השוואת מחירי טיסות לנפאל

טיסות לנפאל – השוואת מחירים ומידע שימושי

נפאל ידועה כיעד אהוב על ישראלים היוצאים למזרח הרחוק לטיול אחרי צבא, אבל היא גם יעד נפלא לחופשה משפחתית. עם זאת, לחופשה בנפאל עם הילדים צריך להיערך בדרך שונה מאשר לטיול תרמילאים, עם דגש על התניידות נוחה וידידותית למשפחות, החל בטיסה מישראל לנפאל ועד לטיסה חזרה הביתה. הכנו עבורכם מדריך טיסות לנפאל, הכולל מידע על האפשרויות השונות העומדות בפניכם, על יעדי הקונקשן האפשריים ועל טיסות פנים בנפאל עצמה. בנוסף, תוכלו למצוא בכתבה מנוע השוואת מחירים, דרכו גם ניתן לבצע הזמנת כרטיסי טיסה אונליין בקלות ובנוחות.

חופשה בנפאל הקסומה יכולה להיות חוויה מיוחדת במינה. נפאל היא יעד מעולה למשפחות שאוהבות טיולים בטבע, ומחפשות נופים מרהיבים וחוויות מיוחדת. החל מצפייה בחיות בר ועד לספורט אתגרי, טיול בנפאל לא ישאיר לכם רגע אחד של שעמום. אז איך מגיעים לנפאל?

באמצעות מנוע חיפוש להשוואת מחירי טיסות, כמו זה של חברת קיווי שמופיע כאן, תוכלו לבצע בקלות השוואת מחירי טיסות לנפאל וגם להזמין אונליין כרטיסי טיסה, במחירים הכי זולים ובתנאים המתאימים לכם. ניתן להשתמש באותו מנוע חיפוש גם להשוואת מחירים והזמנה של טיסות פנים בנפאל. בהמשך הכתבה תוכלו למצוא הסבר מפורט על השימוש במנוע ההשוואה של קיווי.

חופשה בנפאל – עוד מידע שימושי

מזג האוויר בנפאל – מידע למטייל

10 מלונות מומלצים למשפחות בקטמנדו בירת נפאל

איך טסים לנפאל?

נכון להיום אין טיסות ישירות לנפאל מישראל, אך יש מגוון אופציות נוחות שכוללות לפחות קונקשן אחד.

האפשרויות מגוונות בטווחי המחירים, זמני העצירה, ולוחות הזמנים. ניתן להזמין כרטיס טיסה ישירות מחברות תעופה שמפעילות טיסות נוחות עם קונקשן אחד (בדרך כלל בתחנת הבסיס שלהן) ואיתן תטוסו מנתב"ג כל הדרך לנפאל, או כרטיס טיסה משולב של שתי חברות תעופה (את אלו בדרך כלל תמצאו באתרי ההזמנות השונים ולא ישירות מחברת התעופה, והם בדרך כלל זולים יותר).

בהשוואת מחירים לטיסות לנפאל, טיסות (עם עצירה אחת) יהיו בדרך כלל עם קונקשן בהודו, טורקיה או איחוד האמירויות, אך לעיתים גם במקומות אחרים.

מטיילים רבים בוחרים לבלות מספר ימים בתחנת הקונקשן, למשל בדלהי או בדובאי. זוהי אופציה נהדרת למי שרוצה לגלות עיר נוספת בדרך לנפאל, ובדרך זו לא תצטרכו לעלות על שתי טיסות באותו היום.

מומלץ מאוד לרכוש את שתי הטיסות כחלק מכרטיס אחד ולא כשני כרטיסים שונים (אלא אם כן אתם נשארים מספר ימים בקונקשן). כך הסיכוי טוב יותר שהחברה שמכרה את הכרטיס תציע איזה שהוא גיבוי מסוים בענייני כבודה או איחור לקונקשן (עם תנאים כאלו או אחרים). עם זאת, לכל כרטיס ולכל חברה תנאים משתנים משלה כך שכדאי לקרוא את התנאים לפני רכישת הכרטיס.

בהמשך נבדוק מהן האפשרויות הפופולריות ביותר כיום להגעה לנפאל, מהם התנאים שמציעה כל חברה, השירות בטיסה, וכול'. שימו לב שתנאי הכרטיס שבדקנו הם לפי הכרטיסים של חברת התעופה עצמה, וכשמזמינים מסוכן, מנועי חיפוש וכול', התנאים עלולים להיות שונים.

לכן, לא משנה היכן תעדיפו להזמין כרטיסי טיסה לנפאל, תמיד כדאי לבדוק קודם אם הכרטיס כולל כבודת מטען ואפשרות לשינוי, ואם הקונקשן הוא עצמאי או מגובה על ידי חברת התעופה (במיוחד אם מדובר בקונקשן קצר).

שדות תעופה בנפאל

בנפאל יש נמל תעופה בינלאומי אחד, שממוקם בבירה קטמנדו. אל נמל התעופה הבינלאומי טריבוואן בקטמנדו (קוד: KTM) מגיעות מגוון טיסות בינלאומיות מיעדים כמו דובאי, דלהי, אבו דאבי, סינגפור, בנגקוק, איסטנבול ועוד.

זמן הנסיעה מנמל התעופה של קטמנדו לעיר הוא כעשרים דקות.

נמל התעופה כולל שני טרמינלים שפתוחים לציבור, ומגוון שירותים בסיסיים לנוסעים: אינטרנט אלחוטי, עמדת מידע לתיירים, דואר, חדר הנקה, עמדת טעינה, כספומטים, המרת מט"ח, עיטוף כבודה, עמדת מוניות, לאונג'ים ועוד.

טיסה לנפאל עם עצירה בדובאי

טיסה לנפאל עם עצירה בדובאי היא אפשרות מעולה וזולה יחסית. טיסות זולות לנפאל הן דבר שקשה למצוא, אך בזכות האפשרות לעצור בדובאי בדרך והטיסות הזולות יחסית לשם הן הופכות לנגישות יותר ויותר.

חברת פליידובאי היא חברה שמציעה כרטיסי טיסה זולים לנפאל, ומפעילה מספר טיסות לדובאי מתל אביב וגם מדובאי לקטמנדו, כך שמבחינת זמנים יש הרבה אופציות והקונקשן בדרך כלל קצר.

גם זמן הטיסה לנפאל דרך דובאי הוא נוח: זמן הטיסה מתל אביב לדובאי הוא כשלוש וחצי שעות וזמן הטיסה מדובאי לקטמנדו הוא כארבע שעות ועשרים דקות.

מבחינת העצירה, נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) הוא בהחלט נמל תעופה נהדר לבלות בו קונקשן, ארוך או קצר, עם מגוון שירותים לנוסע, כמו לאונג'ים, רשימה ארוכה של מסעדות בינלאומיות ומקומיות, ואפילו מקלחות.

אם תבחרו לטוס לנפאל דרך דובאי עם חברת פליידובאי, הנה כמה פרטים על חברת התעופה.

מדובר בחברת לואו-קוסט עם צי גדול של מטוסי בואינג 737 ממספר סוגים, וסוגי כרטיסים זולים ובסיסיים (ללא כבודה, ללא ארוחה וכול') אך גם אפשרות לכרטיסים משודרגים עם הטבות נוספות ותנאים משופרים.

בפליידובאי יש גם מחלקת ביזנס עם תנאים משופרים.

השירות בטיסות פליידובאי תלוי בסוג הכרטיס ובסוג המטוס: אם רכשתם כרטיסים משודרגים, הכרטיסים בדרך כלל כוללים ארוחה (לא כלול בסוגי הכרטיסים הזולים יותר), ובחלק מהמטוסים יש מסך בידור אישי או מערכת סטרימינג למכשיר האישי שלכם.

טיסה לנפאל עם עצירה בטורקיה

טיסה לנפאל עם עצירה בטורקיה יכולה להיות עם כרטיסים משולבים של שתי חברות, או בדרך הפופולרית יותר של טיסה עם עצירה אחת באיסטנבול בטיסות טורקיש איירליינס.

זמן הטיסה לקטמנדו עם עצירה באיסטנבול הוא בסך הכל כתשע שעות ורבע (+קונקשן) ומחולק לשני קטעי טיסה: זמן הטיסה מתל אביב לאיסטנבול הוא כשעתיים ורבע, וזמן הטיסה מאיסטנבול לקטמנדו הוא כשבע שעות.

טורקיש איירליינס מפעילה על בסיס יומי מספר טיסות לאיסטנבול מתל אביב, וכארבע טיסות בשבוע מאיסטנבול לקטמנדו (בדרך כלל בימי שני, שלישי, חמישי ושבת).

הכרטיס הסטנדרטי של טורקיש איירלינס בקו זה (אקונומי סמי פלקסיבל) בדרך כלל כולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען (עד 30 ק"ג), אופציה לשינויים ולביטול בתנאים מסוימים ובעד עמלה, וכמובן עלייה למטוס עם תיק קטן (עד 8 ק"ג). כרטיס הפלקסיבל המשודרג יעניק לכם תנאי שינויים גמישים יותר.

השירות בטיסות טורקיש הוא שירות מלא, ובטיסות הבינלאומיות מוגשות ארוחות המשתנות לפי זמן הטיסה ושעות ההמראה. ניתן גם לבקש ארוחות מיוחדות.

טיסות טורקיש איירליינס מאיסטנבול לקטמנדו בדרך כלל מבוצעות במטוס האיירבואינג A330-300, עם מסנני אוויר (HEPA), מערכת בידור מגוונת ועוד.

נמל התעופה של איסטנבול (IST) הוא נקודה נהדרת לעצירת קונקשן, עם מגוון ענק של מסעדות מכל הסוגים, המון המון אפשרויות לשופינג, ומגוון שירותים לנוסעי קונקשן שיהפכו את העצירה לנוחה, כמו מלון, לאונג'ים, תאי שינה, כספומטים ועוד.

טיסה לנפאל עם עצירה בהודו

טיסה לנפאל דרך דלהי היא דרך פופולרית להגיע לטיול המתוכנן, בזכות מחירים זולים וזמני טיסה, יחסית, לא ארוכים מדי.

אייר אינדיה מפעילה טיסות לדלהי מתל אביב בימי ראשון,  שלישי וחמישי, וטיסות יומיות מדלהי לקטמנדו.

זמן הטיסה לקטמנדו עם עצירה בדלהי כולל כשש שעות וארבעים וחמש דקות מתל אביב לדלהי, ובנוסף כשעה וארבעים דקות מדלהי לקטמנדו (+זמן הקונקשן).

טיסות אייר אינדיה מתל אביב לדלהי בדרך כלל מתבצעות עם מטוסי הדרימליינר הנוחים של החברה שכוללים גם מסכי בידור. הטיסות מדלהי לקטמנדו של אייר אינדיה בדרך כלל מתבצעות במטוסיAirbus A320/A321  נכון לכתיבת הכתבה.

נמל התעופה של דלהי (DEL) בו תתבצע העצירה, הוא הגדול ביותר בהודו וכולל מגוון גדול של מסעדות עם אוכל מכל הסוגים, הרבה חנויות שוות ומותגים, כמו גם שירותים לנוסע.

טיסות פנים בנפאל

חברות תעופה בנפאל כוללות את יטי איירליינס, סיטה אייר, סארויה אירליינס, נפאל איירליינס ועוד. ברחבי נפאל פועלים מגוון נמלי תעופה בערים כמו באראטפור, ג'נקפור, פוקרה ועוד.

רוב טיסות הפנים בנפאל הן קצרות מאוד, עם זמן טיסה של עד כשעה בדרך כלל (או מעט יותר). רשימת קווי טיסות הפנים בנפאל כוללת, בין היתר, טיסות מפוקרה לקטמנדו, טיסות מלוקלה לקטמנדו, טיסות מפוקרה לבהארטפור, טיסות מפוקרה לג'ומסום ועוד. טווח מחירי טיסות הפנים בנפאל הוא גדול והן יכולות להתחיל מכ-40$ לכיוון ולהגיע גם ל-200$ לכיוון.

הזמנת טיסות עם קיווי

מנוע השוואת מחירי הטיסות של אתר קיווי, אתר ותיק בתחום הטיסות, מלבד הנוחות שהוא מאפשר בעת חיפוש אחר טיסות, משמש גם כצד שלישי שמבצע עבורכם את ההזמנה.

בהזמנת טיסות לנפאל מאתר קיווי, ניתן לבחור בכרטיסי טיסה זולים ללא כבודה ולהוסיף תוספות (החל מהכבודה ועד לביטוח נסיעות או ביטוח קונקשן) בעת ההזמנה.

ניתן, לחלופין, גם להפעיל פילטר על תוצאות החיפוש כך שיוצגו בפניכם טיסות לנפאל שכוללות כבודת מטען.

היתרון בתוספת הכבודה של קיווי הוא שהיא בדרך כלל כוללת גם מזוודה וגם ביטוח במקרה של אובדן המזוודה. ערכנו מספר השוואות מחירים לטיסות לנפאל בעזרת קיווי, וכמעט תמיד קיבלנו הצעה של תוספת כבודת מטען (עד 20 ק"ג)+ביטוח על אובדן מזוודה (Blue Ribbon Bags) בעלות של 49.7$. עם זאת, המחיר לתוספת על כבודה עלול להשתנות.

ביטוח הכבודה הוא של Blue Ribbon Bags, ובדרך כלל ההתחייבות שלהם כחלק מהשותפות עם קיווי היא לשלם לנוסע אלף אירו פר מזוודה אם הכבודה לא מגיעה ללקוח תוך 96 שעות, ללא צורך להוכיח מה היה במזוודה. שימו לב שחובה למלא תלונה על אובדן כבודה עם חברת התעופה לפני שמבקשים את ההחזר מהביטוח.

כחלק מההזמנה בקיווי, תוכלו גם להוסיף בקלות ביטוח נסיעות של AXA Assistance (חברה ידועה ובינלאומית בתחום), בין אם בסיסי או מורחב יותר (לרוב כולל הוצאות קורונה).

אחד היתרונות בהשוואת המחירים לטיסות לנפאל עם קיווי הוא מנוע החיפוש של האתר. מנוע החיפוש נוח מאוד וכולל מספר פונקציות מאוד שימושיות, במיוחד למי שאין לו תאריך קבוע ומחפש טיסה זולה. הוא מאפשר לכם לקבל התראות (Price Alerts, אופציה שמופיעה בחלק שמעל תוצאות החיפוש) כשהמחירים משתנים, כמו גם לסנן את הטיסות לפי טווח מחירים, ימים בשבוע, תנאי כבודה ועוד.

באזור האישי באתר של קיווי תוכלו לנהל את ההזמנה, החל מהזמנת מזוודה, שמירת מושב והזמנת ארוחות ועד לשינוי הכרטיס או בקשה להחזר (בהתאם לתנאי הכרטיס כמובן).

כדי למצוא מחירים זולים לטיסות לקטמנדו, קיווי מציגה גם כרטיסים שכוללים העברה עצמית (Self Transfer).

זה אומר שחברת התעופה לא מכסה את הקונקשן וייתכן שתצטרכו לצאת מאיזור הטרנזיט ולעבור שוב בהגירה ובביטחון וכול'  בעת הקונקשן.

בלחיצה על "הצגת פרטים" בכל טיסה בתוצאות החיפוש, יצוין אם מדובר בכרטיס כזה ("העברה עצמית"  או Self Transfer).

ניתן להוסיף את ה"Kiwi Guarantee" בתשלום כדי לקבל כיסוי על כל סוגי ההעברות.

ההעברות העצמיות מאפשרות לקיווי למצוא לכם טיסות זולות לקטמנדו במחירים שלא קיימים בדרך כלל בטיסות עם חברת תעופה אחת.

השוואת מחירים לטיסות לנפאל

ערכנו מספר השוואות מחירים לטיסות לקטמנדו בעזרת אתר קיווי, כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים לנו בתכנון טיול משפחתי בנפאל:

החיפוש שלנו נערך עבור תחילת יוני. וכדי לוודא שהמסע לא יהיה ארוך מדי, ביקשנו ממנוע החיפוש טיסות עם קונקשן אחד בלבד, ועד שש שעות בין הטיסות.

המחיר הכי זול לטיסה לקטמנדו בתנאים אלו התקבל עבור כרטיס משולב של מספר חברות תעופה, עם העברת מזוודות עצמית בין הטיסות, ועצירה בדובאי, ללא כבודה בעלות של 854$ הלוך חזור (13 לילות בקטמנדו).

ערכנו השוואת מחירים לטיסות לקטמנדו פעם נוספת, בתחילת יוני, אך הפעם ביקשנו תוצאות עם כבודת מטען בלבד. את המחיר הכי זול לטיסה לקטמנדו בהשוואה זו קיבלנו לכרטיס עם טיסות של פליידובאי לאורך כל הדרך, ועצירה בדובאי, בעלות של 919$, כולל כבודת מטען (עד 20 ק"ג) ועם קונקשן מעט ארוך בהלוך של 7 שעות ועשר דקות, (שעתיים ועשר דקות בחזור).

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל