שייט במערב הים התיכון לאורך הריביירות האירופאיות.

כבר מעל עשור שההפלגות לאורך חופי מערב הים התיכון הפכו למבוקשות ביותר.

ספרד, איטליה והריביירה הצרפתית שילוב שמעורר את הרגשות הרומנטיים בין חופים נוצצים למרינות בהם עוגנות יאכטות פאר נוצצות של שועי עולם.

הערים היפות שרחובותיהם מוזיאון עשיר של אריכטקטורה שהותוו בידי אומן.

הולה ברצלונה

ברצלונה, מרכז קתלוניה, העיר שניערה מעברה הצרוב נדבך בהיסטוריה היהודית  בין 'תור הזהב' לבין הגרוש והאינקויזיציה. עיר מגוונת בארכיטקטורה ציורית שהפכה לקנבאס ציורי לאנתוניו גאודי, שנדמה כי דימיונו הפורה הפך את המבנים מאבנים לקוי המתאר הציוריים שהבשילו לארכיטקטורה מרהיבה.

צילום monacruise

ברצלונה, ששימשה כמעוף להשראה עבור פיקסו היא עיר שהאומנות ניכרת בה מכל פינת רחוב. הרובע הגותי וסמטאותיו הציוריות. כיכרות ענק, פלאסות, מזרקות מרשימות, ארמונות מסוגננים, שער ניצחון, שווקים, קתרלות בליל סגנונות מתקופת הגותיקה, הרנסאנס שהבשילו לסגנון הקתלוני הייחודי לעיר. כל אלו בשילוב עם מטעמי הטאפס בקצב הפלמנקו, שכולם חברו להם יחדיו בבירת הכדורגל העולמי בקמפ נואו, הפכו את העיר למבוקשת וחביבה על השיראלים שבכל ביקור מוצאים בה משהו אחר חדש ומרענן.

בונז'ורנו איטלקי

איטליה, ארץ המגף, כחצי אי הפכה לנגישה במיוחד לקרוזים במערב הים התיכון. כל הערים הקסומות במרחק עגינה מחופיה. אימפריה איטלקית שהטביעה את חותמה על הציויליזציה. לאיטליה הרומית אבני דרך שזורים לאורך חופיה, שרידים לאימפריה חשובה. רומא, פומפיי מככבים על מסלולי העגינה. איטליה הרנסאנסית הולדת האומנות המודרנים בין פסלים אנושיים שכולם האנשה של הדומם למשהו הכי קרוב לחי לבין הציורים והפרסקאות שמעטרים את הכנסיות. הארכיטקטורה המרשימה שפרצה את תקרת הזכוכית לכיפות וקשתות דמדמות את הרקיע השמימי ואולי השביעי. איטליה הקתולית מרכז הנצרות האוניברסאלית, קתדרלות, כנסיות ומנזרים מרשימים שבהם האומנות מככבת. איטליה ערש התרבות, האופרות, המוזיאונים צליל איטלקי שכל כך להתאהב ברומנטיות שלו. איטליה של נופים קסומים, שייט לאורך חופים ציוריים משובצים בכפרים צבעוניים התלויים מעל הים כפנינים בענק. חופי וייה אמלפיטניה, בין פוזיטנו לאמאלפי, חמשת הכפרים, צ'ינקווה טארה, פורטופינו, ציורים חיים. איטליה החדשנית, אופנה אלגנטית, עיצובים מרהיבים. איטליה הקולינארית, פאר המטבח האיטלקי האהוב והמודל לחיכוי בכל העולם. איטליה הסיצליאנית מולדת המאפיה והסגנון האופייני. שייט לאורך חופי איטליה בספינת פאר מגלה עבורינו את כל המנעד הרחב של איטליה בנגיעה קסומה.

צילום monacruise

וקאנס צרפתי

צרפת, לאורך חופי הים התיכון היא שם נרדף לחיים היפים. רצועת החוף המזרחית שבין ניס למונטה קארלו, קורט דה אזור, חופי התכלת. מגרש המשחקים של עשירי עולם שמגיעים עם היאכטות המפוארות, ומכוניות המרוץ למונקו. צרפת המבושמת של גראס עיר הבשמים, ניחוח אביבי, קייצי או חורפי מה שבטוח הניחוח הצרפתי האלגנטי. צרפת של פרובאנס, ההשראה לאימפסיוניזם. שדות הלבנדר עם הניחוח המשכר. ערים ציוריות, אקס אן פרובאנס בין אלגנטיות לבין קאסיס הגלוייתית. מרסיי, עיר נמל מרכזית, עם מרינה משרה שלווה וקתדרלה תאומה לנוטר דאם. צרפת של מסעדות מישליין חוויה קולינארית, פרובאנס של בויאבז. צרפת של "החיים בסרט", ספטיבל הסרטים הבינלאומי של קאן.

שייט לאורך הריביירות במערב הים התיכון שבעה לילות בספינות המובילות, החדישות והגדולות בעולם הוא מסע המקפל בתוכו את כל החוויות המיטב של אירופה. רויאל קאריביין בספינה מהסדרה הגדולה ביותר בעולם, MSC עם ספינת הדגל החדשה והענקית. חופשה לזוגות בכל גיל ולמשפחות עם ילדים בטעם של עוד. במונה קרוז מציעים חבילות הכוללות טיסה סדריה לברצלונה, שייט 7 לילות ו2 לילות מלון מרכזי מפנק במרכז ברצלונה, הדיל המושלם.

מחפשים דילים נוספים? כנסו לאתר
https://www.monacruise.co.il

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל