טביליסי גאורגיה מלונות

10 מלונות מומלצים למשפחות בטביליסי בירת גאורגיה

כאשר מתכננים טיול בגאורגיה או חופשה בטביליסי – עיר הבירה של גאורגיה – עם ילדים כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת מלון בטביליסי שמתאים לחופשה המשפחתית, כזה שגם הילדים ייהנו בו. יש הרבה מלונות בטביליסי אבל לא כל בית מלון בטביליסי מומלץ למשפחות עם ילדים – בכתבה זו ריכזנו עבורכם 10 מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים

דילים לטביליסי                  |              טיולים מאורגנים בגאורגיה

הכתבה מרכזת רק מלונות בטביליסי שקיבלו המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים, המופיעים באינטרנט ומתבססים על דירוגים של משפחות שהגיעו אל טביליסי עם ילדים לחופשה משפחתית ושהו בבתי המלון. ניסינו לכלול בתי מלון מומלצים בטביליסי בכמה רמות מחיר שונות (5 כוכבים, 4 כוכבים ו- 3 כוכבים) ובאזורים שונים של בירת גאורגיה

חופשה בטביליסי – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות לטביליסי – השוואת מחירים ומידע חשוב למטייל

גאורגיה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

טביליסי עם ילדים – טיול משפחות בבירת גאורגיה 

השכרת רכב בגאורגיה (גרוזיה) – השוואת מחירים והמלצות

סים ו eSim לגאורגיה – מידע וטיפים לתקשורת בחופשה

10 מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים


מלון פלמינגו גרופ Flamingo Group Hotel

פלמינגו גרופ, מלון בטביליסי בדרגת 3 כוכבים הממוקם 3 קילומטרים מכיכר החירות בטביליסי, כולל דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, בר חטיפים וטרסת גן. בקרב מלונות בטביליסי מדובר במלון נוח וחמים אשר מקבל המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, מרפסת המשקיפה לעיר או לגן ומיזוג אוויר, נוסף על חדר רחצה פרטי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

האורחים ייהנו ממשקה צונן בבר הטרקלין, שבו טלוויזיה מתקדמת עם מסך שטוח.

החניה הפרטית שבמלון זמינה עבורכם ללא תשלום נוסף. 3.2 מהמלון נמצא תיאטרון רוסטאוולי ואילו 3.4 קילומטרים ממנו תמצאו את האופרה והבלט של העיר טביליסי. שדה התעופה של טביליסי ממוקם 11 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הבוטיק וינוטל Vinotel Boutique Hotel

וינוטל, מלון בוטיק בטביליסי בדרגת 4 כוכבים, כולל מרתף יינות עם מבחר עשיר. ניתן לקבל שיעורי טעימות יין וליהנות ממגוון תערובות. המקום שוכן בבניין היסטורי מן המאה ה-19 ובו חלונות ויטראז', טרקלין ושתי טראסות.

החדרים, המעוצבים בסגנון קלאסי, כוללים מערכת בקרת מיזוג, טלוויזיה בלוויין ופינת ישיבה. בחלק מהחדרים יש מרפסת.

האורחים ייהנו מסעודה במסעדת המלון וממתקנים אחרים, כמו שירות כרטיסים ושירות קונסיירז', אחסון מזוודות, חדרי ישיבות ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין לכלל האורחים, כמו גם מקום חניה בלא תשלום נוסף. במלון גם ספרייה ובה ספרים באנגלית וברוסית. זהו בית מלון מומלץ בטביליסי המקבל ביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים.

תחנת המטרו הקרובה, Avlabari, נמצאת 7 דקות הליכה מהמקום, ואילו כיכר החירות ממוקמת 15 דקות הליכה ממנו. תחנת הרכבת של טביליסי, ממנה ניתן להגיע לרחבי גאורגיה, נמצאת 3 קילומטרים מהמלון ונמל התעופה הבינלאומי ממוקם 15 קילומטרים ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דואסי Hotel Doesi 

דואסי, מלון מומלץ וזול בטביליסי בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 3.6 קילומטרים מכיכר החירות וכולל חנייה פרטית ללא עלות נוספת ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם בשטחו.

כל חדר כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים ומסך שטוח, שולחן עבודה, מקרר וחימום, כמו גם חדר רחצי פרטי ובו מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפול ללא תשלום.\

המקום מציע שירות הסעות חינם אין-כסף. במלון ניתן לשכור ציוד סקי ורכבים. יחסית אל מלונות בטביליסי באותה רמת מחיר, מדובר בהחלט על מלון מומלץ אשר זוכה לציונים טובים ברשימות מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים המתפרסמות באינטרנט.

במרחק 4.2 קילומטרים מהמלון נמצא תיאטרון רוסטאוולי, ואילו תיאטרון הבלט והאופרה של טביליסי נמצאים 4.3 קילומטרים ממקום האירוח. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא זה של טביליסי – 12 קילומטרים מהמלון. בדלפק הקבלה ניתן לתאם שירותי הסעה מנמל התעופה ואליו, בעבור תשלום נוסף.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סיטאדינס פרידום סקוור טבילסי Citadines City Centre Tbilisi

סיטאדינס פרידום סקוור טבילסי, מלון דירות נופש בטביליסי בדרגת 4 כוכבים, הממוקם בלב אזור הבידור והקניות של טביליסי, מציע דירות אירוח מודרניות וכולל גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי, מטבח מאובזר ובר-גג הפעיל בעונת הקיץ.

בלב כיכר החירות של טביליסי, מיקום פופולרי מאוד בקרב מלונות בטביליסי, מציע המלון חדרי אירוח מסוגננים וממוזגים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כמו גם נגן DVD. יתר על כן, בכל חדר גישה לטרקלין ומתקני גיהוץ.

בכל חדר מטבח הכולל מקרר, מיקרוגל ואמצעים להגנת קפה ותה. מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר טרייה קונטיננטלית.

מכון הכושר, הכולל חלונות פנוראמיים, זמין עבורכם לאימון ספורטיבי. תוכלו גם לתאם לעצמכם עיסוי מרגיע. באפשרותכם להשתמש במייבש ובמכונת הכביסה במקום. תנאי האירוח הנוחים מקנים לבית המלון ביקורות טובות בכל רשימת מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים.

ליברטי סקוור היא תחנת המטרו הקרובה (200 מטרים בלבד מהמלון), ואילו המוזיאון הגאורגי הלאומי ממוקם 5 דקות מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סיטי אווניו Hotel City Avenue 

סיטי אווניו, מלון מומלץ בטביליסי בדרגת 4 כוכבים, מציע חדרים עם מקלחת וחלוקי רחצה, בידה, נעלי בית, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום נוסף.

מלבד בר המסעדה שבמקום, תוכלו להיעזר בדלפק הקבלה, הפעיל 24 שעות ביממה, ולארגן שירותי הסעות משדה התעופה של טביליסי או אליו, בשירות נוסף, כמו גם שירות קונסיירז'.

תיאטרון האופרה והבלט של טביליסי נמצא 3.4 קילומטרים מהמקום, בעוד שתיאטרון רוסטוולי ממוקם 3.6 קילומטרים ממנו. נמל התעופה של טביליסי נמצא 21 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פיאצה – Hotel Piazza 

פיאצה, בית מלון בטביליסי בדרגת 3 כוכבים הממוקם בליבה של טביליסי, מציע למשפחות המגיעות אל טביליסי עם ילדים יחידות אירוח מודרניות, בסביבה היסטורית עם אדריכלות מסורתית מרהיבה ומונומנטים ייחודיים. באזור ישנה גישה נוחה וקלה לאזורים מבוקשים ואטרקציות רבות בטביליסי. הרשו לעצמכם להתפנק על משקה צונן במרפסת הגדולה בבר המקום. תחנת המטרו Avlabari ממוקמת 2 דקות הליכה משם. לנוחיותכם, החנייה הזמינה באתר היא ללא תשלום.

בכל חדר תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מיני בר ושולחן עבודה, זאת נוסף על פינת ישיבה נוחה ומרגיעה. בחלק מהחדרים תמצאו נוף לעיר או לגן. בחדר הרחצה הפרטי תמצאו חלוקי רחצה, מייבש שיער, נעלי בית ומוצרי טיפול בלא תשלום.

תמורת תשלום נוסף, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר מזינה בחדר שלכם; תשמחו לשמוע שבניגוד להרבה מלונות בטביליסי שעדיין אינם מודעים לנושא, המלון מציע תפריטים לתזונה מיוחדת, על-פי בקשה. המלון המפנק זוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים.

דלפק המלון פעיל 24 שעות ביממה וכולל גם שירות אחסון מטען וביצוע מהיר של צ'ק-אין/אאוט. במקום תוכלו גם לשכור רכב ועבור תשלום נוסף יסייע לכם הדלפק בארגון טיולים קצרים או ארוכים ברחבי גיאורגיה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון רוסטאוולי – Rustaveli Hotel 

רוסתוולי, בית מלון מומלץ בטביליסי בדרגת 3 כוכבים, ממוקם במרכז טביליסי, מול התיאטרון הלאומי של גאורגיה לאופרה ובלט. תחנת המטרו Rustaveli נמצאת 500 מטרים בלבד מהמקום. בכל חדר תמצאו טלוויזיה במסך שטוח, שולחן עבודה ומיני בר. גם אינטרנט מהיר אלחוטי זמין בכל שטחי המלון.

החדרים עוצבו בסגנון מודרני וצבעים בהירים ומשקיפים להר סנט מתאצמינדה או לכביש הראשי.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון. צעדים ספורים מהמלון תוכלו למצוא מבחר מסעדות ובתי קפה. המיקום הנוח הוא אחת הסיבות לביקורות הטובות על בית המלון ברשימות מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות עם ילדים.

תוכלו להגיע לפנתיאון מתאצמינדה ב-5 דקות של נסיעה. המלון ממוקם 18 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של טביליסי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון טראס אבלאבארי Terrace Avlabari Hotel By Log Inn

טראס אבלאבארי, מלון בטביליסי בדרגת 3 כוכבים, מרוחק 10 דקות הליכה מקתדרלת Saint Trinity. במלון אינטרנט אלחוטי מהיר ללא תוספת תשלום, כמו גם חנייה פרטית לנוחיות האורחים.

בחדר הרחצה הפרטי שבכל חדר תמצאו נעלי בית, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא עלות. גם טלוויזיה עם מסך שטוח זמינה עבורכם, נוסף על בקבוקי מים על חשבון הבית.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

תחנת המטרו Avlabari ממוקמת 12 דקות הליכה מהמקום, כיכר החירות במרחק 1.2 קילומטרים משם ואילו תיאטרון רוסטאוולי ממוקם 1.3 קילומטרים ממנו, מיקום לא רע בכלל יחסית אל מלונות בטביליסי – שדה התעופה הבינלאומי נמצא 13 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אמבסדורי Ambassadori Tbilisi Hotel

אמבסדורי, מלון 5 כוכבים בטביליסי, מציע סאונה וטרסת שמש, נוסף על מסעדה מעולה שבאתר הנחשבת אחת המומלצות בקרב מלונות בטביליסי – הידועים ממילא באוכל מעולה. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחו.

בכל חדר תמצאו טלוויזיה משוכללת, מכונת קפה וחדר רחצה פרטי ובו בידה, נעלי בית וחלוקי רחצה. חלק מיחידות האירוח כוללות פינת ישיבה נוחה.

מלבד דלפק המלון הפעיל 24 שעות ביממה, בו תוכלו גם לקבל שירותי השכרת רכב, תמצאו במקום גם חנויות וכספומט. הוא נחשב מלון מעולה המופיע בכל דירוג של בתי מלון מומלצים בטביליסי בירת גאורגיה למשפחות עם ילדים.

כיכר החירות ניצבת 500 מטרים בלבד מהמלון, בעוד שתיאטרון רוסטאוולי ממוקם 900 מטרים בלבד ממנו. שדה התעופה הקרוב – שדה"ת הבינלאומי של טביליסי, ממוקם 13 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אפיק – Hotel Epic 

אפיק, בית מלון  מומלץ בטביליסי בדרגת 3 כוכבים, מציע למשפחות חדרים מרווחים ונקיים הכוללים כל אחד טלוויזיה, מיזוג אוויר, מיני בר ואינטרנט אלחוטי מהיר. החדרים משקיפים לקתדרלת סמבה (Sameba) והעיר העתיקה של טביליסי. בכל יחידה חדר רחצה פרטי ובו מוצרי טיפול ומייבש שיער בלא תוספת תשלום. יחסית אל מלונות בטביליסי באותה רמת מחיר (3 כוכבים) הוא נחשב מומלץ ומפנק ומקבל המלצות טובות בכל דירוג מלונות מומלצים בטביליסי למשפחות.

במלון דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, כמו גם גינה מטופחת. במלון גם מכונת ממכר אוטומטית ודלפק שירותי תיור. החנייה שבאתר זמינה עבור האורחים בלא תשלום.

שדה התעופה הבינלאומי נמצא 18 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

טרביליסי - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4.2 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל