חרוניסוס יוון בתי מלון מומלצים

חרסוניסוס כרתים – מלונות מומלצים למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה בחרסוניסוס, אחת הערים המעניינות והתוססות בכרתים, עם הילדים, כדאי לבחור בית מלון מתוך המלונות בחרסוניסוס המופיעים בכתבה זו הכוללת דירוג בתי מלון מומלצים בחרסוניסוס למשפחות אשר נחשבים מלונות טובים ומציעים יותר למשפחות – כמו למשל בית מלון בחרסוניסוס עם פארק מים, מלונות המציעים מועדוני ילדים, בריכות ילדים וצוותי בידור, בתי מלון בחרסוניסוס עם מטבח מאובזר הכולל מקרר גדול ותנור ועוד המלצות למטייל

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

במדריך זה תמצאו מלונות בחרסוניסוס שבכרתים במגוון רחב של רמות מחירים, מיקומים בחרסוניסוס ודירוגי כוכבים, כאשר המשותף לכולם הוא המלצות טובות במיוחד של משפחות שהגיעו אל חרסוניסוס עם ילדים לחופשה משפחתית בכרתים בדירוגים בינ"ל של בתי מלון בחרסוניסוס.

טיול ביוון – עוד באותו נושא:

טיסות לכרתים – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בחרסוניסוס כרתים – השוואת מחירים ומידע

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

מלונות מומלצים בחרסוניסוס למשפחות עם ילדים


קרטה מאריס ביץ' – Creta Maris Beach Resort 

קרטה מאריס ביץ', אתר נופש בחרסוניסוס בדירוג 5 כוכבים המשקיף אל חוף הרסוניסוס (Hersonissos), הוא מלון מומלץ בהרסוניסוס בשיטת "הכל-כלול". המקום משלב בין סביבה באוריינטציה ירוקה לבין סגנון אירוח האופייני לאי כרתים, עם שירותי נופש יוקרתיים כיאה לבית הארחה בדירוג 5 כוכבים. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בחרסוניסוס למשפחות עם ילדים.

באתר תמצאו 6 בריכות שחיה חיצוניות, בריכת שחיה מחוממת מקורה, 5 בריכות שחיה לילדים, שני מגרשי טניס מוארים ומרכז ספורט מים.

התכנית "הכל-כלול" תקפה מדי יום עד חצות, כאשר האפשרויות לסעודה כוללות בין היתר מסעדת מאכלי ים, מסעדת מאכלים מסורתיים מהמטבח המקומי ומסעדה איטלקית. באתר תמצאו 7 ברים ו-6 מסעדות סך הכל. ישנן אפשרויות קולינאריות מעולות, הכוללות תפריטים דלי קלוריות, מנות ללא גלוטן וללא לקטוז, ערבי נושא וסעודות רומנטיות בסמוך לחוף.

ספא Hammam באתר הנופש כולל חדרי טיפול ספא, שעוצבו במיוחד לשם כך ואובזרו במלואם כך שיתאימו לכמה טיפולים בו-זמנית, טיפולי יופי, עיסויי גוף ופנים, קרצוף גוף ופנים, מתקני אמבט עיסוי וסאונה. בזמן שאתם מעבירים זמן איכותי ביותר, יוכלו ילדיכם הצעירים ליהנות בבריכות לילדים, במתקני השעשועים ובמועדון לילדים. בנוסף, באתר יש מועדון לבני נוער.

כל יחידת אירוח היא מרווחת וידידותית לסביבה ומשלבת בין יוקרה למסורת; היא כוללת כורסאות נוח בגוונים חמימים, טלוויזיה בלוויין ומקרר, אמצעים להכנת שתייה חמה, נעלי בית ומרפסת פתוחה או מקורה המשקיפה אל ההרים, אל הים או אל הגן. חלק מיחידות האירוח שופצו רק לאחרונה. מערכת מיזוג אוויר כלולה כסטנדרט. לרשות האורחים עומדים טרקלינים מרווחים, כסאות נוח על שפת הים והבריכה, מספרה, מרפאה וגנים פורחים. במקום יש אינטרנט אלחוטי חינם בחדרים ובאזורים הציבוריים. חנייה פרטית זמינה באתר ללא תשלום.

נמל התעופה הבינלאומי בבירת כרתים הרקליון מרוחק 24 קילומטרים ממקום הנופש. בדלפק הקבלה ישמחו לסייע לכם בענייני הסעות, המרת מט"ח והשכרת רכב.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש וספא מיציס לגונה – Mitsis Laguna Resort & Spa

מיציס לגונה, אתר נופש בחרסוניסוס עם ספא הממוקם על חוף אניסאראס (Anissaras) החולי, מרחק 3 קילומטרים מהרסוניסוס. מתקני הפנאי והספורט כוללים מגרש טניס ומגרש קט-רגל, מרכז ספא וספורט מים. באתר יש 4 בריכות שחיה ובהן מי-ים – אחת מהן מקורה. בית המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בהרסוניסוס עם ילדים.

משפחות המגיעות אל חרסוניסו עם ילדים נהנות במלון מתכנית הפעלות עשירה, בריכת ילדים ובה מגלשות מים, חדר משחקים ומתקני שעשועים חיצוניים. באתר תמצאו מיטות שיזוף ושמשיות לצד הבריכה ועל החוף. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בחלק מאזורי הלובי.

הבונגלוס והחדרים מעוצבים באלגנטיות וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין ומיני בר ובו משקאות חינם אין כסף. כל חדר כולל טראסה או מרפסת. בחדר הרחצה תמצאו מייבש שיער, נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח.

באתר הנופש תמצאו מסעדה אחת ראשית, 5 מסעדות נושא – בהן מוגשות מנות מגוונות, לרבות מנות מהמטבח המקומי, מנות מקסיקניות, מטעמים איטלקיים ומאכלים אסייתים, מסעדת קרפים, 5 ברים, כולל בר שמפניה. שתיים מהמסעדות נמצאת בסמוך לבריכות והאחרות – במבנה הראשי.

האתר מרוחק 24 קילומטרים מנמל הרקליון ו-22 קילומטרים בלבד מנמל התעופה הרקליון. במקום תוכלו ליהנות מחניה חינם ושירותי השכרת רכב בחו"ל, אופנוע או אופניים בדלפק הקבלה.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


מלון ליטוס ביץ' – Lyttos Beach 

ליטוס ביץ', מלון מומלץ בחרסוניסוס בדירוג 4 כוכבים, שוכן על חוף מוקף גינה בשטח 600 דונם שבה פרחים ולמעלה מ-500 עצי דקל. אורחים נהנים מ-6 בריכות שחיה, 22 מגרשי טניס ופארק מים עם מגלשות מים. בית המלון זוכה לציון 9.2 בביקורות על מלונות מומלצים בחרסוניסוס עם ילדים.

במלון 349 חדרים מרווחים שבהם חלונות מרצפה עד תקרה ונוף של הגינה או הים. חלק מהיחידות כוללות בריכת שחיה פרטית. כל חדר הוא מואר וחדיש וכולל מערכת מיזוג, כספת, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה גדולה מחוברת ללוויין, מקרר קטן (יתרון משמעותי לעומת מלונות בחרסוניסוס בד"כ) וחדר רחצה מרוצף שיש הכולל מייבש שיער.

פנקו עצמכם במעדנים מקומיים, בינלאומיים ומסורתיים שיוגשו במזנונים מרשימים. תוכלו גם ליהנות ממופעי בישול מרהיבים במסעדה הראשית. נוסעים לחרסוניסוס עם ילדים? גם אותם לא שכחו, שכן ישנו תפריט מיוחד לילדים. Zorbas היא טברנה בה מוגשות ארוחות מזנון ותפריטים באווירה מודרנית בסמוך לים. באתר תמצאו 4 ברים.

מבין מתקני הספורט תוכלו למצוא מסלול גולף, מגרש כדורסל ומגרש קט-רגל. המלון מציע שלל אפשרויות למשפחה עם ילדים – אורחים צעירים יוכלו לבלות במועדון הילדים שבאתר, או בבריכת הילדים. בנוסף, יש במקום האירוח תכנית פעילות לשעות היום ולשעות הערב, כולל הופעות חיות על בימת האמפיתיאטרון. גם שירותי ספא זמינים, בתשלום נוסף. אורחים נהנים מכניסה חינם לסאונה ולחדר הכושר. באתר תמצאו חנות לשכירת אופניים (בתשלום) עבור אורחים הרפתקניים יותר.

המקום מרוחק 20 קילומטרים בלבד מנמל התעופה הרקליון ורק 5 קילומטרים ממרכז הרסוניסוס (Hersonissos) וממגרש הגולף המדהים, שבו 18 גומות. חניה זמינה חינם בשטחי המלון.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות דיאמונד וילג' – Diamond Village & Suites 

דיאמונד וילג', מלון דירות נופש בחרסוניסוס בדירוג 3 כוכבים המוקף גנים מטופחים – 10 דקות הליכה בלבד מחוף חרסוניסוס (Hersonissos), כולל יחידות אירוח בשירות עצמי היוצאות למרפסת עם נוף לים, הרים או צמחיה עבותה, כמו גם בריכת שחיה ומסעדה. בית המלון זוכה לציון 8.0 בהמלצות על מלונות בהרסוניסוס עם ילדים.

כל יחידת אירוח ממוזגת וכוללת פינת ישיבה ובה טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין וגם מטבחון עם מקרר, מכונת קפה, מתקני בישול – יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון בחרסוניסוס עבור משפחות עם ילדים).

בין מתקני הפנאי תוכלו למצוא ביליארד, ספרייה וטניס שולחן. ילדים נהנים בדרך כלל ממתקנים שנבנו במיוחד עבורם, כגון מגרש המשחקים ובריכת הילדים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורי המלון הציבוריים.

צוות דלפק הקבלה זמין 24 שעות וישמח לסייע לכם בשכירת רכב לסיור במאליה (Malia), עיירה ציורית הניצבת מרחק 6 קילומטרים מהמלון. מסלול גולף ופארק מים מרוחקים 5 דקות נסיעה מהמקום. חניה פרטית זמינה חינם באתר. לצד הבריכה יש מזנון חטיפים המגיש משקאות וארוחות קלות. יש גם בר מקורה באתר. פנקו עצמכם בארוחת ערב או צהריים במסעדת האתר.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


מלון וספא ארמינדה – Arminda Hotel & Spa 

ארמינדה, מלון הכל כלול בהרסוניסוס וספא בדירוג 4 כוכבים – רק 100 מטרים מהחוף – מציע אירוח הכל-כלול, 4 בריכות גדולות עם מי-מלח ואזורים נפרדים לילדים הנרגשים שלכם, ומרכז ספא עם אמבט עיסוי, חמאם וסאונה. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימת מלונות מומלצים בהרסוניסוס עם ילדים.

בין מתקני הספורט תמצאו מיני-גולף, מגרשי טניס וחדר כושר. מועדון ילדים ומתקני שעשועים עומדים לרשות הילדים, מה שיאפשר להם לבלות זמן עם עצמם ועם ילדים אחרים בני גילם ממקומות שונים בעולם, ואולי אף יאפשרו להורים מנוחה זמנית מההשגחה עליהם. במרכז הספא מוצעים טיפולי פנים, גוף ועיסוי.

כל יחידה היא ממוזגת וכוללת חלונות מרצפה עד תקרה ומרפסת המשקיפה לים, לגן או לבריכה, כמו גם טלוויזיה בלוויין, מקרר – תוספת משמעותית עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בחרסוניסוס בד"כ, כספת וחדר רחצה פרטי ובו מייבש שיער.

במסעדת המלון מוגשות ארוחות מזנון, כמו גם מגוון מרשים של משקאות המוגשים בבר Vostalo שבמקום, או במזנון החטיפים שלצד הבריכה.

המלון ניצב לו שני קילומטרים בלבד ממרכז הרסוניסוס, 40 קילומטרים מנמל הרקליון ו-38 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי Nikos Kazantzakis. חניה זמינה ללא תשלום בסמוך.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


מלון סטלה פאלאס – Stella Palace Resort & Spa 

סטלה פאלאס, בית מלון בחרסוניסוס  בדירוג 5 כוכבים הממוקם ברצועה פרטית על חוף אנאליפסי (Analipsi), כולל שתי בריכות שחייה בצורת לגונה מופלאה, 3 בריכות ילדים נהדרות ושני מגרשי טניס. הסוויטות והחדרים האלגנטיים מוקפים עצי דגל מרשימים וגנים מעוצבים. בית המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות בתי מלון בחרסוניסוס שמומלצים למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מיזוג אוויר, ריהוט מסוגנן בגוונים חמים ונוף אל הגן, אל הים או אל הבריכות. בכל יחידה תמצאו מוצרי טיפוח בלא תשלום, נעלי בית, מקרר קטן וטלוויזיה בלוויין. חלק מהיחידות כוללות גם בריכה פרטית עם סיפון עץ לשיזוף.

המסעדה הראשית של האתר מגישה ארוחת מזנון הכוללת מאכלים ים תיכוניים ובינלאומיים וכוללת גם ערבי נושא. במסעדת Elia תיהנו ממנות תפריט מהמטבח המקומי. אורחים נהנים מהאזנה למוסיקת פסנתר חיה בבר המקורה. אוהבים קוקטיילים אקזוטיים? תוכלו לטעום סוגים שונים של קוקטיילים צוננים בברים הסמוכים לבריכה – Thalassa ו-Kohili.

אורחי המלון נהנים ממגוון גדול של פעילויות ספורטיביות, כדוגמת בדמינטון, כדורסל ואירובי מים. במלון תוכלו ליהנות גם מעיסוי בבקשה מראש.

חרסוניסוס  (Hersonissos) התוססת ממוקמת 4 קילומטרים מהמקום. המלון מרוחק 20 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של כרתים Nikos Kazantzakis ו-25 קילומטרים מהעיר הרקליון. חניה פרטית זמינה ללא תשלום באתר.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


מלון וילג' הייטס גולף רזורט – Village Heights Golf Resort 

וילג' הייטס גולף רזורט, אתר נופש בהרסוניסוס בדירוג 5 כוכבים, מרחק 4 קילומטרים מ-Aquaworld Aquarium, כולל בריכה חיצונית מקורה, מגרש טניס ומרכז ספא. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המקום. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוג מלונות מומלצים בהרסוניסוס עם ילדים.

היחידות ממוזגות וכוללות נגן DVD וטלוויזיה בלוויין, מכונת קפה ומדיח כלים. חלק מהיחידות כוללות חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת, ואף מטבח, מיקרוגל ותנור – יתרון חשוב למשפחות בהשוואה אל מלונות בחירסוניסוס בד"כ.

אורחים נהנים ממנות מקומיות ומאכלים בינלאומיים במסעדת האתר. מזנון חטיפים זמין בסמוך לבריכה. באתר ניתן להסתייע בשירותי השכרת רכב. שדה התעופה הקרוב, Nikos Kazantzakis Airport, ניצב 17 קילומטרים מאתר הנופש.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש סטאר ביץ' וילאג' אנד ווטר פארק – Star Beach Village & Water Park 

סטאר ביץ' וילאג' אנד ווטר פארק, ריזורט בחרסוניסוס למשפחות עם ילדים בדירוג 4 כוכבים במרחק 50 קילומטרים מנמל חרסוניסוס ומהחוף החולי, הוא בית מלון בכרתים עם פארק מים הכולל מתחם בריכה גדול עם מתקני שעשועים לילדים, מגלשות מים וחניה ללא תשלום. בית המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות על מלונות מומלצים בחרסוניסוס למשפחות עם ילדים.

מדובר במתחם מלהיב למדי הכולל יחידות אירוח מרווחות המשקיפות לים. במקום תמצאו גם דירות סטודיו מאובזרות, כמו גם דירות הכוללות אזור מגורים וחדר שינה. בחדר המשפחה תמצאו שירותים נפרדים וחדר רחצה.

במקום יש שפע אפשרויות לסעודה, כולל מסעדה ראשית, מסעדה המגישה מאכלים מקומיים, מזנון חטיפים ליד הבריכה ובר לובי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל אזורי המלון וגם פינת אינטרנט עם מחשבי שולחן תמצאו בתחומי המקום.

המלון ניצב מרחק 10 דקות הליכה בלבד מהרחוב הראשי של חרסוניסוס, בו מגוון חנויות, דוכני מזון וחנויות.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש Stella Village Hotel & Bungalows

סטלה וילאג', בית מלון מומלץ בחרסוניסוס בדירוג 4 כוכבים במרחק נגיעה מהחוף הפרטי שלו, כולל 2 בריכות שחייה בצמידות לברים וגנים צבעוניים. במלון יש 2 מגרשי טניס, 2 מסעדות ואפילו מועדון ילדים, מה שיאפשר לכם לנוח מעט מהעומס של ההשגחה על הקטנים. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימת מלונות מומלצים בהרסוניסוס עם ילדים.

חדרי המלון מוארים ומרווחים וכוללים מרפסת מרוהטת המשקיפה אל הגנים, מקרר, טלוויזיה עם חיבור לוויין ומערכת מיזוג.

במסעדת המזנון מוגשות מנות בשר ומנות צמחוניות. מדי שבוע מאורגנים לילות נושא מיוחדים. במסעדת איליה (Elia) יוגשו לכם מאכלים בינלאומיים וים-תיכוניים. משקאות, קפה וכיבוד קל זמינים בשני הברים שבסמוך לבריכה, בהם מתנגנת מוסיקה לעת ערב.

פעילויות נופש וספורט במלון כוללות מתקני כדורעף חופים, מגרש כדורגל ושיעורי אירובי במים. מגיעים לחופשה בחרסוניסוס עם הילדים? לא תתחרטו, שכן האורחים הצעירים ייהנו גם הם מחופשה מרנינה, עם 3 בריכות ילדים, מגרש משחקים או צוות בידור והפעלה שלא יאפשר לילדים לנוח (כך שגם להורים יתאפשר לנוח מהם, לפחות קצת).

צוות דלפק הקבלה מאייש את המקום כל שעות היממה וישמח לסייע לכם בארגון רכב עבור סיור בעיר הרסוניסוס, שבמרחק 4 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה יאנגון הבינלאומי (Yangon International Airport) מרוחק 20 קילומטרים מהמקום. חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות ונוס מארה – Venus Mare 

ונוס מארה, מלון מומלץ בחרסוניסוס בדירוג 2 כוכבים בכפר הציורי אנאליפסי, מרחק 200 מטרים בלבד מהחוף, כולל גן, בריכה חיצונית וטראסת שמש. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בהרסוניסוס עם ילדים.

כל דירה כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין, מתקני גיהוץ, מטבחון ובו מכונת קפה, קומקום חשמלי וטוסטר – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בחרסוניסוס בדרך כלל עבור משפחות. בחדר הרחצה תמצאו מייבש שיער ואמבטיה או מקלחת. בעבור תשלום נוסף תחוברו גם לאינטרנט אלחוטי בחדר.

ניתן ליהנות מנוף לגן או לבריכה ממרפסת החדר או ממזנון החטיפים. אפשר להשתמש בפטיו, שבו שמשיות וכסאות נוח. תוכלו, לחילופין, לבקר במוזיאון ההיסטורי ובמוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון, בהם מוצגים שרידים מהתרבות המינואית.

המקום ניצב 4 קילומטרים מהעיר חרסוניסוס  (Hersonissos) התוססת ו-7 קילומטרים בלבד מאקווריום טאלאסוקוסמוס (Thalassocosmos). נמל התעופה הרקליון נמצא 20 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין למידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל