A.S. Roma

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל של רומא – מדריך מיוחד

רוצים לראות משחק כדורגל של רומא מהאיצטדיון? הכתבה הזו תעזור לכם להפוך חלום למציאות בפשטות וקלות. כאן תמצאו את כל המידע הדרוש למטייל – החל מאפשרות הזמנת כרטיסים למשחקים של רומא באתר מאובטח בעברית (עם שירות לקוחות ישראלי), דרך כללי בטיחות וזהירות בכניסה למשחקי רומא, המלצות על אטרקציות ומסעדות ליד האיצטדיון ברומא, מידע תיירותי על חופשה ברומא לאוהדים, ועוד

הזמנת דילים לרומא |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

רומא, הידועה גם בשמה המלא, אסוצ'אציונה ספורטיבה רומא או בעברית, איגוד הספורט של רומא, היא קבוצת כדורגל מעיר הבירה של איטליה, רומא, המשחקת בליגה האיטלקית הראשונה, הסרייה A. רומא הוקמה בשנת 1927 כאיחוד של כל קבוצות הכדורגל ברומא – למעט לאציו שלא הצטרפה לאיחוד זה והיא היריבה העירונית המושבעת שלה. לרומא 3 זכיות באליפות הכדורגל באיטליה, 9 גביעים, ופעמיים זכתה הקבוצה בסופר קאפ. הישג השיא של רומא בליגת האלופות נרשם בשנת 1984 כאשר היא הפסידה בגמר לליברפול. בשנים האחרונות הצליחה רומא להגיע לחצי הגמר בעונת 2017/2018 ולשמינית הגמר בעונה שאחריה.  לרומא יריבות שורשית ומסורתית עם יריבתה העירונית לאציו, ומפגשי הדרבי של רומא, בין רומא ללאציו, מהווים את אחד המפגשים הטעונים והמעניינים ביותר בליגה האיטלקית.

כרטיסים לכדורגל ברומא

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, אנו ממליצים לרכוש אותם דרכינו באמצעות לחיצה על הקישור כרטיסים למשחקי כדורגל של רומא בו תוכלו להזמין כרטיסים למשחקים של רומא באתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי.

כרטיסים למשחקי רומא מחולקים לשתי קטגוריות מחירים – קטגוריה ראשונה כוללת מפגשי דרבי עם לאציו, וקבוצות צמרת אחרות בליגה האיטלקית כגון יובנטוס, אינטר ומילאן. קטגוריה שנייה כוללת מפגשים מול קבוצות פחות אטרקטיביות בליגה האיטלקית. מחירי כרטיסים למשחקים של רומא נעים בין 25€ למיקום פחות טוב למשחק בקטגוריה ב' ועד ל-€200 למיקום הטוב ביותר מול קבוצה אטרקטיבית בקטגוריה א'.

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית

עוד באותו נושא – חופשה ברומא

טיסות לרומא – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב ברומא – השוואת מחירים ועצות

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

אצטדיון רומא וההגעה אליו

רומא חולקת את מגרשה הביתי, אצטדיון סטאדיו אולימפיקו, המכיל 70,634 אלף מקומות, עם יריבתה העירונית לאציו. האצטדיון, השני רק לסן סירו בליגה האיטלקית מבחינת גודלו, נחשב לאחד האצטדיונים הגדולים והמפורסמים באירופה, המארח מלבד משחקי כדורגל, גם תחרויות אתלטיקה ומופעי בידור המוניים. זכרו, שערי האצטדיון נפתחים שעתיים לפני שריקת הפתיחה של המשחק.

על מנת להגיע לאצטדיון, הממוקם כ-4 ק"מ ממרכז רומא, מומלץ להשתמש ברכבת הקלה. עלו על קו 2 של הרכבת הקלה מתחנת המטרו Flaminio הנמצאת על קו A של הרכבת התחתית, ורדו מקו 2 של הרכבת הקלה בתחנת Mancini. אפשרות נוספת היא לעלות על אוטובוס מס' 32 בתחנת המטרו Ottaviano הנמצאת צפונית לוותיקן, ורדו בתחנת Stadio Tennis הסמוכה לאצטדיון האולימפיקו. כתובת האצטדיון היא Viale dei Gladiatori 00135 Roma RM

סיורים באצטדיון רומא

בניגוד לאצטדיונים אחרים בסדר הגודל של האולימפיקו, לא מתקיימים בו סיורים לאוהדי רומא בשלב זה, מה שאומר שתוכלו לבקר בו רק בשעת קיום משחק או אירוע אחר הנערך בו.

חנויות אוהדים של רומא

לרומא יש מספר חנויות בהן ניתן לרכוש את התלבושות האביזרים והמזכרות המקוריות של הקבוצה. חנויות אלו משמשות גם לממכר כרטיסים למשחקים של רומא (אך כמובן שעדיף להזמין כרטיסים מראש בקישור למעלה ולא לחכות לרגע האחרון). את כתובת החנויות השונות הפזורות ברחבי רומא ניתן למצוא בקישור הבא:

https://www.asroma.com/en/store/store-locations

אטרקציות ואוכל מסביב לאיצטדיון הכדורגל ברומא

אצטדיון רומא הוא חלק ממתחם ספורט גדול, בו אין יותר מידי אטרקציות בניגוד למרכז העיר. תוכלו כמובן לסעוד במתחם האצטדיון עצמו, אך תאלצו לעבור לגדה השנייה של נהר הטיבר על מנת למצוא מגוון רחב יותר של מקמות לאכול בהם כגון גלידריות, בתי קפה ומסעדות איטלקיות.

מקומות שניתן להמליץ עליהם הם:

Bistrot64 – ביסטרו איטלקי שזכה לביקורות טובות. הכתובת היא Via Guglielmo Calderini, 64, 00196 Roma RM

Neve di Latte – Roma Flaminio – גלידריה מומלצת בכתובת Via Luigi Poletti, 6, 00196 Roma RM

Caffetteria Sapori – בית קפה בכתובת Via della Farnesina, 87, 00135 Roma RM, איטליה

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר במשחקי כדורגל ברומא

הכניסה למשחקים של רומא כפופה לתקנות ונהלים הבאים, אי עמידה בתקנות אלו עלולה לגרום להרחקה מהמשחק ואף הרחקה לצמיתות לרבות ממתקני ספורט אחרים באיטליה ואף באירופה. בנוסף העובר על הכללים יכול לחשוף את עצמו להליכים פליליים והעמדה לדין על פי החוק האיטלקי.

  • ילדים עד גובה מטר, פטורים מרכישת כרטיס למשחקים של רומא
  • כרטיסים למשחקי רומא הם אישיים ואינם ניתנים להעברה לצדדים שלישיים
  • חלה חובה להציג תעודה מזהה בכניסה לתחומי האצטדיון.
  • חלה חובה לשמור על הכרטיס למשחק לאורך כל זמן השהיה באצטדיון.
  • יש לשבת אך ורק במושב אשר נקוב בכרטיס אותו רכשתם.
  • אסור להכניס תיקים גדולים לתוך אצטדיון האולימפיקו. ניתן להביא תיק אישי קטן שלא עולה על 40 x 20 x 20 ס"מ.  מטעמי אבטחה כל התיקים ייבדקו בשערי האצטדיון.
  • אסור להכניס ציוד צילום והקלטה מקצועיים לתחומי האצטדיון. מותרת הכנסה של מצלמות קומפקטיות.
  • חל איסור על ביטוי כל צורה של אפליה גזעית, אתנית ודתית, וכן כל צורה של חוסר סובלנות באמצעות שירה או כרזות;
  • חל איסור על עמידה וחסימה של מעברים, שערי כניסה או יציאה או כל נתיב המלטות בשעת חירום ללא סיבה מוצדקת
  • חל איסור על טיפוס ועליה על מעקות, מחיצות וכל מבנה אחר שאינו מיועד לאכלוס צופים בזמן משחק
  • אין לגרום לנזק והשחתה של מתקנים, תשתיות ושירותים אחרים
  • אין להכניס למשחקי רומא חומרים מסוכנים ופריטים לרבות חומרים דליקים או רעילים, חומרים המשמשים להשחתה או סמים בלתי חוקיים;
  • אין להכניס מבחוץ ו\או למכור אלכוהול
  • אין להכניס למשחקי כדורגל ברומא נשק לרבות אבנים, סכינים או בכל פריט אחר אשר עלול לגרום נזק גופני לאחרים. כמו כן אין להכניס אמצעי הגברת קול, מצביעי לייזר וכל פריט אחר המסוגל לגרום להפרעה או לאיום על ביטחונם של אנשים אחרים באצטדיון
  • אין להכניס חגורות עם אבזמי מתכת גדולים
  • מותר להכניס למשחקים של רומא רק מטריות קומפקטיות – ולא גדולות.
  • אין לבצע כל סוג של פעילות מסחרית ללא אישור מראש
  • אין להיכנס למשחקי כדורגל של רומא עם משקאות בפחיות, זכוכית או בקבוקי פלסטיק
  • אין להיכנס עם בעלי חיים למעט כלבי נחייה  
  • אסור ללבוש כל פריט לבוש הדומה לזה של הדיילים וצוות האצטדיון
  • אסור להגיע למשחקים של רומא תחת השפעת אלכוהול או חומרים משני תודעה אחרים. העובר על הכללים הבאים בכניסה למשחקי רומא חושף את עצמו להליך פלילי:

הסתרה או החזקת נשק, חפצים מסוכנים אחרים, שימוש בסימנים או בסמלים של ארגונים המקדמים גזענות, אפליה על רקע אתני, לאומי, ו\או קריאה לאלימות, הסתה לאלימות, החזקה, השלכה ושימוש בפריטים מסוכנים כגון זיקוקים, נפצים וכו', טיפוס מעל מחיצות והתפרצות לתחומי המגרש.

דעו כי אצטדיון רומא מרושת במערכת מצלמות במעגל סגור.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל