אטרקציות בשפלה למשפחות עם ילדים

לא צריך לנסוע רחוק כדי להנות מקצת טבע בישראל, ולמצוא הרפתקאות מיוחדות לכל המשפחה. המדריך לאטרקציות עם ילדים בשפלה מרכז עבורכם את כל החוויות הכי מיוחדות באיזור, לכל מצב רוח ולכל תקציב, ויכול לעזור לכם לחסוך זמן וכסף.

איך מחפשים ומוצאים כרטיסים לאטרקציות עם ילדים בשפלה?

תכנון אטרקציות עם ילדים בשפלה יכול להיות מתיש. נדמה שכבר ניסיתם את כל הפעילויות, ולעיתים קשה להבין איך מוצאים כרטיסים או יוצרים קשר עם בית העסק.

לכן, חיפשנו ומצאנו את הפתרון מושלם: Bookit.fun.

בוק-איט הוא מנוע חיפוש אמין וישראלי לאטרקציות מקומיות. הוא פועל בשיתוף עם מגוון ענק של בתי עסק בכל הארץ, כולל מקומות בוטיק משפחתיים או אטרקציות פחות מוכרות. בלחיצה על חוויה, סיור, או לוקיישן מסוים תוכלו לבדוק את כל האותיות הקטנות (מתאים לילדים? מסלול הליכה קליל? נגיש לעגלה? אפשר להביא חיות מחמד?), לבחור תאריך ושעה, ולבצע הזמנה במגוון אמצעי תשלום.

בוק-איט מופעל על ידי צוות ישראלי שאוהב תיירות ישראלית, ומאפשר למטיילים להגיע למגוון בתי עסק (גם כאלו שלא מפעילים אתר) במקסימום נוחות.

עוד המלצות חשובות למטיילים בשפלה עם ילדים

בדרך כלל, לבילוי עם הילדים בשפלה לא נזדקק לרכב שכור, אבל במקרה ואתם מעדיפים את האופציה של השכרת רכב, מומלץ לקרוא את המדריכים שהכנו על השכרת רכב בישראל. תוכלו לבחור באחד המדריכים הרלוונטיים לצרכים הייחודיים עבורכם: השכרת רכב לסוף שבועהשכרת רכב לטווח ארוך בישראלהשכרת רכב לנהג חדש בישראלהשכרת רכב למשפחות ועוד.

למציאת אטרקציות באזורים שונים ברחבי הארץ, אתם מוזמנים להיעזר במדריכים נוספים: אטרקציות וטיולים בחיפה למשפחות עם ילדיםאטרקציות וטיולים בתל אביב עם ילדיםאילת עם ילדיםאטרקציות וטיולים מודרכים בירושלים עם ילדיםים המלח עם ילדים ועוד.

אטרקציות מומלצות בשפלה למשפחות

אטרקציות בשפלה עם ילדים – תחפושות ומשחקים בפארק מיטל

בסמוך לבילו סנטר נמצאת הרפתקאה נפלאה לכל המשפחה שכדאי שתכירו. פארק מיטל מציע מתחם מקורה ומרגיע, ובו צמחייה יפהפייה וקסומה, פינת חי עם ציפורים טרופיות, פינת משחקים מושקעת במיוחד שכוללת אפילו מיני קיר טיפוס, וגם תחפושות כיפיות לילדים.

הפארק מתאים לכל הגילאים ואפשר להגיע עם עגלה. ראה עוד

אטרקציות למשפחות בשפלה – חוויה של פעם בחיים ברפת של איתי

מחפשים אטרקציות בשפלה עם ילדים שאוהבים חיות? הפרות החמודות ברפת של איתי מחכות לכם במושב ניר בנים! סיור ברפת של איתי הוא הרפתקאה נפלאה לכל המשפחה: תוכלו להאכיל עגלים, להצטלם, לטפס על טרקטורים, ללמוד על העבודה ואפילו ליהנות מבר מעדנים של מוצרי טרה! בילוי מושלם ליום חופשי עם המשפחה. ראה עוד

אטרקציות בשפלה עם ילדים ספורטיביים – נינג'ה מאסטר

משפחות ספורטיביות-הפעילות הבאה היא בשבילכם!

בואו להפוך לנינג'ות אמיתיות במכון נינג'ה מאסטר (מגילאי 5 ומעלה), באולם ענק ומלא במתקני נינג'ה מדהימים ברמה גבוהה! בואו עם בגדי ספורט נוחים ותוכלו ליהנות מחוויה מגבשת גם להורים וגם לילדים. ראה עוד

אטרקציות עם ילדים בשפלה – יום של אקשן ב-VR אניגמה

משחקי מציאות מדומה מתאימים לכל המשפחה ויכולים להפוך לחוויה מגבשת, מלאה בצחוקים ובהנאה. באניגמה תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של משחקים ואפילו לשחק בזוגות.

לא חייב להבין במשחקי מחשב או להיות בעלי ניסיון. מתאים לילדים מגיל 7. ראה עוד

אטרקציות עם ילדים בשפלה – סיור ברמלה העתיקה

רמלה מלאה בנקודות עניין מרתקות והיסטוריות, מפגשי תרבויות, וכמובן אוכל טוב ואותנטי. רון פלד, מנהל התיירות של רמלה, יצר סיור עצמאי שיוביל אתכם לכל המקומות הכי מעניינים בעיר (גם אלו הפחות מוכרים), בזמן שלכם ודרך הפלאפון.

הסיור כולל תוכן מרתק בכל אתר תיירותי, עם קטעי קול וסרטונים. ראה עוד

אטרקציות עם ילדים בשפלה בחינם

מוזיאון בחינם עם ילדים בשפלה – מוזיאון המשאיות והתעבורה ברמלה

הידעתם שברמלה פועל מוזיאון לכל המשפחה ולגמרי בחינם? מוזיאון המשאיות והתעבורה הוא ביקור חובה לכל ילד או ילדה שאוהבים מכוניות ומשאיות. תוכלו לראות מגוון משאיות ורכבים כבדים מעשורים שונים, לטפס על כלי הרכב הגדולים, לקרוא את הסיפור של כל רכב וכמובן להצטלם! ראה עוד

המרפסת של המדינה

אם עוד לא ביקרתם במרפסת של המדינה, זה הזמן. המרפסת של המדינה היא אחת מנקודות התצפית הכי מיוחדות בשפלה.

ניתן לראות ממנה את כל אזור השרון והמרכז ואפילו יותר, בימים בהם הראות טובה. יש חנייה במקום, ובמרחק הליכה קצר נמצא גם אתר דיר קלעה עם שרידי מבנה עתיק. ראה עוד

אגמון הסופרלנד

אגמון הסופרלנד מציע פינה קסומה של טבע בלב העיר, עם אגם יפהפה (אשר משמש כבית למגוון ציפורים ובעלי חיים), ולצידו פינות ישיבה, טיילת, גשר מעץ ומדשאות ירוקות. באגמון, שנמצא בחולות ראשון ליד היס פלאנט והסופרלנד, תוכלו ליהנות מנוף יפהפה עם הגלגל הענק ברקע. ראה עוד

שמורת שפך נחל שורק

שמורת הטבע בשפך נחל שורק, ליד פלמחים, היא אחת הפינות היפות ביותר באיזור השפלה. אפשר ללכת ברגל לצד הנהר, ליהנות מנקודת התצפית על הים או מפינות הפיקניק, ולהתבונן בחיות הבר. המסלול פוגש את החולות ואת החוף בסופו. תוכלו לבחור במסלול הקצר, או ללכת עד שמגיעים לים. ראה עוד

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל