אשרת כניסה למרוקו – המלצות וטיפים למטייל

מרוקו היא בין היעדים האהובים ביותר על תיירים מישראל. אם גם אתם מתכוונים לטוס למרוקו בקרוב, קחו בחשבון שישראלים נדרשים להוציא אשרת כניסה למרוקו. אבל אין צורך לדאוג, היום לא חייבים להגיע לשגרירות על מנת להוציא ויזה למרוקו. במדריך זה תקבלו המלצות בנוגע להוצאת אשרת כניסה למרוקו באינטרנט, כולל קישור לשירות אמין שיעזור לכם לבצע את הפעולה בקלות ובמהירות.

אם שאלתם את עצמכם איך מוציאים אשרת כניסה למרוקו במהירות דרך האינטרנט, נתחיל בהמלצה שלנו על השירות של e-visa, חברה אמינה שדרכה תוכלו לבצע את תהליך הוצאת אשרת הכניסה למרוקו, ללא עיכובים מיותרים, וללא סיבוכים עקב בעיות טכניות, כמו קושי במילוי טפסים בשפה זרה, תמונת פספורט לא תקנית וכד'.

להזמנת אשרת כניסה למרוקו באמצעות e-visa לחצו כאן

חופשה במרוקו – עוד המלצות חשובות למטיילים

למידע בנוגע להזמנת טיסות למרוקו וטיסות פנים במרוקו, מומלץ להיכנס למדריכים שלנו, בהם תמצאו מנוע השוואת מחירים יעיל, שיעזור לכם למצוא את העסקאות המשתלמות ביותר ולבצע את הזמנת כרטיסי הטיסה.

במדריך שלנו בנושא השכרת רכב במרוקו תמצאו מנוע השוואת מחירים שיכול לחסוך לכם מאות שקלים, ובנוסף תמצאו בו טיפים לנהיגה במרוקו, מידע על חברות השכרת רכב במרוקו, הסבר על מערכת הכבישים במדינה ואפילו סרטון שייתן לכם מושג על חוויית הנהיגה במרוקו.

נושא נוסף שכדאי להתייחס אליו במהלך הכנת הטיול במרוקו הוא הצטיידות במטבע המקומי. במדריך שלנו לרכישת דירהאם מרוקאי (MAD) תמצאו המלצות וטיפים לגבי רכישת כסף של מרוקו, כולל הפנייה לשירות שמאפשר רכישת מט"ח באמצעות כרטיס אשראי (כולל אופציה לפריסה לתשלומים) ואיסופו בנתב"ג ביום הטיסה.

כאשר אתם מחפשים מקומות אירוח במרוקו, שימו לב שאתם בוחרים במלונות שמתאימים לאירוח משפחות עם ילדים. לא כל מלון מומלץ במרוקו תואם את הצרכים של חופשה משפחתית במרוקו עם הילדים. תוכלו להיעזר במדריכים שהכנו למלונות מומלצים בקזבלנקה עם ילדים, מלונות מומלצים במרקש עם ילדים, מלונות מומלצים באגאדיר, ומלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים.

מה צריך להכין לפני שמוציאים אשרת כניסה למרוקו?

לפני שאתם ניגשים להוציא אשרת כניסה למרוקו, תצטרכו להכין מספר נתונים ומסמכים מראש:

– פרטי דרכון מלאים (של כל הנוסעים עבורם אתם מעוניינים להוציא אשרת כניסה למרוקו)

– תאריכי ההגעה והיציאה ממרוקו (אשרת כניסה למרוקו כתיירים תקפה למשך 30 יום)

– תמונת פספורט תקנית

– פרטי כרטיס האשראי באמצעותו יתבצע התשלום

– כתובת דוא"ל אליו יישלח המסמך

איך מוציאים אשרת כניסה למרוקו?

באתר של e-visa  תמצאו הנחיות מדויקות בשפה העברית, ותתבצע עבורכם בדיקת זכאות לאשרת כניסה למרוקו. התהליך הוא קצר ונוח, ואינו דורש מאמץ מיוחד:

– היכנסו לקישור ל-e-visa המופיע למעלה

– לחצו על "הזמן עכשיו"

– מלאו טופס קצר

– צרפו תמונת פספורט

– שלמו עבור אשרת הכניסה בכרטיס אשראי

מי צריך אשרת כניסה למרוקו?

הרבה מטיילים שואלים: האם ישראלים צריכים ויזה למרוקו? התשובה היא: כן.

אמנם מבקרים ממדינות מסוימות, כמו יפן, ארה"ב או אוסטרליה, פטורים מהוצאת אשרת כניסה למרוקו, בעלי דרכון ישראלי מחויבים בכך. הדרישה תקפה לכל מי שנכנס למרוקו עם דרכון ישראלי, כולל תינוקות וילדים.

למרבה המזל, כיום כבר אינכם נדרשים להגיע לנציגות מרוקו בישראל על מנת להנפיק אשרת כניסה למרוקו. משנת 2022 נכנסה לשימוש מערכת מקוונת, שמאפשרת להוציא אשרת כניסה דיגיטלית למרוקו אונליין.

את המסמך הרשמי תקבלו בדואר האלקטרוני בתוך מספר ימים מרגע שליחת טופס הבקשה. את אשרת הכניסה למרוקו צרפו לדרכון, והציגו אותם ביחד בעת הכניסה למרוקו.

סוגי אשרות כניסה למרוקו

באתר של eVisa תמצאו שתי אופציות להזמנת אשרת כניסה למרוקו לתיירים. שני סוגי האשרות מאפשרות כניסה אחת למרוקו לשהות של עד שלושים ימים. תוקף אשרת הכניסה למרוקו הוא 180 יום (כלומר, ניתן להשתמש באשרת הכניסה למרוקו במהלך 180 ימים מיום ההנפקה, ומרגע הכניסה למדינה, תצטרכו לצאת ממנה בתוך 30 ימים). ההבדל בין שתי אשרות הכניסה הוא בפרק הזמן עד לקבלת המסמך הרשמי.

ויזה סטנדרטית (תהליך ההנפקה אורך מספר ימים) – 399 ש"ח

ויזה אקספרס למרוקו (תגיע אליכם יום או יומיים) – 499 ש"ח

אילו מסמכים תידרשו להציג בעת הכניסה למרוקו?

ההוראות הרשמיות במעבר הגבול למרוקו, תידרשו להציג בנוסף לאשרת כניסה למרוקו ובנוסף לדרכון גם כרטיס חזור שישמש אותכם לצאת מהמדינה בתום הביקור. לפי עדויות של מטיילים, לרוב אין אכיפה של הדרישה הזו, אבל ליתר ביטחון מומלץ לא לקחת סיכונים ולהדפיס לפני הטיסה למרוקו גם את כרטיס החזור שלכם, למקרה ותתבקשו להציג אותו.

במהלך מילוי הבקשה להנפקת אשרת כניסה למרוקו, תידרשו להצהיר שיש לכם כרטיס חזור, הזמנה למלון, שיש ברשותכם די כסף למהלך הטיול (לפחות 70 אירו ליום) ושאתם נכנסים למדינה למטרות תיירות.

שימו לב, שהדרכון שלכם בתוקף לפחות חצי שנה מתאריך הכניסה למרוקו, משום שאם תוקפו עתיד לפוג קודם לכן, לא תוכלו להיכנס למדינה.

תקלות נפוצות בהוצאת אשרת כניסה למרוקו

אחד השלבים שגורמים להכי הרבה בעיות במהלך הגשת הבקשה לאשרת כניסה למרוקו הוא שלב העלאת התמונה. קראו בקפידה את ההנחיות המופיעות באתר, וודאו שהגודל, הרקע ושאר הקריטריונים תואמים את ההנחיות.

אם אינכם בטוחים האם התמונה שאתם מתכוונים לצרף לטופס הבקשה עומדת בתנאים, כדאי להיוועץ במומחים של e-vias, שיוודאו עבורכם שהתמונה שלכם מתאימה, וכך תימנעו מבזבוז זמן מיותר.

כאמור, אשרת כניסה למרוקו תקפה לכניסה אחת בלבד. ברגע שנכנסתם למרוקו, לא תורשו להיכנס שוב למדינה עם אותה הוויזה. בכניסה הבאה, תתבקשו להוציא אשרת כניסה למרוקו מחדש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל