אבו דאבי לילדים: חוויות מעולם אחר

אבו דאבי היא אחת הערים המיוחדות, היפות והעשירות בעולם. משווים אותה לעיתים קרובות לדובאי – אחותה התוססת והמתויירת, אך לאבו דאבי יש קסם משלה ולא פחות אטרקציות לכל המשפחה. אז מה כדאי לדעת על אבו דאבי, ואילו יעדים כדאי לכלול במסלול טיול עם כל המשפחה?

אבו דאבי היפה והשלווה היא עיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות. היא נחשבת מסורתית ושמרנית יותר לעומת דובאי, אך היא גם פחות צפופה מדובאי, יותר רגועה ממנה ולא פחות עשירה, מעניינת ויפה. יש בה אטרקציות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בעולם, שמורות טבע מדהימות וחופים בתוליים מרהיבים ביופיים.

אטרקציה מפורסמת נוספת באבו דאבי היא האוכל. תוכלו למצוא במדינה מסעדות מקומיות אותנטיות, עם תוצרת טרייה של מאכלי ים וארוחות מסורתיות שבהן כולם יושבים יחד מסביב לשולחן וחולקים מנות נדיבות.

איך מתכננים חופשה באבו דאבי?

אחת הדרכים לטייל באבו דאבי היא לתכנן את החופשה לפי ביקור באיים. כך למשל האי יאס הוא ביתם של מספר פארקי שעשועים שמתאימים מאוד לילדים, ואתם יכולים גם להחליט ללון שם לאורך החופשה שלכם. איפה עוד כדאי לבקר עם ילדים באבו דאבי?

פארקי שעשועים ואטרקציות מיוחדות

פארק פרארי אבו דאבי – מתאים במיוחד למשפחות עם מתבגרים שמחפשים הרפתקה מיוחדת במינה. נוסף על האווירה האיטלקית והנושא המרכזי של הפארק – מכוניות פרארי, הפארק כולל גם מתקני שעשועים שמעלים את הדופק כמו רכבת ההרים המהירה בעולם עם הלופ הארוך ביותר בעולם.

פארק המים של אבו דאבי – פארק מים ענק, מצוי קרוב לפארק פרארי ופארק האחים וורנר. יש בו מעל 40 מתקני מים לכל הגילאים, מפעוטות ועד מבוגרים חובבי אקשן. בפארק תמצאו גם בריכת גלים, כסאות נוח, אזורי שיזוף ועוד. כדי ליהנות מכל הטוב הזה, מומלץ לפנות לפחות חצי יום לבילוי בפארק המים.

האקווריום הלאומי – אקווריום ענק ומושקע, שבו תוכלו לפגוש מעל 330 מינים של בעלי חיים ימיים, לשחק במגרש המשחקים המושקע והיפה וגם לצפות בהאכלות מודרכות.

מוזיאון הילדים בלובר – אבו דאבי הוא המקום היחיד בעולם שבו קיים מוזיאון לובר נוסף.

מבנה המוזיאון מרהיב בפני עצמו, ובתוך המוזיאון יש מבנה מיוחד לילדים עם תערוכות אינטראקטיביות מתחלפות.

 

שמורות טבע ופארקים באבו דאבי

הטבע של אבו דאבי עשוי להתברר כהפתעה של הטיול אם אתם חובבי טבע, אך גם אם מעניין אתכם לראות בעלי חיים מיוחדים כמו באפריקה ולטייל באיי המדבר היפים של האזור. הנה כמה אטרקציות שמציגות את הטבע של אבו דאבי במלוא הדרו:

פארק המנגרובים באי ג'ובאייל – פארק שמציג לראווה צמחי מנגרוב גבוהים, המסוגלים לשרוד במים מלוחים. יש במקום שבילי עץ מוגבהים המאפשרים לילדים לטייל וליהנות מנקודת תצפית מרשימה על הנוף. אפשר גם להשכיר קיאקים ולשוט במים.

האי סיר בני יאס –Sir Bani Yas Island  – יעד תיירותי בר קיימא, שמחציתו היא שמורת פארק הטבע הערבי, בה חיים בעלי חיים רבים כמו ג'ירפות, צבועים, ראם לבן, צ'יטות ועוד.

אפשר לצאת לטיול ספארי מודרך עם מדריך ורכב 4X4, ויש במקום גם טיולי רכיבה על סוסים.

ספארי מדברי – ביקור במדבריות נחשב כפעילות חובה לכל מי שמטייל באזור, במיוחד בעונות הקרירות ועונות המעבר. אפשר לתאם ספארי עם גלישת חולות, ארוחה "על האש" ונהיגת שטח בטרקטורון, ואפשר גם להוריד את הקצב ולהתאים אותו למשפחה עם ילדים קטנים.

טיול בטוח באבו דאבי עם ילדים

אבו דאבי נחשבת למקום יחסית בטוח, שבו בעיקר חשוב לכבד את המסורת ואת הכללים הנהוגים במקום ולשמור על לבוש צנוע. אבו דאבי כמובן גם חמה מאוד, לכן כדאי להיערך מראש לחום הכבד: מהצטיידות בקרם הגנה, כובע ומים ועד בדיקת התחזית ותכנון שעות הביקור באטרקציות השונות.

כדי להיות מוכנים גם לתרחישים בריאותיים במהלך השהות באבו דאבי, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המספק הגנה מקיפה. רכישת ביטוח נסיעות חשובה במיוחד במקרה של נסיעה עם ילדים, שכידוע נוטים להתרוצץ ולהיפצע בשכיחות גבוהה יותר ביחס אלינו המבוגרים. בנוסף, גם הנטייה שלהם לא תמיד להקפיד על שתייה בשמש הקופחת עשויה להוביל להתייבשות במזג האוויר הלוהט של אבו דאבי. מסיבות אלו חשוב לרכוש מראש ביטוח נסיעות שיכסה הוצאות רפואיות בעת הצורך, עבורכם ועבור הילדים. החדשות הטובות: ביטוח נסיעות לחו"ל לרכישה אונליין  מאפשר לכם להוריד דאגות מהראש במספר לחיצות כפתור.

כך למשל אפשר לרכוש אונליין את ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס smart travel, שכולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא תקרה (למעט מצב רפואי קיים). לצד הכיסוי הרחב, ביטוח הנסיעות של הפניקס כולל אפליקציה חדשנית, המאפשרת להפעיל את הביטוח בלחיצת כפתור. בעזרת האפליקציה אפשר בין היתר לחפש רופא בקרבת מקום ולהזמין אליו תור בלחיצת כפתור – למרפאה, לשיחת ווידאו ובהתאם לזמינות הרופא גם להזמין אותו עד למקום שהותכם. הזמנתם תור לרופא דרך האפליקציה? הפניקס כבר תשלם עליו מאחורי הקלעים עבורכם, בלי שתצרכו להוציא כספים מהכיס ולחכות להחזר. השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor הישראלית, המחברת בין מטיילים לרופאים פרטיים ברחבי העולם.

מתכננים לבצע פעילויות אתגריות? כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבה מתאימה לספורט אתגרי. הרחבה ייעודית זו תאפשר לכם להיות מכוסים, גם במקרה שתזדקקו לטיפול רפואי בעקבות ההשתתפות בפעילות האתגרית. רק אל תשכחו לוודא שהפעילות המתוכננת כלולה בהרחבת הספורט האתגרי.

אבו דאבי מאפשרת לכם ליהנות מחופשה חלומית בסגנון אלף לילה ולילה, שיש בה כל מה שצריך כדי ליצור זיכרונות משפחתיים מדהימים. התחלתם לתכנן את הטיול? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות שישמור עליכם ועל ילדכם, גם במקרה שתזדקקו לסיוע רפואי.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת https://www.fnx.co.il/.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל