המרת מט"ח

הזמנת ראנד דרום אפריקה (ZAR) בנתב"ג

מתכננים טיול בדרום אפריקה? במאמר הבא תקבלו את המידע הנחוץ לכם על המטבע של דרום אפריקה – הראנד, ועל קניית ראנד לטיול בדרום אפריקה באופן הכי משתלם עם פטנט שלא כולם מכירים – הזמנת ראנד לשדה התעופה באינטרנט, כך שהמזומן יחכה לכם בנתב"ג לפני הטיסה ללא טירחה, עמלות מנופחות או סיכונים מיותרים

אפריקה היא ללא ספק אחת מהיבשות היפות ביותר בעולם, מדובר על יבשת ששמרה על קירבה לטבע בשונה משאר היבשות בעולם. אחת מהמדינות המתוירות ביותר באפריקה היא ללא ספק דרום אפריקה, שנחשבת לאחת המדינות המפותחות ביותר ביבשת – וכזאת שיכולה להציע לכם מגוון רחב של אטרקציות ושל פעילויות שאסור לכם לפספס.  טיול לדרום אפריקה יכול להביא איתו לא מעט חששות, שכן מדובר על יבשת שאינכם מכירים – ודפוס החיים שם שונה מאוד ממה שאתם רגילים אליו בישראל. לכן חשוב מאוד לדאוג לכל הדברים הקטנים מראש כדי למנוע סיבוכים מיותרים.. אחד מהדברים החשובים ביותר זה כמובן להשיג ראנד דרום אפריקה שהוא המטבע המקומי במדינה. ישנה דרך אחת שתהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים, ואת התהליך של קניית ראנד במזומן לחופשה לאידיאלי ומהיר יותר מכפי שאתם יכולים לדמיין –

חברת FlyMoney מפעילה בשנים האחרונות שירות ייחודי להזמנת מט"ח לנתב"ג לפני טיסה לחו"ל. החברה מספקת גם שירות של הזמנת ראנד דרום אפריקה לנתב"ג, כך שאינכם צריכים לצאת מהבית או לעשות שינויים בלוחות הזמנים שלכם בכדי להשיג ראנד דרא"פ במזומן – פשוט השתמשו בתיבה האינטרנטית להזמנת מט"ח שלמטה בדף זה ושימו לב שאולי תצטרכו לגלול את תיבת החיפוש ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות – כך תוכלו להזמין ראנד לשדה התעופה עם כרטיס אשראי, לפרוס את עלות הראנדים לתשלומים והכסף יחכה לכם בהזמנה מיוחדת על שימכם בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (פתוח 24 שעות, 7 ימים בשבוע) 


דרום אפריקה – מידע למטייל

טיסות לדרום אפריקה – המלצות למטייל והשוואת מחירים

טיסות פנים בדרא"פ – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב בדרום אפריקה – השוואת מחירים והזמנות

היתרונות של הזמנת ראנד דרום אפריקה לנתב"ג

לפני טיסה לדרא"פ תצטרכו לעשות לא מעט משימות, ולכן לא מן הנמנע כי תתקשו או תשכחו לבצע את המרת הכסף. בעזרת הזמנת ראנד לנתב"ג תוכלו לחסוך את הסידורים, התורים הארוכים ואת הבירוקרטיות המיותרות – ולקבל את הכסף שיחכה לכם ביום הטיסה בשדה התעופה בעמדה נוחה ופשוטה להגעה – סניף בנק הפועלים בנתב"ג הפתוח בכל שעות פעילות שדה התעופה.

אף אחד לא אוהב להתעסק עם כסף שנוי במחלוקת, בטח כאשר מדובר על מדינה שהחוקים בה יכולים להיות מאוד לא מוכרים כמו דרום אפריקה. מהסיבה הזאת עדיף לבצע הזמנת ראנד דרום אפריקה בנתב"ג, מדובר על שירות אמין המפוקח ע"י משרד האוצר וזוהי הדרך הבטוחה ביותר היום להמרת שקל לכל מטבע זר – בין היתר גם לראנד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשתמש בתיבת האינטרנט של שירות FLYMONEY להזמנת מט"ח אונליין (למעלה בדף זה) ולהזין את הפרטים בדיוק על פי הסדר. מיד לאחר מכן תוכלו לחכות עד ליום הטיסה, כאשר הכסף יחכה לכם בשדה התעופה בבנק הפועלים. המחיר לרכישת ראנד שמופיע באתר הוא מחיר סופי, אתם לא תצטרכו להוסיף כסף או להוסיף עמלות שלא ידעתם על קיומן בעת קבלת הכסף בשדה התעופה.

קניית ראנד דרום אפריקאי (ZAR) בדואר ישראל

רוצים להזמין מט"ח באחד מסניפי הדואר הנמצאים בסמוך למקום המגורים שלכם? כאשר מדובר על רכישת ראנד לחופשה בדרא"פ – אתם לא תוכלו לעשות זאת. נכון להיום הדואר מאפשר להוציא דרך הסניפים שלו אך ורק דולר, יורו או פאונד, ולכן אם תרצו להוציא ראנד תיתקלו בסירוב – כך שלא תוכלו להתקדם לשום מקום. לכן חשוב מאוד שתכירו את הנושא הזה עוד בטרם אתם מגיעים לאחד מסניפי הדואר ועומדים בתור לחינם.

רכישת ראנד דרום אפריקאי בבנק

להוציא ראנד דרום אפריקה בסניף הבנק שלכם זוהי גם אופציה שיכולה לעלות על כף המאזניים, אך חשוב להבהיר כי האופציה הזאת איננה האופציה האידיאלית ביותר. במרבית סניפי הבנק יש תורים ארוכים, דבר שיכול לגזול מכם זמן רב ולא מעט עצבים שהייתם יכולים לחסוך אילולא הייתם בוחרים בדרך הזאת. הבנקים כידוע גם לוקחים עמלות לא מבוטלות על רכישת מט"ח. לכן חשוב מאוד שתכירו אופציות אחרות נוחות יותר מאשר קבלת ראנד דרום אפריקאי דרך הבנק שלכם.

קניית ראנדים בצ'יינג'ים

אז איזה עוד אופציות נותרו לכם? אולי כבר חשבתם על לקנות ראנד דרום אפריקאי באחת מעמדות הצ'יינג' הנמצאות בעיר שבה אתם מתגוררים. כיום קשה מאוד לפספס את העמדות הללו מכיוון שהן נמצאות כמעט בכל מרכז מסחרי, זוהי בהחלט אופציה שיכולה לקרוץ לכם בטח בגלל העלויות הנמוכות. אך חשוב שתבינו כי הצ'יינג'ים לעיתים קרובות מקושרים לעולם התחתון ואינכם יכולים לדעת מהיכן מגיע הכסף, ואתם בעצם לוקחים כאן סיכון שיכול לעלות לכם ביוקר. במדינה כמו דרום אפריקה חשוב מאוד שלא תסתבכו עם כסף מפוקפק כי זה עלול להעמיד אתכם בסיטואציה מאוד לא נעימה.

הזמנת ראנד לשדה התעופה

האופציה האחרונה שנשארה על כף המאזניים היא כמובן הזמנת ראנד דרום אפריקה בנתב"ג, מדובר בדרך נוחה מאוד אשר תהפוך את החיים שלכם לקלים ביותר. אינכם צריכים להתעסק עם בירוקרטיות מסובכות או למצוא את עצמכם מתעכבים בתורים ארוכים במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס זה להזמין ראנד דרך שירות האינטרנט של החברה (למעלה בדף זה) ולקבל את סכום הכסף שנדרש לטיול שלכם.

הזמנת ראנד לנתב"ג היא הדרך המהירה, הבטוחה והגמישה ביותר לקבל ראנד במזומן. תוכלו אפילו לחלק את התשלום לתשלומים בכרטיס האשראי וגם לבחור אילו שטרות תרצו לקבל כאשר אתם עומדים לקחת את הכסף, כמובן שאין התחייבות מצד החברה – אך הם יעשו את מירב המאמצים על מנת לספק לכם את מבוקשכם. בסופו של יום ההנאה שלכם היא הדבר החשוב ביותר כאשר אתם עומדים לטוס לדרום אפריקה.

ראנד דרום אפריקאי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

ראנד דרום אפריקאי הוא המטבע הרשמי של דרום אפריקה, ומקור השם של המטבע מגיע מוויטווטרסראנד, הרכס שעליו שוכנת העיר יוהנסבורג – העיר הגדולה והחשובה ביותר בדרום אפריקה.

מרבית התעסוקה שלכם עם כסף בדרום אפריקה תהיה עם השטרות, כמעט ולא תצטרכו להתעסק עם מטבעות. לכן חשוב מאוד שתכירו אילו שטרות קיימים, וכמובו מה הצבע שלהם על מנת שלא תתבלבלו. 10 ראנד מגיע בצבע ירוק, 20 ראנד מגיע בצבע חום, 50 ראנד מגיע בצבע אדום, 100 מגיע בצבע סגול, 200 ראנד מגיע בצבע כתום.

כמה כסף להזמין לטיול בדרום אפריקה?

כעת חשוב שנדון באחד מהשאלות הקריטיות ביותר שעשויות להציף אתכם בטרם הטיסה שלכם לדרום אפריקה. כמה כסף אתם צריכים להביא אתכם על מנת שלא תצטרכו למצוא את עצמכם נשארים בלי כסף באפריקה? סיטואציה לא נעימה בכלל שרצוי להימנע ממנה על מנת שתוכלו לקבל את השקט הנפשי להמשך הטיול. ברגע שתגיעו למצב שבו אין לכם מספיק כסף ואתם רחוקים מכספומט, זה עשוי להשליך באופן ישיר על ההנאה שלכם מהטיול כולו.

כמובן שקשה מאוד לתת מחיר כולל לכל התיירים המגיעים לדרום אפריקה, שכן כל אחד נוהג לבלות ולנפוש על פי יכולתו על פי אורח החיים שלו. ברוב המקרים אדם ממוצע מוציא ביום בין 50-80 דולר, העלויות הללו כוללות בתוכן גם את הלינה וגם את האוכל. כמובן שיש באפשרותכם את היכולת להוציא פחות כסף או יותר כסף, הכול כמובן תלוי אך ורק בכם ובהרגלים שלכם. בסופו של יום באופן כללי העלויות בדרום אפריקה הינן זולות באופן משמעותי בהשוואה לעלויות בארץ או בכל מדינה אחרת באירופה. ההמלצה היא כמובן להגיע עם סכום כסף גבוה יותר ממה שנדמה לכם על מנת שלא תיתקעו בלי כסף במהלך הטיול שלכם בדרום אפריקה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל