הזמנית מוניות מנמלי תעופה

ברצלונה – שירותי מוניות ותחבורה ציבורית

ברצלונה היא אחת הערים המבוקשות לחופשה בספרד ויעדמאוד פופולרי בקרב תיירים ישראלים. בכתבה זו תקבלו את כל המידע הדרוש על תחבורה ועל הזמנת מוניות בברצלונה – בין אם מדובר על הסעה משדה התעופה למלון במחיר משתלם, על מונית מהמלון לאטרקציות או מסעדות בברצלונה, או אפילו על הסעה מברצלונה ליעדים סמוכים

הזמנת דילים לברצלונה  |  הזמנת דילים לקוסטה ברווה  |  טיולים מאורגנים לספרד

אם יש עיר שהתיירים הישראלים אוהבים מאוד בספרד, וחוזרים אליה בכל פעם מחדש, זו היא ברצלונה. העיר ממוקמת לחוף הים התיכון ומאפשרת לכל תייר לקבל את החוויה הקטלונית המושלמת אשר משלבת בין אדריכלות מיוחדת, תרבות שוקקת חיים, אטרקציות תיירותיות ונופים עוצרי נשימה.

אבל רגע לפני שאתם קופצים על המציאה ובוחרים לבלות את חופשת הקיץ בברצלונה, מומלץ להכיר את כל שירותי התחבורה הציבורית בברצלונה. רק כך תוכלו לנצל ביעילות את זמנכם הקצוב בעת חופשה בברצלונה ולהתנייד מנקודה לנקודה במהירות האפשרית. בכדי לסייע לכם, יצרנו את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית בברצלונה. המדריך כולל תמחורים מדויקים של מוניות שנבדקו במנוע החיפוש להשוואת מחירי מוניות בעולם, קיווי טקסי. המנוע להשוואת מחירי מוניות והסעות בחו"ל kiwitaxi (תיבת החיפוש הצהובה הנמצאת למטה בדף זה) מאפשר לכם לקבל תמונת מצב עדכנית על עלויות ההסעה במוניות בברצלונה בכל מקום ובכל זמן, ולהזמין באינטרנט מונית בברצלונה או הסעה משדה התעופה במחירים המשתלמים ביותר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית בברצלונה או הסעה משדה התעופה בברצלונה:


כתבות נבחרות בנושא חופשה בברצלונה –

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים

טיסות לברצלונה – השוואת מחירי טיסה וטיפים

השכרת רכב בברצלונה – השוואת מחירים וטיפים

כרטיסים למשחקי ברצלונה בכדורגל – המדריך המלא

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בברצלונה

בדומה למרכזי הערים האירופאיות האחרות, גם בעיר ברצלונה ישנן תשתיות תחבורה ציבורית מפותחות מאוד, אשר מסייעות למטייל להגיע לכל מקום בעיר בקלות ויעילות. בין שירותי התחבורה הציבורית בברצלונה ניתן למצוא:

אוטובוסים – שירותי האוטובוסים בברצלונה מפותחים למדי, ומאפשרים לכל אחד בעיר להגיע למחוז חפצו במהירות. האוטובוסים בברצלונה פועלים משעות הבוקר המוקדמות (החל מהשעה 6:00) ועד לחצות הלילה בתדירות גבוהה מאוד.

רכבת תחתית בברצלונה – אחד מאמצעי התחבורה הציבורית היעילים ביותר שקיימים בברצלונה. שירותי הרכבת התחתית פועלים לאורך כל שעות היום בתדירות גבוהה מאוד ומאפשרים לכם תוך דקות ספורות לחצות את העיר ולהגיע לאטרקציות המרכזיות בברצלונה ללא כל מאמץ. ניתן לקנות כרטיסיה של 10 נסיעות, או לרכוש כרטיס חופשי לפרק הזמן בו תשהו בעיר. כך או כך חשוב לזכור שאם אתם יוצאים לבלות בלילות הרכבת התחתית לא תיתן לכם מענה בחזרה מהבילוי ואתם תצטרכו להסתמך על שירותי תחבורה ציבורית אחרים כמו מוניות בברצלונה.

השכרת רכב – כבר ביציאה מין הטרמינל בשדה התעופה של ברצלונה, ניתן לראות את כל שירותי השכרת רכבים בספרד אשר פועלים באזור העיר ברצלונה. יחד עם זאת חשוב לזכור שאם אתם לא מתכוונים לצאת מברצלונה, השימוש ברכבים פרטיים בתוך הערים האירופאיות, ובכללם גם בעיר ברצלונה, הוא פחות יעיל על-פי-רוב. ישנם עומסי תנועה רבים בתוך העיר ואתם יכולים למצוא את עצמכם מבזבזים זמן יקר בחיפוש חניונים וניידות ממקום למקום.

מוניות בברצלונה – מבין כל אפשרויות התחבורה הציבורית בברצלונה השימוש במוניות הוא השימוש הקל והנוח לתיירים. אתם לא מוגבלים בשעות הפעילות או בזמן הנסיעה ואתם יכולים למצוא מוניות בברצלונה בעלויות נוחות מאוד לאורך כל שעות היממה. כך שאין לכם הגבלה על שעות הבילוי ואתם רק צריכים לבחור מאיפה יגיע נהג המונית לאסוף אתכם.

הזמנת מונית בברצלונה אונליין מראש

אם צאתכם משדה התעופה בברצלונה, אתם מתחילים טיול שמראש מוגבל בזמנים ודורש מכם לשמור על לוחות הזמנים שקבעתם לעצמכם בכדי לנצל בצורה מלאה את זמנכם בעיר. בדיוק מסיבה זו מטיילים רבים מוכנים להשקיע זמן, עוד לפני הטיול בכדי להזמין שירותי מוניות מקצועיים שייקחו אתכם כל הדרך לפתח המלון במהירות האפשרית. בכדי למצוא שירותי מוניות בברצלונה במחירים הזולים ביותר אתם יכולים להשתמש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי (התיבה בצהובה למעלה), אשר מאפשרים למצוא שירותי מוניות בברצלונה בצורה יעילה ומהירה, שתקל עליכם בתכנון הטיול.

באתר kiwi taxi יוצגו לפניכם מכוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים כך שאתם תוכלו לבחור את כלי הרכב שמתאים לפי מספר הנוסעים וכמות המזוודות הצפויה. בנוסף לכך, פונקציות הרכישה במנוע החיפוש מאפשרות לכם לבצע הזמנה מבעוד מועד של המונית הדרושה לכם כך שביום הנחיתה ימתין לכם בטרמינל נהג מונית עם שלט ובו הפרטים שלכם ושל הנסיעה, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון. כמובן, ניתן להזמין כך גם מונית בברצלונה מהמלון לאטרקציות השונות וחזרה, הסעה מברצלונה ליעדים סמוכים כמו ולנסיה וכמובן גם העברה מבית המלון חזרה לשדה התעופה.

את התשלום ניתן לבצע דרך האתר עצמו בכרטיס אשראי במעמד ההזמנה ובמקרים רבים גם במזומן או באופן ישיר לנהג המונית. חשוב לציין כי בהזמנות של רכבים גדולים יתכן ותדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

השימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי הוא אידיאלי למשפחות עם ילדים שרוצות להבטיח כיסאות בטיחות לילדים במונית, לקבוצות גדולות של נוסעים אשר רוצות לבלות יחד בדרכים ולא להתפצל לכמה רכבים וגם  לאנשים פרטיים שרוצים להתפנק בנסיעה ברכבי יוקרה.

בשביל לסייע לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין ערכנו לכם השוואת מחיריםלמוניות בברצלונה על פי מנוע החיפוש kiwi taxi לכל מחירי הנסיעה במוניות באזורים המרכזיים של ברצלונה. כך, שאתם תוכלו לצאת לדרך בבטחה ולנצל כל רגע בטיול שלכם, על מנת להנות מהעיר המופלאה הזו.

מחירי הסעה משדה התעופה בברצלונה למרכז העיר

בעזרת מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, הרכבנו לכם את התעריפון המלא למחירי הסעות משדה התעופה של העיר ברצלונה, ועד למרכז העיר. התעריפון, נכון לעת כתיבת שורות אלו ונבדק בעזרת מנוע קיווי טקסי, כאשר זמן הנסיעה הממוצע הוא מנמל התעופה בברצלונה למרכז העיר הוא כעשרים וחמש דקות. אלו הם סוגי המוניות בברצלונה ועלויות הנסיעה המוצעות באתר:

מכונית מיקרו- 55 דולרים, לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.

מכונית אקונומי- 58 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 59 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 59 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 78 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מכונית business ( מרצדס אי קלאס או אאודי A6)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 102 דולרים.

פרימיום מיניבוס ( מרצדס V קלאס)- 112 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס לעשרה אנשים- 128 דולרים,  כולל 10 מזוודות.

מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 137 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס ל 16 אנשים- 188 דולרים, כולל 16 מזוודות.

תגובה

  • שלום אני צריך רכב הסעה להובלת 10 אנשים מנמל תעופה לבית מלון
    Atenas catalonia בתאריך 28.12

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל