מה צריך לדעת על השכרת יאכטה לסקיפרים

מעוניינים לצאת להפלגה בים התיכון? רוצים לטייל באיי יוון, לאורך חופי תורכיה, איטליה או קרואטיה? יש סקיפר במשפחה? אם כן, ישנה בהחלט האפשרות להשכיר יאכטה לתקופות משתנות. בשורות הבאות יובא מידע בסיסי על השכרה של יאכטות לסקיפרים.

מאיזו חברה משכירים את היאכטה?

אם תחפשו ברשת האינטרנט אפשרויות של השכרת יאכטה לסקיפרים, תגלו עד מהרה שיש לא מעט חברות המציעות את השירות. מטבע הדברים, החברות נבדלות זו מזו בסוגי ודגמי היאכטות המוצעות, בגדלים והאיכות, במחירים ובאזורים, ועוד. אם יש שקיבלתם עליה המלצות מראש מאדם אתם סומכים על דעתו, זהו בהחלט צעד בכיוון הנכון. אבל הבעיה היא, שבמרבית המקרים אין ממליץ כזה.

אז הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לפנות לחברות שמסייעות באיתור השכרת יאכטה לסקיפרים. מדובר בחברות שאותן מפעילה הנהלה ישראלית, לרוב ישראלים המתגוררים זמן רב בחו"ל, למשל ביוון. לעיתים החברות משכירות את היאכטות בעצמן (לפי אזור הטיול שלכם ומידת הפניות), ובמקרים אחרים הן יכולות לתת המון מידע רב ערך לגבי חברות אחרות הפועלות בתחום. בתור מי שחיים ונושמים את הים, ומכירים היטב את הגורמים הפועלים בענף, יוכלו לכוון אתכם את המשכיר הנכון, וגם לתת על הדרך שורה של טיפים והמלצות.

באופן כללי, עדיף לפחות בפעם הראשונה לבחור חברה מוכרות וותיקה, על פני חברות קטנות וחדשות יחסית, גם אם המחירים שלהן מעט יותר מפתים. הסיבה היא שאיכות היאכטות המושכרות יכולה להשתנות מאוד, ולמעשה, ככל שהעונה בים התיכון מתקדמת מאפריל לאוקטובר, כך מצב היאכטות יורד עקב השהייה הרצופה בים. מה שתרצו בוודאי, הוא לדעת בוודאות שהכלי שמשכירים שלכם נמצא במצב מצוין מכל בחינה, וזה מה שמקבלים בחברות היותר וותיקות.

אילו דברים נוספים כדאי לבדוק?

כאשר משכירים יאכטה צריך לבדוק לא מעט דברים, ושוב, חברות ישראליות המתמחות בתחום יכולות לתת לכם הכוונה מצוינת. כך למשל, צריך להחליט בין קטמרן לבין מונו על הפלוסים והמינוסים של כל אפשרות. בנוסף, יש להבין כמה אנשים עומדים להשתתף בשייט, ובהתאם לכך לבחור ביאכטה בעלת גודל ומבנה פנימי מתאים. בנוסף, מי שרוצה לחסוך יעדיף לרוב את תחילת וסוף העונה, כאשר ההמלצה היא בדרך כלל על אזור אפריל, כי אז היאכטות נמצאות כאמור במצב הטוב ביותר. ולבסוף, יש לבחון כמובן את כל נושא המחיר, תוך השוואת שתי הצעות לפחות המגיעות מחברות שניתן באמת לסמוך עליהן.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל