בוקרשט רומניה השכרת רכב

השכרת רכב בבוקרשט – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בבוקרשט בירת רומניה – המדריך המלא: מנוע חיפוש להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבוקרשט שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות ומידע לנהג על נהיגה בבוקרשט (כולל סרטון וידאו) והסדרי החנייה בבוקרשט

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

השכרת רכב בבוקרשט בירת רומניה יכולה להיות זולה משמעותית מאשר המחירים שאתם רואים בפרסומות – כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר השתמשו במנוע לחיפוש השכרת רכב בחו"ל, אשר יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים של השכרת רכב בבוקרשט בין כל החברות (גם בינלאומיות כמו הרץ, אביס או באדג'ט וגם חברות השכרת רכב מרומניה) המציעות השכרת רכב בבוקרשט עם שירות לקוחות באנגלית ונחשבות אמינות. בתיבת החיפוש שלמטה, ביחרו בשדה "ארץ" את רומניה ובשדה עיר את בוקרשט Bucharest ולאחר מכן, בשדה "תחנה", ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבוקרשט מהרשימה הכוללת את שדה התעופה של בוקרשט – גם שדה התעופה ברניסה וגם נמל התעופה אוטופני – את העיר התחתית של בוקרשט ושורה של בתי מלון בבוקרשט. לסיום הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בבוקרשט וליחצו "חפש"

השכרת רכב בבוקרשט – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה ברומניה – עוד באותו נושא:

בוקרשט עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות

בוקרשט – מלונות מומלצים למשפחות בבירת רומניה

טיסות לרומניה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב ברומניה – נהיגה ברומניה וחוקי התנועה

רומניה עם ילדים – אטרקציות והמלצות לטיולי משפחות

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – טיפים לחיסכון

נהיגה בבוקרשט – המלצות ומידע לנהג

נהיגה בבוקרשט יכולה להיות בעייתית כמו ברוב הערים הגדולות של מזרח אירופה, בעיקר בגלל פקקים ונהגים עצבניים. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בבוקרשט – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בבוקרשט

חנייה בבוקרשט

יש שני סוגים של מקומות חנייה בבוקרשט: חנייה בניהול עיריית בוקרשט וחנייה בניהול חברות פרטיות.

מקומות החנייה בבוקרשט שמנוהלים בידי מועצת העיר בד"כ עולים 1.5 RON לשעה ופועלים בין השעות 9-17. לפני או אחרי השעות האלה, החנייה חופשית (אבל אין מי שישגיח על הרכבים אז). כשאתם חונים במקומות חנייה בניהול העירייה, כשאתם יוצאים מהרכב, נציג רשמי ייגש אליכם וישאל לכמה זמן אתם נשארים, יגבה מכם מחיר ואז ייתן לכם כרטיס שאותו תניחו בחלון הקדמי.

החניונים שמנוהלים ע"י חברות פרטיות עולים מעט יותר (חלק בסביבות 1.5 RON לחצי שעה), אבל בחלק מהם יש שומרים, מצלמות אבטחה ואמצעים אחרים למניעת גניבת רכב ופריצות – בעיה נפוצה בבוקרשט.

במקומות שונים בעיר תבחינו אולי באנשים שמסמנים לכם לבוא ולחנות. הימנעו מהם, הם לא רשאים לנהל את אזורי החנייה ורוב הזמן החנייה שהם מציעים איננה חוקית, ואפילו אם חוקי לחנות שם, הם עשויים לדרוש יותר כסף מאשר בחנייה רגילה, אז כדאי להימנע!

בכל, מקרה, בכל סוג של חנייה שאתם בוחרים, ודאו שיש עליכם מטבע רומני כי אין אפשרות לשלם בכרטיס אשראי ברוב המקרים.

קחו בחשבון שיש מקומות חנייה רבים אחרים בבוקרשט, רובם בשולי הרחובות. בד"כ, אם אתם רואים שלט P כחול (כלומר: החנייה מותרת), זה בסדר לחנות שם. עם זאת, ודאו שהמקום שבו אתם חונים מסומן בסימון הנכון על הכביש.

בבוקרשט
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל