eSim לאיסלנד

סים ו-eSim לאיסלנד – המלצות וטיפים למטייל

רגע לפני החוויה הבלתי נשכחת של חופשה באיסלנד, כדאי לדאוג מראש לכל הפרטים הקטנים כדי שהכל יעבור חלק ותוכלו לצאת לחופשה בראש שקט. חיבור לאינטרנט בחו"ל הוא אחד הפרטים שכדאי לדאוג להם לפני הטיסה. רוב המטיילים מחפשים סים לאיסלנד שהוא לא רק הזול ביותר, אלא גם האמין ביותר. מדריך זה יספק לכם את כל המידע וההסברים בנוגע לרכישת סים ו-eSim לאיסלנד, וייתן לכם המלצות ודרכים יעילות לחיסכון בכסף.

נתחיל עם שאלת השאלות: איפה קונים סים לאיסלנד?

מגוון האפשרויות לקניית סים איסלנדי עלול להיות מבלבל. קיימות בחירות בין סיםeSim, חברות מקומיות, חברות אינטרנטיות וכדומה, אבל מהי האפשרות היעילה והזולה מכולן? איתרנו עבורכם את החברות המומלצות ביותר המציעות שירותים אלה:

Drimsim הינה חברה וותיקה בתחום, מציעה סים פיזי או eSim לבחירתכם. פתרון מעולה למי שמחפשים סים לאיסלנד. דרך דרים סים ניתן למצוא סים לכל מחיר (הסבר על ההבדלים יגיע בהמשך המדריך). הקונספט שלהם מכוון כל כולו לתיירים ולשימוש לטווח קצר: סים לגלישה בלבד, בו משלמים אך ורק על הגלישה בפועל בתעריף קבוע. את הסים אפשר לשמור לטיול הבא – הוא תקף בכ-190 מדינות (יש לציין כי לכל מדינה תעריף משלה). מדובר בקונספט חדשני שמבקש להפוך את עניין הסים לחו"ל לכמה שיותר פשוט וקליל עבור תיירים.

להזמנת Sim או eSim לאיסלנד מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול

"מולטי טראוול" היא גם חברה ישראלית, שמהווה אלטרנטיבה תחרותית ומהימנה בתחום. היתרון המרכזי שלה לעומת חברות בינלאומיות הוא, מן הסתם, שירות לקוחות מעולה בשפה העברית. יתרונות נוספים הם חבילות בהתאמה אישית (עם בחירה מדויקת של נתוני הגלישה והשיחות) ואפילו אופציה לאפליקציית שיחות (במכשירים תומכים). עם מחירים זולים במיוחד אפילו ביחס לחברות מקומיות, בעצם מדובר בחבילות קבועות וזולות של eSim לאיסלנד, עם התקנה קלילה, מרחוק ובלי לצאת מהבית. טיפ קטן: חשוב לבדוק לפני הקנייה שהמכשיר שלכם תומך בeSim. תוכלו לעשות זאת באתר החברה.

להזמנת eSim לאיסלנד ממולטי טראוול לחצו כאן

Airalo

Airalo היא עוד חברה עולמית, מומלצת ואמינה דרכה אפשר להזמין חבילות אינטרנט לאיסלנד, ללא צורך בסים פיזי, בהתקנה מהבית ובמחירים משתלמים. שירות הלקוחות הוא בשפה האנגלית.

להזמנת eSim לאיסלנד מ-Airalo לחצו כאן

חופשה באיסלנד – עוד המלצות וטיפים חשובים

לפני שמזמינים כרטיסי טיסה לאיסלנד, חשוב לבצע השוואת מחירים במנוע חיפוש ייעודי שיאפשר לכם לאתר טיסות זולות לאיסלנד, לקבל מידע על שדה התעופה קאפלוויק באיסלנד ולבחור את דרכי הגעה ממנו לבירה. את אלה תוכלו למצוא במדריך שלנו לטיסות לאיסלנד.

מומלץ לקרוא לפני הטיול על התחבורה הציבורית באיסלנד, על השכרת רכב באיסלנד, על מוניות באיסלנד ועל הזמנת הסעה משדה התעופה באיסלנד במדריך שלנו בנושא תחבורה באיסלנד.

אם אתם מגיעים לאיסלנד עם ילדים, חשוב לוודא שהמלון שאתם מזמינים מתאים לאירוח משפחות, ומומלץ על ידי משפחות שהתארחו בו בעבר. לשם כך הכנו עבורכם כתבה על מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים. תוכלו למצוא רשימה דומה שמתייחסת באופן ספציפי למלונות מומלצים למשפחות בריקיאוויק הבירה.

סוגי סים לאיסלנד

שוק הסלולר באיסלנד הוא בין המתקדמים בעולם. כתיירים אין סיבה להישאר מאחור ומומלץ ליהנות מכל הטכנולוגיות החדשניות בתחום.

כיאה למדינה טכנולוגית במיוחד, ניתן למצוא eSim לאיסלנד בקלות ובמחירים מעולים, אם יודעים איפה לחפש.

לכן, חשוב להכיר את שני סוגי הסים הזמינים באיסלנד: סים קלאסי ו-eSim.

מה זה eSim?

השם eSim הוא למעשה קיצור של Embedded Sim, או בעברית "סים מוטמע". הסים מוטמע בתוך המכשיר כבר ברכישה, ועל מנת לחבר את הסמארטפון לשירותי סלולר כל מה שצריך לעשות הוא לסרוק ברקוד.

האופציה להתקנה מרחוק, בכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט הוא יתרון עיקרי ובולט של eSim לאיסלנד. שכחתם לקנות סים לפני הטיול? מתקינים eSim בשדה התעופה. לא מעוניינים לנסוע לסניף? מתקינים eSim לאיסלנד בבית באופן פשוט.

ומהו סים קלאסי?

כולנו מכירים את הסים המסורתי. נוסעים לסניף של חברת סלולר או מזמינים משלוח, מוציאים את הסים הישן ומתקינים את הסים החדש מפלסטיק (אם ברשותכם סמארטפון עם סים כפול, תוכלו להשאיר את שניהם במכשיר).

אז מה עדיף, סים או eSim לאיסלנד?

כדי לענות על השאלה, כדאי להיעזר בהשוואה הבאה:

מחיר

למרות הטכנולוגיה המתקדמת, חברות סלולר לרוב לא מחייבות יותר על eSim. לכן באותה החברה, עלות הסים וה-eSim המקביל בדרך כלל לא שונה.

בנוסף, מכיוון שהוא אינו דורש משלוח או הגעה לסניף, eSim באיסלנד חוסך זמן וכסף, כך שאלו יתרונות שכדאי לקחת בחשבון.

נוחות

סים קלאסי: יש צורך בהגעה פיזית לחנות או בקבלת משלוח. לאחר מכן, תאלצו להוציא את הסים הישן מהסמארטפון לצורך ההתקנה (למעט מכשירי סים כפול).

כשמדובר בסים איסלנדי, תיירים לרוב רוכשים אותו בשדה התעופה או בעיר, תהליך שעלול לבזבז זמן יקר מהטיול ולהיות מעייף לאחר הטיסה הארוכה. למרות שאולי תוכלו למצוא סים זול יותר באיסלנד, הסים האיסלנדי המקומי בדרך כלל מציע שירות באיסלנדית בלבד ולא ניתן יהיה להפעיל אותו מחוץ לאיסלנד, לכן האופציה הנוחה ביותר תהיה להשתמש ב-eSim. הרבה מחבילות ה-eSim הן בינלאומיות ולכן אפשר יהיה להפעיל אותן מחוץ למדינה, התוקף שלהן לא פג וניתן להטעין אותן במהלך הדרך.

eSim לאיסלנד: התקנה מרחוק שמתבצעת באמצעות סריקת ברקוד שמתקבל בדרך כלל במייל.

ייתכן ותצטרכו להפעיל את הסים בהגדרות, אך מדובר בעניין מהיר ופשוט של כמה לחיצות כפתור.

זמינות

סים קלאסי הוא תלוי מיקום אך זמין באופן נרחב. במיוחד כשמחפשים לקנות סים באיסלנד לאחר הנחיתה: צריך למצוא דוכן סים מהימן או חנות סלולר קרובה בעיר.

eSim: למרות שלא כל חברות הסלולר המסורתיות מציעות eSim לאיסלנד, ניתן למצוא מגוון רחב של חברות אונליין שמציעות eSim. זאת מכיוון שהשירות אינו תלוי מקום (כל מה שהוא דורש הוא חיבור בסיסי לאינטרנט) ניתן לומר ש-eSim הוא האופציה הזמינה יותר.

אמינות

האמינות והבטיחות של סים קלאסי ו-eSim לאיסלנד לחלוטין תלויה בחברה. ל-eSim קיים פוטנציאל להיות יעיל יותר מבחינת יעילות מידע, עם פרוטוקולים מתעדכנים לבטיחות, אך הדבר תלוי בספק הסלולר.

התאמה למכשיר

רק מכשירי סמארטפון מהשנים האחרונות תומכים בטכנולוגיית eSim, בעוד כל מכשיר בשוק הסלולר הישראלי מסוגל לקלוט את הסים הקלאסי. אם קניתם סמארטפון בשנים האחרונות, סביר להניח שהוא תומך eSim, אך מומלץ מאוד לבדוק לפני כן באתרי החברות בהם יש רשימות מפורטות של מכשירים תומכים (תוכלו להיכנס לאתרים דרך הקישורים המופיעים למעלה).

לסיכום, לא קיים ספק ש-eSim לאיסלנד מציע מגוון רחב של יתרונות ומתאים לרוב המטיילים. תהליך הקנייה פשוט במיוחד, כך שגם אם אתם חוששים מלהסתדר עם הטכנולוגיה החדשנית, אין סיבה לדאוג, במיוחד אם רכשתם את הסים מחברה עם שירות לקוחות יעיל.

איפה קונים סים לאיסלנד?

עכשיו, כשהצלחנו להבין את הפרטים הטכניים, בואו ניגש לעניין. כיצד ניתן לקנות סים לאיסלנד?

סים בנמל התעופה קפלאוויק, סים בחנות ברייקיאוויק או אולי פשוט לקנות חבילת חו"ל מהספק בארץ? האפשרויות הן רבות ואנחנו כאן כדי לעשות לכם ולכן סדר בדברים.

האופציות המרכזיות לקניית סים לאיסלנד:

קניית סים לאיסלנד באינטרנט לפני הנסיעה (מומלץ)

זוהי האופציה הנוחה ביותר. ניתן להגיע לטיסה בראש שקט, וליהנות מגישה לאינטרנט מיד לאחר הנחיתה. קיימות ברשתות אופציות והצעות רבות ושונות לקניית eSim לאיסלנד. כאמור, אנחנו ממליצים לוודא שבוחרים בחברה הוגנת ואמינה עם שירות לקוחות מעולה, כמו שלוש החברות שאת הקישור אליהן ניתן למצוא למעלה.

DrimSim

דרים-סים הינה חברה שמתמחה בפתרונות סלולר לתיירים. הסים האוניברסלי שלהם עובד בקונספט תשלום שהוא לא פחות ממושלם לחופשות. תוכלו לבחור בין סים פיזי עם משלוח זול לארץ, לבין eSim. בלי התחייבות לחבילה, עם אינטרנט בלבד, תשלום אך ורק על הגלישה בפועל, וגולת הכותרת: סים אוניברסלי שאפשר להשתמש בו בלא פחות מכ-190 מדינות. במידה ובמהלך הטיול תנפשו גם במדינה אחרת, או אפילו תהיה לכם עצירה בדרך, האינטרנט יהיה זמין בטלפון גם שם, כל עוד אותה המדינה מופיעה ברשימה. שני דברים שחשוב לזכור: אם אתם בוחרים בeSim, תציצו ברשימה שבאתר כדי לוודא שהסמארטפון שלכם תומך eSim. הפרט השני שחשוב לזכור, הוא שבכל מדינה יש תעריף שונה לגלישה, כך שחשוב מאוד לבדוק את רשימת התעריפים באתר לפני כן.

מולטי טראוול

מולטי טראוול היא נציגות ישראלית אשר מציעה חבילות סים לאיסלנד בהתאמה אישית. אין צורך ברכישת סים מיוחד, או בהתחייבות מעבר לחבילה חד פעמית בהיקף שמתאים לכם בדיוק. למעשה, קיימת למולטי טראוול אופציה מדהימה שבה אתם בוחרים בדיוק כמה ג'יגה, כמה שיחות וכמה הודעות אתם רוצים בחבילה, והיא מתומחרת בהתאם באופן אוטומטי.

תהליך ההזמנה של eSim לאיסלנד הוא פשוט: מזינים את התאריכים והיעד "איסלנד" בתיבת החיפוש, ובוחרים בין אחת ממגוון חבילות.

במידה ותרצו לבחור את נתוני החבילה באופן מדויק, יש ללחוץ על "התאמה אישית" לאחר קבלת תוצאות החיפוש.

במולטי טראוול מציעים אך ורק eSim לאיסלנד, כך שחשוב לוודא שהסמארטפון שלכם תומך ב-eSim.

אחד מהיתרונות הבולטים של מולטי טראוול הוא כמובן שירות הלקוחות בעברית, ורשימה ארוכה של חוות דעת מהללות ממטיילים ישראלים ברשת.

Airalo

Airalo היא חלוצה עולמית בתחום ה-eSIM, ובין הראשונות בעולם שסיפקו פתרונות נוחים לחשבונות נדידה גבוהים על ידי מתן גישה ל-200+ כרטיסי eSIM ברחבי העולם במחירים נוחים.

קניית סים לאיסלנד בשדה התעופה ברייקיאוויק

ניתן למצוא מספר שירותים לקניית סים ברייקיאוויק בנמל התעופה קפלאוויק. בשדה, ניתן יהיה למצוא כרטיסי סים בסגנון Prepaid (תשלום מראש) לתקופה מוגבלת באיסלנד. וכמובן, שאפשר למצוא בשדה התעופה גם מכונות אוטומטיות לקניית סים איסלנדי.

קניית סים ברייקיאוויק ברחבי העיר

ניתן למצוא מגוון אופציות לרכישת סים לתיירים בחנויות סלולר המפוזרות ברחבי רייקיאוויק. ניתן לרכוש כרטיסי סים ברייקיאוויק ובאיסלנד בכלל גם בחנויות נוחות, בחנויות אלקטרוניקה ועוד.

קניית סים מאתרים של חברות סלולר איסלנדיות

קניית סים באיסלנד מחברות איסלנדיות מקומיות היא אפשרות נוספת, לעיתים החברות מאפשרות את שליחת הסים המקומי לבית המלון.

מחירי סים באיסלנד

ועכשיו נעבור לשורה התחתונה: כמה עולה סים לאיסלנד?

לפני קניית סים לאיסלנד או e-sim לאיסלנד, כדי לבדוק את טווח המחירים שמצפה לנו. בדקנו את המחירים של כמה אופציות רלוונטיות בחברות המומלצות המופיעות במדריך. קחו בחשבון, שהסכומים והתנאים המופיעים בכתבה נכונים למועד כתיבתה, והם עשויים להשתנות מעת לעת, אבל תוכלו להתרשם כאן מסדרי הגודל, ולבדוק בעצמכם במועד הרלוונטי.

מחיר eSim לאיסלנד עם מולטי טראוול

10.4$ לחבילה של 3 ג'יגה, 16.6$ ל-5 ג'יגה, 32.3$ ל-10 ג'יגה ועוד. לרוב, ככל שחבילת הגלישה גדולה יותר כך המחיר לכל ג'יגה יורד, כך שכדאי להזמין חבילה שתואמת את אורך החופשה המתוכננת ואת צרכי הגלישה שלכם.

מחיר eSim וסים לאיסלנד עם דרים-סים

סים לאיסלנד עם דרים-סים מורכב ממחיר הסים עצמו (10 אירו גם לסים קלאסי וגם לסים אלקטרוני לאיסלנד), ומתעריף הגלישה (שעומד על 0.01 אירו למגה בייט באיסלנד עם דרים-סים). הסכום המינימלי הנדרש להטענה בחשבון הוא 10 אירו.

אם אתם בוחרים בסים קלאסי (פיזי), יש לחשב במחיר גם עלות משלוח, שהוא בד"כ די סמלי (כמה אירו בודדים), גם לארץ.

מחיר eSim לאיסלנד עם Airalo

e-sim לאיסלנד דרך Airalo יעלה לכם 4.5$ לחבילה של 1 ג'יגה למשך 7 ימים. חבילה של 2 ג'יגה ל-14 ימים תעלה 7.5$, 3 ג'יגה ל-30 יום עולה 10$. ניתן להשיג ב-Airalo חבילות ל-30 יום עם נפח נתונים של 5, 10 ו-20 ג'יגה, כאשר ככל שכמות הנתונים גדולה יותר כך המחיר עבור כל ג'יגה נמוך יותר.

מחיר סים באיסלנד עם חברות מקומיות

מחירי חבילות לסים איסלנדי מחברות מקומיות בדרך כלל נעים באזור של כ-10$ לחבילות עם אינטרנט של כ-1 ג'יגה, אך המחירים מאוד משתנים בהתאם לסוג החבילה ולחברה.

תקשורת וסלולר באיסלנד

באיסלנד פועלות שלוש חברות סלולר מובילות: Siminn,Vodafone , Nova

ברוב חלקי המדינה ניתן ליהנות מחיבור 5G נרחב. חיבור האינטרנט באיסלנד במובייל הוא די מהיר, נמצא במקום 7 בין מדינות העולם לחיבור מובייל עם כ 80.19 Mbps  מגה בייט לשנייה בממוצע (לפי אתר fastmetrics ).

האפליקציה הכי פופולרית לשליחת הודעות ושיחות קוליות באיסלנד היא אפליקציית WhatsApp. כדאי להוריד ולהתקין Whatsapp לפני החופשה באיסלנד כדי שתוכלו לתקשר עם מקומיים ונותני שירות מקומיים בקלות, באמצעות חיבור לאינטרנט בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל