ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה

ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה (K-ETA) – המלצות ומידע חשוב

לפני שתעלו לטיסה לדרום קוריאה חשוב שתדאגו להוציא מבעוד מועד ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה, משום שבלעדיה לא תוכלו לעלות למטוס. במדריך זה נסביר מהי ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה, כיצד מנפיקים ויזה לדרום קוריאה, כמה היא עולה ומה היא מאפשרת לכם.

החל מינואר 2023 דרום קוריאה מאפשרת הוצאת ויזה אלקטרונית לבעלי אזרחות זרה, ביניהם גם ישראלים.

ישראלים שרוצים לבקר בדרום קוריאה או לעבור דרכה בטיסת קונקשן ליעד אחר, מחויבים בהוצאת ויזה אלקטרונית לפני הטיסה לדרום קוריאה. ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה נקראת K-ETA (Korea Electronic Travel Authorization). קחו בחשבון, שללא ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה לא יתנו לכם לעלות על הטיסה, כך שחשוב לבצע את ההזמנה מבעוד מועד.

ההמלצה שלנו היא להוציא ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה בתהליך קצר ומהיר באינטרנט באמצעות e-visa, חברה מהימנה עם שירות לקוחות בעברית. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על תהליך הנפקת הויזה אונליין.

להזמנת ויזה לדרום קוריאה באינטרנט דרך e-visa לחצו כאן

חופשה בדרום קוריאה – עוד המלצות חשובות

לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה לדרום קוריאה תוכלו ללמוד על השוואת מחירים ולקבל מידע שימושי במדריך בנושא טיסות לדרום קוריאה

אם אתם שוקלים להתנייד בדרום קוריאה ברכב שכור תוכלו למצוא טיפים חשובים ומידע שימושי במדריך בנושא השכרת רכב בקוריאה הדרומית ונהיגה בקוריאה

לפני שאתם מצטיידים במטבע המקומי של דרום קוריאה, אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך על הזמנת וון דרום קוריאני (KRW) לנתב"ג – דרך זולה ובטוחה לרכישת מט"ח לקראת הטיסה

אם אתם מתכוונים לשהות במהלך החופשה בדרום קוריאה בבירה סיאול, כדאי לכם לקרוא את המדריך שבו ריכזנו מידע וקישורים להזמנת בתי מלון מומלצים למשפחות בסיאול

מה זה אומר ויזה מסוג K-ETA לדרום קוריאה?

משנת 2023 ממשלת דרום קוריאה מחייבת את כל הנכנסים למדינה בהוצאת ויזה מראש.

תושבי מדינות מסוימות מחויבים להוציא ויזה רגילה, מהסוג המוכר המצורף לדרכון. תושבי מדינות אחרות, וביניהן ישראל, מחויבים להוציא ויזה אלקטרונית מסוג K-ETA לדרום קוריאה.

ויזת K-ETA לדרום קוריאה היא מסמך שנשלח אליכם במייל, בניגוד לויזה המסורתית שמודבקת בדרכון. בויזה לדרום קוריאה מופיעים הפרטים שלכם, פרטי הויזה והתוקף שלה.

ויזה מסוג K-ETA דורשת הרבה פחות מאמץ מהנפקת ויזה מסורתית, וניתן לבצע את התהליך כולו בקלות ובמהירות באינטרנט, בלי לצאת מהבית. כל שנדרש הוא מילוי של טופס באתר (אליו ניתן להגיע באמצעות הקישור המופיע למעלה באדום), תשלום עבור השירות בכרטיס אשראי וזה הכול – בתוך זמן קצר תקבלו אישור אלקטרוני רשמי של ממשלת דרום קוריאה, שאיתה תוכלו להיכנס לדרום קוריאה.

תהליך הוצאת ויזה לדרום קוריאה באינטרנט

כאמור, התהליך של הוצאת ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה הוא מאוד פשוט:

– בשלב הראשון נכנסים לאתר של e-visa באמצעות הקישור האדום המופיע למעלה שם תמצאו את כל המידע העדכני ביותר בשפה העברית

– בשלב הבא לוחצים על הכפתור "הזמן עכשיו" שיעביר אתכם לטופס שאותו תתבקשו למלא

– ממלאים את הטופס

– מבצעים תשלום עבור הויזה לדרום קוריאה באמצעות כרטיס אשראי

– ממתינים עד 5 ימי עסקים עד לקבלת הויזה לדרום קוריאה בדוא"ל

– שומרים או מדפיסים את המסמך הרשמי אותו תתבקשו להציג בטרם תעלו על הטיסה לדרום קוריאה

כאמור, ללא ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה לא תורשו לעלות על הטיסה. לכן הקפידו לבצע את הזמנת הויזה לדרום קוריאה מספיק זמן מראש לפני מועד הטיסה. לרוב הויזה האלקטרונית לדרום קוריאה תגיע אליכם בתוך חמישה ימי עסקים, אבל עדיף לקחת טווח ביטחון ולהתחיל בתהליך קודם, למקרה שתידרשו להעביר פרטים נוספים על פי בקשת רשויות דרום קוריאה או למקרה של טעות טכנית שתאריך בכמה ימים את התהליך.

איזה מסמכים ומידע צריך להכין על מנת להוציא ויזה לדרום קוריאה?

במהלך הגשת הבקשה לויזה לדרום קוריאה תתבקשו לספק את המידע והמסמכים הבאים:

– צילום דרכון ותמונת פספורט

– דרכון בתוקף למשך 6 חודשים לפחות מתאריך הכניסה לדרום קוריאה

– כתובת מייל אליה תישלח ה-K-ETA (ויזה אלקטרונית לדרום קוריאה)

– כרטיס אשראי באמצעותו יתבצע התשלום עבור ה-K-ETA

כמה עולה ויזה לדרום קוריאה?

המחיר עבור ויזה לדרום קוריאה הוא 149 ש"ח והוא כולל הכול: ויזה למשך שנתיים (או עד פקיעת תוקף הדרכון אליו היא מקושרת), שמאפשרת שהייה של עד 90 יום וכניסות מרובות למדינה. המחיר הוא סופי ולא תידרשו להוסיף עליו תשלום נוסף בשדה התעופה או לאחר הנחיתה בדרום קוריאה.

חשוב לשים לב: ויזה לדרום קוריאה מקושרת לדרכון שאת מספרו מילאתם בטופס הבקשה

במהלך מילוי טופס הבקשה לויזה לדרום קוריאה תתבקשו להזין את מספר הדרכון שאיתו אתם מתכוונים להיכנס לדרום קוריאה. המדיניות של ממשלת דרום קוריאה היא בעניין זה היא חד משמעית: הויזה מקושרת לדרכון שאת פרטיו מילאתם בבקשת הויזה, והוא הדרכון היחיד אתו תורשו להיכנס לדרום קוריאה.

הויזה האלקטרונית שתונפק לכם מקושרת למספר הדרכון שמילאתם, מה שאומר, שלא תוכלו להשתמש בה עם דרכון אחר. כלומר, אם תוקף הדרכון שלכם יפוג ותוציאו דרכון חדש, תצטרכו להוציא ויזה חדשה.

מי נדרש להוציא ויזה לדרום קוריאה?

– ישראלים בני יותר מ-18 ופחות מ-65, שנכנסים לדרום קוריאה בטיסה למטרות תיירות וטיולים או ביקור קרובים וחברים.

– ישראלים שעוצרים לקונקשן בדרום קוריאה, גם אם אינם יוצאים משדה התעופה.

במידה ואתם טסים לדרום קוריאה למטרה עסקית, ואתם צריכים להנפיק ויזת עסקים לדרום קוריאה, יהיה עליכם לפנות לשגרירות למידע נוסף.

מי לא צריך להוציא ויזה (ETA) לדרום קוריאה?

– ישראלים מתחת לגיל 18

– ישראלים בני יותר מ-65

– בעלי אזרחות או תושבות דרום קוריאנית

מה התוקף של ויזה לדרום קוריאה?

ויזה לדרום קוריאה תקפה למשך שנתיים או עד שפג תוקף הדרכון שלכם אליו היא מקושרת, והיא מאפשרת כניסות מרובות למדינה ושהייה רצופה בה עד 90 יום. הויזה מאפשרת כניסות מרובות לדרום קוריאה כל עוד היא בתוקף, אבל חשוב לא להתבלבל: הויזה האלקטרונית לדרום קוריאה לא מאפשרת שהייה רצופה של שנתיים במדינה. בביקורת הגבולות לאחר הנחיתה בדרום קוריאה, ינפיקו לכם אישור שהייה של עד 90 יום, במהלכם תצטרכו לצאת מהמדינה. אם תרצו להיכנס שוב לדרום קוריאה כל עוד הויזה עדיין בתוקף לא תצטרכו להנפיק ויזה לדרום קוריאה שוב.

מה קורה אם לא מצליחים להוציא ויזה לדרום קוריאה דרך האתר?

e-visa מבטיחה לכם הזמנת ויזה ללא סיכון. אם החברה לא תצליח להוציא לכם ויזה לדרום קוריאה בגלל טעות שביצעה החברה, או אם תקבלו ויזה עם פרטים שגויים (שונים מאלה שמילאתם בטופס הבקשה), כספכם יוחזר לכם במלואו.

קחו בחשבון, שבמידה ואתם ביצעתם טעות במילוי הפרטים חשוב להודיע על כך לחברה בהקדם האפשרי. אם תעדכנו את החברה בנוגע לטעות לפני שבקשתכם הועברה לשלטונות דרום קוריאה ניתן יהיה לתקן את הטעות. במידה והטעות תתגלה אחרי הגשת הבקשה שלכם לא תהיה אפשרות לתקן את הטעות ואז תידרשו להתחיל את התהליך מחדש ולהוציא ויזה חדשה עם הפרטים הנכונים. על מנת להימנע מאי נעימויות ומהוצאות מיותרות קחו את הזמן ובדקו את נכונות הפרטים שמילאתם בטופס לפני שליחתו.

להזמנת ויזה לדרום קוריאה באינטרנט דרך e-visa לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל