היתרונות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין

יש כמה יתרונות שונים ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין, כאשר בראש ובראשונה, מדובר על נוחות וכמובן מחירים אטרקטיביים יותר. כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות אונליין, אתם משלמים על הביטוח ולא על המזכירה, המזגן, השכירות והעובדים של המשרד. איך זה עובד? המשיכו לקרוא.

היתרונות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין עולים על החסרונות, כאשר החיסרון העיקרי ודי היחיד הוא זה: לעיתים קשה למצוא חברת ביטוח אונליין באמת מהימנה. לא בגלל שיש שרלטנים בשוק חלילה, אלא בגלל שיש המון חברות ביטוח שונות, פורטלים הנושא ועוד תוצאות חיפוש רבות בגוגל. לכן, כאשר אתם מחפשים חברת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין, הקפידו על הדגשים הבאים לפניכם:

  • המלצות: בדקו כי חברת הביטוח מחזיקה בהמלצות ומסוגלת לספקן לפי דרישה.
  • מחירים: הקפידו לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין ולחסוך בכיס.
  • שירות לקוחות: במקרה הצורך, חשוב להיות מסוגלים לקבל שירות לקוחות בעברית אשר זמין 7\24.
  • שירות מקוון: כשם שתרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין, ככה גם תוכלו בד"כ לקבל שירות לקוחות אונליין בכל רגע ומכל מקום.

מה כ"כ נוח ברכישת ביטוח נסיעות אונליין?

ביטוח נסיעות אונליין יכול להיות מאוד נוח כאשר רוכשים אותו במקומות הנכונים. אם איתרתם מקום מקצועי לרכוש בו את הביטוח, זה חוסך לכם את הטרחה של ללכת למשרדי חברת הביטוח, ובדרך כלל יש אפשרויות זמינות המכסות כל מיני דברים כגון שירותי בריאות בחו"ל, ביטול נסיעה, אובדן מזוודות, הטסה לישראל הכוללת פינוי חירום ועוד.

בנוסף, לעתים קרובות ביטוח נסיעות אונליין מאוד משתלם וקל להפעיל את הפוליסה במהירות אם יש צורך בכך. נכון להיום, ביטוחי הנסיעות הנפוצים ביותר הם הביטוחים שניתן להפעיל אותם באמצעות כרטיס מגנטי. במילים אחרות, אלו הם ביטוחים שניתנים להפעלה על ידי כרטיס הדומה לכרטיס האשראי שלכם.

מעוניינים? לחצו להזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל באתר Gooday.

כיצד מפעילים ביטוח נסיעות וכיצד בוחרים חברת ביטוח?

כאשר מבוטחים צריכים להפעיל את הפוליסה, הם פשוט "מגהצים" את כרטיס חברת הביטוח כדי לשלם על הוצאות רפואיות, עלויות אשפוז, עלויות תרופתיות ועוד. זאת, בכל הנוגע לחברות ביטוח אשר מספקות כרטיסים מגנטיים מפלסטיק למבוטחים שלהן. במקרים בהם הפוליסה מופעלת באמצעים או דרכים אחרות, יש לפנות בד"כ לחברת הביטוח כדי להפעיל את הפוליסה.

על מנת לבחור את חברת הביטוח הנכונה, כדאי לשים לב להיבטים הבאים:

  • הבדילו בין סוגי הכיסויים: פוליסות שונות מציעות רמות הגנה שונות, לכן חשוב להבין את סוגי הכיסויים הזמינים ולקבוע מה המתאים ביותר לטיול שלכם.
  • המלצות של מבוטחים אחרים: בקרו באתר GOODAY ותבדקו ביקורות של לקוחות באינטרנט, כדי לקבל מושג עד כמה החברה אמינה ועד כמה היא מטפלת במבוטחיה כהלכה.

צריכים סיוע נוסף?

צוות GOODAY ישמח לספק לכם סיוע מקיף בכל הנוגע לרכישת ביטוחים וכן השוואת מחירים לביטוח נסיעות דרך האתר – צרו קשר כעת.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל