השכרת רכב בסינגפור – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב בסינגפור – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בסינגפור שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים למטייל הישראלי על השכרת רכב בסינגפור, ומידע חשוב על חוקי התנועה, נהיגה בסינגפור (כולל סרטון וידאו) ועוד

השכרת רכב בסינגפור יכולה להיות זולה יותר בעשרות אחוזים מהמחירים המופיעים במודעות שתיראו בחיפוש ראשוני באינטרנט – מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בסינגפור הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. התהליך פשוט ביותר: מלאו את הטופס למטה ובשדה "ארץ" ביחרו את סינגפור ולאחר מכן בשדה עיר השאירו את הבחירה האוטומטית singapore וביחרו תחנת איסוף רצויה מבין תחנות האיסוף שמפעילות חברות השכרת רכב בסינגפור אשר ביניהן שדה התעופה של סינגפור צ'אנגי, מלון קרלטון סינגפור, שדרות אובי, המרכז הגרמני, הילטון סינגפור ותחנות איסוף נוספות בעיר המדינה הדרום מזרח אסיתית. לסיום, ביחרו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בסינגפור וליחצו "חפש" – ומנוע השוואת המחירים יאתר עבורכם את ההצעות הזולות ביותר בין החברות השונות, עבור מיגוון רחב של כלי רכב

השכרת רכב בסינגפור מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בסינגפור – עוד מידע למטייל

טיסות לסינגפור – השוואת מחירים ומידע שימושי

סינגפור עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

מלונות מומלצים בסינגפור למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסינגפור – מידע חשוב

אם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בסינגפור קחו בחשבון שבעונות התיירות מדובר על מחירים יקרים של 100 דולר ליום ומעלה עבור הרכב הקטן ביותר בהשכרה מחברות השכרת הרכב הגדולות, אם כי השכרת רכב בסינגפור מחברות קטנות יותר שניתן לאתר באמצעות מנוע השוואת המחירים יכולה להיות זולה יותר, ולפעמים יש מבצעים בסופי שבוע. זה לא כולל את מחיר הדלק שעומד על כ-1.80 דולר לליטר, או עלויות לכבישי אגרה  (ERP fees),

אחת מחברות השכרת הרכב בסינגפור, Smove, מציעה השכרת מכוניות חשמליות. אפשר לשכור רכב חשמלי לפרק זמן קצרים מ-15 דקות ועד יום מלא, במחיר לפי שימוש ועוד 19 דולר דמי הרשמה לשימוש הראשון. מאחר שהרכבים ממונעים ע"י סוללה, תחסכו בעלויות הדלק שמחירו גבוה בסינגפור. שירותי השכרת רכב חשמלי מוצעים באזור בואנה ויסטה (Buona Vista).

השכרת רכב בסינגפור איננה אופציה פופולרית מאוד כי יחסית למדינות גדולות יותר כמעט ואין צורך לתיירים לשכור רכב  בסינגפור משום שמערכת התחבורה מכסה את כל השטחים המיושבים של סינגפור הקטנה.

נהיגה בסינגפור

בסינגפור הנהיגה היא מצד שמאל של הכביש, כלומר בצד ההפוך ש הכביש לעומת ישראל, כמו נהיגה באנגליה וגיל הנהיגה החוקי הוא 18. המהירויות המותרות הן gs 90 קמ"ש בכבישים המהירים ו-60 קמ"ש בכבישים אחרים. הכבישים בסינגפור הם במצב מצויין וסגנון הנהיגה של המקומיים יחסית טוב, בטח בהשוואה למדינות אחרות בדרום מזרח אסיה כמו תאילנד או הודו. רוב הנהגים מכבדים את חוקי התנועה הודות לאמצעי אכיפה מחמירים, למרות שתרבות הנהיגה לפעמים לוקה בחסר. בהשוואה לערים ראשיות אחרות מסביב לעולם, כמו רומא, הונג קונג או ניו יורק יחסית קל למצוא חנייה במרכזים העירוניים של סינגפור, אם כי הפקקים בשעות השיא יכולים להיות די חמורים. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בסינגפור שיעזור לכם להתכונן:

רשיונות נהיגה זרים בשפה האנגלית תקפים בסינגפור עד שנה מיום הכניסה למדינה, לאחר מכן תצטרכו להשיג רישיון נהיגה מסינגפור. רשיונות נהיגה זרים שאינם בשפה האנגלית צריכים להיות מלווים באישור נהיגה בינלאומי או תרגום רשמי לאנגלית (בד"כ אפשר להסדיר זאת דרך שגרירות סינגפור בישראל).

בעת נהיגה בסינגפור כל הנוסעים ברכב חייבים לחגור חגורת בטיחות והשימוש בטלפון נייד בעת נהיגה אסור. נהיגה בשכרות אסורה וכמות האלכוהול בדם המקסימלית היא 0.08%, כאשר מדי לילה המשטרה מקימה מחסומים בכביש כדי לתפוס נהגים העוברים על החוק. הקנסות בסינגפור כבדים מאוד ומעצר גם אפשרי. אתם עלולים לקבל דוח גם במקרה שכמות האלכוהול בדם אינה עולה על המקסימום אם השוטר קובע שאינכם כשירים לנהוג בשל שתייה מופרזת (למשל, אם אתם מעורבים בתאונה). גם מצלמות המתעדות את מהירות הנהיגה נפוצות בסינגפור. הקנסות על מהירות מופרזת יישלחו אליכם בדואר או לחברה ממנה הזמנתם השכרת רכב בסינגפור שתחייב את כרטיס האשראי שלכם בנוסף ל"אגרת טיפול" מטעם חברת השכרת הרכב בסינגפור. אם תיעצרו בגין עבירת תנועה, אל תנסו בשום פנים ואופן לשחד את השוטרים בסינגפור, היא אמנם בדרום מזרח אסיה אבל היא מדינת חוק מאוד מסודרת ומחמירה.

כדי לשלם בכבישי האגרה תצטרכו להשתמש בכרטיס חכם הנקרא CashCard, שאותו תוכלו לקבל באמצעות החברה ממנה הזמנתם השכרת רכב בסינגפור בד"כ. דמי האגרה לנסיעה בכבישים המובילים לאזור המסחרי המרכזי (CBD) נגבים בד"כ בשעות השיא של הבוקר, בעוד דמי האגרה לנסיעה בכבישים היוצאים מה-CBD נגבים בשעות השיא של הערב. אם אתם נכנסים לכביש אגרה ואין לכם מספיק כסף בכרטיס החכם, תקבלו התראה לכתובת המייל שסיפקתם. תצטרכו לשלם את דמי החיוב המנהליים בנוסף לעלות האגרה החסרה. הזמן העומד לרשותכם להסדיר את התשלום מוגבל, ולא, תישאו בקנסות כבדים יותר.

השכרת רכב בסינגפור
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל