מלונות בעכו ישראל

בתי מלון מומלצים בעכו למשפחות

עכו היא אחד היעדים המיוחדים לחופשה בישראל, והיא משלבת בין קסם היסטורי וחופי ים נהדרים למיקום מושלם בתור נקודת המוצא של טיול בצפון. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בעכו עם הילדים בכתבה זו תמצאו שורה של בתי מלון בעכו – כולל דירות אירוח, מלונות בוטיק ועוד פתרונות לינה בעכו – שנחשבים מומלצים במיוחד למשפחות

בכתבה זו ניסינו לרכז מיגוון רחב של פתרונות לינה בעכו למשפחות מבחינת מחירים, מיקומים בעיר וסגנונות אירוח, החל ממלון בוטיק בעכו או דירת נופש בעכו ועד למלונות בעכו באירוח מלא. המכנה המשותף בין כל מקומות האירוח בכתבה זו הוא ציונים גבוהים והמלצות טובות שהם קיבלו באתרי תיירות בינלאומיים ממשפחות עם ילדים

חופשה בישראל – עוד באותו נושא:

השכרת רכבים בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון לחופשה בישראל – כל האפשרויות

בתי מלון מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

בתי מלון בעכו למשפחות עם ילדים

מלון חוף התמרים עכו 

מלון חוף התמרים עכו המכונה גם פאלם ביץ', בית מלון בעכו השוכן במרחק מטרים ספורים מהחוף ו-5 דקות נסיעה בלבד מעכו העתיקה, מציע מגרש טניס ושתי בריכות שחייה בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בעכו עם ילדים.

בחדרים יש מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך וקומקום. מרבית החדרים משקיפים אל הים.

במקום תוכלו ליהנות ממבחר מתקני ספורט, כגון בריכה מחוממת מקורה, מגרשי כדורסל וסקווש ומרכז כושר מאובזר. בנוסף, מופעלים במקום גם ספא ובו חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה, בריכה מחוממת מקורה, אמבט עיסוי ולא פחות מחמישה חדרי טיפול מאובזרים כיאות.

מסעדת האתר מגישה מאכלים בינלאומיים וישראליים מהתפריט. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ישראלית אותנטית, הכוללת מזנון סלטים נדיב, לחם טרי ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה בית הענבים – The Grape House 

בית הענבים, בית הארחה בעכו בדירוג 3 כוכבים המרוחק 4.2 קילומטרים מהגנים הבהאיים של עכו, מציע חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, מקרר, מכונת קפה וכיריים – יתרונות משמעותיים בהשוואה אל בתי מלון בעכו עבור משפחות.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית וגם הטראסה עומדת לרשותכם. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בעכו למשפחות עם ילדים.

אורחים נהנים להתרווח בגינה הפרטית.

עכו העתיקה ממוקמת 60 מטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אירוח קול הים Voice of The Sea  

קול הים, דירת אירוח בעכו המציעה מיזוג אוויר, פטיו, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ונוף לים, מרוחקת 3.7 קילומטרים מהגנים הבהאיים של עכו ו-700 מטר מהעיר העתיקה. דירת האירוח זוכה לציון 9.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בעכו עם ילדים.

בדירה תמצאו שלושה חדרי שינה, מטבח עם מיקרוגל ומדיח כלים יתרון חשוב עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בעכו ברוב המיקרים – טלוויזיה שטוחת מסך, שני חדרי רחצה ופינת ישיבה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה שאטו עכו Château Akko 

שאטו עכו, בית הארחה בעכו ללא עישון, מרוחק 4.2 קילומטרים מהגנים הבהאיים של עכו ומרחק הליכה מהעיר העתיקה. הוא מציע חדרים ממוזגים, טראסת שמש ומטבח משותף. בית המלון זוכה לציון 9.3 ברשימת מלונות מומלצים בעכו עם ילדים.

בכל חדר תמצאו חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת, אינטרנט אלחוטי חינם ופינת ישיבה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת "חלום ליד הים" – Dream by the Sea 

חלום ליד הים, דירת אירוח בעכו בדירוג 3 כוכבים השוכנת בבניין חדש שהוקם ב-2018, ממוקמת 2.9 קילומטרים מהגנים הבהאיים של עכו, 1.7 קילומטר ממוזיאון "אוצרות בחומה" ו-1.6 קילומטרים מהעיר העתיקה.

הדירה כוללת מיזוג אוויר, שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה, מטבח – עניין משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בעכו בד"כ – וטלוויזיה שטוחת מסך. מרינת עכו ממוקמת 2.6 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


ערבסק – מרכז לאמנויות ולאירוח 

"ערבסק מרכז לאמנויות ואירוח" הוא מלון בוטיק בעכו הממוקם בלב העיר העתיקה של עכו – 2 דקות הליכה מהמרינה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוג מלונות מומלצים בעכו עם ילדים.

חדרי המלון מעוצבים עם קירות אבן מקוריים וכוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין. חלק מיחידות האירוח כוללות פינת ישיבה המפתה כל אורח לשקוע ולהתרגע בה בסופו של יום עמוס. יתרה מכך, אפשר למצוא בחדר חדר רחצה פרטי וקומקום. שירותי קונסיירז' זמינים עבורכם במקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אירוח אותנטי – העיר העתיקה עכו Old City Acre – Authentic Hospitality 

דירת אירוח בעיר העתיקה בעכו הכוללת מיזוג אוויר, שני חדרי שינה, חדר רחצה ומטבחון עם פינת אוכל – יתרון חשוב למשפחות מול בתי מלון בעכו – היא מרוחקת 4.1 קילומטרים מהגנים הבהאיים של עכו, 1.9 קילומטרים מהעיר העתיקה ו-100 מטרים בלבד ממרכז עכו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה שער הים – Seagate 

שער הים, בית הארחה בעכו בדירוג 3 כוכבים כולל אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם ונוף לים. הוא נמצא במרחק 2.9 קילומטרים מהגנים הבהאיים של עכו ו-1.7 קילומטרים מהעיר העתיקה שלה. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בעכו למשפחות עם ילדים.

חלק מיחידות האירוח כוללות טלוויזיה שטוחה עם ערוצי לוויין, מטבח מאובזר הכולל מיקרוגל וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ואמבטיה. טראסה זמינה לרשות האורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל