הזמנת מונית בסופיה

הזמנת מוניות ושירותי הסעה בסופיה בירת בולגריה

סופיה בירת בולגריה היא עיר תיירותית קרובה וזולה, עם אווירה מיוחדת ושלל אטרקציות, כך שיותר ויותר ישראלים בוחרים לתכנן חופשה בסופיה. בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר הנוגע למוניות בסופיה וגם הסברים למטייל על תחבורה בסופיה ועל הסעות משדה התעופה בסופיה למרכז העיר במחירים המשתלמים ביותר. החל מהזמנת מוניות אונליין ועד להסעות פרטיות, כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הזמנת מוניות בסופיה

      הזמנת דילים לסופיה        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

אחת הערים המעניינות ביותר באזור מזרח אירופה, אשר חובקת בתוכה נופים משגעים, אטרקציות מיוחדות ומזג אוויר נוח מאוד לטיולים היא העיר סופיה, בירת בולגריה. במרחק טיסה קצר יחסית מישראל אתם נחשפים לעולם תרבותי עשיר אשר מאפשר לכם לקבל את החוויה האירופאית בעלויות שנוחות לכל כיס. אז אם אתם רוצים ליצור את הטיול המושלם אשר משלב מבנים עתיקים, חיי לילה פעילים, אזורי טבע לטיולים רגליים, מבלי להשקיע משאבים רבים ועדיין לשמור על התקציב המשפחתי שלכם בחופשת הקיץ, הכנו לכם את המדריך המלא לתחבורה ציבורית ומוניות בסופיה וגם בערים הסובבות אותה.

כדי להזמין מונית בסופיה או הסעה משדה התעופה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסתייע בשירותי מנוע החיפוש קיווי טקסי, העוסק בהשוואת מחירים של שירותי הסעות אמינים ברחבי העולם, ולמצוא את שירותי המוניות בסופיה אשר מתאימים בצורה המיטבית לצרכים שלכם. השירות של קיווי טקסי להזמנת מונית בסופיה מומלץ מכמה סיבות – הנהג יחכה לכם עם שלט שעליו שמכם ביציאה לאיזור הנחיתות (או קרוב ככל האפשר למיקום אליו הזמנתם) והמחיר יהיה קבוע וידוע מראש לפי מחירון שקוף  כך שלא יהיו אי הבנות או התחכמויות. בנוסף, אם במקרה שכחתם משהו במונית או נתקלתם בבעיה כלשהי תוכלו תמיד ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיוויטקסי דרך האתר ולפתור אותה בקלות

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית משדה התעופה בסופיה או מוניות בסופיה עצמה:


חופשה בסופיה – בולגריה – עוד באותו הנושא:

טיסות לסופיה בולגריה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בסופיה למשפחות עם ילדים – בולגריה

השכרת רכב בבולגריה – מדריך מורחב וטיפים חשובים

e-sim ו-sim לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

קניית לב בולגרי (המטבע של בולגריה) בנתב"ג

הזמנת מוניות בסופיה 

כאשר אתם יורדים מהמטוס בבולגריה אתם מתחילים טיול שיש לכם בו זמן מוקצב מאוד, ואתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם מבזבזים זמן יקר של חופשה בסופיה על פרטים שוליים כמו חיפוש אחר דרכי התניידות ברחבי העיר. מסיבה זו בדיוק, מנוע החיפוש קיווי טקסי להשוואת מחירי הסעות בחו"ל מאפשר לכל אחד ואחת לקבל את כל המידע בנוגע להזמנת מוניות בסופיה. מנוע החיפוש (התיבה הצהובה שלמעלה) מבקש מכם להכניס את נקודת המוצא והיעד של הנסיעה שלכם. בתגובה, אתם תקבלו את כל סוגי המוניות שקיימות באזור סופיה ויכולות לסייע לכם להתנייד משדה התעופה למרכז סופיה – או בתוך העיר עצמה.

בתוצאות השוואת  המחירים של kiwi taxi להזמנת מוניות בסופיה יוצגו לפניכם מכוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים כך שאתם תוכלו לבחור את כלי הרכב שמתאים לפי מספר הנוסעים וכמות המזוודות הצפויה. האתר מאפשר לכם לבצע הזמנה מבעוד מועד של המונית הדרושה לכם כך שביום הנחיתה ימתין לכם בטרמינל נהג מונית עם שלט ועליו השם שלכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון. את התשלום ניתן לבצע דרך האתר עצמו בכרטיס אשראי במעמד ההזמנה ובמקרים רבים גם במזומן או באופן ישיר לנהג המונית. חשוב לציין כי בהזמנות של רכבים גדולים יתכן ותדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

השימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי הוא אידיאלי למשפחות עם ילדים שרוצות להבטיח כיסאות בטיחות לילדים במונית (ניתן להזמין זאת מראש), לקבוצות גדולות של נוסעים אשר רוצות לבלות יחד בדרכים ולא להתפצל לכמה רכבים וגם לאנשים פרטיים שרוצים להתפנק בנסיעה ברכבי יוקרה.

בשביל לסייע לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין ערכנו לכם השוואת מחירים של מוניות בסופיה על פי מנוע החיפוש kiwi taxi לכל מחירי הנסיעה במוניות משדה התעופה לסופיה, בסופיה עצמה ולעוד יעדים בבולגריה אזור סופיה.

תחבורה ציבורית בסופיה

העיר סופיה מציעה חוויה טיול ברמה אירופאית קלאסית לכל מי שמוכן להשקיע כמה ימים של חופשה נינוחה. כבר ביציאה משדה התעופה אתם יכולים לפגוש מגוון רחב של שירותי הסעה ושירותי תחבורה ציבורית אשר מתאימים לכם כתיירים ומקלים על השהייה שלכם בעיר. מבין מגוון האפשרויות הקיימות לתחבורה ציבורית בסופיה, אתם יכולים למצוא:

  1. אוטובוסים בסופיה – כל מרכז סופיה מרושת כולו במגוון רחב של קווי אוטובוסים אשר מגיעים לכל נקודה בעיר. שירותי התחבורה הציבורית בסופיה זולים מאוד באופן יחסי ומאפשרים לכם להגיע לכל מקום ומכל מקום לאורך כל שעות היממה. עלות כרטיס נסיעה ליחיד באוטובוס היא 1.6 לבה, ואין אפשרות לרכוש כרטיסי מעבר באופן אוטומטי. כלומר אם אתם צריכים לעלות על כמה אוטובוסים לאורך היום, עליכם לרכוש בכל פעם כרטיס נסיעה.
  2. רכבת תחתית בסופיה – כמו בכל הערים הגדולות באירופה גם סופיה, מרושתת כולה במערך רכבות תחתיות מהירות ויעילות. אם אתם רוצים להגיע מנקודה לנקודה בסופיה במהירות אפשר לרדת לרכבת התחתית אשר פועלת בתדירות גבוהה ולאורך כל שעות היום.
  3. רכבת חשמלית בסופיה- מי מכם שאוהב להכיר את העיר בה הוא מבלה במהלך הטיול לאורך כל שעות היום יכול לבחור בנסיעה ברכבת החשמלית. בצורה כזו, אתם יכולים לקבל הצצה לאזור עירוני המופלא של סופיה ולהנות מכל הנופים גם לאורך הנסיעה שלכם.
  4. השכרת רכב בסופיה –  כמו בכל עיר גדולה כבר ביציאה משדה התעופה בסופיה אתם תראו את השלטים המספרים לכם מי הן החברות להשכרת רכבים אשר פועלות באזור העיר סופיה. אם אתם מתכננים רק להישאר בסופיה זוהי כנראה הבחירה היקרה ביותר מבין כולם ולא תמיד היעילה ביותר. כך שמומלץ להשכיר רכב רק אם אתם מתכננים לצאת לכיוון ההרים ולטיולי טבע באזור.
  5. מוניות בסופיה –  הפתרון היעיל ביותר לתחבורה ציבורית באזור העיר סופיה הוא השימוש במוניות. עדיף להזמין מונית בסופיה באמצעות שירות קיוויטקסי (תיבת החיפוש הצהובה למעלה), אבל אם לא עשיתם זאת בכל רחבי העיר פרוסות תחנות מוניות רבות אשר מאפשרות לכם להגיע בכל שעות היום והלילה לכל מקום שתרצו. עלויות הנסיעה במוניות בסופיה נוחות יחסית והן מאפשרות לכם להתנייד בסופיה מבלי לחרוג מהתקציב המשפחתי לטיול.

תעריפי מוניות משדה התעופה בסופיה למרכז העיר

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי, יצרנו לכם את התעריפון המלא לשירותי מוניות משדה התעופה בסופיה למרכז העיר. כל הסכומים הנקובים במחירון נכונים לעת כתיבת שורות אלו ונבדקו באתר kiwi taxi. להלן עלויות הנסיעה מנמל התעופה בסופיה למרכז העיר: (זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-20 דקות.)

מכונית אקונומי – 24 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 30 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 33 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס – 34 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מכונית business ( מרצדס אי קלאס או אאודי A6) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 83 דולרים.

פרימיום מיניבוס ( מרצדס V קלאס) – 102 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס לעשרה אנשים – 102 דולרים,  כולל 10 מזוודות.

מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 102 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס ל 16 אנשים – 153 דולרים, כולל 16 מזוודות.

מיניבוס ל 19 אנשים – 170 דולרים, כולל 19 מזוודות.

רכב פרימיום ( מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW)-  לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 196 דולרים.

מחירי מוניות מתחנת הרכבת בסופיה לעיר בנסקו

בעזרת חיפוש בתעריפון kiwi taxi, יצרנו לכם את התעריפון המלא לנסיעה מתחנת הרכבת במרכז העיר סופיה למרכז עיירת הסקי בנסקו הסמוכה. זמן נסיעה ממוצע הוא כשעתיים וחצי. התעריפים המעודכנים נכונים לעת כתיבת שורות אלו והם:

מכונית אקונומי- 104 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 112 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 117 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 153 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

פרימיום מיניבוס ( מרצדס V קלאס)- 255 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס לעשרה אנשים- 338 דולרים,  כולל 10 מזוודות.

מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 357 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס ל 16 אנשים- 365 דולרים, כולל 16 מזוודות.

מיניבוס ל 19 אנשים- 383 דולרים, כולל 19 מזוודות.

רכב פרימיום ( מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) –  לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 576 דולרים.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל