הזמנית מוניות מנמלי תעופה

הזמנת מוניות במיקונוס והסעות לשדה התעופה

הזמנת מוניות במיקונוס (האי היווני) ותיכנון תחבורה בחופשה במיקונוס – מדריך למטייל: בכתבה זו תמצאו אפשרות מומלצת להזמנת מונית במיקונוס או הסעה משדה התעופה במיקונוס למלון (או חזרה) אונליין, באמצעות מנוע אינטרנטי מיוחד (בהזמנה מראש), וגם טיפים והמלצות על מחירי מוניות במיקונוס, אפשרויות תחבורה במיקונוס בין יעדים שונים ועוד מידע חשוב על תיכנון חופשה במיקונוס.

הזמנת דילים למיקונוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

אם אתם רוצים הסעה משדה התעופה במיקונוס עם מונית ישירות למלון, או להזמין מונית במיקונוס במהלך החופשה, מומלץ להשתמש בשירות הבינלאומי "קיוויטקסי". כחלק מהשירות העוסק בהשוואת מחירים והזמנת מוניות בעולם אונליין, אתם יכולים לקבל תמונה מדוייקת של תעריפי המוניות במיקונוס. בכל נקודה בה אתם נמצאים על האי אתם יכולים לבחור מונית שתגיע עד אליכם ותספק נסיעה חלקה ושקטה, בעלות מוסכמת מראש. ניתן לשלם על המונית דרך האתר בכרטיס האשראי שלכם או באמצעות תשלום במזומן ישירות לנהג.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


מידע נוסף על חופשה במיקונוס

מיקונוס – מלונות מומלצים עם ילדים באי היווני

מיקונוס עם ילדים – חופשה באי הכי מבוקש ביוון

טיסות למיקונוס יוון – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב במיקונוס ביוון – המדריך המלא

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

הישראלים אוהבים את יוון, על שלל חופיה היפים, האתרים העתיקים, מרכזי הקניות ובעיקר המלונות המפנקים. כיום יותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות את חופשת הקיץ המשפחתית שלהם בין איי היוון המרתקים, ואחד מהאיים האהובים ביותר באזור יוון הוא האי מיקונוס האקסקלוסיבי. במיקונוס ישנם נופים עוצרי נשימה לצד מלונות יוקרה ומקומות בילוי שאין שני להם בכל יוון. מיקונוס אהובה במיוחד על הצעירים שרוצים להגיע לחופשה בסגנון אחר ולשמור לעצמם את הזכות להתפנק במתקנים מיוחדים, ובחוויית חופשה שלא ניתן למצוא בארץ. אבל בכדי להתמצא באי מיקונוס מומלץ להכיר עוד לפני שאתם מגיעים לשדה התעופה את כל דרכי התחבורה הקיימות שישרתו אתכם לאורך החופשה שלכם. לאורך המאמר אנו נספר לכם על דרכי ההגעה הנוחות ביותר ונציג את העלויות העדכניות ביותר לכל שירות.

מטיילים במיקונוס בצורה חופשית

אם אתם רוצים להפוך את החופשה במיקונוס לחופשה המושלמת אתם לא רוצים ליצור תלות בתחבורה הציבורית. כמו כן אין שום צורך לבזבז כמויות כספים גדולות מאוד על השכרת מכוניות אם אתם מתכוננים לבלות יותר זמן בבית המלון, בים ובמסיבות ברחבי העיר. מיקונוס, האי אשר מאופיין באווירה תוססת וצעירה לאורך כל חודשי הקיץ מלא בפעילויות שיכולות להיות מעניינות מבחינתכם אבל לא מחייבות אתכם להשכיר רכב ולנסוע למרחקים ארוכים בכל פעם. אם אתם עדיין רוצים לשמור על רמת הטיול הגבוהה שלכם גם כאשר אתם מוותרים על הרכב ולא רוצים לנסוע באוטובוסים, שירותי מוניות, הם אחד הפתרונות הנוחים ביותר שיש לרשותם של כל אחד ואחד מהתיירים באי.

כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להגיע ממקום למקום במיקונוס הוא להשתמש במנוע השוואת המחירים kiwi taxi (התיבה הצהובה למעלה בדף זה), להקליד את המיקומים המדוייקים בהם אתם נמצאים ואליהם אתם רוצים להגיע. מנוע החיפוש יאפשר לכם לקבל את כל המידע בנוגע לסוגי המוניות הזמינות, בהתאם לקבוצת הנוסעים ולכמות המזוודות אשר אתם צריכים לנסיעה שלכם. גם כאשר אתם עוזבים את מיקונוס ואתם רוצים להשתמש במונית על מנת להגיע לטיסה בראש שקט אתם יכולים להשתמש במנוע החיפוש של קיווי ולקבל את השירותים שיחסכו לכם בעלויות המוניות, ויאפשרו לכם לסיים את החופשה בשדה התעופה כאשר אתם נינוחים ומוכנים לטיסה חזרה.

הסעה משדה התעופה במיקונוס

שדה התעופה של האי האקזוטי מיקונוס ממוקם במרחק של ארבעה קילומטרים בלבד ממרכז עיר הבירה מיקונוס טאון. בשדה התעופה, נוחתות וממריאות טיסות מישראל באופן קבוע כאשר משך הטיסה הממוצע למיקונוס הוא שעה ו 55 דקות בלבד. הטיסה הקצרה מושכת ישראלים רבים לקסם היווני אשר מוצג לרווחה באי מיקונוס.

האי מיקונוס עצמו הוא אי יווני קטן באופן יחסי וקיימות בו מספר דרכי תחבורה מרכזיות אשר מאפשרות לכל תייר לבלות את החופשה בדיוק בצורה שמתאימה לו. ניתן למצוא שירותי הסעה משדה התעופה במיקונוס למרכז העיר אשר מתבססים על אוטובוסים ושאטלים, בנוסף לאפשרות של הזמנת הסעה פרטית באמצעות מנוע קיוויטקסי שלמעלה.

יש שתי תחנות אוטובוס מרכזיות באי מיקונוס – תחנה צפונית יותר ואחת בדרום האי. כל התחנות מספקות כיסוי מלא לאיזורים תיירותיים חשובים במיקונוס כך שאם אתם רוצים להגיע ישר משדה התעופה לכל מוקד תיירות במיקונוס אתם יכולים לעשות זאת גם באוטובוסים. אולם אם אתם נוחתים בשעת בוקר מוקדמת ורוצים להגיע משדה התעופה במיקונוס ישר לבית המלון שלכם, ואין לכם שום רצון להתעכב בדרך עם המטען, מומלץ לבחור בשיטת הסעה פרטנית יותר ולהזמין אונליין העברה משדה התעופה למלון בקיוויטקסי.

כיום שירותי מוניות במיקונוס נרחבים ומפותחים מאוד והם מספקים לכל נוסע את המענה המדויק לצרכים שלו ומאפשרים להגיע משדה התעופה, היישר אל בית המלון ללא עיכובים. כך אתם יכולים להתחיל את החופשה שלכם ברגל ימין. כבר ביציאה מן הטרמינל בשדה התעופה אתם נתקלים בעשרות רבות של מוניות אשר מציעות לכם שירותי הסעה במקום. חשוב לציין כי אותן המוניות לעיתים יכולות להיות יקרות יותר ולפעול על פי תעריפים שלאו דווקא משרתים אתכם, קהל הלקוחות, ולכן עדיף להזמין מראש דרך שירות קיוויטקסי.

זמן נסיעה ממוצע מאזור שדה התעופה במיקונוס למרכז העיר הוא כרבע שעה, כמובן תלוי גם בעומסי התנועה ובמיקום המדוייק בעיר.

תחבורה במיקונוס

אחרי שהגעתם למלון בשלום ופירקתם את כל המזוודות אתם רוצים להתחיל להסתובב באי מיקונוס ולהכיר אותו לעומק. בכדי להתנייד במיקונוס ניתן לבחור באחת מהדרכים הפופולריות מאוד לטייל במיקונוס בקרב התיירים הרבים ששוהים באזור:

השכרת רכב – כיום ניתן כבר ביציאה משדה התעופה של מיקונוס למצוא מגוון רחב של חברות להשכרת רכב אשר מאפשרות לכם לקבל שירות מקצועי ואמין בין רגע. השכרת רכב באי כל כך קטן מאפשרת לכם להיות ניידים בכל שעה של היום. כך שאם אתם רוצים לחגוג עד אור הבוקר במסיבות ובברים של מיקונוס זו בהחלט אפשרות הגיונית. אולם חשוב לזכור כי מדובר באפשרות יקרה יותר שמנפחת לכם את התקציב.

אוטובוסים במיקונוס – באי מיקונוס פועל מערך תחבורה ציבורית רחב אשר נותן שירות לאורך כל שעות היום ומספק לתיירים מענה סביר לתחבורה במיקונוס. יחד עם זאת חשוב להבין כי מערך התחבורה הציבורית מסיים את פעילותו לקראת הערב ולכן לא תמיד יעיל כאשר אתם רוצים לצאת למסיבות באי מלא החיים והעניין.

שירותי מוניות – ברחבי האי כולו פרוסים שירותי מוניות רבים אשר מספקים לתיירים ערוץ תחבורה ראשי לכל נקודה ונקודה באי. היתרון הגדול במוניות אל מול כל שיטת תחבורה אחרת הוא העובדה שהשימוש במוניות אינו מוגבל לאזורים או לשעות ולא מחייב אף אחד מכם לנהוג, ואתם יכולים להזמין מונית בכל סיטואציה ולכל מספר הנוסעים.

תעריפי נסיעה במונית באי מיקונוס

תעריפי הנסיעה על פי חברת קיווי טקסי למוניות באי מיקונוס הם תעריפים הנקבעים על פי גודל המכונית, סוג השירות (מרחק הנסיעה) וכמובן כמות הנוסעים. במאמר זה אנו נציג לכם את המחירים העדכניים ביותר להזמנת מונית במיקונוס שיכולות להיות רלוונטיות לכם כתיירים במהלך השהות באי מיקונוס. כל התעריפים המוצגים נכונים לעת כתיבת המאמר הזה, והם מוצגים ביורו.

אלו המחירים שמצאנו למוניות במיקונוס ( בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי), נכון לכתיבת שורות אלו:

מחירי מוניות משדה התעופה למרכז העיר במיקונוס –

רכב אקונומי-  37 יורו, מתאים לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 38 יורו, מתאים לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מיניוואן- 38 יורו, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס- 58 יורו, לשבעה נוסעים ושבע מזוודות.

רכב business ( לקסוס, מרצדס, אאודי ועוד)- 65 יורו, לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב פרימיום מיניבוס ( מרסדס או טויוטה)- 65 יורו, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס לעשרה- 104 יורו, כולל 10 מזוודות.

מיניבוס ל13- 130 יורו, כולל 13 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל