השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בורנה בולגריה – השוואת מחירים

השכרת רכב בורנה – כל מה שרצית לדעת לפני חופשה בורנה עם רכב שכור: השוואת המחירים בין חברות ההשכרה השונות ודגמי הרכב השונים שתחסוך לכם מאות שקלים וגם טיפים ומידע למטייל (כולל סרטון וידאו) לקראת נהיגה בוארנה, עיר הנמל התוססת של בולגריה שלחופי הים השחור

      הזמנת דילים לורנה        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בורנה מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל שימצא עבורכם תוך שניות את ההצעות הכי משתלמות בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בורנה. התהליך קצר ופשוט – מלאו את הטופס שבדף זה: בשדה ארץ בחרו את בולגריה ובשדה עיר את varna ורנה. לאחר מכן בשדה תחנה בחרו את המיקום המדויק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בורנה מבין האפשרויות הכוללות את שדה התעופה של וארנה ואת העיר התחתית של ורנה, ולסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בוארנה – לחצו "חפש" ובחרו במחירים המשתלמים עבור דגם הרכב שאתם מעוניינים להזמין בוארנה

השכרת רכב בורנה בולגריה  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בורנה – המלצות לקריאה נוספת

10 מלונות משתלמים לחופשה משפחתית בורנה בולגריה

e-sim ו-sim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

מוניות בורנה בבולגריה ושירותי תחבורה ציבורית

השכרת רכב בורנה – מידע כללי

ורנה היא עיר הנמל שוקקת החיים של בולגריה, אחת ממוקדי התיירות והנופש המרכזיים של בולגריה, עם אינספור בתי מלון, קזינו וספורט ים, מועדוני לילה ומוזיאונים – יש לא מעט אטרקציות בורנה מכל הסוגים. יש בורנה תחבורה ציבורית אך היא איננה באיכות גבוהה מדי ולכן אם אתם מתכננים חופשה בורנה כדאי לשקול השכרת רכב, בוודאי אם אתם מגיעים אל ורנה עם ילדים. המחירים של השכרת רכב בוארנה די זולים ובאמצעות מנוע השוואת המחירים ניתן למצוא דילים זולים מאוד.

בערים הגדולות של בולגריה כמו ורנה מומלץ לחנות רק בחניונים מורשים בתשלום (המחירים זולים) כדי להימנע מקנסות וגרירה  – לעיתים קרובות שילוט הדרך – כולל ההסברים על החנייה ברחוב – הוא רק בבולגרית (באלפבית הקירילי).

בולגריה היא מדינה קטנה יחסית שיש בה לא מעט מה לראות. הנהיגה בבולגריה לא מסובכת או מלחיצה במיוחד בד"כ, הנהיגה בצד ימין של הכביש כמו בישראל וחוקי התנועה די דומים. מערכת הכבישים מפותחת – יש בבולגריה יותר מ-12,800 ק"מ של כבישים סלולים היטב. עם מכונית אפשר לחצות את בולגריה מצד לצד בנהיגה של 6 שעות בלבד. השכרת רכב בורנה תאפשר לכם להפוך את החופשה בוארנה לטיול בבולגריה ולהגיע בקלות מורנה לא רק לאטרקציות סמוכות כמו איזור בורגס, הכפר ההיסטורי נסבאר או חופי סאני ביץ' אלא גם להגיע בקלות אל עיר הבירה סופיה ואל הר ויטושה במערב, אל עיירת הסקי בנסקו או הפארקים הלאומיים של בולגריה.

צפו בסרטון הוידאו שמתעד נהיגה בורנה, הוא יסייע לכם להתכונן

נהיגה בורנה – טיפים חשובים

גיל המינימום החוקי לנהיגה בבולגריה הוא 18 שנה, אבל רוב חברות השכרת הרכב לא ישכירו רכב לנהגים מתחת לגיל 20.

ילדים חייבים להיות לפחות בני 12 שנים כדי לשבת במושב הקדמי, וכל נוסע במושבים הקדמיים חייב לחגור חגורת בטיחות.

לרכבות חשמליות תמיד יש זכות קדימה.

המהירות המירבית המותרת לנהיגה בורנה ובבולגריה היא: 50 קמ"ש בתוך העיר, 90 קמ"ש מחוץ לעיר, 130 קמ"ש באוטוסטרדות.

רמת אלכוהול מקסימלית המותרת בדם בזמן נהיגה בבולגריה היא 0.5% .

מספרי טלפון לחירום בורנה – משטרה – 166 : מכבי אש – 160 : אמבולנס – 150

השכרת רכב בורנה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל