טיסות ליברפול הזמנת כרטיסים

טיסות לליברפול – מידע והזמנת כרטיסים

טיסות לליברפול – איך להגיע לעיר הכדורגל והביטלס מישראל? בכתבה זו תמצאו מידע מקיף על כל האפשרויות, החל מטיסות קונקשן לליברפול דרך אפשרויות השוואת מחירים של טיסות פנים באנגליה ועד לאפשרויות מעניינות כמו טיסה ישירה למנצ'סטר ותחבורה לליברפול ממנצ'סטר

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

ליברפול היא אחת הערים הפופולריות באנגליה, ויש לה הרבה מה להציע למטייל – החל מאתרי חובה לחובבי הביטלס וקבוצת הכדורגל ליברפול עד למוזיאונים, ספורט ועוד. לא כדאי לפספס גם את קתדרלת ליברפול, המוזיאון של ליברפול, חוויות המוזיקה הבריטית ופארק ספטון.

הגעה לליברפול מהארץ בדרך כלל כוללת טיסת קונקשן לנמל התעופה של ליברפול, או טיסה ישירה למנצ'סטר ונסיעה לליברפול משדה התעופה. מומלץ לבצע השוואת מחירים של טיסות לליברפול והזמנת כרטיסי טיסה לליברפול באמצעות המנוע לחיפוש טיסות שתמצאו כאן –


עוד באותו נושא – חופשה בליברפול 

כרטיסים למשחקי ליברפול – המדריך השלם

השכרת רכב בליברפול אנגליה – מחירים והמלצות

ליברפול – רשימת בתי מלון מומלצים עם ילדים

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

נמל התעופה ליברפול ג'ון לנון

נמל התעופה של ליברפול ממוקם במרחק של כ12 ק"מ ממרכז ליברפול. ישנן מספר דרכים להגיע מנמל התעופה ליברפול למרכז העיר:

קו האוטובוס 500 מגיע בכל כחצי שעה במהלך שעות הפעילות. זמן הנסיעה של קו זה מנמל התעופה למרכז ליברפול הוא כשלושים וחמש דקות.

קווים נוספים שמגיעים למרכז העיר מנמל התעופה הם 86A/D ו80A, אך לאלו לוקח מעט יותר זמן להגיע (כחמישים דקות). קווים אלו עוצרים גם בתחנת ליברפול סאות' פארקוויי (Liverpool South Parkway), ממנה תוכלו לנסוע ברכבת למספר יעדים בליברפול.

בשדה התעופה ליברפול פועל שירות נוסף שנקרא ArriveClick: אפליקציה לנסיעה שיתופית במיניבוס ליעד הרצוי. את התשלום על הנסיעה תבצעו באפליקציה.

בין מגוון השירותים שתוכלו למצוא בשדה התעופה של ליברפול: המרת מט"ח של טרוולקס, חנויות מזכרות, חנויות טיולים, דיוטי פרי, ועוד. אם תהיו רעבים במהלך ההמתנה, תוכלו לבחור באחת מהמסעדות שבמתחם, או ברשתות מזון מהיר כמו סאבוויי ובורגר קינג.

טיסות קונקשן לליברפול

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לליברפול מהארץ. עם זאת, תוכלו למצוא טיסות קונקשן לליברפול בזמנים נוחים ובמחירים זולים. מספר חברות תעופה מציעות טיסות קונקשן לליברפול מהארץ, ובהשוואת המחירים שערכנו (בעזרת מנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה), שתיים מהן בלטו במיוחד במחירים הזולים שהציעו לנו.

טיסות קונקשן לליברפול עם ריאנאייר

ריאנאייר, חברת הלואו-קוסט האירית, מציעה טיסות לליברפול עם עצירות ביניים במספר יעדים באירופה.

טיסות הקונקשן לליברפול של ריאנאייר כוללות עצירות ביעדים כמו פאפוס, פוזנן, וורשה ועוד.

התעריף הזול לטיסות לליברפול בריאנאייר כמובן לא כולל כבודת מטען או שמירת מושב מראש, ועל רוב השירותים תאלצו לשלם תוספת.  אם אתם מטיילים עם תינוק מתחת לגיל שנתיים ותרצו להזמין עבורו מושב נפרד, תתבקשו להביא איתכם מושב בטיחות תקני. לחלופין, תינוק (עד גיל שנתיים) יכול לשבת באותו מושב עם המבוגר המלווה אותו (בעד עמלה).

בחיפוש שערכנו לטיסת קונקשן לליברפול עם ריאנאייר (בעזרת השוואת המחירים של קיווי) קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה בינואר, בעלות של 143$ (הלוך-חזור, ללא כבודת מטען).

טיסת קונקשן לליברפול עם וויז אייר

וויז אייר, חברת לואו-קוסט הונגרית, מציעה גם היא טיסות קונקשן לליברפול מישראל. וויז אייר, בדומה לריאנאייר, מפעילה טיסות לליברפול עם עצירות במספר יעדים שונים ברחבי אירופה, כמו בוקרשט, קלוז' נאפוקה (רומניה) ועוד.

הכרטיס הבסיסי של וויז אייר לא כולל הרבה שירותים, ותאלצו לשלם תוספת כמעט על כל שירות נוסף כמו כבודת מטען, שמירת מושב מראש ועוד. אם אתם טסים עם תינוק בטיסת וויז אייר (עד גיל שנתיים), התינוק ישב איתכם באותו מושב בתוספת עמלה. אם תרצו לקחת מושב בטיחות, תתבקשו לרכוש מושב נוסף. בחיפוש שערכנו בעזרת המנוע להשוואת מחירי טיסות המחיר הכי זול לכרטיסי טיסה לליברפול עם וויז אייר היה 156$ לכרטיס הלוך-חזור, ללא כבודת מטען.

טיסה למנצ'סטר ונסיעה לליברפול

אפשרות נוספת להגעה לליברפול היא בטיסה למנצ'סטר. שדה התעופה של מנצ'סטר נמצא במרחק של כשעה נסיעה מליברפול.

את המחיר הכי זול לטיסה ישירה למנצ'סטר קיבלנו, בעזרת השוואת המחירים של קיווי, מחברת איזיג'ט שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור בדצמבר (חזור בינואר) בעלות של 258$ (ללא כבודת מטען). מנמל התעופה מנצ'סטר לליברפול ניתן להגיע באוטובוס, במונית או ברכבת. זמן הנסיעה משדה התעופה של מנצ'סטר לליברפול הוא כ45 דקות ברכב.

חברת National Express מפעילה אוטובוסים בין שדה התעופה של מנצ'סטר לליברפול, ומאפשרת לרכוש כרטיסים דרך האתר. זמן נסיעה ברכבת משדה התעופה מנצ'סטר לליברפול הוא כשעה ורבע-שעה וחצי. ניתן לנסוע בנסיעה ישירה ברכבת, גם ללא החלפה (אך שימו לב שחלק מהכרטיסים הם לנסיעה עם החלפה).

תחנת הרכבת של שדה התעופה של מנצ'סטר ממוקמת במרחק של מספר דקות הליכה (כ5 עד 15 דקות) מהטרמינלים. את הכרטיסים לרכבת תוכלו לרכוש מראש באתר של שדה התעופה (מומלץ) או במכונות הכרטיסים בתחנה.

טיסות ישירות למנצ'סטר עם אל על

אל על מפעילה טיסות ישירות מתל אביב למנצ'סטר בימי ראשון ושלישי בבוקר בהלוך (מתל אביב) ובצהריים בחזור (ממנצ'סטר).

בטיסות אל על לאירופה, בדרך כלל ניתן לרכוש מספר סוגי כרטיסים כאשר הזול ביותר מביניהם (Lite) לא כולל כבודת מטען, בדומה לטיסת לואו-קוסט. כך שכדאי לשים לב בעת ההזמנה אם הכרטיס שלכם כולל כבודה או לא. כרטיס שלא כולל כבודה, לרוב גם לא כולל שמירת מושב מראש (שירותים אלו יהיו כרוכים בתוספת תשלום).

עם זאת, כל הכרטיסים כוללים ארוחה קלה, עלייה למטוס עם תיק יד (עד 8 ק"ג) ואת האפשרות לצבירת נקודות (לבעלי כרטיס הנוסע המתמיד).

אם אתם טסים עם תינוק עד גיל שנתיים בטיסת אל על ותבחרו לרכוש מושב נפרד עבורו, תתבקשו להביא כיסא בטיחות תקני (לפי הכללים המופיעים באתר של אלעל).

טיסות ישירות למנצ'סטר עם איזיג'ט

חברת הלואו-קוסט איזיג'ט מפעילה טיסות מתל אביב למנצ'סטר בימי שני וחמישי בערב בהלוך מתל אביב, ובצהריים בחזור ממנצ'סטר.

הכרטיס הסטנדרטי של איזיג'ט לרוב לא כולל כבודת מטען. שליחת מזוודה לתא המטען תעלה, נכון לכתיבת הכתבה, החל מ6.99 ועד 37.49 פאונד (תלוי במשקל המזוודה ובקו הטיסה), בהזמנה מראש באתר. בהזמנה בשדה תעופה תשלמו  כ40 פאונד (או 50 פאונד בשער). שימו לב שהתעריפים עלולים להשתנות, כך שכדאי לבדוק בעת ההזמנה מהם התעריפים המדויקים.

במהלך הטיסה תוכלו לרכוש משקאות קלים, ארוחות ומוצרים נוספים (בשמים, מתנות וכול').

אם אתם טסים עם ילדים, כדאי להגיע לצ'ק אין מוקדם ככל האפשר כדי שתוכלו לשמור מושבים צמודים. כמו כן, תוכלו לשמור מושבים מראש בתוספת תשלום כדי להבטיח שתשבו יחד.

בנוסף, איזיג'ט מאפשרת לנוסעים עם ילדים קטנים להביא שני פריטים במידת הצורך (עבור כל ילד או תינוק) מבין הרשימה שמופיעה באתר של החברה (עריסה לטיולים, עגלה, מושב בטיחות ועוד).

הזמנת הסעה משדה התעופה

הזמנת הסעה משדה התעופה היא הדרך הנוחה ביותר להגיע ליעד שלכם במהירות ובקלות. יש מגוון סיבות להזמין הסעה משדה התעופה, וכיום בעזרת שירות שנקרא "קיווי-טקסי", הזמנת הסעה פרטית הופכת לפשוטה ומשתלמת מתמיד. קיווי טקסי מציעה שירות שיאפשר לכם לחפש הסעה משדה התעופה ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות. השירות מתאים במיוחד לנוסעים שמחפשים סוג רכב מסוים, למשפחות עם ילדים, וגם לנוסע יחיד שמחפש שירות הסעות מקצועי ונחיתה רגועה ונוחה בשדה התעופה.

להזמנת מונית לשדה התעופה מקיווי טקסי יש הרבה יתרונות, כמו למשל:

-מחיר קבוע מראש שיחסוך מכם הפתעות לא נעימות לאחר הנחיתה.

-הנהג ימתין לכם קרוב ככל האפשר לאיזור הנחיתות, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן בחיפוש אחר תחנת האוטובוס או המוניות הקרובה.

-תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי רכבים כמו רכב יוקרה, מיניואן, מיניבוס לקבוצה גדולה ועוד. אם תזמינו מונית בדקה התשעים בשדה התעופה, לא בטוח שתמצאו את סוג רכב הרצוי.

-אם אתם מטיילים עם ילדים ויש לכם צורך במושב בטיחות, תוכלו להזמין את השירות מראש באתר של קיווי טקסי.

השתמשו במנוע החיפוש בעמוד זה כדי להזמין מונית משדה התעופה של ליברפול או משדה התעופה במנצ'סטר: כל שעליכם לעשות הוא להזין את המוצא והיעד. כעת, יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכבים, ולצד כל סוג רכב – המחיר, מספר הנוסעים, מספר המזוודות וכול'.

סוגי הרכבים הזמינים משתנים לפי היעד, אך בדרך כלל תוכלו להזמין הסעה ברכב יוקרה, מיני ואן, מיניבוס ועוד.

לאחר שבחרתם בסוג הרכב המתאים, תתבקשו להזין פרטים מלאים בטופס ההזמנה ותוכלו להוסיף תוספות, אם תרצו (כיסא לילד, GPS ועוד). התוספות משתנות מהזמנה להזמנה.

אפשרויות התשלום תלויות בהזמנה, אך לרוב כוללות את האופציה לשלם לנהג במזומן (תצטרכו לשלם פיקדון בעת ההזמנה) או לשלם מראש.

שימו לב שבכל שלב תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של האתר בעזרת הצ'אט (הכפתור הירוק בחלק התחתון של העמוד).

הזמנת מונית בעזרת קיוויטקסי יכולה להיות אפשרות נהדרת גם במהלך החופשה, לא רק משדה התעופה. תוכלו להזמין הסעה פרטית במגוון סוגי רכבים מהמלון למסעדה, למוזיאון או לכל יעד אחר בקלות.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל