ויזה אלקטרונית לויטנאם – מדריך למטייל הישראלי

תיירים שנכנסים לויטנאם עם דרכון ישראלי מחויבים בהוצאת ויזה אלקטרונית לפני הטיסה. במדריך להוצאת ויזה אלקטרונית לויטנאם תמצאו את כל המידע שנדרש לכם על מנת להוציא אשרת כניסה לויטנאם בקלות ובמהירות, כולל קישור לשירות אמין באמצעותו תוכלו לבצע את התהליך.

מתכננים טיול לויטנאם? לפני שתתחילו בתכנון המסלול ובהכנות לטיסה, קחו בחשבון שיהיה עליכם להוציא מבעוד מועד אשרת כניסה לויטנאם. לא מדובר בויזה המצורפת לדרכון, אותה מוציאים בשגרירות ויטנאם, אלא בויזה אלקטרונית לויטנאם, שניתן להנפיק בקלות ובמהירות מכל מקום דרך האינטרנט.

אחד האתרים המומלצים להוצאת ויזה לוייטנאם הוא e-visa, דרכו תוכלו למלא טופס מקוון בעברית, לשלם באופן מאובטח ובתוך מספר ימים תקבלו לדוא"ל את המסמך שיאפשר לכם לעלות לטיסה ולהיכנס לויטנאם לאחר הנחיתה.

להזמנת ויזה לוייטנאם דרך e-visa לחצו כאן

אחד היתרונות הבולטים של הזמנת ויזה ליטנאם באתר של e-visa הוא שהוא מאפשר לכם להימנע ממילוי טפסים באנגלית. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר דרך הקישור המופיע למעלה, למלא טופס קצר בעברית, לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי, ומכאן והלאה התהליך הביורוקרטי כולו יתבצע עבורכם על ידי החברה.

חופשה בויטנאם – המלצות וטיפים חשובים

למידע על תחבורה ציבורית בויטנאם ועל דרכי ההתניידות במדינה ולקישור לרכישת כרטיסים למגוון אמצעי תחבורה – טיסות פנים בויטנאם, רכבות בויטנאם, אוטובוסים בויטנאם, הסעות משדה התעופה בויטנאם ועוד – מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא תחבורה בויטנאם.

טיסות לויאטנם מומלץ להזמין אחרי שמבצעים השוואת מחירים חכמה דרך מנוע חיפוש אמין ואיכותי. המלצות, השוואת מחירים וקישור לרכישת כרטיסי טיסה תוכלו למצוא במדריך שלנו להזמנת טיסות לויטנאם.

אם אתם מגיעים לחופשה משפחתית בויטנאם חשוב לוודא שמקומות הלינה שאתם מזמינים מתאימים לשהייה עם ילדים. אתם מוזמנים למצוא מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים ומלונות מומלצים בהאנוי למשפחות עם ילדים במדריכים שהכנו עבורכם בנושא. תוכלו לבצע הזמנת חדרים ישירות דרך הקישורים המופיעים בכתבות.

מי צריך להוציא ויזה לויטנאם?

נושאי דרכון ישראלי, שמגיעים לויטנאם דרך שדה תעופה בינלאומי או דרך נמלי ים ומעברי גבול יבשתיים המפורטים ברשימה המופיעה באתר אתר, מחויבים בהוצאת ויזה לויטנאם טרם כניסתם למדינה.

משרד ההגירה הויאטנמי ממליץ לקנות את כרטיסי הטיסה לויטנאם לאחר קבלת הויזה.

מחזיקי דרכון זר של מדינות מסוימות באירופה פטורים מהוצאת ויזה לויטנאם לתקופה של עד 45 יום. אם יש ברשותכם דרכון אירופאי מאחת המדינות הללו, ואתם מעוניינים להיכנס לויטנאם באמצעותו, תוכלו לעשות זאת לתקופה של 45 יום. קחו בחשבון שאין אפשרות להאריך את הפטור או להוציא ויזה לויטנאם במהלך שהותכם במדינה, כך שתצטרכו לצאת ממנה במהלך התקופה הנקובה.

כרגע ממשלת ויאטנם לא מאפשרת לישראלים להוציא ויזת עסקים באינטרנט. למידע נוסף על ויזת עסקים, פנו לשגרירות ויטנאם.

קחו בחשבון, שגם ילדים ותינוקות מחויבים בהוצאת ויזה לויטנאם, כך שיהיה עליכם לציין גם אותם במהלך מילוי הטופס באתר.

איזה מסמכים צריך בשביל להוציא ויזה לויטנאם?

במהלך הגשת הבקשה לויזה לויטנאם תתבקשו לצרף את הפרטים והמסמכים הבאים:

– כתובת המייל אליה אתם מעוניינים שתישלח הויזה האלקטרונית לויטנאם.

– פרטי כרטיס אשראי באמצעותו יתבצע התשלום עבור הויזה לויטנאם

– דרכון בתוקף לפחות לחצי שנה מתאריך הכניסה לויטנאם

– תמונת דרכון עדכנית

– תמונת פספורט עדכנית

מה התוקף של ויזה לויטנאם?

כאמור, במידה ותרצו להיכנס לויטנאם עם דרכון אירופאי שמזכה אתכם מפטור לויזה, תצטרכו לצאת המדינה בתוך 45 יום.

אם תיכנסו למדינה באמצעות ויזה אלקטרונית לויטנאם, תוכלו לבחור בין שתי אופציות:

– ויזה לויטנאם ל-90 יום עם כניסה אחת

– ויזה לויטנאם ל-90 יום עם כניסות מרובות (מתאים לטיול במזרח שכולל גם מדינות שכנות)

ויזה אלקטרונית לויטנאם – איך זה עובד?

התהליך של הוצאת ויזה לויטנאם באינטרנט הוא מאוד קל ופשוט, וכולל ארבעה שלבים:

– נכנסים לאתר (דרך הקישור המופיע בכתבה זו) וממלאים טופס בקשה

– משלמים באמצעות כרטיס אשראי

– בתוך 7 ימי עסקים מקבלים את המסמך לדוא"ל שצוין בטופס הבקשה

– מדפיסים את המסמך, שומרים לצד הדרכון ונכנסים לויטנאם ללא בעיה בבידוק הדרכונים.

כמה עולה ויזה לויטנאם?

כאמור, באתר תתבקשו לבחור בין שתי אפשרויות: הוצאת ויזה לויטנאם ל-90 יום לכניסה אחת או לכניסות מרובות.

מחיר ויזה לויטנאם לכניסה אחת: 229 ₪

מחיר ויזה לויטנאם למספר כניסות: 299 ₪

המחירים מעודכנים נכון למועד כתיבת המדריך. על מנת לוודא את המחיר במועד הרלוונטי לכם לחצו על הקישור המופיע מעלה, ובאתר החברה תמצאו את המידע העדכני ביותר.

מה קורה אם החברה לא תצליח להוציא ויזה לויטנאם?

אם מסיבה כלשהי, החברה לא תצליח להוציא לכם ויזה לויאטנם (בגלל טעות של החברה או מכיוון שהוויזה הגיעה עם פרטים שגויים), תקבלו את כל כספכם בחזרה.

במידה ותמלאו את הטופס בפרטים שגויים, חשוב שתיידעו את החברה בהקדם בנוגע לטעות. במידה ותונפק לכם ויזה לויטנאם עם פרטים שגויים שמילאתם בטעות, תצטרכו להתחיל את התהליך מחדש. אם הטעות תאותר לפני שהטופס הועבר על ידי החברה לשלטונות הויטנאמיים, החברה תבצע את התיקון ותחסוך לכם את הצורך לשוב על התהליך מתחילתו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל