים לברצלונה

סיורים באצטדיון קאמפ נואו, מוזיאון ברצלונה וחנות האוהדים

כמו מרבית קבוצות הכדורגל הגדולות באירופה, גם ברצלונה עורכת סיורים באצטדיון קאמפ נואו אשר אורכים בין 90 ל- 120 דקות, וכוללים ביקור במנהרת השחקנים, כר הדשא, אזור העיתונות, המלתחות, אזור המוקדש לכוכב הקבוצה ליאונל מסי, חדר הגביעים ומוזיאון ברצלונה. הסיורים הם עצמאיים ומלווים בהדרכה קולית, אך בתוספת תשלום ניתן לקבל סיור מודרך. עלות הסיור הבסיסי למבוגר היא 26€, לילדים בין הגילאים 6-13 ולמבוגרים מעל גיל 70   בין 20€ ל- 22€, תלוי בעונה, כשלילדים עד גיל 6 הסיור בחינם. עלות הסיור המודרך לילדים ומבוגרים הינה 37€, ולקהל הכללי 55€. לילדים עד גיל 6 בחינם. בנוסף ברצלונה מציעה עוד כמה סוגי סיורי פרמיום בעלות שונה וגבוהה יותר.

חווית קאמפ נואו היא סיור המתרחש בימים בהם אין משחקי כדורגל בקאמפ נואו כך שהיא אולי לא כוללת 98 אלף מעריצים שצורחים "ברסה, ברסה!" אבל הסיור הזה כן ייתן לכם גישה מדהימה ל-FC ברצלונה ולתחושה של איך זה לעבוד (או לשחק) עבורם. להזמנת כרטיסים לסיור בקאמפ נואו איצטדיון הכדורגל של ברצלונה

כרטיסים הזמנה לליגה הספרדית
ליגה הספרדית כרטיסים

כרטיסים למשחקי ברצלונה

ברצלונה היא אחת הקבוצות האהודות בעולם ויש ביקוש רב לכרטיסים למשחקי ברצלונה – בעיקר כשמדובר במשחקים מובילים בליגה הספרדית מול ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד או במסגרת ליגת האלופות. על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, בייחוד למשחקים מבוקשים של ברצלונה, ולהנות מחוויית כדורגל בלתי נשכחת עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר מאובטח בעברית על ידי לחיצה על הקישור.

בדרך כלל, כרטיסים לברצלונה מוצעים למכירה כשבועיים לפני המשחק.  אם נשארו כרטיסים, מה שקורה לרוב לפני משחקים פחות מבוקשים של ברצלונה, מומלץ לרכוש אותם באינטרנט או ישירות בקופות אצטדיון הקאמפ נואו. כשמדובר במשחקי הקלסיקו מול ריאל מדריד, המצב שונה. כרטיסים אלו זמינים בראש ובראשונה לחברי מועדון האוהדים של ברצלונה, ורק לאחר שאלו מבטיחים את מקומם, הכרטיסים הנותרים זמינים ליתר הציבור.

טווח המחירים של כרטיסים לברצלונה נע בין 20€ עבור כרטיס למקום ישיבה פחות מבוקש עבור כרטיס למשחק של ברצלונה מול יריבה פחות אטרקטיבית, ויכול להגיע ל- 200€ עבור מקום ישיבה טוב יותר מול קבוצה חזקה ופופולרית.

אטרקציות, מקומות בילוי ואוכל מסביב לקאמפ נואו

במתחם האצטדיון עצמו קיימות מסעדות ופאבים, כשמרבית מקומות הבילוי וחיי הלילה נמצאים במרכז ברצלונה. אלו מבין המקומות המומלצים הסמוכים לאצטדיון עצמו.

Futballárium Barcelona – מסעדה בקרבת האצטדיון בכתובת Carrer de Benavent, 7, 08028

La nueva Marquesa – מסעדה קטלאנית בכתובת Carrer del Pintor Tapiró, 10, 08028

Mamma Italia – פיצרייה בכתובת Carrer del Comte de Güell, 56, 08028

Veritas – סופרמרקט בכתובת Gran Via de Carles III, 55, 08028

Bodega Montferry – פאב בכתובת Carrer de Violant d'Hongria Reina d'Aragó, 105, 08028

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר בכניסה למשחקי ברצלונה

חובה לשבת במקום אליו רכשתם את הכרטיס

כרטיסים למשחקי ברצלונה הינם אישיים ולא ניתנים להעברה

אין שירותי אחסון חפצים בשטח האצטדיון

אין כניסה למשחקים של ברצלונה עם עגלות או חפצים גדולים ומסורבלים אחרים היכולים להקשות על פינוי בזמן חירום

ילדים מתחת לגיל 14 חייבים בליווי מבוגר במשחקי ברצלונה

חל איסור על מעבר למקום השמור לאוהדי הקבוצה היריבה

חל איסור לטפס ולעלות על כל משטח או מקום שלא מיועד לכך

אסור לעטות מסיכות או כל דבר אשר מונע את זיהוי הפנים

חל איסור על עישון בשטח האצטדיון

חל איסור על כניסה מחדש לאצטדיון לאחר שעזבתם אותו בזמן משחק

הכניסה למשחקי ברצלונה מותנית בבדיקה ביטחונית

חל איסור מוחלט על הכנסת סמים ואלכוהול לאצטדיון

 יש להתנהג בצורה אשר לא מהווה פגיעה בחוויה של צופים אחרים

יש לציית להוראת הסדרנים, אנשי האבטחה והמשטרה במקום

אין לחסום מעברים ודרכי גישה ומילוט

אסור להיכנס עם הפריטים הבאים לתחומי האצטדיון:  

חומרי תעמולה או לבוש הנושא אותה עם אופי גזעני, שנאת זרים וקריאה לאלימות או פרסומים דתיים ופוליטיים אחרים

נשק מכל סוג שהוא לרבות סכינים, גז מדמיע וחפצים חדים, מטריות, נפצים, חזיזים, זיקוקים ואבוקות

חפצים המחוללים רעש

רחפנים

מצביעי לייזר

אסורה כניסה למשחקי ברצלונה עם מזון ומשקאות בכלים העשויים מתכת, זכוכית, קרמיקה או עץ, כולל בקבוקי משקה העולים על חצי ליטר, פחיות, מחשבים וכל ציוד צילום והקלטה מקצועי, בעלי חיים למעט כלבי נחייה לעיוורים.

כל העובר על תקנות וכללים אלו חושף את עצמו להרחקה מתחומי האצטדיון, במקרים מסוימים לצמיתות ו\או לדין פלילי בהתאם לחוק הקטלאני, הספרדי והאירופי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל