ממינגן השכרת רכב מידע

השכרת רכב בממינגן גרמניה – מידע והשוואת מחירים

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

כדי למצוא את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב בממינגן (על מגוון רחב של דגמי מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם אשר יבצע עבורם תוך שניות השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בממינגן הנחשבות לאמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. התהליך פשוט: בתיבת החיפוש שלמטה בדף זה בחרו את גרמניה בשדה ארץ, ואז בשדה עיר את ממינגן memmingen. בשדה תחנה בחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בממינגן מבין רשימת המיקומים בהם פועלים סניפי חברות השכרת רכבים בממינגן – כלומר בחרו בין האפשרות הנוחה למטייל של השכרת רכב בשדה התעופה בממינגן לבין אפשרות זולה יותר בד"כ של השכרת רכב בממינגן בעיר התחתית. לסיום לחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת המחירים

חופשה בגרמניה – עוד מידע למטייל

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

ממינגן גרמניה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

eSim ו-Sim לגרמניה – מדריך למטייל

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים לליגה הגרמנית (הבונדסליגה)

השכרת רכב בממינגן – המלצות וטיפים

אם אתם רוצים לבקר באזורי הכפר הסובבים את ממינגן, או את הכפרים הקטנים יותר שבאזור האלגוי (Allgäu), או אם אתם מעוניינים בנתיב התיירותי הפופולרי Oberschwäbische Barockstraße, וכמובן אם את מעוניינים לנצל טיסות זולות לממינגן כדי לתכנן טיול בגרמניה, כדאי להזמין השכרת רכב בממינגן. בנמל התעופה ממינגן תוכלו למצוא את חברות ההשכרה Sixt, Hertz ו- Europcar. עוד סוכנות השכרת רכב בממינגן של Europcar נמצאת בתחנת הרכבת. שירות מקומי להשכרת רכב הנקרא Auto Greif נמצא ברחוב Colmarerstr. 34.

לפני הזמנת השכרת רכב בממינגן אולי תרצו לצפות בסטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בממינגן –

אם אתם מתכוונים לבקר באטרקציות תיירותיות באיזור ממינגן שאינן נמצאות בתוך העיר ולא מעוניינים להזמין השכרת רכב בממינגן, נסיעה באוטובוס יכולה גם להוות אופציה סבירה. תחנת האוטובוסים נמצאת ממש ליד תחנת הרכבת. כרטיסים ניתנים לרכישה בעת העלייה לאוטובוס. אנא בדקו את זמני החזרה מראש. לאחר שבע בערב, אין שירות אוטובוסים רגיל, אלא שירות הנקרא Anrufsammeltaxi (דומה לשירות מוניות שיתופי), אבל הם דורשים הזמנה טלפונית מראש. אפשר למצוא את הקישורים לתחבורה ציבורית שבאזור בוואריה באתר www.bayern-fahrplan.de.

ממינגן נמצאת ממש בצומת מרכזית של האוטובאנים (האוטוסטרדות הגרמניות שאין בהן הגבלת מהירות) בין אוטובאן 7 A (מגבול דנמרקהמבורג – האנובר – אולם – ממינגן – פוסן – גבול אוסטריה) ואוטובאן A 96 (גבול אוסטריה – ממינגן – מינכן)

תחבורה בממינגן

המרכז העירוני של ממינגן מספיק קטן כך שקל ללכת את כולו ולהגיע לכל האטרקציות בקלות. תוכלו להשיג מפה תיירותית במשרד התיירות (נקרא Stadtinformation) שבכיכר השוק.

גם רכיבה באופניים היא דרך מעולה וקלה להתמצא בתוך ממינגן. בדרך זו תוכלו להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, ולחסוך לעצמכם את טרחת הנסיעה בתחבורה הציבורית שאינה מאוד מפותחת בעיירה זו. בנוסף, תוכלו אפילו לבקר בכמה מהאטרקציות התיירותיות מרוחקות ממרכז ממינגן, ושלא קל להגיע אליהן ברגל.

שילוט מיוחד לרוכבי אופניים יובילו אתכם לכיוון המסלולים האזוריים המיוחדים המיועדים לרוכבי אופניים. ה-Iller-Radweg הוא מסלול ארוך-טווח המוביל לאולם (Ulm) בצפונו של המסלול ולאוברסטדורף (Oberstdorf) בדרום המסלול. ה-Kneipp-Radweg מוביל למרכזי הספא של באד גרוננבאך (Bad Grönenbach) ובאד וורישהופן (Bad Wörishofen).

ניתן להזמין השכרת אופניים בממינגן במקומות הבאים:

  • Rad- und Rollercenter Heiss, Wernher-von-Braun-Str. 18, טל׳: +49-(0)8331-925500-0
  • נמל התעופה ממינגן (Memmingen Airport), טל׳: +49-(0)8331-984200-0
  • Radl-Stadl, 29 – 33, טל׳: +49-(0)8331-82537

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל