השכרת רכב במודיעין מידע

השכרת רכב במודיעין – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב במודיעין – המדריך המלא: מנוע החיפוש שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים במודיעין ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, מידע מפורט על חברות השכרת הרכב הגדולות והאמינות הפועלות במודיעין, המלצות והסברים על תנאי הסף לנהגים צעירים, אפשרויות השכרת רכבי יוקרה, ג'יפים או השכרת מיני וואנים עם 7 מקומות וכל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים

אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב במודיעין, תוכלו להשתמש במנוע החיפוש של רנטלקארס שבדף זה כדי לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב במודיעין ולמצוא את המחיר הכי זול (על מיגוון רחב של דגמי מכוניות) בקלות. תחילה, בחרו את "ישראל" בשדה ארץ ואז ביחרו במודיעין כעיר היעד והזינו את התאריכים של התקופה בה את מתכוונים להזמין השכרת רכב במודיעין. כמו כן, אם אתם מעוניינים להחזיר את הרכב השכור במיקום שונה, סמנו זאת כעת. (למשל, אם אתם מעוניינים לשכור רכב במודיעין ולהחזיר אותו בנתב"ג או באילת)

השכרת רכב במודיעין – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב במודיעין – השוואת מחירים (טיפים)

בלחיצה על "חיפוש", תופיע בפניכם השוואת מחירים שכוללת הצעות מחיר מחברות השכרת רכב שונות הפועלות במודיעין. תוכלו לבחור בקבוצת רכבים מסויימת (מיני וואן, ג'יפ, רכבים קטנים וכול') או פשוט לעבור על כל המחירים. שימו לב שכאשר הצעת המחיר כוללת רכב מדגם מסוים, חברת ההשכרה בדרך כלל אינה מתחייבת לרכב ספציפי זה, אלא לרכב דומה (מאותה קבוצת רכבים).

בנוסף לסוג הרכב, תוכלו לסנן את תוצאות השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב במודיעין לפי קטגוריות נוספות, כמו ספק הרכב, דירוג הגולשים, פרטי הרכב, כמות הנוסעים, הגבלת קילומטרים ועוד.

אל תשכחו לקרוא היטב את תנאי השכרת הרכב בישראל של ההזמנה שלכם. אם תרצו להוסיף תוספות בתשלום להזמנת הרכב השכור כמו כיסא לתינוק, אייפד או GPS, תוכלו לעשות זאת בשלב מאוחר יותר בהזמנה.

אם תבצעו את ההזמנה 28 ימים לפחות לפני תקופת ההשכרה, תהיה לכם בדרך כלל את האפשרות לשלם פיקדון בלבד בעת ההזמנה, ואת היתרה בשלב מאוחר יותר (28 ימים לפני תקופת ההשכרה). שימו לב שבהזמנת השכרת רכבים במודיעין מחברת הרץ, תשלמו את מלוא התשלום בעת ההזמנה.

אל תשכחו שרוב חברות השכרת הרכב בארץ מבקשות פיקדון בעת איסוף הרכב. אמצעי התשלום היחיד שדרכו ניתן להזמין השכרת רכב במודיעין דרך מנוע השוואת המחירים הוא כרטיס אשראי.

בדרך כלל, תקבלו אישור מיידי לאחר ביצוע ההזמנה. לעיתים, יהיה צורך לחכות לאישור של חברת השכרת הרכב במודיעין (במקרה זה ייחסם הסכום הנחוץ בכרטיס האשראי באופן זמני). במקרה הנדיר בו חברת ההשכרה לא תאשר את ההזמנה, החסימה תוסר מכרטיס האשראי. לאחר קבלת האישור, תקבלו חוזה השכרת רכב והתשלום יתבצע.

השכרת רכב במודיעין – המחירים הכי זולים

בעזרת המנוע של רנטלקארס, ביצענו השוואת מחירים ומצאנו בקלות את המחירים הכי זולים להשכרת רכב במודיעין (בתחילת אוגוסט).

בהשוואת המחירים שערכנו באתר, מצאנו את הצעות המחיר הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת רכב במודיעין הוא בחברת קל אוטו, שמציעה השכרת פיאט פנדה ליום במחיר של 160.46 ש"ח.

המחיר הזול אחריה, הוא של שלמה סיקסט שמציעה השכרת שברולט ספארק במודיעין במחיר של 171.42 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים של השכרת רכב במודיעין לשבוע, התוצאות דומות. גם כאן המחיר הכי זול הוא בחברת קל אוטו, שמציעה השכרת פיאט פנדה במחיר של 862.60 ש"ח לשבעה ימים.

אחריה, שוב, חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת שברולט ספארק במחיר של 962.63 ש"ח לשבוע.

גם בהשוואת מחירים להשכרת רכב לחודש במודיעין קל אוטו מציעה את המחיר הזול ביותר: 3,609.87 ש"ח להשכרת פיאט פנדה ל30 ימים.

המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בחברת שלמה סיקסט במודיעין הוא 3,960.19 ש"ח להשכרת שברולט ספארק.

השכרת מיני וואן במודיעין

בהשוואת מחירים עבור השכרת מיני וואנים במודיעין – רכב עם 7 מקומות או 8 מקומות – מצאנו את המחירים הבאים:

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן במודיעין הוא בחברת קל אוטו, שמציעה השכרת סיטרואן ברלינגו ליום במודיעין במחיר של 527.63 ש"ח.

חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת קיה קארנס במודיעין במחיר של 676.45 ש"ח ליום.

השכרת מיני וואן לחודש במודיעין תוזיל בדרך כלל את עלות ההשכרה היומית כיוון שתקופת ההשכרה ארוכה יותר משמעותית.

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן במודיעין לחודש הוא בחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת קיה קארנס עם 7 מקומות במחיר של 12,956.55 ש"ח (ל30 ימים).

חברת קל אוטו מציעה השכרת סיטרואן ברלינגו לחודש במודיעין במחיר של 14,271.58 ש"ח לחודש.

השכרת ג'יפ במודיעין

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפים במודיעין מצאנו את הצעות המחיר הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ במודיעין ליום (בתחילת אוגוסט) הוא בחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת ג'יפ אופל מוקה במודיעין במחיר ליום של 275.09 ש"ח, או לחודש במחיר של 5,331.45 ש"ח.

חברת קל אוטו מציעה השכרת ג'יפים מסוג סובארו XV במודיעין במחיר של 302.15 ש"ח ליום או במחיר של 7,900.34 להשכרת ג'יפ לחודש.

השכרת מכוניות יוקרה במודיעין

בהשוואת מחירים להשכרת רכב יוקרה במודיעין שערכנו באתר RentalCars, קיבלנו הצעות מחיר ממספר חברות:

המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה במודיעין הוא בחברת קל אוטו שמציעה השכרת וולוו S60 במחיר של 527.63 ש"ח ליום או במחיר של 14,271.58 ש"ח להשכרה לחודש (30 ימים).

חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת מכונית היוקרה ב.מ.וו סדרה 5 במחיר של 1,037.23 ש"ח ליום או במחיר של 19,157.04 ש"ח לחודש. 

חברות השכרת רכב במודיעין

קל אוטו מודיעין השכרת רכב

סניף קל אוטו מודיעין ממוקם ברחוב אבני נזר 46 במודיעין עילית. הסניף פתוח בשעות פתיחה – 08:00 – 16:30 בימי א' עד ה' ובשעות 08:00 עד 12:30 בימי ו'.

קלאוטו מציעה השכרת רכבים במודיעין ממגוון סוגים: רכבים קטנים (פיאט פנדה, יונדאי i10), מכוניות גדולות (פיאט טיפו, מאזדה 6), רכבי סטיישן (פורד פוקוס אסטייט), רכבי פרימיום (סובארו XV, וולוו S60), השכרת רכבי מיני וואן עם 7 מקומות (סיטרואן ברלינגו, מאזדה 5) וגם השכרת ג'יפים במודיעין (סובארו XV, מאזדה CX5).

קל אוטו מאפשרת לנהגים בני 21 ומעלה (עם ותק רישיון של שנתיים לפחות) לנהוג ברכב השכור. עם זאת, תחול תוספת תשלום על נהגים צעירים בני 24 ומטה ונהגים נוספים.

רוב השכרות הרכב בחברת קלאוטו כוללות ביטול ללא תשלום (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. את התנאים המדויקים תוכלו לקרוא בלחיצה על "תנאי ההשכרה של קלאוטו".

מומלץ להחזיר את הרכב השכור בזמן, שכן כל איחור יגרור חיובים נוספים: איחור של עד 60 דקות יחויב בהתאם למחירון, איחור של 60-120 דקות יחויב כ1/3 ממחיר השכירות, איחור של מעל 120 דקות ועד שלוש שעות יחויב כ2/3 ממחיר יום השכרת רכב ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחויב כיום השכרת רכב מלא.

השכרת רכב בעפולה בשלמה Sixt

סניף סיקסט שלמה מודיעין ממוקם במרכז המסחרי מגה אור שילת והוא אופציה נוחה למעוניינים בהזמנת השכרת רכב בצומת שילת. הסניף פתוח בשעות 08:00-17:00 בימי ראשון עד חמישי ובימי שישי מ8:00 עד 12:00. חברת שלמה סיקסט מציעה מגוון סוגי רכבים להשכרה במודיעין: רכב קטן (שברולט ספארק, קיה פיקאנטו), מכוניות גדולות (מאזדה 3, מאזדה 6), השכרת רכבי יוקרה במודיעין (BMW series 5) השכרת מיני וואן במודיעין, (קיה קארנס, אופל זפירה) וגם השכרת ג'יפ במודיעין (אופל מוקה, ניסאן קאשקי).

רוב השכרות הרכב בשלמה סיקסט כוללות ביטול (ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

שלמה סיקסט מאפשרת לנהג צעיר בגילאי 21 עד 23 כמו גם לנהגים חדשים עם ותק של שנה עד שנתיים לנהוג ברכבים מקבוצות מוגבלות ובתוספת תשלום.

נהגים בגילאי 23 עד 26 עם ותק רישיון של שנה לפחות, רשאים לנהוג ברכבים מקבוצות B-G, ונהגים מגיל 26 יכולים לנהוג בכל קבוצות הרכב.

תקופת ההשכרה המינימלית היא יום אחד, כאשר איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יחויב כמחיר של יום השכרת רכב מלא. 

השכרת רכב במודיעין
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל