השכונות המסוכנות ביותר ברחבי העולם

למרבה הצער, ברחבי העולם יש לא מעט מקומות מסוכנים. עוני מוביל לפשע, ובמקרים רבים שני האלמנטים הללו מתרכזים ביחד בשכונות ואזורים ספציפיים בתוך ערים גדולות. לפני כל חופשה כדאי וחשוב לרכוש ביטוח נסיעות מקיף, אבל גם אם אתם מבוטחים זה לא אומר שניתן להסתובב בכל מקום ללא בקרה. עליכם להיות מודעים לקיומן של שכונות בעייתיות, על מנת לא להגיע אליהן בטעות. הנה כמה דוגמאות בולטות, אבל כמובן שעליכם לבצע מחקר לגבי היעד אליו אתם טסים.

קייפ פלטס, קייפטאון

לדרום אפריקה יש היסטוריה ארוכה של עוני ואלימות, וגם כיום המצב המדינה אינו מזהיר. בקייפטאון, שכונת קייפ פלטס מסוכנת במיוחד. יש בה ריכוז של בלוקים מאוכלסים בצפיפות, כנופיות רבות וגם נוכחות צבאית ברחובות. השחיתות המשטרתית גרמה להסלמה של האלימות, והיא הרקיעה שחקים לאחר שקצין לשעבר מכר לכנופיות הללו יותר מ-2,500 כלי נשק. בעשר השנים האחרונות, אירועים עקובים מדם קורים מדי יום.

טיחואנה, מקסיקו

בטיחואנה יש קצת יותר מ-2 מיליון בני אדם, ושיעור הרציחות הוא כ-138 מקרי מוות לכל 100 אלף תושבים. כלומר, כמעט שבעה אנשים נרצחים ביום ברחבי העיר. מתנהלת בה תעשיה של חטיפות, סחר בסמים ובבני אדם ופשע מאורגן.

פורט מורסבי, פפואה גינאה

בעיר זו, שיעור הרצח הוא 54 לכל 100 אלף תושבים. יש לומר שכבר תקופה ארוכה יש תסיסה אזרחית ומתיחות פוליטית במדינה, כך שלא כדאי לצאת שם בלילה.

סן פדרו סולה, הונדורס

אוכלוסיית העיר מונה כ-800 אלף איש ושיעור הרציחות הוא 41.9 מקרי מוות לכל מאה אלף תושבים. מרכז אמריקה מעולם לא היה אזור שליו, אך גם שם יש אזורים מסוכנים יותר ופחות. בשנת 2009, סן פדרו סולה הייתה בירת הרצח העולמית.

סלבדור, ברזיל

ברזיל היא מדינה ענקית אך יחד עם זאת יש בה הרבה מאוד עוני. בערים הגדולות יש שכונות מאוד מסוכנות, שמומלץ לתיירים לא לבקר בהן. ודאי שמעתם על הפאבלות בריו דה ז'נרו, אבל המצב לא בהכרח טוב יותר בערים אחרות. בסלבדור יש שיעור מקרי רצח של 46 ל-100 אלף תושבים. זו אולי עיר יפה אבל היא ללא ספק אחת המסוכנות בעולם.

קאלי, קולומביה

קולומביה היא עוד מדינה שמוכרת "בזכות" ערים ושכונות מסוכנות. קאלי הייתה ביתו של קרטל קאלי עד אמצע שנות ה-90, ולמרות שלא מדברים על זה כל כך, האמת היא שהפשע המאורגן עדיין נוכח מאוד בעיר.

המזרח התיכון, בולטימור

בולטימור היא עיר בארצות הברית שמהווה שם נרדף לסכנה. השכונות הישנות והנטושות שלה, ושלל הבעיות החברתיות, הפכו שכונה ספציפית בשם המזרח התיכון לבעייתית במיוחד. הסיכוי להירצח בה גבוה ב-340% מהממוצע הארצי.

גם בהנחה שלא תדרכו לעולם באף אחד מהמקומות הללו, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הכרחי בכל פעם שאתם יוצאים מגבולות ישראל.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל