טיסות לאיחוד האמירויות

טיסות לאיחוד האמירויות – השוואת מחירים ומידע

מתכננים טיסה לאיחוד האמירויות הערביות? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה לדובאי או לאבו דאבי שווה לקחת רגע ולקרוא את הכתבה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים באמצעות השוואת מחירי טיסות לאבו דאבי ודובאי וטיפים חשובים למטייל (כולל מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל) על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. הוספנו גם מידע חשוב על שדות התעופה של איחוד האמירויות הערביות

איחוד האמירויות הערביות (UAE) היא מדינה המורכבת משבע אמירויות ביניהן הבירה אבו דאבי, ודובאי, נקודת הכניסה הפופולרית ביותר למבקרים באיחוד האמירויות. ההסכם המתקרב עם איחוד האמירויות הערביות פותח עבור הישראלים יעד חדש עם מלונות פאר, חופים ונופים מדבריים במרחק טיסה קצרה, אך מלבד זאת גם אפשרות קונקשן נוספת למגוון יעדים – טיסות ישירות מדובאי ממריאות למגוון ענק של יעדים ברחבי אירופה כמו גם יעדים אטרקטיביים באסיה ובאמריקה, כמו סין, הודו, סינגפור, סיאול, לוס אנג'לס, ניו יורק, בנגקוק ועוד. חברת אמירייטס, שמגיעה מאיחוד האמירויות, נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם ובסיסה נמצא בדובאי.

כדי להזמין טיסות לדובאי או אבו דאבי (אלו הם היעדים הראשיים של טיסות לאיחוד האמירויות הערביות) כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות של חברת "קיווי":

שדה התעופה בדובאי

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בעולם בהיקף הנוסעים, ואחד מתוך שני נמלי תעופה מרכזיים המשרתים את העיר.

נמל התעופה של דובאי נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה מחוף ג'ומירה, כ25 דקות נסיעה מהמרינה, וכשעה וחצי נסיעה מאבו דאבי. נמל התעופה נמצא במרחק נוח מיעדים מרכזיים בעיר, והאפשרות הטובה ביותר להגעה מנמל התעופה בדובאי למרכז העיר היא במונית ישר משדה התעופה.

בנמל התעופה של דובאי תוכלו למצוא מסעדות מזון מהיר (בורגר קינג למשל), בתי קפה ומגוון מסעדות: אוכל אסייתי, איטלקי, הודי ועוד. תוכלו ליהנות גם מחוויות שופינג, עם חנויות של מותגי תכשיטים, אלקטרוניקה,  בגדים, איפור ועוד, כמו גם שירותים לנוסע כמו המרת מט"ח, מרכז עסקים, חדרי משפחה, איחסון מזוודות,  השכרות רכב, ואפילו מקלחות. ליד טרמינל 3 תוכלו למצוא אזור מדהים למשפחות עם פעילויות לילדים שכולל גם מתחם טרמפולינות. במתחם נמל התעופה תוכלו למצוא גם מכון כושר עם בריכת שחייה, ספא (כולל טיפולי פדיקור ומניקור), טרקלינים מפנקים ועוד.

טיסות ישירות לדובאי

נכון לכתיבת הכתבה, עדיין אין טיסות ישירות לדובאי, אך לאחר ההכרזה על ההסכם עם איחוד האמירויות הערביות נקווה לראות טיסות ישירות מתל אביב לדובאי כבר בזמן הקרוב.

זמן הטיסה הישירה מתל אביב לדובאי צפוי להיות כשלוש שעות, ויתכן שנוכל לבחור בין חברות התעופה הישראליות לבין חברות התעופה המרכזיות של איחוד האמירויות, כמו איתיחאד איירווייז ואמירטס. חברת ישראייר הישראלית כבר הגישה בקשה להפעיל טיסות לדובאי מנתב"ג.

כרגע אין מידע ודאי לגבי כיצד יראה קו תל אביב דובאי, אך לפי הודעת ראש הממשלה, קיים מאמץ לאפשר שהטיסות יעברו מעל שמי סעודיה כדי שזמן הטיסה לדובאי יהיה קצר ככל האפשר.

ללא טיסות ישירות לדובאי, האפשרות הריאלית העיקרית להגיע לדובאי היום היא טיסת קונקשן לדובאי עם עצירה בטורקיה (או בערים מרכזיות באירופה).

נכון לכתיבת הכתבה, רוב הטיסות לדובאי עם עצירה בטורקיה (מתל אביב) מופעלות על ידי חברת הלואו-קוסט הטורקית פגסוס איירליינס. טיסה לדובאי עם קונקשן בטורקיה מורכבת מטיסה של כשעתיים ורבע מתל אביב לאיסטנבול וטיסה של כארבע וחצי שעות מאיסטנבול לדובאי.

טיסות לאבו דאבי

נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי (קוד: AUH), הוא נמל התעופה השני בגודלו באיחוד האמירויות הערביות אחרי נמל התעופה של דובאי. הוא משמש כבסיס לחברת איתיחאד בין היתר, שמפעילה בו את רוב הטיסות עם קווי תעופה מאבו דאבי למגוון ערים ברחבי העולם כמו לוס אנג'לס, בנגקוק, בייג'ינג, דלהי, מומבאי, מינכן, מדריד, מנילה ועוד.

נמל התעופה של אבו דאבי נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה מהעיר, ובמרחק של כשעה ורבע נסיעה מדובאי.

תוכלו למצוא בנמל התעופה שירות מוניות 24 שעות ביממה, שפועלות לפי תעריפים קבועים.

במתחם נמל התעופה של אבו דאבי יש כל מה שתצטרכו לחוויות טיסה נעימה: החל משירותים חשובים כמו כספומטים והמרות מטבע, עד לחנויות יוקרה, לאונג'ים מפנקים, מלון, בתי קפה, ומגוון מסעדות ושירותים לנוסע.

נכון לכתיבת הכתבה, טיסות לאבו דאבי מתל אביב כוללות קונקשן באירופה, כאשר טיסת ההמשך מאירופה לאבו דאבי מופעלת על ידי חברות כמו חברת הלואו-קוסט הטורקית פגסוס (מאיסטנבול), חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויז אייר (מבוקרשט) ועוד.

טיסות המשך מאיחוד האמירויות הערביות

בתחום התיירות, משמעות ההסכם עם איחוד האמירויות הערביות, מלבד פתיחת יעד חדש עבור הנופשים הישראלים, היא אפשרות נוספת למטיילים הישראלים שלא הייתה פתוחה עבורנו בעבר: קונקשן בדובאי בדרך ליעד הבא, כדי ליהנות מכרטיס טיסה זול יותר או ממסע קצר יחסית ליעד שלא מגיעה אליו טיסה ישירה מהארץ.

לאחר טיסה קצרה לדובאי (זמן הטיסה מתל אביב לדובאי צפוי להיות כשלוש שעות), תוכלו להמשיך בטיסה ישירה למגוון יעדים:

זמן הטיסה מדובאי לניו דלהי הוא כשלוש וחצי שעות, וקו דובאי-ניו דלהי כולל לפחות שתי טיסות ביום.

זמן הטיסה מדובאי למומבאי הוא כשלוש ורבע שעות, ובקו זה פועלות לפחות שלוש טיסות ביום, של חברות כמו אמירטס, אינדיגו ועוד.

זמן הטיסה מדובאי לסיאול (דרום קוריאה) הוא כשמונה שעות ועשרים דקות, ובקו זה מפעילה חברת אמירטס חמש טיסות בשבוע.

זמן הטיסה מדובאי למנילה הוא כתשע שעות ו15 דקות, ובקו זה ממריאות 8 טיסות בשבוע (מדי יום מלבד ימי ראשון ושבת), שמופעלות על ידי אמירטס, קבו פסיפיק ופיליפין איירליינס.

זמן הטיסה מדובאי לטוקיו הוא כעשר שעות, ובקו זה ממריאות ארבע טיסות בשבוע שמופעלות על ידי חברת אמירטס.

נמלי תעופה נוספים באיחוד האמירויות הערביות

ישנם מספר נמלי תעופה גדולים באיחוד האמירויות מלבד אלו של דובאי ושל אבו דאבי, כמו למשל:

נמל התעופה הבינלאומי של שארג'ה (SHJ) שמשרת את האמירות השלישית בגודלה במדינה, שידועה כבירת התרבות של איחוד האמירויות הערביות. מנמל התעופה שארג'ה ממריאות טיסות ישירות בינלאומיות למגוון יעדים.

נמל התעופה הבינלאומי אל עין (AAN) שמשרת את העיר אל עין שנמצאת בסמוך לגבול עם עומאן, ומפורסמת בשל נאות המדבר שלה והאתרים הארכיאולוגיים שנמצאים בסביבתה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל