ביטוח נסיעות לבולגריה במחיר הכי זול

היעד הבא שלכם הוא בולגריה? זה הזמן לדאוג לעשות ביטוח נסיעות לבולגריה כדי שתוכלו להנות מהחופשה שלכם בראש שקט. בעזרת המדריך הבא תדעו איך לעשות השוואת מחירים נכונה בין הביטוחים ואיך לבחור את הביטוח לבולגריה המתאים עבורכם במחיר הזול ביותר.

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

אלה הכלים שיעזרו לכם למצוא ביטוח נסיעות לבולגריה במחירים הכי זולים:

השוואת מחירים בביטוח לבולגריה עם מערכת Smartt

מערכת סמארט היא כלי זמין לביצוע במהירות וקלות השוואת מחירים אמינה בין חברות הביטוח המובילות בישראל המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל. באמצעות smartt תוכלו לבחור בין עשרות חברות ופוליסות ביטוח שונות המציעות ביטוח לבולגריה בזול ולרכוש את הביטוח אונליין.

לחצו כאן להשוואת מחירים מהירה ורכישת נוסעים לבולגריה עם מערכת סמארט

השוואת מחירים בביטוח נוסעים לבולגריה עם ביטוחו"ל בקליק

ביטוחו"ל בקליק הוא עוד כלי זמין בו תוכלו לעשות השוואת מחירים מהירה בין חברות ביטוח מובילות בישראל המציעות ביטוח נוסעים לבולגריה . אם שאלתם את עצמכם למה צריך לעשות השוואת מחירים בשני כלים שנים, אז התשובה היא שזה פותח בפניכם יותר אפשרויות למצוא ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בזול. ישנם פלטפורמות מסוימות אשר עושות הסכם בלעדיות עם חברות ביטוח שונות כדי לתת את הפוליסה במחיר הכי זול, לכן גם אם ראיתם ביטוח נסיעות לבולגריה בזול, ייתכן שבפלטפורמה אחרת תמצאו את אותו ביטוח נסיעות הכי בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

עוד דרך לעשות השוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות היא לצאת מישראל ולעבור לשוק הבינלאומי. אם אין לכם בעיה להסתדר עם השפה האנגלית תוכלו להרחיב את החיפוש שלכם ולהכניס למשחק המחירים שחקנים גדולים בעולם חברות הביטוח. היתרון בלהרחיב את ההיצע של ביטוח נוסעים לבולגריה הוא כמובן התחרות והאפשרות למצוא ביטוח נסיעות בזול.

השוואת מחירים לביטוחי נסיעות לבולגריה עם חברת Ekta

חברת הביטוח Ekta  הינה חברה בינלאומית המציעה את שירותיה גם לאזרחים ישראלים בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל. Ekta בעלת תודעת שירות מהגבוהות שיש ונותנת מענה של 24/7 ללקוחות שלה, יש לציין בשפה האנגלית בלבד. חברת Ekta  היא בין החברות המובילות במחירים הכי זולים כשמדובר על ביטוח נסיעות לבולגריה ומאפשרת רכישה אמינה ומהירה לפוליסת ביטוח לבולגריה.

לרכישת ביטוח נסיעות בזול לבולגריה עם חברת Etka

 ביטוח נסיעות לבולגריה דרך Visitors Coverage

ישנה גם את חברת Visitors Coverage , חברה המציעה פלטפורמה להשוואת מחירים מהירה ונוחה בין חברות הביטוח המובילות בעולם ולא רק בישראל. דרך חברת Visitors Coverage תוכלו למצוא את הביטוח נסיעות לבולגריה במחירים הכי זולים שחברות ביטוח יכולות להציע ולבצע רכישה מהירה של ביטוח נסיעות לחו"ל מבלי לחשוש, זאת כי מדובר את חברה אמינה ומוכרת בשוק הבינלאומי.

לחצו למציאת ביטוח נוסעים לבולגריה במחירים הכי זולים עם  Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות לנוסעים לבולגריה

לפני הזמנת טיסה לבולגריה כדאי להקדיש כמה דקות לקריאת המדריך  שלנו שבעזרתו תוכלו לחסוך מאות שקלים עם מנוע השוואת מחירי טיסות שיאתר עבורכם טיסות לבולגריה במחירים הכי זולים. בנוסף תמצאו במדריך השוואה בין חברות התעופה הטסות לבולגריה מבחינת השירות, תנאי הכרטיס, ה"אותיות הקטנות" בעסקה ועוד.

גם השכרת רכב בבולגריה יכולה להיות הרבה יותר משתלמת כאשר משתמשים במנוע השוואת מחירים שמבצע השוואה בין סוכנויות רבות ככל האפשר ומתעדכן באופן תדיר בהצעות של כל החברות המספקות השכרת רכב בבולגריה, כולל חברות קטנות ופחות מוכרות, שלעתים מציעות את אותו רכב במחירים זולים יותר מאלה של החברות הגדולות והמוכרות.

במדריך שלנו בנושא תחבורה בבולגריה תמצאו מידע שיכול לחסוך לכם זמן יקר וגם כסף. במדריך תמצאו מידע על דרכי תחבורה שונות בבולגריה (אוטובוסים בבולגריה, רכבות בבולגריה, הסעה משדה התעופה בבולגריה ועוד), וכלי שיעזור לכם לתכנן את המעברים במהלך הטיול בבולגריה, לבדוק לוחות זמנים ולהזמין כרטיסים אונליין מראש.

יש שפע של מלונות בבולגריה שזוכים לחוות דעת טובות ולציונים גבוהים במנועי השוואת המחירים המובילים בתחום. אבל לא כל המלונות המומלצים בבולגריה מתאימים לארח משפחות עם ילדים. במדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים תמצאו מלונות בבולגריה תמצאו רשימה של בתי מלון בבולגריה שקיבלו ציונים גבוהים ספציפית ממשפחות ששהו בהם, ושמספקים שירותים הנדרשים לאירוח משפחות עם ילדים.

ניתן לשלב את רכישת הטיסות והמלונות, ולחפש חבילת נופש לבולגריה, מה שעשוי להוזיל את המחיר הכולל. במדריך שלנו מופיעה רשימה של חברות אמינות דרכן ניתן לבצע הזמנה של  דילים לבולגריה בתנאים נוחים.

נושא נוסף שתצטרכו לדאוג לו לקראת החופשה בבולגריה הוא קנייה של לב בולגרי (Bulgarian lev) – המטבע הרשמי של בולגריה. יש דרכים מגוונות לרכוש לב בולגרי, ועל מנת למצוא את הדרך המתאימה ביותר עבורכם מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא קניית לב בולגרי בנתב"ג תמצאו סקירה על האופציות השונות ומידע על האופציה של הזמנה אונליין של שטרות לב בולגרי שיחכו לכם בטרמינל בנתב"ג לפני הטיסה לבולגריה.

במדריך השלם לרכישת Sim לבולגריה או eSim לבולגריה תמצאו את כל המידע שנדרש לכם על מנת להשתמש בטלפון הנייד שלכם מיד עם הנחיתה.

לחובבי קולינריה מומלץ ללמוד על האוכל בבולגריה ולתכנן את האטרקציות השונות שתוכלו לשלב במהלך הטיול. במדריך שלנו ניתן למצוא טיפים להזמנת אטרקציות קולינריות ומידע אודות מסעדות ופעילויות נוספות הקשורות באוכל המקומי.

המדריך שלנו בנושא מזג האוויר בבולגריה יעזור לכם לבחור מתי כדאי לטוס לבולגריה מבחינת תנאי מזג האוויר לאורך השנה וגם מבחינת אירועים שנתיים ששווה לשלב במהלך החופשה.

תוכלו להיעזר גם במפת בולגריה בעברית שהכנו במיוחד עבורכם, כך שתוכלו לתכנן את מסלול הטיול ביעילות וללמוד על היעדים השונים שניתן לבקר בהם.

איך לעשות השוואת מחירים נכונה כאשר אתם בוחרים ביטוח נסיעות לבולגריה?

בולגריה היא מדינה יפהפייה במזרח אירופה, המציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי לכל המשפחה, החל מחופים מעניינים ושכשוך במים צלולים ועד פעילויות יותר אקסטרים המשלבות מסלולי טיול בהרים, רכיבה על סוסים וגלישת סקי בעונת החורף. בבולגריה תוכלו גם להנות מחוויה תרבותית ולבקר במוזיאונים השונים, ובכנסיות מפורסמות. כנראה שאתם כבר מדמיינים איך החופשה שלכם בבולגריה הולכת להיראות ואתם לא תחסכו בחקירה מעמיקה של המקומות ששווה לבקר בהם, המסעדות הכי טעימות והקינוחים שאי אפשר לפספס. בין כל התכנונים שאתם הולכים לעשות, יש את התכנון הלא פחות חשוב שקל מאוד להשאיר לרגע האחרון, כמובן שאנחנו מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל.

זה לא מספיק למצוא ביטוח נוסעים לבולגריה בזול ברגע האחרון. כשאתם שוהים בבולגריה אתם רוצים להנות מהחופשה שלכם במקסימום, להיות בראש שקט ולא לדאוג ממה עלול לקרות ואיך תצטרכו להתמודד עם זה. ביטוח נסיעות לחו"ל צריך להיות מותאם לצרכים שלכם, לסוג החופשה שאתם מתכננים, לגיל ולמצב הבריאותי שלכם ובגלל כל אלה צריך להתייחס לביטוח ברצינות.

כדי למצוא ביטוח לבולגריה המתאים לכם באופן אישי ובמחירים הכי זולים תצטרכו לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה. אלו השלבים שיעזרו לכם לעשות השוואת מחירים נכונה בין חברות הביטוח והפוליסות שהן מציעות וכך למצוא ביטוח נסיעות בזול:

שלב ראשון: איזו סוג של חופשה אתם רוצים? הכינו רשימה של כל הנקודות החשובות הנוגעות לחופשה שלכם לבולגריה, לדוגמה: האם אתם יוצאים לחופשה לבד או עם משפחתית עם ילדים, מה הגיל של הנוסעים והמצב הבריאותי שלכם, האם אתם נוסעים עם חפצים יקרי ערך? מה סוג הפעילות שאתם הולכים לעשות בחופשה, ספורט אתגרי זה משהו שנמצא אצלכם בתכנון? אלו חלק מהדברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר עושים השוואת מחירים בין חברות הביטוח והדרך הטובה ביותר לבחור ביטוח נסיעות לבולגריה שמתאים בדיוק לחופשה האישית שלכם בזול.

שלב שני: להבין בדיוק אילו הרחבות אתם צריכים בפוליסת הביטוח לבולגריה. אחרי שהכנתם רשימה מדויקת של כל הנקודות החשובות אתם צריכים לבחור את ההרחבות המתאימות לכך בפוליסת הביטוח. כאשר אתם עושים זאת בצורה מסודרת ושיטתית השוואת המחירים בין הביטוחים השונים תהיה טובה ונכונה יותר, תשוו תפוחים לתפוחים, וכך תוכלו לדעת בוודאות שאתם בוחרים בפוליסות המציעות לכן את המחירים הזולים ביותר לרמת הצרכים שלכם.

שלב שלישי: שימו לב שהחברה שבחרתם הינה חברה מוכרת ואמינה. כאשר אתם ניגשים לבחירת ביטוח נסיעות לבולגריה חשוב שתראו אילו חברות עומדות מאחורי הפוליסות המוצעות לכם. חשוב לבחור בחברת ביטוח בעלת שם שאפשר לסמוך עליה ושבמידת הצורך תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלה בקלות ולהפעיל את הכיסוי הנדרש. איך תדעו באיזו חברת ביטוח נוסעים לבולגריה לבחור? בתחילת המדריך הצגנו לכם כמה כלים אפשריים בהם ניתן לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות והאמינות בשוק.

שלב רביעי: הקפידו לעבוד על כל הסעיפים בפוליסה. עד כה עשיתם עבודה מרשימה בבחירת ביטוח נסיעות לבולגריה במחיר הזול ביותר שתוכלו למצוא, אז רגע לפני שאתם תאכל'ס מבצעים את הרכישה באונליין דרך אחד מהכלים שהצגנו לכם בתחילת המדריך, תעברו על כל הסעיפים. בכל הרחבה, בכל כיסוי קיימים כמה סעיפים, תהיו דקדקנים ותקראו גם את האותיות הקטנות כדי שתדעו באמת על מה אתם משלמים ואיזה פיצוי מגיע לכם במידת הצורך.

רכישת ביטוח נוסעים לחו"ל באונליין ובאופן עצמאי בכלים שהצגנו לכם זו דרך פשוטה ונוחה, רק חשוב שתשימו לב,  בעת ביצוע רכישת ביטוח נסיעות לבולגריה באונליין אתם עושים זאת ללא תמיכה מקצועית של סוכן ביטוח. מהסיבה הזו חשוב שתבינו איזה ביטוח נסיעות אתם רוכשים ולפני שאתם מבצעים את הרכישה בפועל תקראו את כל הסעיפים בדגש על ההרחבות שהוספתם לפוליסה. וודאו שאתם יודעים את גובה הפיצוי ובאילו מקרים וכן לגבי השתתפות עצמית. זו הדרך הבטוחה ביותר להנות בחופשה לבולגריה בראש שקט.

האם ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר הזול ביותר זו הבחירה הטובה ביותר?

בתחילת המדריך נתנו לכם מספר כלים בהם תוכלו לעשות השוואת מחירים בין ביטוחי הנסיעות ולראות אילו ביטוחים מוצעים במחירים הכי זולים. כאשר אתם בוחנים את אותם ביטוחים המוצעים לכם חשוב שתבינו מהם הכיסויים הבסיסיים ביותר שכל ביטוח נוסעים לבולגריה צריך לכלול. ביטוח נסיעות בסיסי צריך לכלול כיסוי למצבים הנוגעים למצב הבריאותי, כגון: ביקור רופא, מימון תרופות במידת הצורך, אשפוז בבית חולים, טיפולי שיניים דחופים, התייחסות לגילוי הריון בזמן החופשה, הארכה או קיצור חופשה בעקבות מצב בריאותי ועוד. אלו הן דוגמאות בולטות לכיסויים שצריכים להיות חלק גם בביטוח נוסעים לבולגריה הזול ביותר.

פרט נוסף המשפיע על עלויות הביטוח נסיעות לחו"ל הוא גיל המבוטח. כאשר אתם בוחרים בביטוח הזול ביותר הסתכלו על סעיף הגיל כדי לראות שאכן הביטוח תקף לגיל שלכם. "הסיכון הביטוחי" עולה יחד עם הגיל של המבוטח ולכן הגיוני שככל שגיל המבוטח מבוגר יותר כך עלות הביטוח נסיעות תגדל.

לא פחות חשוב גם אם זה נשמע מובן מאליו, לשים לב לתאריכים של הביטוח לבולגריה. תדאגו שהתאריכים יהיו זהים לכרטיסי הטיסה שלכם, יום שפספסתם הוא יום שבו אתם לא מבוטחים.

זה בהחלט מפתה לעשות השוואת מחירים ולבחור את הביטוח הכי בזול שיש, אך חשוב לבדוק טוב שאין סיבה נסתרת לכך שהוא מוצע בזול וכל הסעיפים הבסיסיים נמצאים שם והנתונים היבשים נכונים. ברגע שתדעו אילו סעיפים והרחבות חשוב לכם שיהיו בפוליסה ותוכלו לעשות השוואת מחירים מדויקת עבור הצרכים שלכם תוכלו לקבל הצעות לביטוח נסיעות לבולגריה במחירים הכי זולים התואמים את סגנון החופשה שלכם והצרכים האישיים שלכם. כך תדעו שרכשתם את הביטוח בצורה חכמה ובזול.

שימו לב! כתבנו לכם מדריך מקיף להשוואת מחירים איכותית בין ביטוחי נסיעות לחו"ל, יחד עם זאת הוא אינו משמש כתחליף להמלצה מקצועית. האחריות לקרוא את כל הסעיפים ואת התנאים הנמצאים בפוליסת הביטוח לבולגריה אותה אתם רוכשים חלה עליכם בלבד. במידה ואתם מהססים ומעדיפים להתייעץ עם איש מקצוע עשו זאת. בתחילת המדריך נתנו לכם כמה כלים דיגיטליים להשוואת מחירים במטרה לבחור ביטוח נסיעות לבולגריה המתאים עבורכם ובמחיר הזול ביותר שתוכלו למצוא, באמצעות כלים אלו תוכלו לקבל תמיכה דיגיטלית שבין היתר גם תוכל לסייע לכם במענה על שאלות שונות שעולות לכם בתהליך, כך שגם אם אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל באופן עצמאי אתם לא לגמרי לבד.

אלו הכיסויים החשובים שצריכים להיות בכל ביטוח נסיעות לבולגריה:

כבר קודם ציינו כמה זה חשוב לשים לב מה הכיסויים הקיימים בכל ביטוח נסיעות, כאשר ישנם כיסויים בסיסיים שכל פוליסת ביטוח צריכה להכיל וכן הרחבות חשובות שתואמות את סגנון החופשה שלכם והצרכים האישיים שלכם.  נפרט לכם כאן מספר כיסויים שאי אפשר בלעדיהם ומוכרחים להיות חלק מכל ביטוח נסיעות לבולגריה:

טיפול רפואי: אין לדעת מתי אולי תזדקקו לטיפול רפואי גם כשאתם בחופשה כיפית וממש לא רוצים לחשוב על זה. במידה ובזמן השהות שלכם בבולגריה עלה צורך בסיוע רפואי, ביטוח הנסיעות שרכשתם צריך לכסות את העלויות השונות הכרוכות במתן טיפול רפואי ובדיקת רופא, רכיש תרופות ואפילו אשפוז במקרה של מחלה או תאונה.

ביטול או קיצור חופשה: במידה וקרה מצב בו נאלצתם לקצר את החופשה שלכם בבולגריה או אפילו לבטל אותה לחלוטין, נכנס לתמונה הכיסוי הביטוחי אשר עליו לכסות את העלויות הנוגעות להזזת הטיסה או ביטולה לחלוטין, שינוי הזמנת המלון וכל ההוצאות הנלוות למצב.

אבדן כבודה וחפצים יקרי ערך: לפי הסטטיסטיקה הסיכוי לאבד את המזוודה שלכם בטיסה או חפץ יקר ערך אחר הוא לא קטן, לכן גם הביטוח נסיעות הכי בסיסי צריך לכסות מצב של אובדן או גניבה ולדאוג לכם לפיצוי כספי בהתאם.

ביטוח צד ג': ביטוח צד שלישי מגן עליכם כאשר נקלעתם לתאונה בה אדם נוסף נפגע בדרך מסוימת במעורבות שלכם. תפקידו של ביטוח צד ג' הינו לדאוג לעלויות הקשורות לכך ולהוציא אתכם מהמשוואה הכלכלית. כמובן חשוב לשים לב מהם התנאים, גובה הפיצוי והאם יש השתתפות עצמית.

לכל הכיסויים שהינם חלק מהביטוח נסיעות לבולגריה וציינו את חלקם כאן יש מספר סעיפים שונים, תנאים והגבלות. תוכלו לראות את אותו הכיסוי בשני ביטוחים אך יהיה שוני בסעיפים, בעלות הפיצוי המתקבלת, בהשתתפות העצמית הנדרשת ובמקסימום פיצוי אפשרי. ככלל לכל כיסוי בכל ביטוח נסיעות יש תנאים וסעיפים שונים ועליכם לקרוא אותם בקפידה.

עוד כיסוי שיכול להיות מאוד רלוונטי לכם אך אינו נכלל בפוליסה הבסיסית בביטוח נוסעים לבולגריה הינו הרכיב של ספורט אתגרי. כיסוי זה מגן עליכם במידה ונפצעתם או הייתם זקוקים לטיפול מסוים בעת פעילות אתגרית הנכללת בפוליסה. אמנם הכיסוי מדבר על ספורט אתגרי אך הוא מכניס לתוכו גם פעילויות שלא בהכרח היינו חושבים עליהם כאתגריות, כמו לדוג' צלילה או ספורט ימי ומהסיבה הזו חשוב שתדעו אילו פעילויות הייתם רוצים לעשות בזמן החופשה שלכם בבולגריה.

ביטוח קורונה, גם הוא כיסוי ביטוחי שצריך לקחת בחשבון כאשר עושים ביטוח נוסעים לבולגריה. כולנו כבר יודעים שקורונה זה דבר מציאותי שיכול לקרות וכל מדינה מתייחסת שונה להתפרצות הנגיף. ביטוח נסיעות לבולגריה בצל וירוס הקורונה מאפשר לנו להיות מוגנים במצבים שונים הקשורים להתפרצות מחודשת של הנגיף בזמן החופשה שלנו: כיסוי במצב של ביטול נסיעה בעקבות התפרצות הנגיף, פיצוי במידה ויש צורך בקיצור הטיול בעקבות סגר, הארכת שהותכם בבולגריה במידה ונכנסתם לבידוד או הגנה רפואית במידה ונזקקתם לטיפול או תרופות בעקבות הידבקות בנגיף.

רכישת ביטוח נוסעים לבולגריה אונליין באופן עצמאי

לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין זו פעולה מהירה ויחסית פשוטה. בכל אחד מהכלים שהראנו לכם בתחילת המדריך תוכלו לעשות זאת, ולרכוש ביטוח לבולגריה באופן עצמאי ודיגיטלי ובמחירים הכי זולים.

התחילו את התהליך בהזנת תאריכי הטיסה שלכם לבולגריה, שימו לב שאתם כותבים את התאריכים המדויקים, אלו התאריכים בהם אתם צריכים להיות מבוטחים ויום שלא ירשם במערכת הוא יום שבו אתם לא מבוטחים. כעת עליכם למלא את הפרטים היבשים, ראשית את הפרטים האישיים שלכם ושל כל הנוסעים עמכם לחופשה בבולגריה ולאחר מכן את הצהרת הבריאות בה תציינו את מצבכם הבריאותי והפיזי. חשוב לציין, שהאחראי על מילוי הפרטים ורכישת הפוליסה עליו להיות מעל גיל 18.

אחרי שעברתם על כל הפרטים הסטנדרטים עכשיו זה הזמן להפוך את החיפוש למעניין. באמצעות אחד מהכלים שהצענו לכם תוכלו לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות והאמינות בהתבסס על רשימת הצרכים שלכם. כבר הצלחנו להבין שהביטוח הכי זול אינו בהכרח הביטוח לבולגריה שהכי מתאים לכם, ולכן תאלצו לבחור ולרכוש את ביטוח הנסיעות שישלב גם את כלל הכיסויים המתאימים לכם וגם את המחיר הזול ביותר.

יופי, רכשתם ביטוח נסיעות בזול וגם שתואם את הצרכים שלכם, עכשיו תדאגו שכל הפרטים ליצירת קשר עם חברת הביטוח תהיה לכם בהישג יד, הדפיסו שני עותקים של הביטוח ורשמו את טלפון החירום ליצירת קשר אצלכם בנייד. עשיתם עבודה נפלאה ובחרתם את הביטוח לבולגריה הנכון עבורכם אז ברגע האמת תדאגו שתוכלו להשתמש בו.

מאחלים לכם חופשה מהנה מבוטחת ובטוחה לבולגריה!

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל