השכרת רכב בטוקסנה מידע חשוב

השכרת רכב בטוסקנה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בטוסקנה איטליה – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בטוסקנה שתחסוך לכם מאות שקלים, הסברים מקיפים לנהג על נהיגה בטוסקנה (כולל סרטון וידאו) וגם הסברים על חוקי התנועה, תחנות דלק, מערכת הכבישים בטוסקנה וכל מה שצריך לדעת על תכנון טיול בטוסקנה עם רכב שכור

הזמנת דילים לטוסקנה | הזמנת דילים לפירנצה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטוסקנה ולאתר את המחירים הכי זולים (עבור מגוון דגמי מכוניות), השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה. בשדה "ארץ" בחרו את איטליה ואז בשדה "עיר" הזינו את העיר אליה תירצו להזמין השכרת רכב בטוסקנה.

בד"כ האופציה הנוחה ביותר לטיול בטוסקנה עם רכב שכור היא השכרת רכב בפירנצה – עיר הבירה של חבל טוסקנה, בה נוחתות טיסות ישירות מישראל. אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב לשדה התעופה של פירנצה בחרו בשדה עיר את florence – פירנצה ואחת בשדה "תחנה" את נמל התעופה פירנצה. יש כמובן אפשרויות להזמין השכרת רכב בטוסקנה לערים אחרות בטוסקנה, בעיקר pisa פיזה וסיינה siena. לאחר בחירת המיקום המדוייק להזמנת השכרת רכב בטוסקנה, הזינו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בטוסקנה וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטוסקנה שנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב בטוסקנה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בטוסקנה למשפחות עם ילדים

טיסות לאיטליה – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

חברות השכרת רכב בטוסקנה

כל החברות השכרת רכב הגדולות מקיימות משרדים בערים הגדולות ובנמלי התעופה בטוסקנה, כולל אביס, הרץ, יורופקאר, Sixt ו- Maggiore/National.

השכרת רכב בטוסקנה – המלצות וטיפים

השכרת רכב בטוסקנה נותנת לכם את מקסימום הגמישות ויש הרבה אזורים בטוסקנה שההגעה אליהם מתאפשרת באמת רק באמצעות רכב. הכבישים הראשיים הם טובים אם כי סואנים לעתים קרובות. התנועה סביב בירת טוסקנה, פירנצה, על האוטוסטראדה (autostrade ) והסופרסטראדה (superstrada ) בין פירנצה לסיינה (Siena) יכולה להיות די עמוסה בזמנים שבהם נהגים מנסים להגיע לעבודה ובחזרה. כך שכדאי להימנע מנסיעה אל תוך ומחוץ לפירנצה סביב תחילת יום העבודה וסיומו (8-9 בבוקר, 6-8 בערב).

זכרו שהאוטוסטראדות באיטליה הן כבישי אגרה, אבל אין הרבה כאלה בטוסקנה. עמוד השדרה של מערכת הכבישים האיטלקית, ה-A1 (Autostrada del Sole) יוצא מבולוניה (Bologna) דרך צפון טוסקנה, מקיף את פירנצה ופונה דרומית מזרחית לכיוון ארצו (Arezzo) וקורטונה (Cortona) לפני שהוא ממשיך אל רומא. כשיורדים מ-A1, ה- Autostrada Firenze Mare A11 מחבר בין פירנצה ללוקה (Lucca) והעיר פיזה (Pisa). האוטוסטרדה A12 נמתחת לאורך קו החוף מגנואה (Genoa) ולה ספציה (La Spezia) דרך ויארג'יו (Viareggio) פיזה וליבורנו (Livorno). הכביש ממשיך כל הדרך עד רומא, אבל ב- Rosignano Marittimo, דרומית לליבורנו, הכביש מגיע לסיומו וממשיך לאורך דרך הנקראת Via Aurelia, שאיננה כביש אגרה (עדיין).

יש מספר אלטרנטיבות לאוטוסטרדה – כבישים ללא אגרה בעלי 4 נתיבים. אחד מהם היא SS1 (Via Aurelia) לאורך החוף. זהו כביש בעל ארבעה נתיבים כמעט כל הדרך מליבורנו דרום (Livorno Sud) במורד הדרך לכיוון הגבול הדרומי של טוסקנה עם לאציו (Lazio). הכביש המהיר SGC (הידוע כ-Fi-Pi-Li) מחבר בין פירנצה, פיזה וליבורנו. כביש פירנצה-סיינה (Firenze-Siena) המתחיל ליד הכניסה/יציאה שליד ה-A1 "פירנצה-אימפרונטה" (Firenze-Impruneta) הוא כביש ללא אגרה בעל 4 נתיבים המחבר בין פירנצה לסיינה. הוא עובר בקו כמעט מקביל ל-SS2, המוכר גם כ-La Cassia או Senese שהוא כביש עתיק (אל תדאגו, הכביש סלול) שמחבר בין פירנצה לבין סיינה וממשיך לרומא . זהו כביש בעל שני נתיבים העובר דרך מספר עיירות הבנויות על הגבעה בקצה המערבי של האזור העיקרי של Chianti, זהו כביש מתפתל שעולה למעלה ויורד למטה דרך נופים יפים.

הפירנצה – סיינה חולף אבל לא נכנס לרוב העיירות הקטנות האלה, שזה דבר נוח אם אתם מעוניינים להגיע למקומות המרכזיים בטוסקנה מהר יותר או להגיע לסיינה ומעבר אליה קצת יותר מהר.

הרחק מהמוקדים הראשיים, הכבישים הקטנים האחוריים הם די פסטורליים, אבל היו מוכנים להשקיע יותר זמן בנסיעה דרכם. ההתקדמות בתנועה בסביבות טוסקנה והכבישים המתפתלים שלה איטית, אבל מאוד יפה! צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בטוסקנה – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בטוסקנה

למידע על מצב התנועה בטוסקנה, תוכלו להתקשר ל- CIS Viaggiare Informati בטלפון 1518, מספר הפעיל 24 שעות ביממה.

נהיגה בטוסקנה – חוקי התנועה הבסיסיים

  • בעיירות, המהירות המותרת היא 50 קמ"ש והיא עולה ל-70 קמ"ש בכבישים צדדיים (מחוץ לעיר) ו-110 קמ"ש באוטוסטרדה (כביש מהיר).
  • מחוץ למרכזי הערים, על כל הרכבים והאופנועים להפעיל פנסים קדמיים.
  • כיכרות הן דבר נפוץ. לרכבים שכבר נמצאים בכיכר בד"כ ניתנת זכות קדימה, אבל זה לא תמיד מה שקורה בפועל. שימו לב לאופן הנהיגה של המקומיים ולשילוט (מאחר שלקחת דוגמה מהמקומיים יכול להתברר לפעמים כדבר בעייתי).

עוד מידע חשוב על נהיגה באיטליה וחוקי התנועה תמצאו בכתבה:

השכרת רכב באיטליה – חוקי התנועה והמלצות לנהיגה באיטליה

דלק בטוסקנה

הדלק (benzina) באיטליה הוא בין היקרים ביותר באירופה. המחירים נעים בין 1.70 יורו לליטר בזמן האחרון לדלק נטול עופרת (senza piombo). התחנות לאורך האוטוסטרדה בד"כ גובות עד 10 סנט יותר לליטר.

תחנות הדלק שעל האוטוסטרדה פתוחות 24 שעות ביממה. אם תחנת הדלק מחוץ לאוטוסטרדה השעות פתיחה הרגילות הן 7 בבוקר עד 12:30 בצהריים ומ-15:3- עד 19:00. תחנות דלק רבות סגורות בימי ראשון וחגים ואלה שפתוחות בראשון יהיו סגורות בימי שני. אל תניחו שאי אפשר לתדלק אם התחנה סגורה. אם אתם יכולים לנהוג עד התחנה, כנראה שיהיו בה משאבות בשירות עצמי.

תקלות, תאונות או מקרי חירום

ככלל, מי שמזמין השכרת רכב בטוסקנה יקבל מחברת השרת הרכב מספר שבו אפשר להשתמש בשעת חירום בטיול באיטליה. תוכלו לגם להתקשר ל- Automobile Club d'Italia  (ACI) לשירות לצד הדרך ולגרירה בחיוג 116. אם יש לכם ביטוח מתאים, זה אמור להיות מכוסה. בכל מקרה סביר להניח שגרר של ACI תופיע ללא קשר למספר שאליו תחייגו.

אם נתקלתם בבעייה חמורה יותר, התקשרו למוקד משטרתי 113, מכבי אש 115 או אמבולנס 118.

נהיגה בטוסקנה בתוך ערים

באופן כללי, ברוב הערים בטוסקנה (כמו פירנצה וסיינה) עדיף להחנות את הרכב ולוותר על נהיגה בתוך העיר. הנהיגה במרכז ההיסטורי של רוב הערים אסורה או מוגבלת כחלק משיטת ה- ztl ומציאת מקום חנייה יכול להיות סיוט. עד שאתם מתחילים להתמצא בסביבה, עדיף להחנות במדחנים או באחד החניונים. אם אתם משאירים את הרכב רחוק ממרכז העיר, בד"כ תמצאו חנייה ברחוב.

נהיגה בערים גדולות באיטליה כמו פירנצה עלולה להיות קצת כאוטית ומלחיצה בהתחלה. נהגים בד"כ מכבדים את כללי הכביש והרמזורים, אבל נהגים רבים נוהגים לנסוע קרוב מדי ולא מכבדים את מרחקי הנסיעה המקובלים ורבים חונים חנייה כפולה (במקום לחפש מקום חנייה) אז אתם צריכים להצטייד בהרבה קור רוח וסבלנות כדי לשרוד כאן בנהיגה.

לעולם אל תשאירו חפצים אישיים ברכב חונה. אם אפשר, אל תשאירו שום דבר בכלל ברכב משום שמזוודות או תיקים הנראים לעין יכולים בהחלט למשוך גנבים.

השכרת רכב בטוסקנה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל