השכרת רכב בבארשוב בחו"ל

השכרת רכב בבראשוב רומניה – מחירים וטיפים

השכרת רכב בברשוב רומניה – כל מה שרצית לדעת ולא ידעת את מי לשאול: מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול על השכרת רכב בבראשוב באמצעות השוואת מחירים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות וטיפים למטייל על נהיגה בבראשוב (כולל סרטון וידאו), וכללי החנייה בבראשוב

אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבראשוב בזול כדאי לבצע השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בברשוב באמצעות מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה. בשדה ארץ ביחרו את רומניה ואח"כ בשדה עיר את בראשוב brasov ואז ביחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בבראשוב, מרכז העיר או צפון מערב ברשוב. הזינו גם את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בבראשוב וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בברשוב ולראות את המחירים הכי זולים על מיגוון דגמי מכוניות

חופשה בבראשוב – עוד באותו נושא:

בראשוב למשפחות – טיפים למטייל ואטרקציות מומלצות עם ילדים

טיסות לרומניה – הזמנת כרטיסי טיסה והשוואת מחירים

בראשוב רומניה – מלונות מומלצים עם ילדים

השכרת רכב ברומניה – המדריך המלא לנהג

רומניה עם ילדים – המלצות למטייל ואטרקציות למשפחות

מלבד הרכבת, נהיגה ברכב היא אחד האמצעים הפופולאריים ביותר לצורך הגעה לבראשוב בשל מערכת הכבישים הטובה יחסית לרומניה. כביש E60 הוא הכביש העיקרי שאפשר להשתמש בו כדי להיכנס ולצאת מבראשוב כי הכביש האירופאי הזה מחבר את בראשוב לבוקרשט מדרום וכן את קלוז׳-נאפוקה (Cluj-Napoca), אורדאה (Oradea) ואף בודפשט שבהונגריה ממערב.

כביש E68 המוביל לסיביו (Sibiu) ממשיך לכיוון אראד (Arad) וטימישוארה (Timişoara). כביש E574 ייקח אתכם לכיוון צפון לאזור מולדביה ולמנזרים הצבועים (Painted Monasteries) ועד לעיר יאסי (Iaşi). נמל התעופה הקרוב ביותר לבראשוב הוא אוטופני (Otopeni) שליד בוקרשט. נמל תעופה זה הוא במרחק של 166 ק״מ  מבראשוב ונגיש באופן ישיר באמצעות כביש E60.

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

נהיגה בבראשוב

שימו לב שחובה היום להשתמש בצמיגי חורף ברומניה בזמן נהיגה ברחובות מושלגים או כאשר הם מכוסים בקרח, כך שבזמן נהיגה בברשוב בחורף יש להצטייד בצמיגים מתאימים, כאלה שמציגים את הסמל M+S. הקנסות הצפויים על אי שימוש בצמיגים המתאימים נע בין 570-920 יורו.

לפני השכרת רכב בבראשוב אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בבראשוב –

חנייה בברשוב

החנייה בבראשוב יכולה להיות מסובכת במרכז העירוני של בראשוב בגלל המספר המועט של מקומות פנויים. אפשר לשלם במכונות הכרטיסים שבחניונים (מקבלים רק מטבעות) וכן דרך SMS. היזהרו מלהשאיר רכב חונה ללא כרטיס חנייה מוצג בשמשה הקדמית, פקחי החנייה לא יהססו לקנוס אתכם.

לאחרונה נפתח חניון רב-קומתי גדול ליד בית החולים הצבאי (Spitalul Militar) ושם ניתן לשלם גם באמצעות שטרות של עד 50 לאי, והמכונות נותנות עודף. תמצאו שלטים רבים שיכוונו אתכם לחניון.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל