זלוטי

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

לא חסרות סיבות שבגינן אולי תרצו לטוס לפולין, מדובר על ארץ עם לא מעט אפשרויות, בין אם מדובר על טיול שורשים למקומות היסטוריים, חופשות קצרות בערים יפות וזולות או חופשת שופינג בקניונים יוקרתיים שכבר הפכו להיות מהמובילים בעולם. אך טרם טיסה לפולין – האם רכשתם כבר זלוטי פולני? אם עדיין לא עשיתם זאת, המאמר הבא נועד במיוחד בשבילכם והוא יכול לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף 

הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

אם עד לפני עשור לא היה ניתן לראות כמויות גדולות של תיירים מגיעים לפולין, כיום תמונת המצב שונה לחלוטין – את המדינה גודשים מידי שנה עשרות מיליוני תיירים מכל רחבי העולם. גם התייר הישראלי לא נשאר אדיש למצב, ובשנים האחרונות אנו רואים כי פולין היא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר למטייל הישראלי.

השירות האינטרנטי החדש של חברת FlyMoney הופך את הנושא של המרת כסף טרם הטיסה להרבה יותר ידידותי למטייל,.אז אם עדיין לא רכשתם זלוטי פולני לטיול שלכם תוכלו לעשות זאת דרך השירות הייחודי שהחברה מציעה – הזמנת זלוטי פולני לנתב"ג בתנאים הטובים והאטרקטיביים ביותר. הכסף ימתין לכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3) ביום הטיסה, ותוכלו לשלם על העיסקה (הניתנת בשערי המרה נוחים) בתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי וכך לפרוס יותר טוב את העלויות של טיול בפולין. כדי להזמין זלוטי בנתב"ג יש להשתמש בתיבת ההזמנות של FlyMoney שנמצאת כאן למטה בדף זה – ייתכן שתצטרכו לגלול אותה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ביצוע ההזמנה



 

חופשה בפולין – עוד באותו נושא:

טיסות לפולין – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים והמלצות

ורשה – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת פולין

סים ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

היתרונות של הזמנת זלוטי פולני  (PLZ) לשדה התעופה

כדאי מאוד לתכנן בצורה קפדנית ומדוקדקת את הטיול לפולין, יש לכם כל כך הרבה מה להספיק בזמן מוגבל! אז למה שתצאו במיוחד מהבית ותעמדו בתורים ארוכים על מנת להמיר כסף ובכך תבזבזו זמן יקר? הזמנת זלוטי פולני לנתב"ג תחסוך מכם את ההמתנה בתורים, ובתוך מספר דקות תוכלו להזמין את הכסף שיחכה לכם בשדה התעופה.

המשטרה בפולין איננה אוהבת להתעסק עם שטרות מזויפים או כסף מזויף מכל סוג, וכמובן שגם אתם צריכים להתרחק מזה. לכן כאשר אתם מבצעים הזמנת זלוטי פולני לנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם את סימני השאלה לגבי אמינות הכסף. השירות מופעל בפיקוח משרד האוצר וכל השטרות שמגיעים אליכם עוברים את הבדיקות הקפדניות ביותר על מנת לוודא כי השטרות הללו מקוריים. כך שאתם יכולים להיות בראש שקט ולהתכונן בצורה רגועה לקראת הטיול שלכם.

השופינג העתידי בפולין יכול להכניס אתכם לבעיות כספיות? בעזרת הפלטפורמה החדשה של חברת FlyMoney תוכלו לקנות זלוטי פולני לטיול ולפרוס את הזמנת המט"ח לתשלומים! הקנייה כולה מתבצעת דרך האינטרנט בעזרת כרטיס האשראי שלכם, ואת העסקה כולה תוכלו לפרוס לתשלומים. כך תוכלו לטייל בפולין בדיוק כמו שתמיד חלמתם, ולשלוט בתיכנון עלויות הטיול. בנוסף, אם תבצעו הזמנת זלוטי פולני לנתב"ג תמיד יש לכם אל מי לפנות – המוקד של חברת FlyMoney זמין עבורכם בכל שעות היממה ולכל שאלה.

קניית זלוטי פולני בדואר ישראל

ככל הנראה שאחת מהאפשרויות הראשונות שיעלו לכם לראש כשאתם מתכננים קניית זלוטי פולני בישראל במזומן היא לגשת לאחד מסניפי הדואר הקרובים אליכם על מנת לקנות זלוטי פולני. לצערכם נכון להיום לא ניתן לרכוש זלוטי פולני דרך סניפי הדואר, ולכן אתם צריכים לחשוב על אופציה אחרת. המטבעות היחידים שניתנים לרכישה בסניפי הדואר הם: דולר אמריקאי, יורו של האיחוד האירופאי או לירה שטרלינג בריטית. כך שזה בהחלט משהו שיכול להגביל אתכם, ולכן תצטרכו לחשוב על אופציה אחרת לרכישת זלוטי פולני.

רכישת זלוטי פולני (PLZ) בבנק

אופציה נוספת שככל הנראה יצא לכם לחשוב עליה זה לגשת לסניף הבנק שלכם ולבצע שם קניית זלוטי פולני במזומן. בשונה מהאופציה של דואר ישראל, בסניפי הבנק ברוב המקרים תוכלו למצוא זלוטי פולני זמין אותו תוכלו לרכוש. הבעיה העיקרית היא שגם תצטרכו להגיע לסניף הבנק בשעות הפתיחה, וגם התורים בבנקים הם בלתי נסבלים, דבר שיחייב אתכם להמתין זמן רב – וההמתנה הזאת הייתה יכולה להיחסך אילולא הייתם בוחרים באחת מהאופציות האחרות שעומדות לרשותכם.

קניית זלוטי פולין בצ'יינג'ים

ומה עם חנויות הצ'יינג' אשר פזורות כמעט בכל מקום? כעת אומנם לא תצטרכו לעמוד בתורים וגם זלוטי פולני תוכלו למצוא בשפע. הבעיה ברכישת זלוטי פולני דרך חנויות הצ'יינג' היא בעיה שונה לחלוטין, היא טמונה בשערי המט"ח הגבוהים שאותן חנויות גובות מכם, וגם בכך שבד"כ – בניגוד לאפשרות של הזמנת זלוטי פולני לטרמינל בנתב"ג – לא תוכלו לחלק את סכום העיסקה לתשלומים באשראי בלי לשלם ריבית נוספת. כל רכישה של זלוטי פולני תהיה מלווה בעמלה גבוהה שתצטרכו לשלם, ואם אתם מבצעים משיכות מרובות של מט"ח תוכלו מהר מאוד לראות את עצמכם מפסידים מאות שקלים ללא כל סיבה צודקת.

קניית זלוטי פולני בשדה התעופה

כעת לאחר שסקרנו לפניכם את כל האופציות המוכרות, הגיע הזמן שנציג עבורכם את האופציה הטובה ביותר לרכישת מט"ח בנתבג  (זלוטי פולני ומטבעות נוספים) טרם הטיסה לחו"ל. הזמנת זלוטי פולני לשדה התעופה בן גוריון היא ללא ספק הדרך האולטימטיבית לרכישת מטבע זר נכון להיום, והיא מביא איתה את כל היתרונות שרק חלמתם עליהם. ראשית, הפרוצדורה כולה מתבצעת דרך האינטרנט, כך שאתם לא מבזבזים זמן ולא צריכים לצאת מהבית על מנת לבצע את הרכישה – הכול מתבצע בזמן ובמקום שנוח לכם, אפילו בזמן העבודה או ההפסקה.

בנוסף תוכלו אפילו באמצעות אתר האינטרנט המתקדם לבחור את השטרות שאתם מעוניינים לקבל כאשר תקבלו את הכסף. אומנם אין הבטחה כי אלה יהיו השטרות שבאמת יחכו לכם, אך ברוב המקרים החברה מתחשבת בבקשות שלכם. את כל הסכום שמופיע לכם באתר תוכלו לפרוס לתשלומים וכך להקל על עצמכם את ההוצאות של הטיול כולו.

זלוטי פולני – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הזלוטי הפולני הוא המטבע הרשמי של פולין החל משנת 1924. נכון לכתיבת שורות אלה השער החליפין היציג של זלוטי אחד הינו 0.898 שקל, כך שאתם צריכים להכיר זאת כאשר אתם מגיעים לבצע המרה.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 גרושי פולני (כמו אגורה), 2 גרושי פולני, 5 גרושי פולני, 10 גרושי פולני, 20 גרושי פולני, 50 גרושי פולני, 1 זלוטי פולני, 2 זלוטי פולני, 5 זלוטי פולני.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 10 זלוטי פולני, 20 זלוטי פולני, 50 זלוטי פולני, 100 זלוטי פולני, 200 זלוטי פולני.

כמה כסף להזמין לטיול בפולין?

הגיע הזמן לעשות לכם קצת סדר לגבי העלות בפולין, כך תוכלו לתכנן את החופשה שלכם בצורה טובה ורצינית הרבה יותר. המוניות בפולין הינן זולות יחסית בהשוואה לעלויות של מוניות בארץ, לדוגמא נסיעה משדה התעופה למרכז העיר וורשה תעלה לכם בסך הכול 38 זלוטי. נסיעה ליום שלם בתחבורה הציבורית בפולין תעלה לכם 15 זלוטי בלבד.

אם אתם רוצים ללכת לאכול במסעדה טובה בעיר, גם כאן העלויות יהיו הרבה יותר זולות ממה שנדמה לכם. ארוחה במסעדה לזוג תעלה לכם בסך הכול 150 זלוטי, ואתם לא צריכים להחסיר מעצמכם שום דבר. אתם צריכים כרטיס סים לתקשר עם בני המשפחה בישראל? העלות של כרטיס סים היא בסך הכול 5 זלוטי לסים של 1 ג'יגה.

העלות הממוצעת של מטייל ליום אחד צריכה לנוע בין 250-300 זלוטי, אם אתם רוצים גם לקנות דברים כמובן שאתם צריכים לקחת זמן בחשבון – אך הסכום הזה אמור להספיק לכם ללינה בבתי מלון וגם לאוכל במסעדות טובות במיוחד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל