השכרת רכב באסוירה (מרוקו) – המלצות וטיפים למטייל

במדריך שלנו להשכרת רכב באסווירה נספר לכם לאילו מחירים ניתן לצפות, איפה מומלץ להזמין השכרת רכב לאסווירה וגם קצת על נהיגה במרוקו.

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת דילים לקזבלנקה

אסוירה, או בשמה הקודם מוגדור, היא עיר נמל יפהפייה במרוקו עם עיר עתיקה מדהימה, ובין היעדים האהובים ביותר על משפחות במדינה. כעת, עם טיסות ישירות לאסווירה מישראל שמופעלות ע"י ארקיע, גם השכרת רכב באסווירה הפכה רלוונטית, ובפרט השכרת רכב משדה התעופה באסווירה. אסווירה ממוקמת במרחק נסיעה נוח יחסית ממגוון יעדים מרכזיים במרוקו, מה שהופך אותה ליעד פתיחה מושלם להשכרת רכב במרוקו. גם המחירים להשכרת רכב באיסווירה, אם יודעים היכן לחפש, הם זולים מאוד.

מכיוון שהמחירים משתנים בקצב מהיר בתחום, אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב באסווירה כבר עכשיו, בעזרת מנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל של רנטלקארס (התיבה הצהובה כאן בעמוד) שפועל בשיתוף עם מגוון חברות מקומיות וימצא עבורכם מחירים זולים ומעודכנים (הסברים לגביו תוכלו למצוא בהמשך המדריך).

חופשה באסוירה – עוד מידע למטייל

טיסות לאסוירה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

10 מלונות מומלצים באסוירה למשפחות עם ילדים

סים ו-e-sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

השכרת רכב באסוירה, האם מומלץ?

השכרת רכב באסוירה היא אופציה מעולה להתניידות באזור. ניתן למצוא מגוון רחב של חברות להשכרת רכב בשדה התעופה של אסווירה וגם ברחבי העיר, ובנוסף המחירים זולים מאוד ומגוון האפשרויות של סוגי הרכב רחב, החל מרכב קטן וזול ועד לג'יפ, מיני וואן לקבוצות גדולות, רכבים משפחתיים, ואפילו רכבי יוקרה.

השאלה הראשונית של מטיילים בנושא, היא בדרך כלל: "האם בטוח לנהוג במרוקו?"

אז כדאי לדעת שבאופן כללי הנהיגה במרוקו היא בטיחותית יחסית, ולא מאוד שונה מיעדים אחרים, כל עוד מקפידים לנסוע בזהירות, במהירות המותרת ושומרים על ערנות. עם זאת, חשוב לזכור שהנהיגה בערים הגדולות ובעיקר במרקש, עלולה להיות מאתגרת וצפופה במיוחד, כך שכדאי להיערך לכך. עוד פרטים על נהיגה במרוקו בהמשך המדריך!

בנוסף, שתי שאלות נוספות שנשאלות לעיתים תכופות בקרב מטיילים, הן: איך מזמינים השכרת רכב באסווירה? והאם מומלץ לשכור רכב באסוירה מראש?

התשובה היא שבהחלט מומלץ למצוא השכרת רכב באיסווירה מראש. כך, המחיר יהיה קבוע וידוע מראש, ותוכלו לשריין את סוג הרכב הרצוי (שימו לב שדגם ספציפי לרוב לא מובטח, אלא אם כן מצוין אחרת, דבר שאכן קורה לעיתים).

בהשכרת רכב באסאוירה בדקה התשעים, אתם מסתכנים בכך שמלאי הרכבים יהיה מצומצם, ובעקבות כך המחירים עלולים להיות יקרים יותר. כמו כן, סביר להניח שתבזבזו זמן יקר במעבר בין סניף לסניף ולא תוכלו לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב באסווירה כראוי.

המלצות על השכרת רכב באסוירה

מטיילים רבים בוחרים להסתמך על המלצה אחת או שתיים ברשתות החברתיות, אבל אנחנו באופן אישי מעדיפים גם לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב במוגדור בין מגוון החברות המקומיות, וגם לבדוק מגוון רחב של חוות דעת מלקוחות קודמים.

למזלנו, אפשר לבדוק את כל אלו בלחיצת כפתור אחת ב-Rentalcars, מנוע חיפוש ותיק, מוכר ואהוב בתחום השכרות הרכב במרוקו ובמגוון מדינות נוספות.

ברנטלקארס משתפים פעולה עם מגוון רחב של חברות להשכרת רכב באסווירה, החל מחברות בינלאומיות כמו באדג'ט, הרץ ועוד ועד לחברות קטנות ומקומיות.

לחיצת כפתור תאפשר לכם לבדוק את כל המחירים המעודכנים והרלוונטיים לתאריכים שלכם, ואפילו לסנן את התוצאות, כך שתוכלו לצפות רק בסוגי רכב מסוימים להשכרת רכב באסואירה.

ההזמנה מתבצעת דרך רנטלקארס, וברוב המקרים מתקבל אישור מידי. היתרון בהזמנה דרך רנטלקארס הוא שניתן לנהל את ההזמנה באתר בעברית באופן אוטומטי, לבצע שינויי תאריכים, להוסיף תוספות (כמו מושב בטיחות לתינוק, למשל), לקרוא את תנאי ההשכרה בנחת לפני החופשה, להימנע מקשיי תקשורת ושפה ועוד.

איך מזמינים השכרת רכב באסווירה עם רנטלקארס?

הזמנת השכרת רכב לאסוירה עם רנטלקארס היא עניין פשוט, ויכולה לחסוך לכם הרבה כאב ראש, זמן וכסף.

מנוע החיפוש שממוקם כאן בעמוד ייקח אתכם ישירות לרנטלקארס ויציג בפניכם את כל המחירים הכי זולים להשכרת רכב במוגדור (אסוירה) בכמה לחיצות פשוטות:

  1. במנוע החיפוש הצהוב כאן בעמוד, מקלידים "אסווירה" ולוחצים על ההשלמה האוטומטית. בוחרים תאריכים ושעות, ואז על הכפתור הירוק ("חיפוש").
  2.  כעת בוחרים במיקום המדויק: השכרת רכב בנמל התעופה אסווירה מוגאדור, או השכרת רכב באסואירה, ברחבי העיר.
  3. בשלב הבא, תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי סוג רכב (בחלק העליון של העמוד) או לפי פרטים טכניים נוספים (בצד הימני של העמוד, בלחיצה על "חיפוש וסינון").
  4. לצד כל הצעת מחיר להשכרת רכב באסווירה, תוכלו לצפות בפרטים החשובים של ההשכרה: מספר נוסעים, סוג תיבת ההילוכים, הביטוחים הכלולים, תנאי ההזמנה וכול'.
  5. לאחר שבדקתם את כל הפרטים ומצאתם השכרת רכב באסוירה שמתאימה לכם בול, לחיצה על "הזמינו עכשיו" תעביר אתכם לטופס הזמנה קצר. שם תוכלו להוסיף תוספות, לעבור שוב על כל הפרטים ותנאי ההזמנה המלאים, ולבצע תשלום על מנת לשריין את ההזמנה. אישור ההזמנה בדרך כלל מתקבל באופן מיידי, אלא אם כן יש צורך להמתין לאישור נוסף מחברת השכרת הרכב באסוירה.

נהיגה באסווירה

מטיילים רבים בוחרים בהשכרת רכב במרוקו מכיוון שהיא מעניקה חופש ועצמאות אולטימטיבית, ללא צורך להסתמך על נהגים וללא צורך לשלם על מוניות במהלך הטיול. מחירים זולים להשכרת רכב באסוירה הם גם מרכיב קריטי בבחירה.

הנהיגה במרוקו יכולה להיות פשוטה בדרך כלל, כמו בכל מקום אחר, בעיקר מחוץ לאיזורים אורבניים צפופים. באיזורים אורבניים מרכזיים הנהיגה עלולה להפוך למאתגרת יותר, צפופה וסואנת. מערכת הכבישים במרוקו די מפותחת, עם רשת של כבישים מהירים שמחברים בין יעדים מרכזיים, כמו כביש A1 שמקשר בין רבאט וקזבלנקה, A3 שמקשר בין קזבלנקה למרקש ועוד.

למרות שרוב הכבישים מודרניים, עדיין יש סיכוי להיתקל גם בסמטאות צרות וכבישים מפותלים ומאתגרים לעיתים.

תוכלו להתרשם מחוויית הנהיגה באסוירה מצפייה בסרטון הבא:

עם השכרת רכב באסווירה, אפשר להגיע בקלות ליעדים מרכזיים במרוקו במספר שעות בלבד:

זמן הנסיעה מאסווירה למרקש הוא כשעתיים וארבעים ושלוש דקות.

זמן הנסיעה מאסווירה לסאפי הוא כשעתיים וארבעים דקות

זמן הנסיעה מאסווירה לקזבלנקה הוא כארבע וחצי שעות.

האם צריך רישיון בינלאומי במרוקו?

מרוקו מאפשרת לתיירים לנהוג במדינה עם דרכון זר, אך לתקופה של מקסימום שנה. עם זאת, ייתכן שתתבקשו להציג רישיון בינלאומי לעיתים ולכן, בהתחשב בעלות הזולה, מומלץ להוציא רישיון בינלאומי למרוקו.

באיזה צד נוהגים במרוקו?

במרוקו נוהגים בצד הימני של הכביש.

השוואת מחירים להשכרת רכב באסוירה

אז כמה עולה השכרת רכב במוגדור? התשובה מאוד משתנה ודינמית. אם אתם מוצאים מחיר טוב ברנטלקארס, אין ספק שכדאי למהר ולהזמין, במיוחד בזכות תנאי הביטול הנוחים באתר. ובכל זאת, רצינו לדעת למה אפשר לצפות, וערכנו בעצמנו השוואת מחירים להשכרת רכב במוגדור כדי לבדוק למה אפשר לצפות. שימו לב שהמחירים מאוד דינמים ועלולים להשתנות (כמו גם התנאים והמידע במדריך, שנבדק בעת כתיבתו).

המחיר הכי זול להשכרת רכב במוגדור

את המחיר הכי זול להשכרת רכב באסווירה ליום אחד קיבלנו עבור יונדאי i10, בעלות של כ344 דירהאם מרוקאי ליום (כ-35 דולר).

המחיר הכי זול להשכרת רכב באסווירה לשבוע

המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע באסווירה, שקיבלנו בהשוואת המחירים של רנטלקארס הוא כ-1,468 דירהאם מרוקאי (כ-149 דולר) לקיה פיקאנטו (לארבעה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית).

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באסווירה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב פנאי באסווירה (ג'יפון) קיבלנו עבור דאצ'יה דאסטר בעלות של כ-577 דירהאם ליום או כ-2,313 דירהאם מרוקאי לשבוע.

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן באסווירה

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים באסווירה קיבלנו עבור דאצ'יה לודג'י בעלות של כ-555 דירהאם מרוקאי ליום או כ-3,721 דירהאם מרוקאי לשבוע.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בשדה התעופה של אסווירה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בשדה התעופה של אסווירה, קיבלנו עבור יונדאי i10 בעלות של כ-344 דירהאם מרוקאי ליום, או כ-1,468 דירהאם מרוקאי לשבוע.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל