מידע על ויזה להודו

ויזה להודו – מידע למטייל

ויזה להודו – המדריך המלא: כיצד מוציאים ויזת תיירים להודו? מה ההבדל בין סוגי הויזות השונים? כמה ימים ניתן לשהות בהודו מתוקף הויזה? כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול – קריאה מומלצת לפני טיול בהודו

ישראלים שטסים להודו חייבים להצטייד בויזה שהונפקה מראש כדי להיכנס למדינה למטרת תיירות או עסקים. ישנם שני סוגים עיקריים של ויזות להודו למטרת תיירות שישראלים יכולים להנפיק ועל סוגים אלו נרחיב כאן.

טיול בהודו – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בהודו – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים בהודו – השוואת מחירים וכל מה שחשוב לדעת

טיסות להודו – כל מה שחשוב לדעת

רופי הודי (INR) – הזמנה בנמל התעופה

ויזה אלקטרונית להודו:

החל משנת 2015 משרד ההגירה ההודי מאפשר לישראלים, כמו לאזרחי מעל 100 מדינות נוספות להנפיק ויזה להודו אונליין, ויזה זו הנקראת E-visa, מאפשרת להוציא ויזה מבעוד מועד בקלות, בלי לצאת מהבית ובמחיר זול יותר מויזה אשר מונפקת ישירות בדרכון.

ויזה אלקטרונית להודו איננה ויזה שמודבקת בדרכון, אלא מסמך שנשלח במייל, ומשמש לכניסה להודו בדומה לויזה המסורתית. במסמך מופיעים הפרטים שלכם וכן פרטי הויזה והתוקף שלה. המסמך הזה מונפק וחתום על ידי משרד ההגירה ההודי.

ניתן להזמין ויזה להודו אונליין במספר מסלולים: ויזה להודו ל-30 יום, ויזה להודו לשנה, ויזה להודו לחמש שנים ו-ויזת עסקים להודו.

להזמנת ויזה אלקטרונית להודו לחצו כאן

את הויזה אפשר להנפיק ישירות באתר האינטרנט e-visa, אליו תוכלו להיכנס באמצעות הקישור המופיע כאן באדום, על ידי מילוי טופס בעברית עם הסברים. במהלך מילוי הטופס תצטרכו להצטייד בפרטים ובמסמכים הבאים: כתובת מייל אליה תישלח הויזה, כרטיס אשראי כדי לשלם עבור הויזה, דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות מתאריך הכניסה להודו, צילום דרכון ותמונת פספורט.

הויזה תישלח אליכם במייל בד"כ תוך 72 שעות מרגע ההזמנה באתר. במקרים מסוימים ממשלת הודו עשויה לבקש מידע נוסף על מנת לאשר את הויזה, ולכן מומלץ לא לחכות 3 ימים לפני הטיסה כדי להוציא את הויזה, ולבצע את ההזמנה לפחות שבוע לפני הטיסה.

e-visa מציעים הזמנת ויזה ללא סיכון – אם לא יצליחו להוציא לכם ויזה להודו, בין אם סורבתם בגלל טעות של החברה או אם קיבלתם ויזה עם פרטים שגויים, שאינכם מסוגלים להשתמש בו – תקבלו את כל כספכם בחזרה.

ויזה להודו שמונפקת בדרכון:

עד שנת 2015 זו הייתה הדרך היחידה להנפיק ויזה להודו עבור ישראלים. במידה ואתם מתכננים שהות של מעל ל60 יום בהודו, עליכם להנפיק ויזה זו, כדי להנפיק ויזה זו, עליכם למלא טופס בכתובת הבאה: https://indianvisaonline.gov.in/visa/index.html

לאחר מכן עליכם להדפיס את הטופס ולהגיע אתו למשרדי חברת ש.מ אשרות, עלות הויזה היא כ-430 ש"ח ועליכם יהיה להשאיר את הדרכון במשרדי החברה ולחזור לקחת את הדרכון עם הויזה כעבור כ-7 ימי עסקים.
תהליך זה מסורבל, ארוך ויקר יותר אך זו הדרך היחידה להנפיק ויזה שמאפשרת שהייה של יותר מ-60 יום בהודו ומאפשרת כניסה קרקעית להודו.

חשוב לציין שלהבדיל מהויזה האלקטרונית אשר מאפשר שהייה של עד 60 מרגע הכניסה להודו, תוקף הויזה הרגילה הוא לשנה מיום הנפקתה, ללא קשר למועד הכניסה להודו.

לפרטים נוספים על הזמנת ויזה להודו אונליין לחצו כאן

דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל