10 בתי המלון המומלצים באגאדיר

10 בתי המלון המומלצים באגאדיר מרוקו

כאשר מתכננים חופשה באגאדיר שבמרוקו עם הילדים כדאי לבחור מלון מומלץ באגאדיר אשר מתאים לאירוח משפחות עם ילדים – אחרי הכל, לא חסרים מלונות באגאדיר ורבים מהם מומלצים מאוד, אבל חלקם מתמקדים בזוגות או באנשי עסקים ופחות מתאימים לילדים. בכתבה זו תמצאו 10 מלונות מומלצים באגאדיר שזכו להמלצות מעולות ממשפחות שהגיעו לאגאדיר לחופשה משפחתית עם ילדים

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת דילים לקזבלנקה

ברשימה זו כללנו מלונות באגאדיר (מרוקו) בכמה רמות מחיר ויוקרה ובחלקים שונים של העיר אשר נחשבים אטרקטיביים עבור חופשה באגאדיר, במיוחד עבור משפחות המגיעות אל אגאדיר עם ילדים במסגרת טיול במרוקו. המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים ברשימות מלונות באגאדיר למשפחות המתבססות על דירוגי תיירים מהעולם.

חופשה במרוקו – עוד מידע למטייל

טיסות למרוקו – מידע חיוני והשוואת מחירים

השכרת רכב במרוקו – השוואת מחירים וטיפים

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

Sim ו-eSim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

10 מלונות באגאדיר – מומלצים למשפחות

מלון איברוסטאר פאונטי ביץ' – Iberostar Founty Beach 

איברוסטאר פאונטי ביץ', מלון באגאדיר בדירוג 4 כוכבים הממוקם ליד מרכז אגאדיר, כולל מרכז כושר, ספא עם חמאם, בריכה חיצונית גדולה ומכון יופי. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים באגאדיר עם ילדים.

כל אחד מחדרי האירוח כולל מיזוג אוויר, מרפסת מרוהטת, מני בר ופינת ישיבה, נוסף לטלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ועיטורי פסיפס.

מנות מרוקאיות ובינלאומיות מוגשות בשתי מסעדות המלון. אורחים נהנים מקוקטיילים בפיאנו בר וגם מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום בלובי.

בנוסף, המלון מציע מגוון פעילויות פנאי, כולל מגרש טניס, עיסויי בספא ומועדון ילדים המאפשר להורים לנוח כשהילדים תחת השגחה – אחת הסיבות לציונים הגבוהים של המלון בדירוגי מלונות באגאדיר למשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם 5.5 קילומטרים ממועדון הגולף Ocean. שדה התעופה של אגאדיר Agadir Al-Massira מרוחק 22 קילומטרים מהמקום.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אטלס אמאדיל ביץ' אקווה סאן – Atlas Amadil Beach Hotel

אטלס אמאדיל ביץ' אקווה סאן, בית מלון באגאדיר בדירוג 4 כוכבים השוכן במרחק קילומטר בודד ממרכז אגאדיר, נמצא סמוך לחוף וכולל 2 בריכות שחייה, ספא המציע טיפולי יופי ופיאנו בר. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים באגאדיר למשפחות עם ילדים.

כל החדרים כוללים מיזוג, נוף ליום ועיצוב מרוקאי מסורתי. בכל אחד מהם תמצאו טלוויזיה עם ערוצי לוויין וחדר רחצה צמוד. במלון פועלות שתי מסעדות – אחת מהן מגישה מאכלים מקומיים ואילו השנייה מגישה מאכלי יום ומנות איטלקיות. בכל ערב מתקיימים מופעים מוסיקליים.

אורחי המלון נהנים ממכון כושר, שני מגרשי טניס וגם דלפק סיורים בו הצוות יוכל לארגן לכם סיור למרקש. במלון יש חניה פרטית ללא עלות.

המקום שוכן 25 קילומטרים מנמל התעופה Al Massira. 3 מסלולי גולף נמצאים בטווח של 5 קילומטרים מהמלון.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון וספא טימולאי אגאדיר – Hotel Timoulay and Spa Agadir

טימולאי אגאדיר, מלון וספא באגאדיר בדירוג 4 כוכבים בסגנון ארט דקו, נמצא במרחק 500 מטר מחוף היום ו-10 דקות נסיעה בלבד ממרכז אגאדיר. המלון מציע מרכז ספא ובריאות, בריכת שחייה רחבת ידיים עם מי ים ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי בתי מלון באגאדיר למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טרסה המשקיפה לגני המלון, הבריכה והים, מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת Ayour, המגישה גם מאכלים מקומיים ומסורתיים.

ספא המלון מציע גישה לחמאם, לחדר כושר ולסאונה. תוכלו ליהנות גם מפעילויות פנאי שונות ליד המלון, כדוגמת רכיבה על סוסים וצלילה.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון טיקידה גולף פאלאס – Tikida Golf Palace – Relais & Châteaux

טיקידה גולף פאלאס, מלון באגאדיר בדירוג 5 כוכבים, הממוקם בסביבה יוקרתית, מפעיל בריכה גדולה ושירותי הסעות חינם אל החוף. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים באגאדיר למשפחה עם ילדים.

הסוויטות של המלון מרווחת ומוארות ומשקיפות אל מסלול הגולף והאגם שמקיף את הארמון. כל סוויטה מעוצבת באלגנטיות ובפשטות.

אורחים נהנים משהייה מרגיעה על כיסאות הנוח שלצד בריכת השחייה או מסלול הגולף. ספא המלון כולל חמאם טורקי, בריכה מחוממת ומתקנים נוספים. אפשר ליהנות מטיפולי יופי וטיפולי עיסוי.

בסוף יום של מנוחה, תוכלו ליהנות ממנות גורמה ספיישל במסעדת המלון, על הטראסה או ליד האח. סיימו את היום אם משקה מרגיעה בבר האלגנטי של המלון.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון לה ריאד וילה בלאנש – Le Riad Villa Blanche

לה ריאד וילה בלאנש, מלון באגאדיר בדירוג 4 כוכבים המרוחק 400 מטרים מחוף אגאדיר, הוא מלון בוטיק המפעיל ספא עם חמאם, אמבט עיסוי ובריכה מקורה. אורחים נהנים גם מבריכה חיצונית, עיסוי מרגיעה הוא הליכה למרכז העיר, הנמצא רק 20 דקות מהמקום. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים באגאדיר למשפחות עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תגלו עיצוב מרוקאי ועכשווי, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי. חלק מהיחידות כוללות גם טרסה או מרפסת פרטית. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בחדר האירוח או במסעדת Vukka Blanche, המגישה גם מאכלים צרפתיים ומרוקאיים. בבר מוגשים קוקטיילים צוננים ובבר הספא תוכלו ליהנות מחליטות מרוקאיות.

חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום. יש במלון גם ספרייה ושירות השכרת רכב. צוות דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה ועוזר בארגון סיורים באזור ובמתן מידע על מסלול הגולף Golf du Soleil הממוקם 10 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אטלנטיק אגדיר – Atlantic Hotel Agadir

אטלנטיק אגדיר, מלון בדירוג 4 כוכבים, מעוצב בסגנון משולב – מודרני ומרוקאי מסורתי; הוא מציע בריכת שחייה חיצונית מרשימה ושתי טראסות. המלון נמצא 10 דקות מחוף הים וממרכז אגאדיר. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים באגאדיר עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב עם רצפת אריחים וכולל טלוויזיה בלוויין, כספת חדר רחצה צמוד עם מקלחת ואמבטיה ושירותים.

מדי בוקר מוגשת במלון ארוחת בוקר במסעדה. במקום פועלת גם מסעדה המגישה מנות מרוקאיות מסורתיות, ויש גם בר בו אפשר להירגע על משקה צונן בשעות הערב.

במלון אפשר גם לקבל טיפולי עיסוי של שמן אראגן. יש גם חוף פרטי עם מיטות שיזוף. בדלפק הקבלה אורחים נהנים משירות המרת מט"ח סביב השעון. אינטרנט אלחוטי זמין בכל אזור המלון. חניה זמינה חינם במקום.

נמל התעופה Agadir Airport ממוקם 25 קילומטרים מהמלון. מסלול גולף נמצא במרחק 5 קילומטרים מהמקום ואילו מועדון לילה – 700 מטרים ממנו.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אנזי טאוור – Anezi Tower Hotel

אנזי טאוור, מלון בדירוג 4 כוכבים עם טראסה המשקיפה לנופי אגאדיר והחופים, המרוחקים 300 מטרים בלבד ממנו, כולל 3 בריכות חיצוניות, סוויטות וחדרים ממוזגים, שתי מסעדות ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים באגאדיר למשפחות עם ילדים.

כל סוויטה או חדר במלון כוללים מרפסת ממנה ניתן להשקיף לים, לבריכה או לגינה. בכל יחידה יש גם חדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה, וטלוויזיה בלוויין. המלון מציע מתקני פנאי ללא תשלום, כולל מגרשי וטניס, בריכת שחייה, מתקני ברביקיו, חמאם וסאונה. שדה התעופה Agadir-Al Massira ממוקם 30 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בו – Ocean Atlantic View (Ex Bo Hotel)

בו, מלון בדירוג 4 כוכבים, מפעיל סאונה, חמאם, בריכת שחייה חיצונית וסלון יופי; הוא ממוקם 10 דקות הליכה ממרכז העיר ו-5 דקות הליכה בלבד מחוף אגאדיר. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים באגאדיר עם ילדים.

המלון מציע יחידות אירוח מרווחות הכוללות פינת ישיבה נפרדת, טלוויזיה, נוף לים או לבריכה ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהחדרים כוללים טראסה או מרפסת פרטית.

בכל יחידת אירוח יש מטבחון הכולל מקרר וכיריים – יתרון משמעותי למשפחות עם ילדים בהשוואה אל מלונות באגאדיר ברוב המיקרים. במסעדת Luigi יגישו לכם מנות איטלקיות אנינות.

דלפק הקבלה פתוח כל שעות היממה ומציע גם שירות אחסון מטען. שדה התעופה Agadir Al Massira מרוחק 30 דקות נסיעה מהמקום, ואילו מסלול הגולף Golf de l'Océan – רק 5 קילומטרים ממנו.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סוויטות טיליה – Suite Hotel Tilila

סוויטות טיליה הוא מלון השוכן בבית מגורים המרוחק רק 400 מטרים מהחוף. הוא מפעיל בריכה חיצונית שבה טראסת שמש, דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי חינם ונוף משגע למפרץ אגאדיר. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי בתי מלון באגאדיר למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח ויחידת סטודיו כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה צמוד, מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין. חלק מהם כוללים גם מרפסת המשקיפה לאזור.

מדי בוקר אפשר ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית או להתענג על קפה בטראסה של בית הקפה. מסעדות המלון מגישה מנות מקומיות ובינלאומיות.

המלון ממוקם 30 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי אגאדיר ו-7 קילומטרים ממועדון הגולף Golf de l’Ocean. Grand Port of Agadir (נמל אגאדיר הגדול) נמצא 4 קילומטרים מהמלון.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון וספא הוטל טילדי – Hotel Tildi Hotel & Spa

הוטל טילדי, מלון וספא בדירוג 4 כוכבים הממוקם בלב אגאדיר, מרוחק 200 מטר בלבד מחוף הים ומפעיל בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר, סאונה ואמבט עיסוי. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים באגאדיר עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ואינטרנט אלחוטי חינם. שתי מסעדות פועלות במלון ומגישות מנות מרוקאיות ובינלאומיות. בנוסף, האורחים נהנים מהבר עם הטראסה הגדולה המשקיפה אל ההרים והים.

חנייה פרטית זמינה חינם לאורחים עם רכב. שדה התעופה Al Massira נמצא 20 קילומטרים מהמלון.

להזמנה אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל