השכרת רכב בצרפת

השכרת רכב בקורסיקה

השכרת רכב בקורסיקה – טיפים חשובים ומנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים בעזרת השוואת מחירים אוטומטית בין כל חברות השכרת הרכב בקורסיקה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית וגם טיפים חשובים על נהיגה בקורסיקה והכבישים באי הצרפתי (כולל סרטון וידאו)

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

השכרת רכב באי קורסיקה יכולה להיות הרבה יותר זולה מהמחירים הנראים במודעות של חברות השכרת הרכב הבינלאומיות כמו הרץ ואביס – מנוע השוואת המחירים המתוחכם המתעדכן במחירי השכרת רכב בחו"ל יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בקורסיקה תוך שניות. התהליך קל ביותר – רק מלאו את הטופס למטה: בשדה ארץ בחרו את "צרפת – קורסיקה" (מופיע מתחת לצרפת, באות צ'). אחר כך, בשדה עיר בחרו את העיר בה תרצו להזמין השכרת רכב בקורסיקה מתוך רשימת הערים הכוללת את אז'קסיו, באסטיה, פיגארי, בוניפאסיו, קורטה, קאלוי ועוד ערים בקורסיקה. לסיום, ביחרו תחנת איסוף רצוייה בתוך העיר, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקורסיקה ולסיום לחצו "חפש" – ובחרו בדגם הרכב אותו אתם מעוניינים להזמין במחיר המשתלם ביותר.

השכרת רכב בקורסיקה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בצרפת – עוד מידע שימושי

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

השכרת רכב בקורסיקה – מידע כללי

מומלץ לשכור רכב באי קורסיקה Corsica , מאחר שאמצעי התחבורה הציבורית באי אינם טובים. ישנם בקורסיקה רק שלושה קווי רכבת המקשרים בין הערים הגדולות, ואוטובוסים לא יוצאים יותר מפעמיים ביום בקווים בין הערים השונות כך שקשה מאוד לתכנן טיול בקורסיקה בלי רכב.

הכבישים הראשיים העוברים ברחבי קורסיקה בד"כ טובים מאוד. רוב הכבישים לאורך החוף במצב סביר, מלבד באזור פורטו פיאנה או בסביבות נונזה. רוב הכבישים העוברים דרך הרי קורסיקה דומים לPARADISE ROAD הידוע במדינת אורגון (ארה"ב), אולי צרים ב-15%. רבים מהכבישים השוליים בקורסיקה אינם במצב טוב ודורשים תיקון, אבל רובם בעלי שני כיוונים בשני נתיבים שונים. בהרים, הגשרים הם בד"כ בעלי נתיב אחד בלבד.

חוקי התנועה של קורסיקה הם למעשה חוקי התנועה של צרפת – המדינה השולטת באי קורסיקה – כך שבעיקרון הם די דומים לחוקי התנועה של ישראל. מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בקורסיקה שיסייע לכם להתכונן:

בזמן נהיגה בקורסיקה מומלץ לשמור על עירנות ועל מהירות סבירה, בעיקר בזמן גשם, נהיגת לילה או ראות לקויה. שימו לב גם לכך שלעיתים קרובות, בעיקר באיזורים הכפריים של קורסיקה, חיות כמו פרות או כבשים עלולות לחצות את הכביש בעדרים.

השכרת רכב בקורסיקה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל