עונה מומלצת לחופשה בקזבלנקה

מזג האוויר בקזבלנקה ועונה מומלצת לחופשה

התשובה לשאלה מהי העונה המומלצת לחופשה בקזבלנקה תלויה בכם. יש מטיילים שאוהבים ליהנות מהיתרונות של עונת התיירות, ולא מוטרדים מגודש התיירים במהלך החופשה בקזבלנקה, ולעומתם יש מי שמעדיפים להגיע בעונה החלשה, למרות שאז מזג האוויר בקזבלנקה קריר יותר, כדי למצוא דילים זולים לטיסות למרוקו וליהנות ממחירים ידידותיים (וגם מפחות צפיפות באטרקציות התיירותיות בעיר). כאן תוכלו ללמוד על מזג האוויר בקזבלנקה לאורך השנה, על עונות השנה בקזבלנקה ועל אירועים ופסטיבלים בקזבלנקה, אותם תוכלו לשלב במהלך החופשה שלכם.

      הזמנת דילים לקזבלנקה        |        הזמנת טיסות למרוקו

קזבלנקה היא אחת הערים המרכזיות במרוקו. היא ממוקמת במרכז-מערב המדינה, והיא מרכז תרבותי, כלכלי וגם תחבורתי עם נמל התעופה הגדול ביותר במדינה. כעת, קזבלנקה קרובה מתמיד עבור המטיילים הישראלים, והיא יעד נהדר להתחיל בו טיול משפחתי במרוקו.

קו טיסות ישירות לקזבלנקה החל לפעול ממש לאחרונה ומופעל על ידי רויאל אייר מארוק, וכעת מטיילים ישראלים יכולים ליהנות מהיעד המרתק, שנמצא במרחק של כחמש שעות וחמישים דקות טיסה בלבד.

כחלק מתכנון הטיול, תמיד כדאי להקדיש מחשבה לתאריכים ולזמנים, ולקחת בחשבון את מזג האוויר ואת התנאים הנוספים שיכולים להשפיע על החופשה בקזבלנקה.

מזג האוויר בקזבלנקה הוא מתון, והטמפרטורות בה לא קיצוניות, מה שהופך את העיר ליעד נוח לחופשה במהלך כל השנה.

חופשה בקזבלנקה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בקזבלנקה – השוואת מחירים ומידע חשוב

קזבלנקה – מלונות מומלצים למשפחות

מוניות ותחבורה ציבורית בקזבלנקה, מרוקו

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

סים ו-eSim למרוקו

טיולים מאורגנים למרוקו

מה מזג האוויר בקזבלנקה?

האקלים בקזבלנקה הוא ים תיכוני. קזבלנקה היא עיר עם מזג אוויר מתון והטמפרטורות בדרך כלל לא קיצוניות מאוד, אך בהחלט ניתן להרגיש את ההבדלים בין העונות.

הקיץ בקזבלנקה יבש וחם, אך החום בדרך כלל לא כבד, וזוהי עונה מומלצת לחופשה בקזבלנקה.

ביולי 2021, למשל, הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות הגיעו לכ-30 מעלות צלזיוס בשיאן, אך כדאי להביא לבוש חם לערב, כיוון שהטמפרטורות יורדות ומזג האוויר בלילה קריר לעיתים.

בימי החורף בקזבלנקה מזג האוויר קר יחסית, אך לא מדובר בחורף קפוא אלא די מתון, עם לילות קרים ושעות צהרים קרירות בדרך כלל.

מתי כדאי לטוס לקזבלנקה?

העונה המומלצת לחופשה בקזבלנקה עם ילדים בהחלט תלויה בהעדפות שלכם כמטיילים.

אם אתם מעדיפים להימנע מטיולים בעיר סואנת בחום, זמן מומלץ לחופשה בקזבלנקה יכול להיות אפריל, מאי או אוקטובר, אז מזג האוויר מתון במיוחד, ונע בין קריר לחמים מעט.

אם אתם מחפשים להתחמק מהתקופות הגשומות, הקיץ בקזבלנקה הוא התקופה היבשה ביותר, בעוד נובמבר-פברואר הם החודשים הגשומים ביותר, עם כשישה-שבעה ימי גשם מדי חודש, פחות או יותר. מזג האוויר בחודשי הסתיו בקזבלנקה מתון ונוח, אך הבעיה עם תקופה זו היא שכמויות הגשם עולות במהלך העונה. לעיתים, בחודשים הגשומים ביותר בשנה הגשמים עלולים לשבש את התוכניות שלכם במהלך הטיול.

אם אתם מעדיפים להתמקד בחודשים השקטים ביותר בעיר מבחינת תיירות, שימו לב שתקופות בהן יש חופש ארוך במרוקו עלולות להיות עמוסות במשפחות מקומיות שמטיילות בעיר. לדוגמה, חופשת האביב (כשבועיים בסוף מרץ בדרך כלל), חופשת החורף באמצע ינואר (כשבוע בערך), ועוד.

עונות השנה בקזבלנקה

מזג האוויר בקזבלנקה בקיץ

חודשי הקיץ בקזבלנקה הם חודשים חמים אך בדרך כלל החום לא כבד מדי, והלילות נעימים וקרירים לעיתים. אוגוסט הוא החודש החם ביותר בקזבלנקה. למרות שהיו חודשי קיץ בעבר שהגיעו אל מעל ל35 מעלות צלזיוס, הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות בקיץ בקזבלנקה נעות באיזור 26 מעלות צלזיוס בדרך כלל. הקיץ הוא יבש מאוד עם מעט מאוד גשם, אם בכלל.

הקיץ הוא זמן מומלץ לחופשה משפחתית בקזבלנקה, במיוחד למשפחות שרוצות להנות מהחופים של העיר. טמפרטורות המים בקזבלנקה בשיאה כמובן באוגוסט, באזור 23 מעלות צלזיוס.

חודשי הקיץ הם הפופולריים ביותר לחופשה בקזבלנקה כך שייתכן שיהיו הרבה יותר תיירים בעיר מהרגיל.

מזג האוויר בקזבלנקה בסתיו

אם אתם מתכננים להגיע לקזבלנקה בסתיו, זמן מומלץ לחופשה בתקופה זו יהיה בספטמבר. בספטמבר בקזבלנקה מזג האוויר עדין קייצי: חם במהלך היום (טמפרטורות באזור 26 מעלות צלזיוס), והלילות קרירים אך לא מאוד קרים. בנוסף, זהו עדיין חודש יבש יחסית, רגע לפני החודשים הגשומים ביותר בשנה.

גם באוקטובר ובנובמבר הטמפרטורות מתונות יחסית, אך הן במגמת ירידה ומזג האוויר מתקרר. מלבד זאת, כמויות הגשם מתחילות לעלות באוקטובר, מה שהופך את התקופה לפחות אידיאלית לחופשה משפחתית בקזבלנקה.

מזג האוויר בקזבלנקה בחורף

מזג האוויר בקזבלנקה בחורף קר יחסית, אבל בכל זאת מדובר בחורף די מתון, וטמפרטורות קפואות הן נדירות בדרך כלל. הימים קרירים והלילות קרים, והטמפרטורות נעות בין כ-18-19 מעלות צלזיוס (במהלך היום) לבין כ-8 מעלות צלזיוס בלילה, פחות או יותר. ולמרות זאת, מזג האוויר בקזבלנקה בחורף הוא לא אידיאלי לחופשה. אלו חודשים גשומים, והגשם לעיתים יכול לשבש תוכניות לטיולים.

עונת התיירות בקזבלנקה בחודשי החורף חלשה יחסית (למעט תקופת חג המולד), כך שייתכן שתוכלו למצוא מחירים זולים יותר לחופשה המשפחתית.

מזג האוויר בקזבלנקה באביב

מזג האוויר בקזבלנקה באביב הוא די מתון, עם לילות קרירים וימים מתונים וחמימים מעט. כמויות הגשם יורדות בהדרגה אך ניתן עוד לצפות לגשמים, בעיקר במרץ ובאפריל. לחופשה משפחתית בקזבלנקה בתקופה זו, כדאי לארוז לבוש שמתאים גם לקור וגם לחום.

אירועים שנתיים ופסטיבלים בקזבלנקה

מלבד מזג האוויר ועונות התיירות, בעת תכנון הטיול אפשר גם להתמקד באירועים התרבותיים בקזבלנקה שמתרחשים מדי שנה בעיר ויכולים להפוך את החופשה המשפחתית שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

ג'אזבלנקה Jazzablanca

ג'אזבלנקה הוא פסטיבל ג'אז בקאזבלנקה שמתקיים מדי שנה במשך כשישה ימים, מארח מגוון אמנים, ומגיעים אליו אוהבי ג'אז רבים. הפסטיבל אירח בעבר אמנים בינלאומיים כמו גלוריה גינור, פרנץ פרדיננד, ג'ייסון מראז ועוד.

ל'בולברד L'Boulevard

ל'בולברד הוא פסטיבל מוזיקה בקזבלנקה שמתקיים בעיר מדי שנה. הפסטיבל נמשך כארבעה ימים, וכולל תחרות לאמנים מוזיקליים צעירים או ותיקים בז'אנרים של אלקטרו, ראפ, רוק/מטאל ופיוז'ן.

פסטיבל דה קזבלנקה Festival De Casablanca

פסטיבל קזבלנקה מתקיים מדי שנה ביולי במשך כארבעה ימים, והוא אחד הפסטיבלים הגדולים והפופולריים במדינה. הוא מתאים לכל הגילאים, וכולל מגוון הופעות מכל הז'אנרים של אמנים מקומיים ובינלאומיים. בעבר הופיעו בפסטיבל באסטה ריימס, שון פול, חמיד אל קסרי, ועוד.

מזג האוויר בקזבלנקה לפי חודש

בחלק האחרון של המדריך, נבדוק מהו מזג האוויר בקזבלנקה לפי חודש. אלו טמפרטורות וכמויות גשם ממוצעות ומשוערות בלבד (לפי שנים קודמות), אך כמובן שלא ניתן לקבל תחזית מדויקת זמן רב מראש. לכן, כדאי לבדוק שנית את תחזית מזג האוויר המדויקת מספר ימים לפני התאריך הרצוי.

מזג האוויר בקזבלנקה בינואר

מזג האוויר בקזבלנקה בינואר הוא קר, וזהו למעשה החודש הקר בשנה בעיר. הטמפרטורות בחודש זה נעות בין כ-17 לכ-8 מעלות צלזיוס וזהו חודש גשום, עם כ-60 מ"מ של גשם בכשמונה ימים. לקראת סוף ינואר בתי הספר במרוקו יוצאים לחופשת חורף של כשבוע מה שעלול להשפיע על התנועה התיירותית המקומית בעיר.

מזג האוויר בקזבלנקה בפברואר

החורף עדיין בעיצומו, והטמפרטורות בקזבלנקה בפברואר נעות בין כ-18 לכ-10 מעלות צלזיוס. גם בפברואר בקזבלנקה מזג האוויר ממשיך להיות גשום.

מזג האוויר בקזבלנקה במרץ

מזג האוויר במרץ בקזבלנקה מביא איתו לעיתים עלייה קלה מאוד בטמפרטורות, אך הוא עדיין קריר והטמפרטורות נעות בין כ-19 לכ-11 מעלות צלזיוס. ניתן עדיין לצפות לכשישה ימי גשם במהלך החודש, פחות או יותר, אך בדרך כלל פחות יורד גשם מאשר בחודשי החורף. בסוף מרץ בקזבלנקה בתי הספר יוצאים לחופשת אביב ארוכה, מה שעלול להשפיע על תנועת התיירות בעיר.

מזג האוויר בקזבלנקה באפריל

הטמפרטורות באפריל בקזבלנקה ממשיכות במגמת עלייה קלה ונעות בין כ-20 מעלות צלזיוס לכ-12 מעלות צלזיוס, עם מספר ימי גשם בודדים בדרך כלל.

מזג האוויר בקזבלנקה במאי

מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בקזבלנקה, רגע לפני העונה התיירותית אך כשהחודשים הגשומים ביותר כבר הסתיימו. מזג האוויר במאי בקזבלנקה מתון ונוח והטמפרטורות נעות בין כ-22 לכ-15 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בקזבלנקה ביוני

מזג האוויר ביוני בקזבלנקה מעולה לטיולים, חם במהלך היום וקריר אך מתון בלילה.  הטמפרטורות במהלך היום ביוני בקזבלנקה נעות באזור 25 מעלות צלזיוס, פחות או יותר, וזהו חודש יבש יחסית עם מעט מאוד גשם אם בכלל.

מזג האוויר בקזבלנקה ביולי

הקיץ בעיצומו בקזבלנקה ביולי, ומזג האוויר חם במהלך היום עם טמפרטורות שנעות באזור 26 מעלות צלזיוס, אך עלול להיות קריר בלילה (באזור 20 מעלות צלזיוס). זהו חודש יבש בדרך כלל בעיר. חודש יולי הוא חלק מעונת השיא בקזבלנקה מבחינת תיירות, וכדאי להזמין בתי מלון וטיסות כמה שיותר זמן מראש.

מזג האוויר בקזבלנקה באוגוסט

אוגוסט הוא החודש החם ביותר בקזבלנקה. הטמפרטורות מגיעות עד לכ-28 מעלות צלזיוס בדרך כלל, מעט פחות או מעט יותר, והלילות מתונים עם טמפרטורות באזור 20 מעלות צלזיוס. גם אוגוסט הוא זמן תיירותי בעיר וכדאי לבצע הזמנות לחופשה המשפחתית בקזבלנקה כמה שיותר זמן מראש.

מזג האוויר בקזבלנקה בספטמבר

מזג האוויר בספטמבר בקזבלנקה עדיין קיצי, חם ויבש, עם טמפרטורות שנעות באזור 26 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, פחות או יותר, ולילות נעימים אך לעיתים קרירים מעט.

מזג האוויר בקזבלנקה באוקטובר

מזג האוויר בקזבלנקה באוקטובר כבר פחות חם, אך הטמפרטורות בשעות היום עדיין נעימות ונעות באזור 24 מעלות צלזיוס. הלילות קרירים ויש כבר מעט יותר גשם, עם מספר ימי גשם בודדים וכארבעים מ"מ, פחות או יותר, במהלך החודש.

מזג האוויר בקזבלנקה בנובמבר

מזג האוויר בקזבלנקה בנובמבר כבר פחות אידיאלי לחופשה משפחתית, כיוון שהעונה הגשומה כבר מתחילה וזהו למעשה אחד החודשים הגשומים ביותר עם כ-60 מ"מ וכשבעה ימי גשם, פחות או יותר, במהלך החודש.

מזג האוויר בקזבלנקה בדצמבר

החורף מתחיל ומזג האוויר בקזבלנקה בדצמבר בדרך כלל נע בין קריר לקר, עם טמפרטורות שנעות בין 18 לכ-10 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לכשבעה ימי גשם במהלך החודש, פחות או יותר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל