צימרים בכנרת לנופש איכותי

להתבונן בלי סוף בנוף של הכנרת, להריח את ניחוחות עצי ההדרים – את כל אלה ועוד מעניקים לכם צימרים בכנרת.

אז איך אתם אוהבים את החופשה שלכם? חופשת בטן-גב רגוע עם כיסא נוח על שפת הבריכה וכוס של לימונדה ביד? או חופשה תוססת עם מסיבה ושלל אטרקציות? תאמינו או לא אבל את שתי סוגי החופשות אפשר למצוא בצימר על שפת ים כנרת. אם אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה אמיתית ואיכותית מבלי לחשוב על כלום, התחילו לחפש מקום בצימר כבר עכשיו.

התכנון קודם לכול – מה כדאי לשאול את עצמכם כאשר את מתכננים את החופשה שלכם?

רגע לפני שאתם מחפשים צימרים בכנרת בוחרים לכם צימר, כדאי לשאול את עצמכם כמה דברים:

  1. עם מי אנחנו יוצאים לחופשה?

האם מדובר בחופשה רומנטית עם בן או בת הזוג? אם כן, כדאי לחפש צימר המותאם לזוגות. ישנם צימרים בעלי קונספט זוגי, ובהם סביר להניח שתמצאו מאפיינים כמו בר משקאות מפנק או מתחם ספא עם ג'קוזי לאפשרות להזמין עיסוי מרגיע ומפנק. מנגד, אם אתם משפחה תוססת שרוצה ליהנות קצת מזמן איכות עם הילדים, כדאי לברר אם הצימר מתאים לילדים: האם יש בו פעילויות מהנות כמו  משחקי שולחן, רשת לכדורגל או שער לכדורגל?

  1. מה התקציב שלכם לחופשה הנוכחית?

לכל אחד יש תקציב משלו לחופשה. על פי רוב, כדאי להיערך להוצאות נוספות ובלתי צפויות, אך גם חשוב לדעת שאפשר לצאת לחופשה בצימרים בצפון ועדיין לצאת בזול. דבר ראשון, יש לכם צימרים זולים ליד הכנרת שמתאימים גם למי שאינו מעוניין להוציא הרבה כסף על החופשה. דבר שני, הצימר מאפשר לכם לחסוך משתי בחינות. קודם כל, אתם יכולים לקנות מצרכי מזון זולים בסופר ולבשל את האוכל שלכם במטבח הגדול והמאובזר של הצימר. כמו כן, אתם יכולים להסתפק באטרקציות שכבר יש בתוך הצימר (בריכה, משחקי שולחן) מבלי לצאת החוצה יותר מדיי.

  1. איזו מין חופשה זו תהיה?

האם אתם מתכוונים להסתפק בחופשה קצרה ומרגיעה בצימר? או שאתם גם רוצים לראות מה יש מסביב לכנרת? אם אתם מעוניינים להשתתף באטרקציות כמו טיולי ג'יפים או רכיבה על סוסים, כדאי להזמין מקומות מראש. אבל גם אם אטרקציה כלשהי אינה יוצאת אל הפועל, תמיד תזכרו שאתם יכולים ליהנות מהשקט והשלווה של הצימר.

  1. האם אתם מעוניינים בשירותים נוספים שיש בצימר?

בתוספת תשלום תוכלו לקבל שירותים איכותיים בצימר כמו ארוחת בוקר מפנקת, עיסוי מפנק לא פחות או שירותי עיצוב למסיבה שהחלטתם לערוך. כמובן, כדאי לברר את הדברים האלה מראש עם בעלי המקום, על מנת שלא יהיו הפתעות או אי נעימויות. אחרי הכול, אתם מעוניינים לצאת לחופשה המושלמת.

  1. איזה צימר מתאים לכם?

ואין הכוונה כאן רק לאטרקציות, אלא לעיצוב הכללי יותר של הצימר. יש נופשים שאוהבים להתחבר אל הטבע, ולכן הם מחפשים צימרים בסגנון כפרי עם רהיטי עץ וקירות המרוצפים באבן. צימרים אלה מתמזגים עם הנוף של הכנרת ויוצרים את השילוב המושלם. נופשים אחרים דווקא באים מן העיר, והם מחפשים את העיצוב הבורגני המודרני. כך או כך, אתם מוזמנים להתרשם מהצימרים השונים המוצעים לכם באתר צימר T הכולל שלל תמונות ומידע מפורט על כל צימר.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל