השכרת רכב בבחריין מה כדאי לדעת

השכרת רכב בבחריין – השוואת מחירים

השכרת רכב בבחריין היא בחירה פופולרית בקרב רבים המעוניינים לטייל במדינת האיים הקטנה במפרץ הפרסי. בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש – החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בבחריין ועד למידע על נהיגה בבחריין וטיפים חשובים להשכרת רכב בבחריין בזול

בחריין היא מדינה במפרץ הפרסי שמורכבת מקבוצת איים, שכוללים את האי בחריין וכ30 איים קטנים נוספים. כדי לנהוג ברכב שכור בבחריין, בדרך כלל, על הנהג להיות בן 21 לפחות עם רישיון בן שנתיים ומעלה, ולהוציא רישיון בינלאומי. בבחריין תוכלו למצוא בקלות תחנות דלק וחניונים לנוחיותכם. כמובן שאסור לדבר בפלאפון בעת הנהיגה, ועליכם לשאת איתכם בכל זמן את הרישיונות, מסמכי הרכב והביטוח. הנהיגה בבחריין היא בצד ימין של הכביש, כמו בישראל. כדי למצוא את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בבחריין, כדאי להשתמש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל:

חופשה בבחריין – מידע למטייל

בחריין – המדריך המלא למטייל

בתי מלון מומלצים בבחריין

טיסות לבחריין – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

כמה עולה השכרת רכב בבחריין?

מחירי השכרת רכב בבחריין משתנים לפי זמן השכרת הרכב וסוג הרכב, אך בהשוואות המחירים שערכנו לכתבה זו, קיבלנו מחירים שמתחילים מכ79 ש"ח ליום ואפילו פחות אם תקופת ההשכרה ארוכה יותר.

האם תיירים יכולים להזמין השכרת רכב בבחריין?

אזרחים זרים יכולים להזמין השכרת רכב בבחריין, ומומלץ לעשות זאת מראש.

איך משכירים רכב בבחריין?

מומלץ להזמין השכרת רכב בבחריין בעזרת תיבת החיפוש שלמעלה בדף זה, כמה שיותר זמן לפני הנחיתה בבחריין. בשדה התעופה הבינלאומי של בחריין פועלות מגוון חברות להשכרת רכב מהן תוכלו לאסוף רכב כבר לאחר הנחיתה, החל מחברות בינלאומיות כמו סיקסט, טריפטי, אנטרפרייס ועוד, עד לחברות מקומיות שמציעות מגוון רכבים ואפילו לימוזינות.

איך משכירים רכב בבחריין?

אנו ממליצים מאוד לשכור רכב מראש בבחריין ולא לחכות לנחיתה. כך תוכלו לדעת את המחיר מראש, לערוך השוואת מחירים בנחת, ולעשות את הבחירה הטובה ביותר להשכרת רכב בבחריין.

יש כמה דרכים לערוך השוואת מחירים ולבצע הזמנת רכב בחו"ל בבחריין. הראשונה היא לעבור מחברת השכרת רכב אחת לשנייה,  לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב בבחריין, ולאחר מכן להזמין ישירות מחברת השכרת הרכב. כדי לקצר תהליכים, תוכלו להיעזר בצד שלישי, מנוע חיפוש של השוואות מחירים, שיערוך עבורכם את השוואת המחירים בלחיצת כפתור. עבורנו באופן אישי, האופציה השנייה היא הנוחה ביותר. בכתבה זו נעזרנו באתר רנטלקארס כדי לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בבחריין. רנטלקארס היא חברה ותיקה בתחום השכרות הרכב, שמשמשת כצד שלישי ומתווך בין חברת השכרת הרכב ללקוח.

מה זה אומר בעצם?

זה אומר שתוכלו למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבחריין, לבדוק את כל הפרטים החשובים בקלות ולקבל אישור הזמנה ממש בכמה דקות, כבר עכשיו. אפילו שמנו פה בעמוד תיבת חיפוש של רנטלקארס בעזרתה תוכלו לחפש את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבחריין.

הצעד הראשון הוא להזין את תחנת השכרת הרכב. התחילו מבחירה בבחריין בארץ, ולאחר מכן בעיר ובתחנה. בשביל למצוא השכרת רכב בשדה התעופה של בחריין, לחצו על Bahrain בעיר ועל Bahrain Internetional Airport בתחנה.

כעת בחרו בתאריך האיסוף ובתאריך ההחזרה (כולל שעה מדויקת), וסמנו אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65. שימו לב לשעת החזרת הרכב שאתם מסמנים, בדרך כלל חברות השכרת רכב לא מציעות תעריפים למספר שעות בלבד או לחצאי יום. בלחיצה על "חפש" יופיעו בפניכם מגוון אפשרויות להשכרת רכב ממגוון חברות שונות, החל מהחברות המקומיות ועד לחברות בינלאומיות ידועות.

בכל מלבן כזה של הצעה יופיעו דגם הרכב (בדרך כלל הדגם לא מובטח, ויתכן שתקבלו דגם דומה לו), מספר הנוסעים והמזוודות, סוג תיבת ההילוכים, המחיר (בדרך כלל לא כולל עמלת נהג צעיר אם יש), כללי הביטול, הביטוח הכלול במחיר, מדיניות הדלק ותנאי השכרת הרכב המלאים.

כדאי להשתמש באפשרות של רנטלקארס לסינון התוצאות: בצד ימין תוכלו לסנן לפי פרטי רכב טכניים, חברת השכרת הרכב, דירוג החברה וכול', ובחלק העליון של העמוד לפי סוג הרכב. בדרך כלל תוכלו לבחור בין רכב קטן, רכב משפחתי, השכרת ג'יפ, רכב יוקרה, מיני וואן, סטיישן ועוד.

לפני השכרת רכב בבחריין, ייתכן שתירצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בבחריין אשר יסייע לכם להתכונן –

כמה פרטים חשובים שכדאי לשים לב אליהם בהשוואת מחירים להשכרת רכב בבחריין:

-לכמה נוסעים הרכב מתאים, ולכמה מזוודות?

-האם ניתן לבטל את ההזמנה?

-האם תיבת ההילוכים אוטומטית או ידנית?

-אם אתם מזמינים השכרת רכב בשדה התעופה של בחריין, כדאי לבדוק אם הסניף של חברת השכרת הרכב נמצא בטרמינל או מחוץ לטרמינל.

את כל הפרטים האלו תמצאו כבר בשלב החיפוש במלבן של הצעת המחיר. מומלץ גם ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" ולעבור על תנאי השכרת הרכב המלאים. בתנאי השכרת הרכב תוכלו לבדוק אילו ביטוחים כלולים במחיר המוצג. כדאי לזכור שעמלות נהג צעיר לא מוצגות בדרך כלל במחיר, כך שאם מדובר בהשכרת רכב לנהג צעיר כדאי ליצור קשר עם האתר כדי לבדוק מה גובה העמלה.

בנוסף, ניתן להוזיל עלויות השכרת רכבים בבחריין אם תפרידו את השכרת הרכב מרכישת הביטוח ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות הסוכנויות. ניתן לרכוש את אותם ביטוחים במחירים יותר זולים מחברות הביטוח עצמן, באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח רכב שכור בחו"ל

השוואת מחירים להשכרת רכב בבחריין

נעזרנו באתר של רנטלקארס כדי לערוך מספר השוואות מחירים ולבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות בהשכרת רכב בבחריין. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות. את השוואת המחירים ערכנו עבור תחילת אוקטובר.

השכרת רכב בשדה התעופה בבחריין

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב בשדה התעופה של בחריין, קיבלנו מחברת באדג'ט עבור טויוטה יאריס ליום אחד בעלות של 79.16 ש"ח. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית.

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, בדקנו מה המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בשדה התעופה בבחריין. את המחיר הכי זול להשכרת רכב פרימיום, קיבלנו מחברת סיקסט עבור קיה סטינגר בעלות של 446.33 ש"ח ליום. הרכב מתאים לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה קטנה.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בשדה התעופה של בחריין, קיבלנו מחברת סיקסט בעלות של 203.44 ש"ח ליום עבור קיה קארנס לשבעה נוסעים ו4 מזוודות גדולות.

ערכנו השוואת מחירים נוספת, הפעם עבור השכרת ג'יפ בשדה התעופה בבחריין. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת סיקסט עבור השכרת קיה סול בעלות של 183.69 ש"ח.

השכרת רכב במנאמה בירת בחריין

מנאמה היא בירת בחריין והעיר הגדולה במדינה. נמל התעופה הבינלאומי של בחריין נמצא במרחק של כרבע שעה נסיעה מהעיר.

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב במנאמה, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת טויוטה יאריס מחברת באדג'ט בסניפיה בסייף ובמרכז המסחרי, בעלות של 79.16 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, הפעם להשכרת ג'יפ במנאמה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קדי עבור פורד אקו ספורט, בעלות של 173.95 ש"ח ליום. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן במנאמה קיבלנו מחברת יורופקאר, עבור טויוטה הייאס בעלות של 341.56 ש"ח ליום. רכב זה מתאים ל14 נוסעים וארבע מזוודות גדולות (תיבת ההילוכים ידנית).

השכרת רכב לשבוע בבחריין

ביקשנו לבדוק, בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס, מה תהיה עלות השכרת רכב לשבוע בבחריין. ברוב המקרים, מחירי השכרת רכב משתלמים יותר ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע בשדה התעופה של בחריין קיבלנו מחברת אוויס, עבור פורד פיגו בעלות של 354.64 ש"ח (רכב לחמישה נוסעים ו2 מזוודות קטנות), כלומר 50.6 ש"ח ליום. לעומת זאת, המחיר להשכרת אותו הרכב מאוויס ליום אחד בלבד הוא 82.22 ש"ח ליום.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל