השוואת השכרת רכב לטווח ארוך בישראל

השכרת רכב לטווח ארוך בישראל – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב לטווח ארוך בישראל היא פתרון אידאלי למי שזקוק למכונית צמודה לפרק זמן בלתי שגרתי של יותר מימים ספורים אך פחות משנה. כל מי שזקוק לרכב שכור לתקופה ארוכה אך אינו מעוניין להתחייב על ליסינג או לקנות אוטו יכול לשכור רכב לתקופה של שבועות אחדים ואף חודשים. זהו פתרון אידאלי גם לכל מי שמארח אורחים לתקופה ארוכה ורוצה לשכור עבורם רכב. בכתבה זו כל המידע החיוני על השכרת רכב לטווח ארוך כולל מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויכול לחסוך לכם אלפי שקלים על השכרת רכבים לטווח ארוך

השכרת רכב לרוב נשמעת כמו אפשרות שמתאימה לתקופות קצרות בלבד, אך למעשה השכרת רכב לטווח ארוך של שבועיים, חודש ואפילו יותר יכולה להיות משתלמת כלכלית ונוחה במיוחד בחלק מהמיקרים. השכרת רכב לטווח ארוך בארץ היא פתרון זמני למי שזקוק לרכב לתקופה ארוכה יותר מכמה ימים אך לא מעוניין לשאת בהוצאות של קנייה ותחזוקת רכב אישי, למי שמארח אורחים מחו"ל לתקופה ארוכה או למי שזקוק לסוג רכב מסוים – כמו למשל רכב גדול או רכב שטח – אך לתקופה מוגבלת וחלקית במהלך השנה.

השכרת רכב לטווח ארוך בארץ היא אפשרות טובה אם יש לכם צורך ברכב לתקופה מוגבלת של שבועות, חודש או מספר חודשים אך אתם לא מעוניינים להתחייב לחוזה ליסינג ארוך. בחלק גדול מחברות השכרות הרכב אפשר לקבל תנאי ביטול נוחים עד לזמן קצר לפני תחילת ההשכרה כך שתוכלו להיות רגועים ולהזמין רכב שכור לטווח ארוך מראש גם אם התכניות שלכם משתנות בהמשך. השכרת רכב לתקופה ארוכה יכולה להישמע כמו רעיון יקר בהתחלה, אך תופתעו אולי לשמוע שככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך המחיר היומי זול יותר והעסקה הופכת למשתלמת במיוחד, גם מבחינת נוחות וגם מבחינה כלכלית. לא אחת, ההנחה בעת השכרת רכב לטווח ארוך על כל יום השכרה היא גדולה מאוד ומאוד משתלמת.

חיפוש השכרת רכב לתקופה ארוכה של חודש ויותר עלול להגביל מעט את סוגי הרכבים והחברות לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה, אך למרות זאת מצאנו מגוון סוגי רכבים ממגוון חברות להשכרת רכב בחיפוש שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס. חברת יורופקאר היא החברה העיקרית שהציעה לנו מגוון סוגי רכבים בחיפוש אחר השכרת רכב לטווח ארוך של מספר חודשים, אך בחיפוש אחר אפשרויות השכרת רכב לתקופה ארוכה של חודש קיבלנו הצעות ממגוון רחב יותר של חברות כמו הרץ, אלאמו ועוד.

את השוואת המחירים של השכרת רכב לטווח ארוך תוכלו לערוך בתיבת החיפוש שמופיעה בעמוד זה ומתופעלת על ידי רנטלקארס, שירות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בעולם.

השכרת רכבים והסעות בישראל – כתבות נוספות

השכרת רכב בישראל – המדריך המלא

הזמנת מוניות והסעות בישראל – השוואת מחירים 

טיפ חשוב על חיסכון בעלויות השכרת רכב לתקופה ארוכה  – אפשר לחסוך לא מעט כסף על ביטוח הרכב אם לא תרכשו את פוליסות הביטוח שחברות השכרת הרכב מציעות לכם – אלא תרכשו פוליסות זהות מחברות ביטוח עולמיות באמצעות המדריך המלא להשוואת מחירי ביטוח רכב שכור בישראל

איך מוצאים השכרת רכב לטווח ארוך בארץ בעזרת רנטלקארס?

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב לטווח ארוך בארץ השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב של רנטלקארס. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה: בשדה "ארץ" בחרו את ישראל ובשדה עיר את העיר שבה אתם מבקשים לשכור רכב. כמו-כן, בשדה "תחנה" תצטרכו לבחור נקודת איסוף ספציפית באותה עיר. אם אתם ישראלים המתגוררים בחו"ל ושבים ארצה, תוכלו לבחור באפשרות השכרת רכב מנמל התעופה בן גוריון למשל.

אפשר כמובן לשכור רכב לטווח ארוך גם מבתי מלון שונים, ממרכזי ערים ועוד. לסיכום, הכניסו את התאריכים שבהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב לטווח ארוך בארץ ולחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים עבור מגוון דגמי מכוניות, וחברות השכרת רכב שונות ומגוונות. בחרו מבין כל האפשרויות את האפשרות של השכרת רכב לטווח ארוך המתאים לכם שמחיריה הם הנוחים ביותר.

את תוצאות החיפוש תוכלו למיין ולסנן לפי הצורך, ואת ההזמנה תוכלו לבצע באתר. יתרון נוסף של חיפוש השכרת רכב לטווח ארוך באופן זה הוא העובדה שרנטלקארס מציגים בפניכם כבר בשלב החיפוש את הפרטים החשובים ביותר של השכרת הרכב כמו תנאי ההשכרה, הביטוחים הכלולים במחיר, פרטי הרכב ועוד.

הגבלת קילומטרים בהשכרת רכב לתקופה ארוכה

תנאי הגבלות הקילומטרים בהשכרת רכב לטווח ארוך משתנים בדרך כלל לפי חברת ההשכרה ולפי משך זמן השכרת הרכב. באלדן, למשל, השכרות רכב לטווח ארוך של מעל 29 ימים כוללות מגבלה של 133 ק"מ בכל יום.

אילו חברות להשכרת רכב מאפשרות השכרת רכב לתקופה ארוכה?

מגוון חברות יאפשרו לכם להזמין השכרת רכב לתקופה ארוכה ולכל חברה יש תנאים משלה לגבי תקופת השכרת הרכב. אף שבהזמנה מאתר רנטלקארס תוכלו לנהל את ההזמנה כרצונכם, אם לאחר השכרת הרכב תרצו להאריך השכרת רכב לטווח ארוך יותר – תצטרכו לבצע זאת ישירות מול חברת השכרת הרכב.

בהשוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו לחפש גם השכרת רכב לתקופה ארוכה של כחצי שנה ואפילו שנה. נכון לכתיבת הכתבה, יורופקאר היא החברה היחידה שהציעה לנו השכרת רכב לטווח ארוך של חצי שנה ומעלה.

אלדן מאפשרת להזמין השכרת רכב לטווח ארוך של כחודשיים וחצי אונליין ולהאריך את תקופת ההשכרה עד 70 ימים ביצירת קשר עם הסניף שממנו שכרתם את הרכב. השכרת רכב לטווח ארוך יותר מ-70 ימים תתבצע בהגעה פיזית לסניף אלדן.
.
בחיפוש להשכרת רכב לטווח ארוך מחברת שלמה סיקסט קיבלנו הצעות של השכרת רכב לחודש או חודשיים ואפילו 8 חודשים. בתנאי ההשכרה של שלמה סיקסט מצוין שהארכת חוזה ההשכרה כרוכה באישור.

בחיפוש אחר השכרת רכב לטווח ארוך בחברת יורופקאר מצאנו השכרות לתקופות ארוכות של למעלה מחצי שנה. בחיפוש אחר השכרת רכב לטווח ארוך בחברת הרץ, הציעו לנו אונליין השכרת רכב לתקופה של עד כחודשיים.

אם חברת ההשכרה לא מציעה את הרכב הרצוי לתקופה הרצויה, כדאי ליצור קשר ולבדוק אם הם מציעים הארכה.

השוואת מחירים להשכרת רכב לטווח ארוך

השכרת רכב לטווח ארוך בנתב"ג

בהשוואת מחירים שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס להשכרת רכב לטווח ארוך בנתב"ג קיבלנו את ההצעות הבאות (המחירים הכי זולים בחיפוש):

1,097.93 ש"ח לקיה פיקנטו ל-14 ימים (כ-78 ש"ח ליום). בהשכרת קיה פיקנטו ליום אחד המחיר הוא כ-186.65, כך שהפרש המחיר היומי הוא משמעותי.

2,816.40 ש"ח ליונדאי i10 ל-30 ימים (כ-93.88 ש"ח ליום).

5,210.76 ש"ח ל-60 ימים ליונדאי i10 (כ-86 ש"ח ליום).

השכרת מיני וואן לטווח ארוך בנתב"ג

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת מיניוואן לשבועיים (רכב לשבעה נוסעים) קיבלנו את המחיר הזול ביותר מחברת הרץ עבור סאנגיונג רודיוס במחיר של 4260.39 ל-14 ימים, כלומר כ-304 ש"ח ליום.

השכרת אותו הרכב לחודש (30 ימים) תעלה כ-7,417.95 (כ-247 ש"ח ליום).

השכרת רכב לחודשיים (אותו דגם) תעלה כ-14,480.02 ש"ח (כ-241 ש"ח ליום).

המחיר להשכרת רכב ליום אחד בדגם זה הוא 566.70 ש"ח, כלומר הבדל משמעותי במחיר היומי לעומת השכרת הרכב לתקופה ארוכה יותר.

השכרת ג'יפ לתקופה ארוכה

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ לטווח ארוך, קיבלנו את המחיר הזול ביותר מחברת אלדן בהשכרת סובארו XV בעלות של 8,825.30 לחודשיים (כ-147 ש"ח ליום).

השכרת אותו הרכב לחודש תעלה כ-4,465.19 (כ-148 ש"ח ליום), וכ-2,746.07 ש"ח לשבועיים (כ-196 ליום).

מחיר הרכב ליום אחד בלבד הוא כ-478.81, כלומר גבוה באופן משמעותי לעומת השכרתו לתקופות ארוכות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל