עונה מומלצת לחופשה במקסיקו סיטי

מזג האוויר במקסיקו סיטי ועונה מומלצת לחופשה

מתלבטים מהו הזמן הטוב ביותר להזמנת חופשה במקסיקו סיטי? למעשה, אין תקופה שלא מתאימה לביקור במקסיקו סיטי. כל עונה מציעה משהו אחר מבחינת מזג האוויר, האירועים והאוכל המקומי. למרות מיקומה באזור טרופי, העובדה שהיא נמצאת בגובה של 2,240 מטר מעל פני הים הופכת את מזג האוויר במקסיקו סיטי נעים למדי בכל ימות השנה. עם זאת, הקיץ גשום ובמהלך החורף יכול להיות די קריר, במיוחד בלילה. כאן תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש לכם על מנת להחליט מתי הכי מתאים לכם להזמין חופשה במקסיקו סיטי: מזג האוויר לאורך חודשי השנה, העונה המומלצת לחופשה, אירועים המתקיימים בעיר במהלך השנה ועוד.

מקסיקו סיטי היא בירת מקסיקו, אחת מהערים הגדולות בעולם, ויעד פופולרי למטיילים שאוהבים ערים גדולות מלאות בתרבות. יש למקסיקו סיטי הרבה מה להציע למטייל, וגם אם היא נקודת מעבר עבורכם, מומלץ להקדיש לה מספר ימים.

חופשה במקסיקו סיטי – עוד מידע למטייל:

מקסיקו סיטי – בתי מלון מומלצים למשפחות

השכרת רכב במקסיקו סיטי בירת מקסיקו – טיפים ומידע

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים ומידע חשוב

פזו מקסיקני (MXN) – רכישת מט"ח בנתב"ג

מהו מזג האוויר במקסיקו סיטי?

האקלים במקסיקו סיטי הוא אקלים סובטרופי. הימים נשארים חמימים במהלך כל השנה, ומזג האוויר בלילה נע בין קריר לקר. למרות שהטמפרטורות כן משתנות במהלך ארבעת העונות, ההבדל המרכזי בין העונות במקסיקו הוא בכמויות הגשם, ולכן מבדילים בדרך כלל גם בין העונה היבשה לבין העונה הגשומה.

מהי העונה הגשומה במקסיקו סיטי?

העונה הגשומה במקסיקו נמשכת בערך ממאי או יוני ועד בערך אוקטובר או נובמבר.

החודש הגשום ביותר במקסיקו סיטי הוא יולי והחודשים היבשים ביותר במקסיקו סיטי הם דצמבר עד פברואר. החודשים החמים ביותר במקסיקו סיטי הם אפריל ומאי והקרים ביותר הם דצמבר וינואר.

מתי כדאי לטוס למקסיקו סיטי?

אם אתם מתכננים חופשה במקסיקו ושואלים את עצמכם מתי כדאי לטוס למקסיקו סיטי, התשובה תהיה שונה לפי מה שאתם מחפשים כמטיילים. עם זאת, עונה מומלצת לחופשה במקסיקו סיטי היא בדרך כלל בעונות המעבר, ובמיוחד באביב בחודשי מרץ עד מאי. בחודשים אלו, מזג האוויר מתון יחסית. במרץ ובאפריל כמויות הגשם די מינימליות,  ומזג האוויר חם במהלך היום וקר בלילה אך לא קר מדי. במהלך חודשי הסתיו נרשמת בדרך כלל ירידת בכמויות הגשמים, ומזג האוויר נעים ומתון במהלך היום וקר בלילה.

החסרונות של הקיץ והחורף, לעומת זאת, הם שבחורף, למרות שמדובר בחורף מתון בסך הכל, נרשמות הטמפרטורות הנמוכות ביותר במקסיקו סיטי שנעות בין כ-23 מעלות צלזיוס לכ-6 מעלות צלזיוס, וחודשי הקיץ הם הגשומים ביותר בשנה.

התיירות בשיאה בכל תקופת חגים או חופשה ארוכה, כמו חג המולד או חודשי יולי ואוגוסט. בזמנים כאילו, כדאי מאוד להזמין כרטיסי טיסה, מלונות וכו' מראש.

מלבד מזג האוויר, ישנן עוד סיבות לתכנן את החופשה במקסיקו סיטי במועדים מסוימים בשנה, כמו אירועים תרבותיים וכדומה:

אוהבי המוזיקה ייהנו מביקור במקסיקו סיטי במהלך פסטיבל ויוה לטינו, אחד מפסטיבלי המוזיקה המפורסמים של מקסיקו סיטי שמתקיים מדי שנה במרץ ומארח מגוון אמנים ממגוון ז'אנרים וארצות.

אוהבי המוזיקה האלקטרונית יוכלו לתכנן את החופשה במקסיקו סיטי בפברואר ולהגיע לפסטיבל EDC מקסיקו סיטי, פסטיבל מוזיקה אלקטרונית שאירח בעבר שמות כמו סקרילקס, דיג'יי סנייק ועוד.

מי שרוצה לצפות בפריחת עצי הסיגלון (ג'קרנדה), הזמן המומלץ לחופשה במקסיקו סיטי יהיה עבורו בין סוף מרץ לתחילת אפריל בדרך כלל.

עונות השנה במקסיקו סיטי

מזג האוויר במקסיקו סיטי בקיץ

אם אתם מתכננים חופשה בקיץ במקסיקו סיטי, החל מיוני ועד לספטמבר, סביר להניח שתתקלו בגשם לעיתים קרובות, כך שכדאי להיות מצוידים במטרייה. הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות בקיץ נעות באיזור 25 מעלות צלזיוס והנמוכות, בלילה בדרך כלל, נעות באיזור 12 מעלות צלזיוס, כך שמזג האוויר מתון – לא חם מדי ולא קר מדי. לעיתים בחודשים אלו ניתן למצוא דילים טובים כיוון שחלק מהמטיילים מעדיפים להגיע לעיר בתקופות יבשות יותר.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בסתיו

חודש ספטמבר עדיין גשום מאוד, אך במהלך הסתיו כמויות הגשם יורדות. גם הטמפרטורות יורדות מעט, אך מזג האוויר נשאר מתון, נעים במהלך היום עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-24 מעלות צלזיוס ומעט קר יותר בלילה לעומת חודשי הקיץ. באוקטובר ובנובמבר מזג האוויר מעולה ומתון יחסית, וזהו זמן טוב לחופשה במקסיקו סיטי.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בחורף

מזג האוויר בחורף במקסיקו סיטי נשאר מתון למרות שזוהי התקופה הקרה ביותר בשנה. למרות שזהו חורף מתון יחסית, הלילות עלולים להיות די קרים עם טמפרטורות נמוכות ממוצעות באזור 6 מעלות צלזיוס. עם זאת, הימים נעימים והטמפרטורות הגבוהות הממוצעות מגיעות עד לכ-23 מעלות צלזיוס במהלך היום. זוהי גם התקופה היבשה ביותר בשנה, עם כמות מינימלית מאוד של גשם.

מזג האוויר במקסיקו סיטי באביב

האביב הוא זמן מומלץ להגיע למקסיקו סיטי. מזג האוויר מתון, עם שילוב של טמפרטורות נעימות וכמויות מינימליות יחסית של גשם לעומת הקיץ. הימים חמים בחודשים אלו אך בדרך כלל לא חמים מדי, עם טמפרטורות גבוהות ממוצעות שמגיעות עד לכ27 מעלות צלזיוס, והלילות קרירים.

אירועים, חגים ופסטיבלים במקסיקו סיטי

כאמור, מקסיקו סיטי היא עיר עשירה בתרבות והיסטוריה. אם תוכלו לשלב בחופשה במקסיקו סיטי את אחד ממגוון האירועים התרבותיים המתקיימים בעיר מדי שנה, החל מפסטיבלי מוזיקה ועד למסורת תרבותית רבת שנים, הטיול שלכם יהפוך בין רגע מסתם עוד טיול לחוויה תרבותית בלתי נשכחת.

אלו רק כמה מהאירועים השנתיים החשובים ביותר במקסיקו סיטי:

יום המתים במקסיקו סיטי (דיה דה מוורטוס)

יום המתים, או דיה דה מורטוס, הוא אחד מהאירועים התרבותיים החשובים וגם הידועים ביותר במקסיקו. למרות שזהו מועד של זכר המתים, האווירה חגיגית והפסטיבל המתקיים לכבודו במקסיקו סיטי הוא אירוע מומלץ מאוד. האירוע מתקיים בדרך כלל בסוף אוקטובר-תחילת נובמבר, וחגיגות יום המתים במקסיקו סיטי כוללות מגוון אירועים ופעילויות שבמרכזן תהלוכת יום המתים מלאה בריקודים, מוזיקה ותלבושות מסורתיות.  ביום המתים במקסיקו סיטי נוהגים לבקר בבתי הקברות ולהניח פרחים ומתנות על קברי המתים.

ויוה לטינו

ויוה לטינו הוא אחד מפסטיבלי המוזיקה המפורסמים והגדולים במקסיקו. הוא מתקיים  מדי שנה במקסיקו סיטי, בדרך כלל במרץ/אפריל, ונמשך כשלושה ימים. הפסטיבל מביא לבמה מגוון אמנים ממגוון ז'אנרים, החל מלהקות מקומיות ועד לשמות ענקיים כמו הגורילז, לימפ ביזקיט, הפיקסיז ואפילו אינפקטד משרום הישראלים.

פסטיבל המרכז ההיסטורי במקסיקו סיטי

פסטיבל המרכז ההיסטורי הוא אירוע תרבותי ותיק וחשוב, שמתקיים כל שנה במקסיקו סיטי באפריל. פסטיבל דל סנטרו היסטוריקו, בשמו הספרדי, כולל בתוכו מגוון פעילויות תרבותיות, מוזיקה, ריקודים, תצוגות אמנות, אוכל טוב ועוד.  תוכלו ליהנות ממגוון הופעות במהלך הפסטיבל, וגם מפעילויות שמתאימות למשפחות עם ילדים.

מצעד האלבריחס במקסיקו סיטי

מצעד האלבריחס הוא מצעד במקסיקו סיטי שמתקיים מדי שנה בסוף אוקטובר במרכז ההיסטורי של העיר. האלבריחס הם פסלים של יצורי פנטזיה שנוצרו במקור על ידי פדרו לינארס שגם המציא את שמם. הם צבועים בצבעים בוהקים ושמחים. המצעד הוא מחווה ליצורים אלו וליוצרי אמנות עממית מקומית, הוא מלא בפסלי ענק צבעוניים של האלבריחס, בריקודים ובמוזיקה. זוהי חוויה מומלצת לכולם, ובמיוחד למשפחות עם ילדים שמבקרות במקסיקו סיטי.

מזג האוויר במקסיקו סיטי לפי חודש

תמיד כדאי לדעת מה צפוי לכם מבחינת מזג האוויר במקסיקו סיטי במהלך החופשה שלכם, ולכן ביקשנו לבדוק מהן הטמפרטורות הממוצעות מדי חודש וכמה גשם צפוי לרדת. עם זאת, שימו לב שתחזיות מזג האוויר הן ממוצעות בלבד (לפי שנים קודמות) ולא ניתן לחזות באופן מדויק את מזג האוויר הצפוי זמן רב מראש. לכן, מומלץ לבדוק שנית את תחזית מזג האוויר המדויקת מספר ימים לפני התאריך הרצוי.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בינואר

בינואר במקסיקו סיטי החורף בעיצומו, ולמרות שזהו אחד החודשים הקרים בשנה בעיר, הטמפרטורות במהלך היום עדיין נעימות ומגיעות עד לכ-21 מעלות צלזיוס. הלילות קרים עם טמפרטורות שנעות מעט מתחת לעשר מעלות צלזיוס בשעות הקרות ביותר. עם זאת, זהו גם חודש יבש במיוחד, כמעט ללא גשם בדרך כלל.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בפברואר

מזג האוויר במקסיקו סיטי בפברואר עדיין נעים במהלך היום, עם טמפרטורות שנעות מעט מעל 20 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, ולילות קרים (מעט מתחת לעשר מעלות צלזיוס בשעות הקרות). גם פברואר הוא חודש יבש יחסית.

מזג האוויר במקסיקו סיטי במרץ

מרץ מביא אתו את תחילת האביב במקסיקו סיטי, וגם עלייה בטמפרטורות.  זהו זמן מומלץ לטוס למקסיקו סיטי, עם מזג אוויר מתון. הטמפרטורות במקסיקו סיטי במרץ נעות בין כ-26 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום לבין כ-8 מעלות צלזיוס בשעות הקרות של הלילה בדרך כלל. יש מעט יותר סיכוי לגשם אך כמויות הגשם עדיין מינימליות יחסית.

מזג האוויר במקסיקו סיטי באפריל

אפריל הוא חודש מומלץ לחופשה במקסיקו סיטי. הטמפרטורות נעות בין כ-10 מעלות צלזיוס לכ-26 מעלות צלזיוס, ולמרות שיש סיכוי לגשם מדי פעם כמויות הגשם די מינימליות.

מזג האוויר במקסיקו סיטי במאי

מזג האוויר במקסיקו סיטי במאי עדיין מתון אך כמויות הגשם מתחילות לעלות מעט, רגע לפני תחילת העונה הגשומה. הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות מגיעות עד לכ-27 מעלות צלזיוס במהלך היום בדרך כלל, בעוד הלילות קרירים, עם טמפרטורות שצונחות עד לכ-12 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר במקסיקו סיטי ביוני

ביוני מתחילה העונה הגשומה במקסיקו סיטי. ניתן לצפות לגשם לעיתים קרובות. מזג האוויר צפוי להיות חם במהלך היום וקריר בלילה.

מזג האוויר במקסיקו סיטי ביולי

הקיץ בעיצומו במקסיקו סיטי ביולי וכך גם העונה הגשומה. ניתן לצפות לגשם לעיתים קרובות, ומזג האוויר עדיין מתון, חם במהלך היום אך לא חם מדי בדרך כלל, וקריר במהלך הלילה. חודש יולי במקסיקו סיטי הוא בדרך כלל החודש הגשום בשנה.

מזג האוויר במקסיקו סיטי באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט במקסיקו סיטי ממשיך להיות גשום. כמו בחודשי הקיץ שלפניו, גם באוגוסט מזג האוויר חם במהלך היום, וקריר בלילה.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בספטמבר

הקיץ נגמר והסתיו מתחיל, אך מזג האוויר בספטמבר במקסיקו סיטי עדיין גשום, למרות שמעט פחות מחודשי הקיץ. בחודש זה, הטמפרטורות מתונות, הימים חמים אך לא חמים מדי בדרך כלל, והלילות קרירים.

מזג האוויר במקסיקו סיטי באוקטובר

אוקטובר הוא חודש טוב לחופשה במקסיקו סיטי. כמויות הגשם במגמת ירידה במעבר בין העונה הגשומה לעונה היבשה במקסיקו, ומזג האוויר מתון ונע בין חמים במהלך היום לקריר בלילה.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בנובמבר

נובמבר הוא חודש מומלץ לחופשה במקסיקו סיטי. הטמפרטורות נעימות וחמימות במהלך היום עם טמפרטורות גבוהות ממוצעות באזור 23 מעלות צלזיוס, אך הלילות עלולים להיות די קרים עם טמפרטורות נמוכות ממוצעות שיכולות לרדת עד לכ-7 מעלות צלזיוס. כמויות הגשם ממשיכות במגמת ירידה עם הרבה פחות גשם לעומת החודשים הקודמים.

מזג האוויר במקסיקו סיטי בדצמבר

העונה היבשה בעיצומה וכך גם החורף במקסיקו סיטי בדצמבר. מזג האוויר נעים במהלך היום וקר בלילה, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין כ-6 מעלות צלזיוס במהלך הלילה בדרך כלל לכ-23 מעלות צלזיוס במהלך היום. עם זאת, זהו בדרך כלל החודש היבש ביותר במקסיקו סיטי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל