השכרת רכב בארמניה סניפים

השכרת רכב בארמניה – מה חשוב לדעת והשוואת מחירים

השכרת רכב בארמניה – המדריך המלא: בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בארמניה שיחסוך לכם מאות שקלים, וגם – מידע למטייל על נהיגה בארמניה (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן), המלצות וטיפים על תחבורה בארמניה ועוד

כדי לאתר את המחיר הכי זול על השכרת רכב בארמניה במהירות וקלות השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה. התהליך פשוט וקל – בשדה "ארץ" ביחרו את ארמניה, ואז בשדה "עיר" ביחרו את העיר בה אתם מעוניינים לשכור רכב בארמניה (ברוב המיקרים מדובר על השכרת רכב בירוואן yerevan בירת ארמניה). אח"כ ביחרו בשדה "תחנה" את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בארמניה – האופציה הנוחה למטייל היא השכרת רכב בשדה התעופה של ירוואן אך ישנן עוד סוכנויות השכרת רכב רבות בארמניה. לסיום, הזינו את התאריכים בהם את מעוניינים להזמין השכרת רכב בארמניה וליחצו "חפש" כדי לקבל תוצאות השוואת מחירים ולהזמין השכרת רכבים בארמניה

חופשה בארמניה – מידע חיוני למטייל

ארמניה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

טיסות לארמניה – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בארמניה – מידע חיוני והשוואת מחירים

נהיגה בארמניה – המלצות למטייל

אם אתם רגילים לנהיגה בישראל או במערב ולא נהגתם מחוץ למדינות צפון אמריקה או מערב אירופה, אולי כדאי לשכור נהג כשאתם שוכרים רכב בארמניה, בעיקר כי נהיגה בארמניה לעתים קרובות מאוד מאתגרת עבור התייר הממוצע. לפני השכרת רכב בארמניה אולי תירצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בארמניה –

השכרת רכב בארמניה אמנם יקרה בהשוואה לטיול בארמניה ברכבת או אוטובוס, אבל יכולה להיות הרבה יותר נוחה ותוכלו לעצור בנקודות שונות בדרך. יש אפשרות ליהנות ממספר הולך וגדל של חברות השכרת רכב בארמניה ביניהן SIXT (המשרד שלהם נמצא בשדה התעופה זברטונוטס), הרץ ו-Naniko.

רוב הכבישים העיקריים בסביבת ירוואן, בירת ארמניה, הם במצב סביר, וחלק מהם אפילו במצב טוב במיוחד. כשאתם נוסעים לכיוון צפון (דיליג׳אן (Dilidjan)) או דרום (ירמוק (Jermuk)), הכבישים פחות מתוחזקים ולא כ״כ חלקים, ותוכלו להרגיש את זה בעיקר אם תשתמשו בתחבורה הציבורית. גם המיניבוסים רוב הזמן במצב לא טוב. מהמורות הן חלק מהחוויה, ויאתגרו את יכולות הנהיגה שלכם. נהגו בזהירות ושקלו לשכור רכב שטח או רכב ספורט SUV במקום מכונית רגילה כדי להתמודד היטב עם תנאי הנהיגה בארמניה.

תחבורה בארמניה

אם אתם מחליטים לוותר על השכרת רכב בארמניה יש אלטרנטיבות לא רעות למטייל – התייר המערבי הממוצע יכול לשכור מונית כמעט לכל מקום בארמניה בהתראה קצרה. אם אתם נוסעים עם תיקים גדולים או כבדים, אז מונית היא האופציה הכי טובה. המחירים הם כ-100 דראם (33 סנט אמריקאי) לקילומטר. ברוב המוניות בארמניה לא תמצאו מונה, כך שעדיף לקבוע מחיר מראש לפני היציאה. מונית היא גם אופציה טובה לטיולים ארוכים יותר, בעיקר אם אתם לא אוהבים להמתין במשך שעות למיניבוס של התחבורה הציבורית.

טיפ להזמנת מוניות בארמניה -: לפני חופשה בארמניה הורידו את האפליקציה של "GG" taxi או של "Yandex" taxi  לטלפון. אלה חברות זולות, מהירות ואמינות.

אפשר להגיע לארמניה ברכב דרך גיאורגיה (או דרך איראן  – מסלול שכמובן איננו רלוונטי לישראלים). הגבולות של ארמניה עם טורקיה ואזברייג׳ן סגורים לכניסה עם רכב. סוכני נסיעות מקומיים יוכלו לארגן עבורכם תחבורה לגבול. סוכני נסיעות מסויימים בגיאורגיה יכולים לארגן הסעה ישירות עד טבילסי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל