השכרת רכב בהוד השרון סניפים

השכרת רכב בהוד השרון – השוואת מחירים וסוכנויות

השכרת רכב בהוד השרון – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בהוד השרון ויאתר לכם את המחירים הכי זולים, וגם המלצות חשובות לנהג ומידע שימושי על השכרת רכבים בהוד השרון כולל "האותיות הקטנות" של חברות ההשכרה

אם אתם מחפשים השכרת רכב בהוד השרון מומלץ לקרוא את המדריך הבא ולהיעזר במנוע השוואת מחירים היעיל שתמצאו בדף זה למטה, שיעזור לכם לבצע השוואת מחירים של השכרת רכבים בהוד השרון ולמצוא את הרכב המושלם עבורכם במחיר הכי זול. בין אם אתם מחפשים השכרת ג'יפ בהוד השרון, השכרת רכב קטן בהוד השרון או השכרת מכונית עם 7 מקומות, בעזרת מנוע השוואת המחירים שלפניכם תוכלו לקבל אישור הזמנה להשכרת רכב העונה על הצרכים שלכם בתוך מספר דקות.

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השוואת מחירי השכרת רכב בהוד השרון – טיפים

השלב הראשון במציאת המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בהוד השרון (על מיגוון דגמי מכוניות) הוא הזנת הפרטים במנוע החיפוש שלמעלה –  בשדה "ארץ" ביחרו את ישראל ובשדה "עיר" את הוד השרון. הזינו את המועדים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בהוד השרון – תאריך ושעת האיסוף ותאריך ושעת ההחזרה.

סמנו בתיבה המתאימה האם טווח גיל הנהג הוא בין 25 ל-70 (השכרת רכב לנהג צעיר בהוד השרון עלולה לעלות בעמלה נוספת). כעת, יופיעו בפניכם מגוון רכבים להשכרה בהוד השרון, כולל מחירים. בשלב זה תוכלו לסנן את התוצאות לפי רצונכם. אם יש לכם צורך ברכב מסוג מסוים, כמו השכרת מיניוואן בהוד השרון או ג'יפ למשל, תוכלו לבחור באחד מסוגי הרכבים שמופיעים מעל תוצאות החיפוש, ויופיעו בפניכם רק מכוניות מסוג זה. מצד ימין יופיעו בפניכם אפשרויות סינון נוספות, כמו למשל: סוג תיבת ההילוכים (ידני או אוטומטי), גודל הרכב וכול'.

בכל הצעת מחיר יוצגו בפניכם בבירור הפרטים החשובים כמו מספר המקומות לנוסעים באוטו, סוג תיבת ההילוכים, השירותים הכלולים במחיר, חוות הדעת של הלקוחות, כתובת סוכנות השכרת הרכב בהוד השרון וכול'. מומלץ ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי ההשכרה המלאים של ההזמנה. כעת, לאחר שקראתם את כל הפרטים החשובים ומצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בהוד השרון, לחצו על "הזמן עכשיו".

בשלב הבא, תוכלו לעבור שנית על פרטי הזמנה חשובים ולשדרג את ההזמנה עם תוספות כמו כיסא תינוק, מושב בטיחות לילדים, ג'יפיאס, אייפד ועוד. על התוספות תשלמו בדלפק בדרך כלל, אך זכרו שלאתר אין אפשרות להבטיח את מלאי ומחירי התוספות. כמו כן, תוכלו בעמוד ההזמנה גם לשדרג את ביטוח הרכב ולהזין בקשות מיוחדות בתיבה המתאימה בסוף העמוד.

כעת הזינו את פרטי הנהג הראשי כפי שהם כתובים בדרכון/רישיון הנהיגה. -בשלב האחרון, הזינו את פרטי כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב שמצד ימין תוכלו לראות שוב את הסכום לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים בעת איסוף הרכב ועוד פרטים שכדאי לעבור עליהם. לאחר הזנת פרטי התשלום, בדרך כלל תקבלו אישור הזמנה מיידי, ותוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) אותו תצטרכו להציג בעת איסוף הרכב. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להיכנס לעמוד "נהל הזמנה" על מנת לבצע פעולות כמו שינוי תאריכים, שדרוג הרכב וכול'. שימו לב לשינוי במחיר לאחר כל שינוי.

אם לא התקבל אישור הזמנה בתוך 48 שעות, צוות האתר יצור איתכם קשר על מנת להסביר מדוע. לעיתים יש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בהוד השרון. במקרה זה, הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי. במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא תאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית באשראי תוסר.

השכרת רכבים בהוד השרון – השוואת מחירים

בכתבה הבאה נבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב בהוד השרון כדי לאתר את המחירים הכי זולים על השכרת סוגי מכוניות שונים, נציג בפניכם מספר דילים שווים (שנמצאו בהשוואת מחירים שנערכה עבור אמצע ספטמבר) ועוד. שימו לב שהמחירים משתנים מעת לעת, כך שייתכן שבהשוואת המחירים שתערכו לא תמצאו את אותם המחירים בדיוק. כמו כן, כל הזמנה כוללת תנאים שונים, כך שכדאי לקרוא היטב את תנאי ההזמנה שלכם ולוודא מה כלול בה.

השכרת רכב בהוד השרון – המחיר הכי זול

אם המחיר הוא הגורם החשוב עבורכם ביותר בעת השוואת המחירים של השכרת רכב בהוד השרון, בצעו את החיפוש ללא כל סינון והצעות המחיר יופיעו לפי מחיר, החל מהזולה ביותר. ערכנו השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בהוד השרון על מנת לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב ליום.

המחיר הכי זול שמצאנו הוא 129.24 ש"ח בהשכרת מכונית שברולט ספארק ליום אחד מאלדן. השברולט ספארק הוא רכב קטן שמתאים לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

גם בחיפוש אחר השכרת רכב לחודש בהוד השרון, השכרת שברולט ספארק מאלדן תהיה הזולה ביותר במחיר של 2162.46 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ בהוד השרון

בעזרת השוואת מחירים יעילה תוכלו גם אתם למצוא השכרת ג'יפ בהוד השרון במחיר זול. ערכנו השוואת מחירים לדוגמה, ומצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בהוד השרון הוא 390.48 ש"ח ליום מחברת אלדן בהשכרת מיצובישי אווטלאנדר – ג'יפ שמתאים לשבעה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית.

עלות השכרת הג'יפ לחודש מאלדן תוזיל את העלות היומיות. המחיר הכולל של השכרת ג'יפ בהוד השרון לחודש הוא 7,019.55 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת מיניוואן בהוד השרון

ערכנו השוואת מחירים כדי למצוא דילים שווים להשכרת מיני וואן בהוד השרון, ומצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת רכב עם 7 מקומות בהוד השרון  הוא 339.57 ש"ח ליום, בהשכרת טויוטה וורסו מחברת אלדן. רכב המיניוואן טויוטה וורסו מתאים לשבעה נוסעים ולארבע מזוודות גדולות.

זהו גם הרכב הזול ביותר להשכרת מיני וואן לחודש בהוד השרון, במחיר של 6,103.56 ש"ח לשלושים ימים (מה שמוזיל את עלות ההשכרה היומית ל203.45 ש"ח).

השכרת מכונית משפחתית בהוד השרון

אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב משפחתי בהוד השרון תוכלו למצוא מגוון אפשרויות שמתאימות לכל תקציב בעזרת מנוע השוואת המחירים. בהשוואת המחירים שערכנו מצאנו כי המחיר הכי זול להשכרת רכב משפחתי בהוד השרון הוא 154.5 ש"ח בלבד להשכרת מכונית יונדאי i25 ליום אחד מחברת אלדן. יונדאי i25 מתאים לחמישה נוסעים ולשתי מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית.

השכרת מכונית משפחתית זו לחודש בהוד השרון תעלה 2753.17 ש"ח (לשלושים ימים), מה שמוריד את עלות השכרת הרכב ליום ל91.77 ש"ח לעומת 154.5 ש"ח בהשכרה ליום אחד בלבד.

חברות השכרת רכב בהוד השרון

אלדן השכרת רכבים בהוד השרון

אלדן היא חברה ישראלית ותיקה המספקת שירותי השכרת רכב בישראל ופועלת כבר משנת 1967. למעשה, היא חברת השכרת הרכב הגדולה היחידה בארץ המפעילה סניף בהוד השרון ונחשבת כאמינה ע"י מנוע השוואת המחירים הבינלאומי.

כתובת סניף אלדן השכרת רכב בהוד השרון: נווה נאמן 23. שעות פתיחה של הסניף: ימי ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:00 עד 16:45. ימי שלישי: 08:00 עד 15:45. ימי שישי: 08:00 עד 11:45. בסניף אלדן תוכלו למצוא מגוון רכבים להשכרה בהוד השרון במחירים אטרקטיביים: שברולט ספארק, קיה פיקאנטו, פיז'ו 208, סוזוקי בלאנו, טויוטה אוונסיס, טויטה וורסו, מיצובישי אאווטלנדר ועוד. מחירי השכרת רכב ליום באלדן הוד השרון מתחילים מכ129.24 ש"ח לפי השוואת מחירים שערכנו עבור אמצע ספטמבר.

אלדן מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים בתוספת תשלום. כמו כן, ישנן הגבלות על קבוצות רכב מסוימות לפי גיל הנהג. (הגיל המינימלי להשכרת רכב הוא 21 בתנאי שנרכש כיסוי נזקים מתאים). על הנהג להיות עם ותק של שנתיים לפחות, בעל רישיון נהיגה מהסוג החדש שמתאים לתקינה האירופאית עם תוקף של שנה לפחות. אם תרצו להאריך את תקופת השכרת הרכב, תוכלו לעשות זאת בשיחת טלפון להארכה של עד 70 ימים ובאישור הסניף כמובן. להארכה ארוכה יותר תאלצו להגיע לסניף פיזית.

הגבלות הק"מ של השכרת הרכב משתנות לפי אורך תקופת ההשכרה: השכרת רכב של שלושה עד 25 ימים כוללת ק"מ ללא הגבלה. השכרת רכב לתקופה של יום, יומיים או 26 ימים ומעלה כוללת הגבלת ק"מ. השכרת רכב בהוד השרון מאלדן בדרך כלל כוללת את השירותים הבאים ללא עלות: ביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה. שימו לב שהתנאים משתנים לעיתים כך שכדאי ללחוץ על הקישור "תנאי ההזמנה של אלדן" ולקרוא את תנאי השכרת הרכב המלאים.

שימו לב שאיחור בהחזרת הרכב השכור כרוך בחיוב נוסף: איחור של שעה עד שעתיים יחויב כ50% ממלא תמורת ההשכרה היומית הכוללת, איחור של שעתיים עד שלוש שעות יחויב כ75% ממחיר ההשכרה, איחור של שלוש שעות ועד 24 שעות יחויב כ100% מעלות ההשכרה. באותו האופן תחויבו גם על איחורים מעבר ליום האיחור הראשון. עם זאת, שימו לב להודיע לסוכנות השכרת הרכב בהוד השרון על כל איחור ולקבל אישור על כך.

השכרת רכב בהוד השרון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל