הלוקישיינים הרומנטיים ביותר בישראל להצעת נישואין

רוצים להציע נישואין לבת הזוג המדהימה שלכם? מחפשים את הלוקשיין המושלם? הגעתם למקום הנכון! אם אתם רוצים להפוך את הצעת הנישואין שלכם למשהו מיוחד באמת, באירוע שייחרט בזיכרונכם לעד, אז במיוחד עבורכם הכנו רשמת לוקשיינים מדהימים ממש כאן בישראל הקטנה שלנו! מוכנים? רדו על ברך אחת ובוא נתחיל.

שוטי שוטי ספינתי – יאכטה בים היכון

מה יותר רומנטי מלקחת את בת זוגתך לשיט ביאכטה יפהפייה, לצאת איתה אל הים הכחול הפתוח, לנשום עמוק את מי המלח ולצפות בשקיעה הצובעת את השמיים בגווני ונילה סקיי? זהו הרגע המושלם לפתוח בקבוק שמפנייה ולהציע לאהבת חייך להינשא לך ברקע הרומנטי מכולם.

העיר שחוברה לה יחדיו – עיר הקודש

הינה לכם הצעה ללוקשיין רומנטי במקום הקדוש ביותר – הכותל. שם בכותל המערבי, במעמד המקודש הזה, אתה כורע ברך לצד האבנים שהיו בעבר חלק ממקדש האלוהים. יש משהו עוצמתי, מיוחד ומרגש להיות תחת כיפת השמיים, בעיר דוד ולהציע שם נישואין.

ים המלח – כל היופי שבעולם

ייתכן כי אתה חושב: "מה ים המלח זה של זקנים"… אבל בים המלח יש לוקשניים סופר ייחודים. אתה יכול להזמין לכם טיול באזור עם מדריך  מוסמך אשר ייקח אתכם לראות את כל המקומות הכי מיוחדים שיש לים המלח להציע. אין כל ספק ששניכם תופתעו מיופיו הטבעי של המקום הכי נמוך והכי מיוחד בעולם כולו. ואם אתה ממש רוצה לפנק, סגור לכם לילה במלון עם ספא וכל שאר הפינוקים שים המלח מציע.

הר החרמון – לא רק שלג

כמה רומנטי לצאת לסופ"ש מושלג בהר הכי חורפי בישראל. שם בצימר חם ונעים, כשסביבכם שלג לבן ובתולי, תוכל להציג לה את השאלה. אם בדיוק יורד שלג ואתם זוכים לצפות בפתיתי השלג הרכים נופלים וצובעים את הארץ בלבן, התפאורה הזו אפילו עדיפה. ואם אתם בעניין של סקי תוכל להציע לה ברכבל בדרך לפסגת ההר ולרגש אותה עד מאוד.

ראש הנקרה – אי שם בצפון היפה

ראש הנקרה הוא אחד המקומות היפים בארץ, תוכלו לעלות על הרכבל, לטייל בנקרות לצעוד על חוף הים וליהנות ממקום יפהפה וייחודי. תוכל לארגן לכם סלסילת פיקניק, וכך על החולות הרכים, להציע לה נישואין.

מערת הנטיפים – עולם קסום של טבע

מי אמר שהצעת נישואין צריכה להיות בלוקשיין פתוח ומוכר? רוצה להפתיע אותה לגמרי? קח אותה למערת הנטיפים, שם תוכלו להתרשם מיצירתו של הטבע במשך אלפי השנים, לטייל בין הנטיפים, ליהנות במערה הקרירה וכך בלי שהיא שמה לב, תוכל להפתיע אותה בהצעת נישואין נדירה.

הגנים הבהאיים – יצירת אומנות בפרחים

הגנים הבהאיים בחיפה הם לא פחות מיצירת אומנות מדהימה. לאורך הגנים העצומים, תוכלו לחזות בשלל פרחים צבעוניים, ולהתרשם מסגנון הגינון הכה ייחודי הזה. תוכלו לצאת לסיור מודרך במקום ולשמוע עוד על הגנים ועל הדת הבהאית. שם בתוך כל היופי הזה, תוכל להציע לזוגתך היפה לבלות ביחד את המשך חייכם.  

לא רק ביבשה אלא גם באוויר – כדור פורח

הצעת נישואין לא חייבת להיות על היבשה, היא בהחלט יכולה להיות גם באוויר. כל מה שצריך זה – בלון פורח, סלסילת פיקניק, הרבה מצב רוח טוב, צלם שיתעד את האירוע וכמובן טבעת אירוסין. וכך אי שם גבוה גבוה בשמיים, לרקע נוף מדהים ועוצר נשימה, תוכל להציע לה נישואין בלוקשיין רומנטי במיוחד.

הצעה לזוגות חובבי אקסטרים – צניחה חופשית

אם אתם זוג שאוהב להעלות את הדופק ולשגע את האדרנלין בגוף, ההצעה הזו תפורה עליכם. תוכל לארגן מראש על האדמה, שלט עצום ובו כתוב "התינשאי לי" או להכין מאבנים, מקלות, פרחים או כל חומר אחר שתרצה- כיתוב ענק שהיא תוכל לראות כשהיא צונחת ומתקרבת אל הנחיתה ולרגש אותה גם בצניחה וגם בהצעה!

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל